Σύντροφοι, πάμε καλά!

Οι πρόσφατες επιθέσεις εναντίον του ΚΚΕ και προσωπικά εναντίον του ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρη Κουτσούμπα από τον Αλέξη Τσίπρα και άλλα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, καθώς και από την ΛΑΕ, μέσω δημοσιευμάτων στην ιστοσελίδα τους, επιθέσεις ανιστόρητες, ανόητες, εν πολλοίς αλληλοσυγκρουόμενες, δείχνουν ότι το Κόμμα πάει καλά!

Σίγουρα δεν παίζουν ρόλο μόνο οι διάφορες δημοσκοπήσεις που δείχνουν μείωση των οπορτουνιστικών δυνάμεων, με αντίστοιχη αύξηση του ΚΚΕ.

Οι διάφορες προσχωρήσεις στις γραμμές της Λαϊκής Συμμαχίας, εδώ και δεκαετίες Συνεδριακή Απόφαση, που ανακοινώνονται σχεδόν καθημερινά και σε ολόκληρη την Ελλάδα, έχουν σπείρει τον πανικό σε όλον τον χώρο της ΝΑΤΟικής ή της ΕΕτικής αριστεράς.

Προσχωρήσεις που ξεκίνησαν σχεδόν από το 2012, κορυφώθηκαν το απίθανο εκείνο 2015 με το … «δημοψήφισμα», τα μνημόνια και όλα τα άλλα, έδειξαν σε μια σειρά αγωνιστές ότι είχαν εμπιστευτεί λάθος πολιτικό φορέα.

Κανένας δεν μπορεί να ξεχάσει πόσο γρήγορα κάποιοι άνθρωποι έδειξαν «πως θα γινόταν κάτι άλλο», όπως κάτι Λαφαζάνηδες και κάτι Στρατούληδες που τρέχαν στην Ρωσσία, στον Πούτιν ή στην Κίνα, για να προωθήσουν τα συμφέροντα ΗΠΑ, ΝΑΤΟ και ΕΕ!

Να τους θυμίσουμε τις Συνεδριακές Αποφάσεις κυρίως από το 16ο Συνέδριο και μετά, μάλλον θα χάσουμε τον χρόνο μας.

Μόνο να τους πούμε, όλους τους, ότι η όποια Θέση του ΚΚΕ, που θέλει το Κόμμα να την αλλάξει, όπως π.χ. τα στάδια, έχει το ΘΑΡΡΟΣ να το κάνει φανερά και μπροστά στον κόσμο και όχι κρυφά κάτω από το τραπέζι.

Επίσης, να υπενθυμίσουμε στους αναγνώστες μας, ότι Θέσεις του Κόμματος που άλλαξαν τελικά, είχαν καθιερωθεί στο Κόμμα, όσο ήταν στελέχη του άνθρωποι που σήμερα βρίσκονται διάσπαρτοι σε ολόκληρο τον οπορτουνσιτικό και σοσαλδημοκρατικό, έως ακόμα και τον καραμπινάτο δεξιό χώρο!

Τελικά βέβαια, σε ανθρώπους που βρίσκονται σε πανικό, που δεν ξέρουνε τι λένε και τι γράφουν, ότι και να τους πεις θα είναι σαν να μιλάς σε τοίχο!

Οπότε, να περιοριστουμε απλά να πούμε ότι ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ!

υ.γ.: Με προσωπική ευχαριστη έκπληξη, διαβάζω ότι έχουν πλησιάσει το Κόμμα, αγωνιστές σαν τον Γιάννη Μηλιό, τον Βαγγ. Αντωνίου, τον Αντ. Δαβανέλο, τον Σπ. Γεωργακάκη, τον Ηλ. Μπρέκη.

41 Responses to Σύντροφοι, πάμε καλά!

  1. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Για τον Γιάννη Μηλιό (τον οικονομολόγο του Σύριζα; για το ίδιο πρόσωπο λέμε), τον. Δαβανέλο(δεν ξέρω αν υπάρχει συνωνυμία με αυτό της ΚΟΕ) έχω πολύ αρνητική γνώμη

    17-57

  2. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    » Το μάθημα της πατάτας

    Η κρίση έδειξε πως η αυτενέργεια και η αλληλεγγύη των ανθρώπων μπορούν να κάνουν τις διαδικασίες της αγοράς περιττές
    Σαν χρήσιμο πράγμα που ικανοποιεί διατροφικές ανάγκες, ένα τσουβάλι πατάτες Νευροκοπίου 20 κιλών στο Πάρκο Γουδή, ή στην είσοδο του Δημαρχείου Βύρωνα, ή στον παράδρομο της Εθνικής οδού Αθηνών – Λαμίας στη Νέα Κηφισιά δεν διαφέρει σε τίποτα από οκτώ συσκευασίες των δυόμισι κιλών πατάτας Νευροκοπίου σε ένα σούπερ μάρκετ στου Ζωγράφου, ή στον Βύρωνα ή στην Πολιτεία της Κηφισιάς.

    Αντιθέτως, σαν εμπορεύματα, δηλαδή σαν κοινωνικά πράγματα, το τσουβάλι των είκοσι κιλών και οι συσκευασίες των δυόμισι κιλών διαφέρουν σημαντικά.

    Το τσουβάλι των είκοσι κιλών είναι ένα απλό (μη καπιταλιστικό) εμπόρευμα, δηλαδή ένα εμπόρευμα που η πώλησή του, η μετατροπή του σε χρήμα, πέρα από το κόστος παραγωγής, εξασφαλίζει στον κάτοχό του, τον αγρότη-μικροπαραγωγό, απλώς ένα ατομικό εισόδημα διαβίωσης, κατά περίπτωση περισσότερο ή λιγότερο ικανοποιητικό. Κι αυτό διότι έχει παραχθεί και συσκευαστεί από μια οικογενειακή μικροεπιχειρηματική δραστηριότητα, στην οποία ο ιδιοκτήτης είναι και άμεσα εργαζόμενος.

