Γιατί ψηφίζουμε στις 20 του μηνού

Οι περισσότεροι, επιρρεασμένοι από τα γνωστά δημοσιογραφίστικα παπαγαλάκια, θεωρούν ότι θα πάμε στις κάλπες στις 20 του Σεπτέμβρη, για να βγάλουμε κυβέρνηση.

Αν είναι έτσι, μπορεί κάποιος να μου απαντήσει στο παρακάτω ερώτημα;

– Τι κερδίσαμε, όλοι εμείς, που παίρνουμε μισθούς και συντάξεις πείνας, είμαστε άνεργοι, υποφέρουμε, από τις μέχρι σήμερα κυβερνήσεις;;;

Σημ.: Μην μου πει κάποιος για τα … χειρότερα, γιατί απλούστατα, εγώ ψάχνω τα … καλύτερα!

Επειδή Φίλοι αναγνώστες,

Εγώ ΔΕΝ θεωρώ ότι ψηφίζουμε για κυβέρνηση και ο λόγος είναι γιατί η αστική τάξη που κάνει τις εκλογές έχει ήδη πάρει τις αποφάσεις της για ποια κυβέρνηση θα «βγει» ώστε να εξυπηρετήσει καλύτερα τα συμφέροντά της,

Θα ψηφίσω για να έχω κι εγώ κι ο λαός μας, ΙΣΧΥΡΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, που να μπορέσει να βάλει όσο πιο πολλά εμπόδια θα μπορέσει στα νέα βάρβαρα μέτρα που θα παρθούν από τις 21.

Κι αυτό (δηλ. η ισχυρή αντιπολίτευση) για να γίνει, ΜΙΑ είναι η επιλογή.

Κ Κ Ε  !

 

Σχολιάστε

