Δεν πάει άλλο

Μαΐου 3, 2017

Αυτήν την Ακριβοπούλου και τα άλλα παπαγαλάκια της ΕΡΤ1, εμείς τα πληρώνουμε;;;

Είπαμε … αλλά αυτοί το έχουν παραχέσει – συγνώμη κιόλας!

Θα μου πεις «τι τους βλέπεις» και θα έχεις δίκιο!

Αλλά ρε παιδί μου, έγινε και ένας αγώνας για να ανοίξει η ΕΡΤ και έτσι όπως το πάνε αυτοί, στο τέλος θα το … μετανιώσουμε!

Καλύτερα κλειστή …

 

Παράπονο ..

Μαΐου 3, 2017

Σήμερα, θα εξομολογηθώ ένα παράπονο που έχω …
Που με «καίει» πολλά χρόνια τώρα …
Κι είναι μια «ευκαιρία» σήμερα να το κάνω.

Σαν σήμερα «έφυγε» ο Μεγάλος ηθοποιός και άνθρωπος Θανάσης Βέγγος.
Το 2011. Στις 3 του Μάη.

Μεγάλος ηθοποιός και άνθρωπος ο Θανάσης μας.
Και σεμνός …
Και σπουδαίος …
Και πράγματι, «τράβηξε πολύ κουπί» στη ζωή του, όπως δήλωνε ο ίδιος.
Παιδί ΕΑΜίτη, ο ίδιος είχε περιπέτειες …

Όμως, τι ΔΕΝ ήταν ο Θανάσης μου, ο Θανάσης μας.

Δυστυχώς ΔΕΝ βρέθηκε μαζί μας στους Αγώνες.
Στους Ταξικούς Αγώνες!

Για μένα, οι επώνυμοι, οι προβεβλημένοι, ΠΡΕΠΕΙ, το ΟΦΕΙΛΟΥΝ, να βγαίνουν στην πρώτη τη γραμμή, να παραδειγματίζουν τον κόσμο, να παλεύουν για το δίκιο της τάξης τους.

Τι να το κάνω εγώ το «κουπί», αν δεν συνοδεύεται με ταξικούς, πρωτοπόρους αγώνες.

Είναι ένα παράπονο, που το έχω χρόνια τώρα …
Και το λέω και το γράφω.
Κάτι σαν μνημόσυνο στη μνήμη ενός πραγματικά ΚΑΛΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ!
Σαν ΑΠΑΙΤΗΣΗ από αυτούς …


Ο μόνος …

Μαΐου 3, 2017

Ο μόνος που είναι ευχαριστημένος, είναι ο ΣΕΒ, γενικά το μεγάλο κεφάλαιο!

Α, ναι!

Και μερικά γνωστά … «»αριστερά»» παπαγαλάκια!