    Σε αντιδιαστολή, η συσκευασία των 2,5 κιλών αποτελεί καπιταλιστικό εμπόρευμα, δηλαδή ένα εμπόρευμα που η μετατροπή του σε χρήμα στοχεύει να εξασφαλίσει στον ιδιοκτήτη του όχι (απλώς) ένα ικανοποιητικό εισόδημα, αλλά το «κανονικό», δηλαδή το κοινωνικά μέσο ποσοστό κέρδους. Αν για παράδειγμα το μέσο ποσοστό κέρδους στην οικονομία είναι 12% επί του συνολικά χρησιμοποιούμενου κεφαλαίου και η επιχείρηση συσκευασίας και διανομής πατάτας είναι σχετικά μεγάλη, απασχολεί για παράδειγμα ένα κεφάλαιο 10 εκατ. ευρώ, το προσδοκώμενο μέσο κέρδος ετησίως θα είναι 1.200.000 ευρώ. Αν είναι μικρότερη, ας πούμε 4.000.000 ευρώ, το προσδοκώμενο μέσο κέρδος ετησίως θα είναι 480.000 ευρώ.

    Η επιχείρηση συσκευασίας και διανομής πατάτας αγόραζε από τους αγρότες μικροεπιχειρηματίες-παραγωγούς το απλό εμπόρευμα (κάποιους τόνους πατάτας Νευροκοπίου) και το μετέτρεπε σε καπιταλιστικό εμπόρευμα χονδρικής (συσκευασίες που διατίθενται σε κάθε σούπερ μάρκετ της χώρας). Ο ιδιοκτήτης του σούπερ μάρκετ το μετέτρεπε περαιτέρω σε καπιταλιστικό εμπόρευμα λιανικής, καθώς οι δαπάνες σε υλικά και μισθούς για την αγορά, φύλαξη, πώληση κ.λπ. της πατάτας πρέπει να προσαυξηθούν και πάλι με το μέσο κέρδος. Το αποτέλεσμα ήταν βέβαια ότι ο καταναλωτής αγόραζε τις πατάτες στο σούπερ μάρκετ της γειτονιάς του, δηλαδή δεν χρειαζόταν να πάει στο Πάρκο Γουδή, ή στον παράδρομο της Εθνικής οδού Αθηνών – Λαμίας στη Νέα Κηφισιά. Παράλληλα, οι δύο καπιταλιστικές διαδικασίες παραγωγής που παρεμβάλλονταν ανάμεσα στον αγρότη και τον καταναλωτή συμπίεζαν το εισόδημα και των δύο: Χαμηλή τιμή αγοράς από τον αγρότη, ψηλή τιμή πώλησης στον καταναλωτή.

    Αναφορικά με την πατάτα, η κρίση έδειξε πως η αυτενέργεια και αλληλεγγύη των ανθρώπων μπορούν να κάνουν τις διαδικασίες καπιταλιστικής παραγωγής περιττές. Θα μπορούσε άραγε στο επίπεδο της συνολικής κοινωνίας να μετασχηματιστεί η οικονομία με γνώμονα τις κοινωνικές ανάγκες, δηλαδή υπερβαίνοντας τους καταναγκασμούς του κεφαλαίου και του κέρδους;

    Ο Γιάννης Μηλιός είναι καθηγητής Πολιτικής Οικονομίας στο ΕΜΠ »

    Χιουμοριστικό στο μέρος των απαντήσεων. Copy-paste από αλλού.

    «(..) Διαγώνισμα επί της διαλέξεως. Υπόδειγμα σωστών απαντήσεων αριστεύσαντος διαγωνιζομένου: 

    1. Πόσα είδη εμπορευμάτων υπάρχουν στην καπιταλιστική οικονομία σύμφωνα με τον μαρξιστή οικονομολόγο Γιάννη Μηλιό

    Σύμφωνα με τον μαρξιστική οικονομολόγο Γιάννη Μηλιό υπάρχουν στην καπιταλιστική οικονομία δύο είδη εμπορευμάτων: καπιταλιστικά και απλά, ή μη καπιταλιστικά, εμπορεύματα.

    2. Ονομάστε ένα είδος μη καπιταλιστικού εμπορεύματος που μπορεί κάποιος να αγοράσει σε μια καπιταλιστική οικονομία.

    Πατάτες Νευροκοπίου σε συσκευασία 20 κιλών.

    3. Σε τι διαφέρει ένα καπιταλιστικό εμπόρευμα από ένα απλό ή μη καπιταλιστικό εμπόρευμα στα πλαίσια του Καπιταλιστικού Τρόπου Παραγωγής;

    Το καπιταλιστικό εμπόρευμα πωλείται για να εξασφαλίσει στον ιδιοκτήτη του το κοινωνικά μέσο ποσοστό κέρδους, ενώ το μη καπιταλιστικό για να εξασφαλίσει ένα ατομικό εισόδημα διαβίωσης.

    4. Με ποιον μηχανισμό μετατρέπεται ένα εμπόρευμα στον Καπιταλιστικό Τρόπο Παραγωγής από απλό σε καπιταλιστικό;

    Μέσω της συσκευασίας και διανομής του σε σουπερμάρκετ.

    5. Τι είδους εμπόρευμα είναι το ηλεκτρικό ρεύμα και γιατί;

    Το ηλεκτρικό ρεύμα είναι μη καπιταλιστικό εμπόρευμα διότι το αγοράζουμε χωρίς μεσάζοντες, δεν είναι συσκευασμένο και δεν διανέμεται σε σουπερμάρκετ.

    6. Μια αρσενική ή θηλυκή πόρνη είναι καπιταλιστικό εμπόρευμα ή όχι;

    Εξαρτάται απ’ το αν η πόρνη αυτοδιαχειρίζεται τη σεξουαλική-εργατική της ισχύ ή αν εμπλέκεται μεσάζων (νταβατζής).

