Ο … θεός και κάποιοι αρχηγοί!

Ιουλίου 13, 2017

Το διάβασα, μου άρεσε και το δημοσιεύω – πολλές οι ζέστες για σοβαρά θέματα!

Ο μεσιές Τσίπρας, ο γκασμπαντίν Πούτιν και ο μίστερ Τράμπ, ζητούν ακρόαση από τον … θεό ο οποίος φυσικά τους δέχεται!

— Πάει πρώτος ο γκασμπαντίν Πούτιν.

Θεέ μου, του λέει, πότε η Ρωσσία θα γίνει η μοναδική υπερδύναμη;

 Σε 70 χρόνια του απαντάει ο θεός!

Τ΄ακούει ο Πούτιν και βάζει τα κλάματα.

Γιατί κλαις, τον ρωτάει ο θεός.

Γιατί δεν θα ζω τότε, απαντάει ο Πούτιν.

— Πάει μετά ο μίστερ Τράμπ.

Θεέ μου, του λέει, πότε η Αμερική θα ξαναπάρει πίσω τα παγκόσμια σκήπτρα;

Σε 150 χρόνια του απαντάει ο θεός!

Βάζει τα κλάματα ο Τράμπ!

Γιατί κλαις των ρωτάει ο θεός.

Γιατί δεν θα ζω τότε, απαντάει ο Τράμπ!

— Τέλος πάει κι ο μεσιές Τσίπρας.

Θεέ μου, τον ρωτάει, πότε θα ξεχρεώσει η Ελλάδα;

Βάζε τα κλάματα ο … θεός!!!

Γιατί κλαις θεέ μου, ρωτάει έκπληκτος ο Τσίπρας.

Γιατί, απαντάει ο θεός, μέχρι τότε εγώ δεν θα … ζω!!!

