Φαντάζεστε τι έρχεται ;

Από σημερινό άρθρο του Νίκου Μπογιόπουλου.

Ένας διαδικτυακός φίλος, ο Jo Di Graphics, έκανε την εξής επισήμανση:

Ο Τσίπρας μετά την πρώτη ορκωμοσία του ως πρωθυπουργός πήγε στο Σκοπευτήριο της Καισαριανής – και μετά έφερε Μνημόνιο.

Τώρα, μετά την δεύτερη ορκωμοσία του ως πρωθυπουργός, πήγε στο ίδρυμα του Κλίντον στις ΗΠΑ – «φαντάζεστε τι έρχεται;», αναρωτιόταν…

Τον βρίσκετε υπερβολικό;

Ε ;;;

4 Responses to Φαντάζεστε τι έρχεται ;

  1. Καλά… Σιγά τη δύσκολη ερώτηση που μας βάζεις φάρε.
    Όχι μόνο φανταζόμαστε, μα ξέρουμε και ξέρεις τι έρχεται.
    Έρχεται ακριβώς αυτό που ψήφισε το 94,5% των ψηφισάντων προ ημερών. ΘΥΕΛΛΑ και ΠΟΛΕΜΟΣ. ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ Σ’ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ.
    Τώρα καθείς μ’ ό,τι συμπεραίνει απ’ τα τρέχοντα, βάζει και τον ανάλογο αριθμό εισαγωγικών ή και δεν βάζει καθόλου, όπως εγώ.

    Α, ρε φάρε. Βάζε και κάνα βραβείο γι’ αυτούς που βρίσκουν την απάντηση.
    Άντε να το ρίξουμε και λίγο στο χιούμορ όσο προλαβαίνουμε, για θα κάνει χρόνια και χρόνια να γελάσει τ’ αχείλι μας ως φαίνεται…
    Κι όταν λέω τ’ αχείλι μας, εννοώ όλους τους λαούς τής Γης.

  2. Ο/Η faros λέει:

    AΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ: Χα … όχι εγώ … ο Μπογιόπουλος την βάζει … 😀

    Σίγουρα ξέρουμε …

    Πολύ ορθή η πρόταση που κάνεις …
    Θα την σκεφτώ …

    (μόλις ξεμπερδέψω με τα χρέη … )

  3. Ναι, πρόσεξα ότι πρόκειται για απόσπασμα από άρθρο τού Μπογιόπουλου, αλλά αφού το αναπαράγεις ως ερώτηση, μου κατέβηκε η ιδέα που σου προανέφερα.

    …Κι εκεί που αναθάρρησα πως κάτι θα βάλω στην τσέπη, μου πετάς κατακέφαλα την απογοήτευση και μάλιστα εκ προμελέτης…
    (μόλις ξεμπερδέψω με τα χρέη … )
    Δηλαδή; Πότε; Ποτέ…
    Εκτός πια, αν έγκαιρα αποφασίσει σημανικά μεγάλο τμήμα τού λαού, να δώσει σάρκα και οστά στην πρόταση του ΚΚΕ.
    Ναι, μα τότε, ούτε εγώ θα έχω ανάγκη να βάλω κάτι στην τσέπη με τον όποιο τρόπο, διότι πλέον η τσέπη μου δε θά ‘ναι άδεια από μεροκάματο και γεμάτη από τρύπες.

    Όπως αντιλαμβάνεσαι φάρε, δεν μου αφήνεις άλλη επιλογή και συνεπώς αποσύρω την πρότασή μου!

  4. Ο/Η faros λέει:

    AΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ: ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ λέμεεεεεεεεε … 😀 😀 😀

    Μια ΠΟΛΥ θερμή Καλημέρα και πολλές ευχές για έναν ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !

Σχολιάστε