    7. Τι ορίζεται ως «Καπιταλιστικός Τρόπος Παραγωγής»;

    «Καπιταλιστικός τρόπος παραγωγής» είναι ένας τρόπος παραγωγής όπου τα εμπορεύματα πωλούνται για να εξασφαλίσουν το κοινωνικά μέσο ποσοστό κέρδους.

    8. Τι ονομάζουμε «σχέσεις παραγωγής» και ποια η σχέση τους με τον χαρακτήρα της οικονομίας;

    Σχέσεις παραγωγής ονομάζουμε τις σχέσεις ανάμεσα στους παραγωγούς και τους μεσάζοντες. Όταν υπάρχουν μεσάζοντες που διαμεσολαβούν ανάμεσα στους παραγωγούς και τους καταναλωτές τότε έχουμε μια καπιταλιστική οικονομία. Όταν όχι, τότε έχουμε μια «οικονομία των αναγκών.»

    9. Ο 902 και η «Τυποεκδοτική» αποτελούν καπιταλιστικές επιχειρήσεις ή όχι και γιατί;

    Αποτελούν καπιταλιστικές επιχειρήσεις διότι δεν βασίζονται στην αυτο-οργάνωση των μικροπαραγωγών, την αυτενέργεια και την αλληλεγγύη, αλλά στην απεχθή ιεραρχική εξουσία του Κομμουνιστικού Κόμματος.

    10. Είναι εφικτή η ανάπτυξη μη καπιταλιστικών σχέσεων παραγωγής μέσα στα πλαίσια του καπιταλισμού;

    Βεβαίως, φτάνει να υπάρχει καλή διάθεση.

    11. Από την άποψη της μαρξιστικής πολιτικής οικονομίας, ποιοι υλικοί παράγοντες εμπλέκονται στην παραγωγή μιας πατάτας;

    Εμπλέκεται η παρουσία ή απουσία της βούλησης του καλλιεργητή της πατάτας να υπερβεί τους καταναγκασμούς του κεφαλαίου και του κέρδους.

    12. Τι είδους εμπόρευμα είναι το βαζάκι βαζελίνης που διατίθεται δωρεάν με το περιοδικό «Οθωμανικές απολαύσεις»;

     Είναι μη καπιταλιστικό εμπόρευμα, ακριβώς επειδή διατίθεται δωρεάν, στα πλαίσια της αλληλεγγύης του περιοδικού στους σοδομιστές και της αυτενέργειας των σοδομιστών.

    13. Τι ονομάζουμε «ανατροπή του καπιταλισμού»;

    «Ανατροπή του καπιταλισμού» ονομάζουμε το να δεις τα πράγματα αλλιώς, ώστε ο καπιταλισμός να έχει ήδη πάντα ανατραπεί.

    14. Τι είναι «οργανική σύνθεση του κεφαλαίου»;

    Πρόκειται για απαρχαιωμένη ψευδο-έννοια του δογματικού Μαρξισμού που δεν χρήζει περαιτέρω συζήτησης.

    15. Τι γνωρίζετε για τον νόμο της υπεραξίας;

    Όταν κάτι αξίζει πάρα πολύ για τον δικό μας ψυχικό κόσμο και μας δημιουργεί θετικό πνεύμα, τότε έχουμε δράση του νόμου της υπεραξίας. Όταν κάτι είναι δυσάρεστο και μας αγχώνει, μπαίνει σε λειτουργία ο νόμος της απαξίας. ..»

    17-57

  3. Ο/Η faros λέει:

    17-57: Δεν καταλαβαίνω τι είναι όλο αυτό το … μακρυνάρι, όμως στα περισσότερα διαφωνώ … οριζοντίως και … καθέτως!

  4. Ο/Η faros λέει:

    17-57: Αν προσπαθείς να κάνεις τον οικονομολόγο στον συριζα, μάλλον την … πατατάτησες !!!

  5. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Αυτά έλεγε ο οικονομολόγος Μηλιός.
    ήταν σε γνώση του τα μνημόνια που έρχονται
    Μπορεί κάποιος να του έχει εμπιστοσύνη Φάρε;

    Απάντηση από την πλευρά μου: ΚΑΜΙΑ

    Αντιγράφω

    http://newpost.gr/politiki/510165/manifesto-mhlioy-kata-ths-kybernhtikhs-politikhs

    » Μανιφέστο Μηλιού κατά της Κυβερνητικής Πολιτικής και των ανθρώπων του Προέδρου. Αφήνει να εννοηθεί ότι η απόφαση για την υπογραφή νέου μνημονίο και υποταγής στο κεφάλαιο και στις αγορές είχε παρθεί από το 2013. Επιρρίπτει ευθύνες για τη βίαιη ωρίμανση του ΣΥΡΙΖΑ στο Γιάννη Δραγασάκη και στο περιβάλλον του Μαξίμου και περιγράφει την αμηχανία που προκάλεσε στο Κυβερνητικό Περιβάλλον το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος.

    Πως ένας κινηματικός πολιτικός φορέας μετατράπηκε σε ένα απόλυτο συστημικό κόμμα που εξυπηρετεί την ελίτ και μέσα από ποιες διαδικασίες καταγράφει στο 27σέλιδο κείμενο του στο περιοδικό «ΘΕΣΕΙΣ» ο πρώην υπεύθυνος οικονομικής πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ.

    Οι εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου, βρίσκουν τον ΣΥΡΙΖΑ, ένα προοδευτικό συστημικό κόμμα που υλοποιεί τη βασική στρατηγική των κυρίαρχων από το 2012 κεφαλαιοκρατικών τάξεων. Τη λιτότητα και τις νεοφιλελεύθερες μεταρρυθμίσεις, αναφέρει ο Γιάννης Μηλιός όμως συμφωνίες είχαν προηγηθεί.

    Στην καταγραφή του καθηγητού Γιάννη Μηλιού φαίνεται πως η στάση που κράτησε ο ΣΥΡΙΖΑ στη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου τον διατήρησε ως πόλο έλξης για ένα σημαντικό αριθμό ομάδων και μη κομματικά ενταγμένων στελεχών της Αριστεράς. Από το σημείο αυτό και μετά ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Αλέξης Τσίπρας κεφαλαιοποιούν υπέρ τους κάθε τι που συμβαίνει.

    Το 2010 αποχωρεί από το κόμμα ο Φώτης Κουβέλης και η Ανανεωτική Πτέρυγα, και λίγο αργότερα ο Γιώργος Παπανδρέου ανακοινώνει από το Καστελόριζο την υπαγωγή της χώρας στο μνημόνιο.

    Ο ΣΥΡΙΖΑ σημειώνει πενιχρά ποσοστά στις περιφερειακές εκλογές ενώ η ελληνική κοινωνία βρίσκεται σε καθεστώς σοκ από τις πολιτικές λιτότητας που εφαρμόζονται με βίαιο και ισοπεδωτικό τρόπο.

    Ο ΣΥΡΙΖΑ αποκομίζει οφέλη από τις τεράστιες συγκεντρώσεις και το κίνημα των αγανακτισμένων με αποτέλεσμα στις εκλογές του Μαίου του 2012 να καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση, αυτό είναι και το κομβικό σημείο της βίαιης ωρίμανσης, ενός όρου που εισήγαγε ο Γιάννης Δραγασάκης. Και δεν είναι τίποτα άλλο από την πλήρη υποταγή στις απαιτήσεις των δανειστών.

    Στη Συνδιάσκεψη του 2012, ο ΣΥΡΙΖΑ δεσμευόταν για αντίσταση κατά της άρχουσας τάξης, για την κατάργηση των μνημονίων και για να καταστεί το χρέος βιώσιμο. Η Κ.Ε το 2013 σε πολιτική της απόφαση αποδέχεται ότι νέο μνημόνιο σημαίνει νέα μέτρα και μετατροπή της χώρας σε αποικία χρέους.

    Το 2012 όμως είναι η καταλυτική χρονιά για την μεταστροφή του ΣΥΡΙΖΑ καθώς παρά τη σημαντική αύξηση των οργανωμένων μελών η διαφωνίες τους, τους κάμπτουν είναι η στιγμή που ξεκινά η αυτονόμηση του Προέδρου και του Επιτελείου του.

    Το 2013 η ομάδα φορολογικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ με τον Αλέξη Τσίπρα παρουσιάζουν το σχέδιο τους σε ημερίδα του ΕΒΕΑ. Ο Γιάννης Στουρνάρας ως υπουργός οικονομικών εκδίδει μια ανακοίνωση πολεμικής. Τελικώς η Επιτροπή Προγράματτος υπό τον Γιάννη Δραγασάκη αποσύρει τις προτάσεις φορολογικής μεταρρύθμισης.

    Το 2014 ο ΣΥΡΙΖΑ έχει μετατραπεί πλέον σε προεδρικό κόμμα οι αυτοδιοικητικές και ευρωεκλογές βρίσουν το κόμμα να έχει ολοκληρώσει την πρώτη αλλά ουσιαστική φάση μετάλλαξης σε πολιτική δύναμη που δεν αμφισβητεί τη συνέχεια του κράτους.

    Στις 20 Φεβρουαρίου η Κυβέρνηση της Αριστεράς υπογράφει το πρώτο της μνημόνιο. Αφού η παράταση της σύμβασης σημαίνει, αξιολόγηση από την τρόικα, δεσμεύσεις ή όρους, συνέχιση της χρηματοδότησης.

    Η Κυβέρνηση φτάνει πλέον στις 5 Ιουλίου και στη διεξαγωγή δημοψηφίσματος , το οποίο μάλλον την έφερε σε αμηχανία καθώς το 61,3 των πολιτών είπαν οχι στη συμφωνία. Εντούτοις η Κυβέρνηση συγκαλεί Συμβούλιο Πολιτικών Αρχηγών και μέσω της Βουλής μετατρέπει το 61,3 ΟΧΙ σε 83,7 ΝΑΙ.

    Πάντως τρεις μέρες πριν το δημοψήφισμα η Κυβέρνηση είχε ήδη προαναγγείλει τις προθέσεις της έχοντας υποβάλλει αίτημα στήριξης στον ESM.

    Ο Γιάννης Μηλιός τονίζει ότι μια κυβέρνηση που υλοποιεί το τρίτο μνημόνιο δεν μπορεί να αποτελεί κέντρο για την διεκδίκηση της βελτίωσης της ζωής των εργατικών τάξεων. »

    17-57

  6. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Οικονομολόγος Μηλιός κατά ΚΚΕ και κατά Κανέλλη

    17-57

  7. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Το μισό μακρινάρι ήταν
    «Το κίνημα της πατάτας» στο οποίο στηρίχθηκε αρκετός αντι-ΚΚΕ λόγος

    17-57

  8. Ο/Η faros λέει:

    17-57: Μην γράφεις μακρυνάρια, ΔΕΝ τα διαβάζω ! Δεν έχω χρόνο, ούτε διάθεση – περνάω μια κρίση με την υγεία μου.

    Να πω μόνο τούτο.
    Την καλύτερη απάντηση στις επιφυλάξεις σου, θα σου την έδινε η … Κανέλλη.

    Είπε προχθές: Ήμουν κι εγώ δεξιά, από αστική οικογένεια, άλλον πίστευα πριν βρεθώ κοντά στο ΚΚΕ. Σήμερα όμως …

    Ε ;
    Σωστή δεν είναι;

  9. Ο/Η faros λέει:

    Το μισό; Ευτυχώς, χα χα!

    Το θυμάμια το … κίνημα της πατάτας!

  10. Ο/Η faros λέει:

    Έχουν δικαίωμα να αλλάζουν οι άνθρωποι …

    Και να δείξουν ένα νέο πρόσωπο!

    Εμείς, ή όσοι ας πούμε ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ δεν πρέπει να έχουν μεγάλη καρδιά, να συγχωρούν, να έχουν την διάθεση να ανοίξουν την αγκαλιά τους;

    Εγώ, επειδή ΔΕΝ γεννήθηκα κομμουνιστής, αλλά έγινα στην πορεία, έχω την διάθεση να συγχωρέσω, να αγκαλιάσω, αρκεί βέβαια να μην με διαψεύσει αυτός που θα έρθει μαζί μου.

  11. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Οι δεξιοί και μάλιστα οι πρωην δεξιοί εργάτες που έρχονται προς το ΚΚΕ είναι κατά πλειοψηφία έντιμοι, Για την πλειοψηφία των οπορτουνιστών αμφιβάλλω. Οι διάφοροι Μηλιοί είναι αντιΚΚΕδες. φύση και ταξική θέση ως μικρομεσοαστοί.

    Αλλάζει προβιά ο οπορτουνιστής, δεν αλλάζει ουσία.

    Στο δεύτερο μακρινάρι ο οικονομολόγος σχεδόν παραδέχεται πως ήξεραν πως ο Σύριζα κοροϊδεύει τον κόσμο ήδη από το 2013 αλλά αυτός συνέχιζε να κάνει επιθέσεις κατά του ΚΚΕ και εξυπναδούλες κατά Κανέλη. Βλέπε Video από Ενικό του 2014 (Ιανουαρίου 28, 2019 στο 4:30 μμ)

    17-57

  12. Ο/Η faros λέει:

    17-57: Όλα θα φανούν στην συνέχεια … Γρήγορα μάλιστα …
    Για όλους τους!

    Να το ξαναπώ: Το ΚΚΕ κάνει συμμαχίες, συνεχώς εδώ και 100 χρόνια. Άλλες φορές του βγαίνει (Κανέλλη), άλλες όχι (Ζουράρις, Γκλέτσος κλπ.). Τι να κάνουμε …

  13. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Άφησα το καλύτερο από όλα, αυτό που δημόσια δίνει διαβεβαιώσεις στο Κεφάλαιο ειδικά του εξωτερικού για τελευταίο. Αν κάνουμε και κάποιες συγκρίσεις σε μερικά σημεία του με την «Εργασιακή Χάρτα » του Μουσολίνι θα εκπλαγούμε. Θα το δημοσιέυσω αλλά μην μου πεις πάλι «μακρυνάρι»

    Ο τύποι σαν και αυτόν δεν έχουν καμία θέση με το ταξικό εργατικό κίνημα.
    Θα σε διαψεύσουν στα σίγουρα. Δεν αλλάζουν τόσα χρόνια εκλεπτισμένου αντικομμουνισμού. Ειδικά από παραγωγούς του «κινήματος της πατάτας» με στόχο ΚΑΙ να πλήξουν το ΚΚΕ

    Γκαραντί

    Ακριβώς γιατί την έχουμε πατήσει από διάφορους το λέμε. Η μέρα της μαρμότας τελείωσε.Η μήπως θέλουμε να ακούμε ap;o MME για διάφορους «αριστερούς» με οικογένειες που κάνουν διακοπές στη Μύκονο;

    Ο Γκλέτσος ότι και να έχει στο μυαλό του ποτέ δεν καταφέρθηκε κατά του ΚΚΕ.

    17-57

  14. Ο/Η faros λέει:

    Ξέρεις, δεν έχει κανένα νόημα να πείσεις εμένα …

    Άσε βέβαια που δεν θα το καταφέρεις, αλλά έστω ότι το πετύχαινες!

    Τι θα γινόταν;

    Θα έβγαινα εγώ να κατηγορήσω το ΚΚΕ;;;

    ΠΟΤΕ ΤΩΝ … ΠΟΤΩΝ !

    υ.γ.: Κάνεις λάθος για τον Γκλέτσο. Ρώτα κατά Στυλίδα μεριά να σου πουν …

  15. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Κανείς δεν γεννιέται κομμουνιστής.

    Απλώς κάποιοι παραμένουν οπορτουνιστές είτε εντός(παλαιότερα και τα παραδείγματα πολλά) είτε εκτός στην Περιφέρεια του Κόμματος

    Ο νέος Οπορτουνσμός αν αρχίσει, θα αρχίσει από την περιφέρεια του Κόμματος από «φίλους» γιατί το Κόμμα είναι ισχυρό μπετόν αρμέ μέσα. Το μεγάλο πρόβλημα του Οπορτουνισμού είναι πως τα πολιτικά πρόσωπα που των εκπροσωπούν .
    Άρα ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΟ να ψάχνουν για μία κολυμπήθρα του Σιλωάμ. Όπως ο Σύριζα ήταν για Πασοκους έτσι κάποιοι Συριζαίοι μαντεύω πως θα θέλουν να είναι το ΚΚΕ για τα μνημόνια που έφεραν

    όχι φίλε φάρε, το ΚΚΕ δεν είναι κολυμπήθρα του Σιλωάμ για οπορτουνιστικούς λύκους που αν γέρασαν και άσπρισε το μαλλί τους ούτε την γνώμη άλλαξαν από την κεφαλή τους

    Η μαζική προσπάθεια για προσέγγιση στελεχών συριζαίων προς το ΚΚΕ χωρίς δήλωση αποκήρυξης των πεπραγμένων τους στο Σύριζα , χωρίς δημόσια αυτοκριτική με προβληματίζει

    Θυμάσαι το σχόλιο μου για «ενδοοικογενειακά» συριζαων – ακροδεξιών και για τις «φάπες» που πέφτουν από τα πρώην πολιτικά «συνεταιράκια» τους;

    17-57

  16. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Το μεγάλο πρόβλημα του Οπορτουνισμού είναι πως τα πολιτικά πρόσωπα που τον εκπροσωπούν είναι αναξιόπιστα ήθελα να γράψω στο προηγούμενο σχόλιο μου

    17-57 .

  17. Ο/Η faros λέει:

    Όλοι είναι αναξιόπιστοι, μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου!

    Έτσι λεώ εγώ …

    Να θυμήσω κάτι Δαμανάκηδες, κάτι Φαράκους και λοιπούς;

  18. Ο/Η faros λέει:

    Να πω μόνο τούτο: ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ!

  19. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Δεν ξέρω αν έγινε πρόσφατα. και μάλλον έχει δίκιο γιατί η Λ.Σ. είχε κάποια ιστορία με τον τσαμπουκαλή δήμαρχο Στυλίδας πριν ένα χρόνο.

    Για το άλλο «ταλέντο» τον Νταβανέλο της ΚΟΕ (δεν ξέρω αν μιλάμε για το ίδιο πρόσωπο) θα γράψω τις δημόσιες παλιές «επιτυχημένες » του δηλώσεις

    Δεν χρειάζεται Φάρε. Για τον Μηλιό μακριά από ομιλίες σε εκδηλώσεις του ΚΚΕ ή συμμαχιών του ΚΚΕ (ΠΑΜΕ – ΠΑΣΥ ΠΑΣΕΒΕ – Λ.Σ.) και ας υποστηρίζει ό,τι θέλει

    17-57

  20. Ο/Η faros λέει:

    Μπορείς να έχεις όσες επιφυλάξεις θέλεις!
    Και να τις παραθέτεις!

    Όμως άσε το Κόμμα να ξέρει καλύτερα από τον καθένα, ποιο είναι το σωστό και ποιο όχι!

    Έχουμε πλέον τόση πείρα …

    Επίσης να πω ότι εδώ διαδικτυακά, με ανώνυμους σχολιαστές, άγνωστοι μεταξύ αγνώστων, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ!

  21. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Μόνο που αυτοί είναι διπλά αναξιόπιστοι σε σχέση με Δαμανάκηδες και Φαράκους Δεν έχουν πρωτύτερα έντιμο κομμουνιστικό βίο. Χώρια της γραμμής του ΚΚΕ που τότε είχε προσσγγίσει κάπως την σοσιαλδημοκρατία.
    Αντίθετα έκαναν χοντρές επιθέσεις κατά ΚΚΕ
    Το φαινόμενο ο Σαούλ να γίνεται Παύλος, είναι σπάνιο που απλά επιβεβαιώνει τον κανόνα.

    17-57

  22. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Ε όσο και «ανώνυμοι» να είμαστε τα δημόσια κείμενα και οι ομιλίες των Οπορτουνιστών καθώς και τοποθετήσεις τους υπάρχουν

    Η πλειοψηφία των στελεχών του Σύριζα δεν προσεγγίζει το ΚΚΕ γιατί μετάνιωσαν αλλά γιατί ο κόσμος που παλιά τους ψήφιζε ή ήταν επιρροής τους φεύγει για ΠΑΜΕ / ΚΚΕ . Με τον απλό κόσμο δεν έχω πρόβλημα, με τις διάφορες «πονηράτζες» όμως έχω.

    17-57

  23. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Και ο Μπάμπης τον αντομετωπίζει πολύ επιφυλακτικά

    Το μετέωρο βήμα του Γιάννη Μηλιού: “Με το ΚΚΕ με χωρίζουν σημαντικότατες διαφορές, αποτελεί όμως τον κύριο πόλο αντίστασης στις πολιτικές του κεφαλαίου”
    19-01-2019

    http://www.katiousa.gr/politika/meteoro-vima-tou-gianni-miliou-kke-chorizoun-simantikotates-diafores-apotelei-omos-ton-kyrio-polo-antistasis-stis-politikes-tou-kefalaiou/

    17-57

  24. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    «Η συνείδηση είναι κάτι ρευστό που αλλάζει και διαμορφώνεται με τον καιρό και τα γεγονότα. Κι ο καθένας έχει δικαίωμα στη μεταμέλεια και την αυτοκριτική. Αρκεί να την κάνει βέβαια…

    Πέντε χρόνια πριν, ο Γιάννης Μηλιός ήταν επικεφαλής της οικονομικής πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ και βασικός εμπνευστής του “Προγράμματος της Θεσσαλονίκης”, ενός ρεφορμιστικού προγράμματος μεταρρυθμίσεων, που δεν μπορούσε ωστόσο -ούτε καν αυτό- να εφαρμοστεί χωρίς ρήξη με την Ευρωπαϊκή Ένωση και το κυρίαρχο πλαίσιο. Σήμερα φαίνεται να προσεγγίζει το ΚΚΕ, αναγνωρίζει έστω και τώρα -ποτέ δεν είναι αργά- πως αποτελεί το βασικό πόλο αντίστασης στην αστική τάξη και πως το διακρίνει μια αναμφισβήτητη συνέπεια στην 100χρονη διαδρομή του.

    Παράλληλα, κάνει λόγο για στοιχεία αυτοκριτικής του ΚΚΕ και εντυπωσιακές επανεκτιμήσεις αναλύσεών του, που ανοίγουν το διάλογο για όλα τα τμήματα της επαναστατικής Αριστεράς. Το ακόμα πιο εντυπωσιακό, όμως, είναι ότι αποφεύγει να κάνει την παραμικρή αυτοκριτική για το πρόσφατο παρελθόν και τις δικές του εκτιμήσεις και δημόσιες τοποθετήσεις, που στήριζαν τη σημερινή “κυβερνώσα Αριστερά”, όσο αυτή ήταν αξιωματική Αντιπολίτευση και προαλειφόταν για τα κυβερνητικά έδρανα.

    Το ακόμα πιο εντυπωσιακό, όμως, είναι ότι αποφεύγει να κάνει την παραμικρή αυτοκριτική για το πρόσφατο παρελθόν και τις δικές του εκτιμήσεις και δημόσιες τοποθετήσεις, που στήριζαν τη σημερινή “κυβερνώσα Αριστερά”, όσο αυτή ήταν αξιωματική Αντιπολίτευση και προαλειφόταν για τα κυβερνητικά έδρανα.»

    Τα γράφουν και άλλοι στο Κατιούσα

    17-57

  25. Ο/Η faros λέει:

    17-57: Νομίζω πως το εξαντλήσαμε το θέμα …

  26. Ο/Η faros λέει:

    17-57: Δεν μιλάω για αυτούς, αλλά για εμάς που τώρα ανταλλάσουμε σχόλια!

    Εγώ, από τη μεριά μου, υποστηρίζω το Κόμμα, στηρίζω απόλυτα τις αποφάσεις του, εσύ δεν ξέρω τι κάνεις …

  27. Ο/Η faros λέει:

    17-57: Η … μαγκιά του ΚΚΕ ακριβώς αυτή είναι – το έχει πει πολλάκις κι ο Κουτσούμπας σε συνεντεύξεις του.

    — Μπορεί να συστρατευτεί κανείς με το ΚΚΕ, ακόμα και αν διαφωνεί σε πολλά μαζί του!

  28. Ο/Η faros λέει:

    17-57: Αυτά που γράφεις για τον Μηλιό, πιστεύεις ότι δεν τα ξέρουν, δεν τα «μέτρησαν» στο Κόμμα;

    Αν δεν έχεις εμπιστοσυνή στο ΚΚΕ, εάν δεν είσαι ΚΚΕ, άστο καλύτερα …

  29. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Η διαφορά είναι πως οι διάφοροι Μηλιοί δεν συστρατεύονται
    ΟΠΟΡΤΟΥΝΕΥΟΝΤΑΙ

    Το λέει καθαρά ο άνθρωπος:
    Διάλογος με την «επαναστατική αριστερά» -πολλά εισαγωγικά- και πως «το κκε ΄άλλαξε»
    Και μάλιστα το λέει από την Εφημερίδα των Συντακτών του Σύριζα
    Το λέει η Ιστορική του διαδρομή.
    Οπαδός του Αλτουσέρ!
    Ο Λαϊκός Στρώμας τον σχολιάζει(ειρωνικά) στον «Αριστερισμό»

    Και ο Μπάμπης ο Ζ τα σχολιάζει στην Κατιούσα.

    Τον σχολιάζει ειρωνικά η Κανέλη στο video όταν του υπενθυμίζει την άποψη του πως θεωρεί τον Μαρξ δεξιότερα του Λένιν.

    17-57

  30. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Και ο Παφίλης κατά Μηλιού

    Αντιγράφω από σχόλιο στη Κατιούσα

    » Ιανουάριος 19, 2019 στις 1:53 μμ

    Μηλιός-Παφίλης, 15 Μαΐου 2012

    Και η ρήση που ενέπνευσε τον Καμμένο

    Ποια σχέση μπορεί να έχει ο ΣΥΡΙΖΑ με το Μάαστριχτ, ή μάλλον το Μάαστριχτ με τον ΣΥΡΙΖΑ;

    Ο ηλεκτρολόγος Μηλιός, κατά Παφίλη, στο 7:40, διακόπτει ειρωνευόμενος με εξυπνάδες: Η κρίση δεν μπορεί να είναι της φεουδαρχίας…
    Και δεν πρέπει να είμαστε κολλημένοι στο 1992. Μηλιός:
    «Το ’92 είναι πάρα πολλά χρόνια. 20 χρόνια είναι. Ο πρόεδρός μας έπαιζε με το τρενάκι του (sic) το ‘92(!)», απεφάνθη φανερά ενοχλημένος.

    (Η συγκεκριμένη αποστροφή στο 8:20-8:45, αλλά αξίζει να δείτε όλη την τοποθέτηση του Παφίλη).

    Και επειδή πέρασαν 20 χρόνια, μάλλον έχει πάψει να ισχύει η ιδρυτική τής ΕΕ, ή αν ισχύει, “ο πρόεδρός τους” ουδεμία ευθύνη φέρει! »

    17-57

  31. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Μηλίος 30/12/2014:

    » «Στην κρίσιμη ιστορική στιγμή που βρίσκεται από σήμερα η χώρα μας, καλείται ο καθένας από μας να αγωνιστεί με όλες τις δυνάμεις που διαθέτει για τη νίκη και την Κυβέρνηση της Αριστεράς που θα φέρει τη μεγάλη ανατροπή.

    Στον αγώνα αυτόν είμαστε όλοι στρατευμένοι εκεί όπου μπορούμε να συμβάλουμε αποδοτικότερα στο μεγάλο έργο που καλούμαστε να φέρουμε σε πέρας.

    Στον αγώνα αυτόν αποφασιστική θα είναι η συνεισφορά των δυνάμεων του Κόμματος με την επεξεργασία θέσεων και τη διαμόρφωση κατευθυντήριων γραμμών για την κυβερνητική πολιτική. Σε αυτή τη διαδικασία είμαι περισσότερο χρήσιμος, και για το λόγο αυτό δεν θα είμαι υποψήφιος σε κάποια εκλογική περιφέρεια, ούτε θα συμμετάσχω σε κάποια εκλόγιμη θέση στο ψηφοδέλτιο επικρατείας.

    Παράλληλα, θα συνεχίσω να είμαι συνεχώς παρών στη διαμόρφωση της ελληνικής και διεθνούς κοινής γνώμης υπέρ των θέσεών μας, συμμετέχοντας θεσμικά σε καθοριστικές συναντήσεις με διεθνείς παράγοντες, όπως κάνω μέχρι τώρα (IMF, Κυβερνητικές Υπηρεσίες άλλων χωρών, Χρηματοοικονομικά Κέντρα, κλπ.), με στόχο τη μεγιστοποίηση των ωφελειών για την Κυβέρνηση της Αριστεράς και τον λαό που όλοι υπηρετούμε.

    Πιστεύω ότι αυτή η στάση είναι σε συμφωνία με τις δεσμεύσεις που έχω αναλάβει απέναντι στους συντρόφους μου, που με εξέλεξαν τρίτο στην ΚΕ και μου ανέθεσαν μάλιστα τον εξαιρετικά σημαντικό ρόλο του Υπεύθυνου Οικονομικής Πολιτικής, για να συμβάλουμε μαζί με τα μέλη του Τμήματος καθοριστικά στη διαμόρφωση των θέσεων του Κόμματος.

    Ο αγώνας μου είναι αφιερωμένος στη νίκη της Αριστεράς, μια νίκη χωρίς δεσμεύσεις και περιορισμούς ώστε να γίνουν τα όνειρα όλων μας πραγματικότητα και να ανταποκριθούμε στις ελπίδες του ελληνικού λαού που μας χαρίζει την εμπιστοσύνη του και μας αξίωσε να φτάσουμε μέχρι εδώ!».»

  32. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Nα ξεχάσει κάποιος ότι ο Μηλiός ήταν από τους πρωταγωνιστές στις επισκέψεις ΣΥΡΙΖΑ στις ΗΠΑ, για Levy και το City;

    Και να θέλει δεν μπορεί
    Τόσα ρημάδια links υπάρχουν
    Π.χ. Δείγμα

    http://news247.gr/eidiseis/oikonomia/oi-theseis-mhliou-kai-toy-levy-economics-institute-gia-to-dhmosio-xreos.3194960.html

    17-57

  33. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Μηλιός: «Βρώμικος πόλεμος» τα αρνητικά δημοσιεύματα για το Σίτι

    Πηγή: http://www.skai.gr/news/politics/article/270226/milios-vromikos-polemos-ta-arnitika-dimosieumata-gia-to-siti-

  34. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Το αμερικάνικο όνειρο του Αλέξη Τσίπρα

    Με μία ομιλία διανθισμένη με τεχνικά στοιχεία, αναφορές στην Μεγάλη Κρίση του 1929 και παραπομπές στον Φρανγκλίνο Ρούζβελτ, τον Χέρμπερτ Χούβερ και τον Μπεν Μπερνάνκε, διοικητή της FED, ο κ. Αλ. Τσίπρας, επιχείρησε σε ομιλία που εκφώνησε το μεσημέρι της Τρίτης (τοπική ώρα) στο Ινστιτούτο Μπρούκινγκς στην Ουάσιγκτον να «καθησυχάσει» το αμερικανικό ακροατήριο ως προς τον ριζοσπαστισμό του ΣΥΡΙΖΑ.
    Κωβαίος Αγγελος

    22 Ιανουαρίου 2013

    https://www.tovima.gr/2013/01/22/politics/to-amerikaniko-oneiro-toy-aleksi-tsipra/

    «(..)Ναι στις μεταρρυθμίσεις από στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ στο Βανκούβερ του Καναδά

    Στο Πανεπιστήμιο Σάιμον Φρέιζερ στον Καναδά παρουσιάσαν τις απόψεις τους για την οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα τα στελέχη της οικονομικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ κ.κ. Γιώργος Σταθάκης και Γιάννης Μηλιός.

    Στο πλαίσιο της ομιλίας τους ανέφεραν ότι θεωρούν δεδομένη την ανάγκη δραστικών μεταρρυθμίσεων τόσο στο νομικό πλαίσιο που διέπει την οικονομική δραστηριότητα και τις επενδύσεις (π.χ. φορολογική νομοθεσία, εργασιακά, γραφειοκρατία κ.λ.π.) όσο και στη στελέχωση των υπηρεσιών.

    Σημείωσαν μάλιστα ότι οι μεταρρυθμίσεις αυτές θα βοηθήσουν στην αποτελεσματική συλλογή φόρων και εισφορών από ένα κομμάτι της άρχουσας τάξης που επί χρόνια απεφευγε τις υποχρεώσεις της.»

    Λέει κάτι η ημερομηνία του δημοσιεύματος Φάρε;

    ήταν εκείνες οι μέρες που όταν γίνονταν απεργία στο Μετρό μπήκαν τα ΜΑΤ του ΣαμαροΒενιζέλου, που πλάκωναν Ναυτεργάτες και που έγιναν οι συλλήψεις των 35 συνδικαλιστών του ΠΑΜΕ

    Ήταν οι μέρες που η Αυγή εξαπέλυε χυδαίες επιθέσεις κατά του ΚΚΕ ακριβώς για αυτές τις ενέργειες των εργατών και του Κόμματος

    Οι άλλοι στο Αμέρικά και οι συνδικαλιστές – εργάτες του ΠΑΜΕ, ναυτεργάτες και υπάλληλοι στο Μετρό «έτρωγαν» ξύλο και συλλήψεις

    17-57

  35. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Ο ΔαβανέλΟς δεν είναι ο Νταβανέλος της ΚΟΕ

  36. Ο/Η faros λέει:

    Προφανώς !

  37. Ο/Η faros λέει:

    Είναι γεγονός ότι το όνειρο του Τσίπρα (για την … Μεγάλη … Αμερική) βγαίνει αληθινό – προς το παρόν!

  38. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Είχε άξιους συμπαραστάτες στα ταξίδια και στην μία πλευρά(Αγγλία-City του Λονδίνου) και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού: Τους Μηλιό – Σταθάκη. Ο Σταθάκης είναι πολιτικά έντιμος. Ποτέ δεν το έπαιξε αριστερός

    17-57

  39. Ο/Η faros λέει:

    17-57: Επιμένεις έ ; Καλά κάνεις …

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: