Παλαιά τους τέχνη … κόσκινο !

Καλά, αυτοί εκεί στον ΣΥΝ, δεν λένε να … συμφιλιωθούν με την πραγματικότητα ;
Δεν βαρέθηκαν το ίδιο και το ίδιο τροπάρι ;
Απολαύστε κάποια σημεία από χθεσινή τους ανακοίνωση:

Ανήμερα τα Φώτα (μην ρωτήσετε, δεν ξέρω ποιος  παπάς τους … φώτισε), κάθισαν και συνεδρίασαν και πήραν … ρηξηκέλευθες αποφάσεις !
– Διαπίστωσαν ότι οι «πράσινοι» στη ΓΣΕΕ, κάνουν μυστικές συμφωνίες με τους εργοδότες, καθώς ακολουθούν συμβιβαστική γραμμή !
– Αποχωρούν από το Προεδρείο της ΓΣΕΕ και παράλληλα τείνουν ενωτική χείρα προς το … ΠΑΜΕ !
– Προωθούν ενωτικές δράσεις με το ΠΑΜΕ, παρά την «σεχταριστική και διασπαστική πολιτική της ηγεσίας του ΠΑΜΕ» !!!

1. Λοιπόν, παιδιά του ΣΥΝ προσέξτε το αυτό που … πάθατε. Προφανώς, σας άγιασε προχθές, … τρελός παπάς ! Δεν εξηγείται αλλιώς.
Μωρέ, συνασπισμένα  καλόπαιδα, τώρα … ανακαλύψατε τις μυστικές συμφωνίες της ΓΣΕΕ με τους εργοδότες και την κυβέρνηση με σκοπό να διαλύσουν τους εργαζόμενους ;
Μέχρι τώρα που ζούσατε ;
Στον … Άρη ;;;

2. Αυτές τις … μακακίες περί «ενότητας» δεν τις βαρεθήκατε ; Δεν ξέρετε ότι η όποια ενότητα καταχτιέται στους αγώνες και δεν είναι … φιλολογικό παράγωγο ; Για να σας δούμε στα επόμενα Συλλαλητήρια ! Θα βρεθείτε δίπλα στο ΠΑΜΕ ή θα τρέξετε πάλι να κρυφτείτε στις … φτερούγες της συμβιβασμένης «πράσινης» ΓΣΕΕ ;
αγαΘα σταματήσετε τις αντιΠΑΜΕ συνδικαλιστικές (και όχι μόνο) κολλεγιές ;
Θα σταματήσετε να προωθείτε προεδρεία αποκλεισμού του Ταξικού Κινήματος σε δεκάδες σωματεία ;
Η ενότητα είναι ένα πιάτο που τρώγεται … ζεστό !

3. Ώστε έτσι, έ ; Η … «ηγεσία» του ΠΑΜΕ – με αυτό που θέλετε δήθεν ενότητα – είναι σεχταριστική και διασπαστική !
Βέβαια, θα αρκούσε κανείς να σας έλεγε: Τότε, τι θέλετε, τι ζητάτε ενότητες και τα ρέστα, με σεχταριστές και διασπαστές ; Δεν φοβάστε μην … μολυνθείτε ;
Όμως !
Επειδή υπάρχουν και κάποιοι στις γραμμές σας που είναι αγνοί αγωνιστές και πραγματικά πιστεύουν τις … παπαριές σας, ας ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα.
α. Στο ΠΑΜΕ δεν υπάρχουν «ηγεσίες» ! Είμαστε, ΟΛΟΙ, μια γροθιά !
β. Η πολιτική του ΠΑΜΕ είναι η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΑΞΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ της εργατικής τάξης με τους συμμάχους της, ώστε να ανοίξει ο δράμος για την άλλη Κοινωνία, την Σοσιαλιστική !
γ. Οι δράσεις του ΠΑΜΕ είναι καθημερινές, στη βάση της υπεράσπισης των συμφερόντων των εργαζομένων και των οικογενειών τους. Προχθές στα διόδια, τα τζάμπο, στους καταπέλτες. Χθες έξω από τις τράπεζες διεκδικώντας τα δίκια των φτωχών συνανθρώπων μας. Σήμερα στην υπεράσπιση κάθε εργαζόμενου που υποφέρει, κάθε ανέργου που δεν μπορεί να ζήσει, δίπλα στο νέο, δίπλα στην γυναίκα, στον αγρότη, στον μικρομεσαίο, στον επιστήμονα που τον στίβουν σαν λεμόνι.

Καταλάβατε, παλληκαρόπουλα του ΣΥΝ ;
Ελπίζω, κάποιοι τουλάχιστον, πως ναι !

94 Responses to Παλαιά τους τέχνη … κόσκινο !

  1. Ο/Η astyanaktas λέει:

    Καλή χρονιά Φάρε…αγωνιστική πριν και πάνω απ’ όλα…δε βαρέθηκες να τα βάζεις με το ΣΥΝ…είτε κάνει κάτι καλό είτε όχι;

  2. Ο/Η radiocollectiva λέει:

    Το κοινωνικό μέτωπο χτίζεται στη βάση ΠΑΜΕ,ΠΑΣΥ,ΠΑΣΕΒΕ,ΜΑΣ,ΟΓΕ και σε πολιτικό επίπεδο με δυνάμεις που ακόμα δεν έχουν εμφανιστεί, αν εμφανιστούν στη πορεία καλώς, αν όχι το ΚΚΕ από μόνο του αρκεί.
    Ας το πάρουν χαμπάρι καλά κερκόπορτες σε συνυπεύθυνους δεν ΞΑΝΑΝΟΙΓΟΥΜΕ .&-
    ΥΓ* Τώρα θυμήθηκαν το ΠΑΜΕ, η έχουν ξεχάσει τη συμψήφιζαν τόσα χρόνια στην ΓΣΕΕ με τους Καλύβηδες;
    Δηλαδή η κατάργηση των ΣΣΕ, οι ελάστικές μορφές εργασίας, τα ΣΔΙΤ και τα ασφαλιστικά Ρέπα, Πετραλιά δεν είχαν και τη δική τους σφραγίδα στους κοινωνικούς διαλόγους;
    Τι μας πέρασαν για χριστιανούς που θα συγχωρούμε συνεχώς την συνειδητή πολιτική του χτες ως τότε λάθος;
    Ω ΚΑΘΕΙΣ ΕΦ’Ω ΕΤΑΧΘΕΙ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΕΝΟΙ…

  3. Ο/Η radiocollectiva λέει:

    Και η κατάργηση των ΣΣΕ, ΣΣΕ, οι ελάστικές μορφές εργασίας, τα ΣΔΙΤ και τα ασφαλιστικά Ρέπα έγιναν επί κυβερνήσεων Σημίτη…δηλαδή 1996-2004.

  4. Ο/Η faros λέει:

    astyanaktas: Καλή χρονιά, φίλε μου, Καλή χρονιά για σένα και όλους τους δικούς σου.

    Αφού το έχουμε πει τόσες φορές …
    Η πάλη ενάντια στον οπορτουνισμό εχτός του ότι είναι εντολή του Λένιν, είναι και δική μου άποψη ότι θα σταματήσει ΜΟΝΟ στον Κομμουνισμό !
    Τι το ρωτάς και το ξαναρωτάς ;

  5. Ο/Η radiocollectiva λέει:

    Και η κατάργηση των ΣΣΕ, ΣΣΕ, οι ελάστικές μορφές εργασίας, τα ΣΔΙΤ και τα ασφαλιστικά Ρέπα έγιναν επί κυβερνήσεων Σημίτη…δηλαδή 1996-2004.

    Σβήσε το παραπάνω αν θες αυτό είναι το σωστό, άκου «οι κατάργηση…»

  6. Ο/Η faros λέει:

    radiocollectiva: Θα εμφανιστούν, σύντροφε, θα εμφανιστούν !
    Είναι κι αυτό νομοτέλεια !

    Έχω μια απορία: Άραγε, αυτοί που τους βάζουν να κάνουν αυτές τις σπασμωδικές ενέργειες, είναι τόσο αφελείς, πιστεύουν στ΄αλήθεια ότι θα «τσιμπήσουμε», τέλος τους … πληρώνουν κιόλας ;;;;;;;;

  7. Ο/Η poexania λέει:

    Παιχνίδια είναι ρε παιδιά αυτά,
    για να λένε αύριο,

    «εμείς τους είπαμε για συνεργασία αλλά εκείνοι οι Σταλινοφασίστες πάλι μας απέρριψαν».

  8. Ο/Η Philemon λέει:

    Επί του προκειμένου, δεν χρειάζεται να τους «βάζει» κανείς. Κι από μόνοι τους μια χαρά τα καταφέρνουν. Η πολιτική κουτοπονηριά πάει μια χαρά με τον καιροσκοπισμό. Αμέτρητες οι παρόμοιες συμπεριφορές της ηγετικής παρέας. Δεύτερη φύση.

    Θερμή καλημέρα!

  9. Ο/Η faros λέει:

    radiocollectiva: Προφανώς αυτά και άλλα πολλά δεν είχαν … υποπέσει στην αντίληψή τους !

    Μια ζωή στην κοροϊδία …
    Μάλλον τώρα, πήραν την σχετική άδεια για να κάνουν τους … παλληκαράδες !!!
    Οι ξεφτίλες …

  10. Ο/Η faros λέει:

    radiocollectiva: Διορθώθηκε μην ανησυχείς ! 😀

  11. Ο/Η faros λέει:

    poexania: Γι΄αυτό κι ο τίτλος του ποστ !

    Το έχουν ξανακάνει, άλλωστε !
    Οι … κοπρίτες !!! 😆

  12. Ο/Η faros λέει:

    Philemon: Πολύ πολύ Καλημέρα, Φίλε μου !

    Δεν θα διαφωνήσω … Μάλλον εσύ έχεις δίκιο !
    Απλά, εγώ, ως εκ φύσεως … καχύποπτος (γνωρίζω και μερικά πραγματάκια), θεωρώ ότι παίρνουν εντολές …
    Δεν επιμένω !

  13. Ο/Η γιαννης μ λέει:

    έλα μωρε τώρα θα τα μάθουμε τα χαρούμενα??? εδώ είχαν το θράσος να βγάλουν ανακοίνωση στη Θεσσαλονίκη καλώντας το (ταξικό να μην ξεχνιώμαστε) σωματείο χάρτου να μην υπογράψει τις επιχειρησιακές συμβάσεις (λες και ειναι όλοι σαν τα μούτρα τους)…και μάλιστα το έκαναν σε ένα εργατικό κέντρο που πολύ πρόσφατη είναι η αλητεία τους στις εκλογές του ιματισμού …ναι ναι τότε που η εκπρόσωπός τους καλούσε για πρώτη φορά στην ιστορία του ελληνικού εργατικού κινήματος, την αστνομία στο εργατικό κέντρο για να συλλάβει τους «ληστοσυμμορίτες»…

  14. Ο/Η faros λέει:

    γιαννης μ: Μου άρεσε αυτό το … «χαρούμενα» !!!

    Έχουν ήδη πιάσει πάτο … και έχουν κα το θράσος να ζητάνε συνεργασίες !!!

  15. Ο/Η Συριζα λέει:

    Φαρε χρόνια πολλά και καλή χρονιά. Επίσης καλά μυαλά και σταμάτα να τα βάζεις συνέχεια με τον Σύριζα.

  16. Ο/Η faros λέει:

    Συριζα: Χρόνια πολλά και καλή χρονιά και σε σένα !

    Δεν σε κατάλαβα τι εννοείς με το «να τα βάζεις συνέχεια με τον Σύριζα» !
    Νομίζω ότι θα βοηθούσε και μένα και εσένα αν π.χ. αναφερόσουν στην ουσία του άρθρου μου ή να κατέθετες που διαφωνείς με αυτό !
    Προφανώς πουθενά !
    Άρα ;;;

  17. Ο/Η erodotos λέει:

    Στην πράξη θα φανούνε όλα (και απευθύνομαι τόσο στον Φάρο όσο και στους φίλους ΣΥΡΙΖΑιους)
    Βέβαια, υπάρχει εμπειρία, πρότερος βίος, ο οποίος δεν είναι και πολύ έντιμος (βλέπε σύμπραξη-συμπόρευση Αυτόνομης Παρέμβασης με ΠΑΣΚΕ σε πρωτοβάθμιες, δευτεροβάθμιες και τριτοβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις)…
    Το ξεσκέπασμα του ΠΑΣΟΚ αναγκάζει τώρα τους μέχρι πρόσφατα συνοδοιπόρους του να κρατήσουν αποστάσεις. Πλασματικές ή πραγματικές; Εγώ προσωπικά είμαι σχεδόν βέβαιος για το πρώτο, αλλά η ζωή θα δείξει…

    καλή συνέχεια

    http://www.erodotos.wordpress.com

  18. Ο/Η Philemon λέει:

    …Συνεργασίες μ΄αυτούς που κάνουν τις «εξαλλοσύνες» στα λιμάνια!
    ‘Η συνεργασίες όπως ΙΚΑΡΙΑ;
    Η μοιραία ηγεσία που θα κάνει τέτοιους τυχοδιωκτισμούς δεν θα υπάρξει.

  19. Ο/Η Philemon λέει:

    Κι ο Μεγάλος Κοπρίτης μια χαρά ήταν γι΄ αυτούς, και η μαρτυρία του σοβαρή και αξιόπιστη (!!!), μέχρι που -–αναπόφευκτα— τους έφτυσε ο αγνώμων… Να τον χαίρονται!

  20. Ο/Η thersitis λέει:

    ΜΠΡΑΒΟ ΦΑΡΕ!!!

    ΜΙΛΗΣΕΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ.

    ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΣΥΡΙΖΑ ΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΙ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΑΣ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΚΚΕ.

    ΜΗΝ ΟΝΕΡΕΥΟΝΤΑΙ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΚΕ. ΤΕΤΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ. Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΠΛΗΡΗΣ.

    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ 500ΑΡΙΑ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ. ΜΟΝΟ ΨΗΦΟ ΣΤΟ ΚΚΕ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΞΑΝΑΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ 50ΑΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΧΑΧΑ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

  21. Ο/Η faros λέει:

    erodotos: Ξέρεις εκείνη τη σοφή λαϊκή παροιμία που λέει: «Θέλει η π@@@@να να κρυφτεί, αλλά η … χαρά δεν την αφήνει» ;;;

    Έ, κάτι παρόμοιο συμβαίνει με τους συριζαίους !
    Η … χαρά της πολύχρονης συνεργασίες με τις συμβιβσμένες και προδοτικές ηγεσίες Συνδικάτων και Κομμάτων, θα τους … προδώσει !!!
    Γρήγορα θα αντηληφθούνε όλοι το πόσο καλά παίζουν το παιγνίδι των εντυπώσεων …
    Στην πρώτη Διαδήλωση !

  22. Ο/Η faros λέει:

    Philemon: Έλα ντε !

  23. Ο/Η faros λέει:

    Philemon: Μα, τελικά, το … φτύσιμο, γυρίζει … πίσω !!!

  24. Ο/Η faros λέει:

    thersitis: Πράγματι ! Πρέπει να δείξουν καλή διαγωγή πρώτα και μετά θα δούμε …

  25. Ο/Η kolokotronis λέει:

    @ thersitis
    χα,χα,χα!Με έκανες και γέλασα απόψε. Νά ‘σαι καλά!
    Σιγά μην τους (ξανα)δώσουμε θέσεις στην Κεντρική Επιτροπή του Κόμματος! Όταν τις είχαν αυτές τις θέσεις, πριν καμμιά εικοσαριά χρόνια, τις ξεφτίλισαν!
    Είναι οι ίδιοι άνθρωποι, με τα ίδια ονοματεπώνυμα.
    Τώρα είναι αργά για αυτούς. Έκαναν τις επιλογές τους και έχασαν. Μπορούν να κλάψουν μόνοι τους…

  26. Ο/Η Συριζα λέει:

    Φαρε ασε τον Συριζα στην ησυχια του εισαι πολυ μικρος για να τον βαζεις στο στομα σου.

  27. Ο/Η faros λέει:

    kolokotronis: Σωστός !

  28. Ο/Η faros λέει:

    Συριζα: Αγαπητέ μου μην δείχνεις τόσο πολύ τον πανικό σου …

  29. Ο/Η kolokotronis λέει:

    @ Συριζα
    ενώ εσύ, πόσο μεγάλος είσαι, ρε μεγάλε;

  30. Ο/Η Μπούμπη λέει:

    Συριζαίε,

    Αν ψάχνεις για τσοντόβιους σε λάθος μπλογκ μπήκες……..

    ΥΓ:Φάρε δες το λινκ του και θα καταλάβεις τι εννοώ.

  31. Ο/Η faros λέει:

    kolokotronis: Τόσο … που τελικά … γίνεται ασήμαντος ! 😆

  32. Ο/Η faros λέει:

    Μπούμπη: Μπαααα … δεν πρόκειται … Νομίζω, ότι δεν αξίζει καν τον κόπο !

  33. Ο/Η ΣΠΥΡΟΣ λέει:

    Αγαπητοί σύντροφοι,
    Οι ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖοι έχουν περιέλθει σε πλήρη πολιτική ανυποληψία, κοινώς «ξεφτίλα». Γι’αυτό, προς ανάκτηση της χαμένης «αριστεροσύνης» τους (άν ποτέ την είχαν…),θα πρότεινα να μεταβαίνει ο συρφετός της ηγεσίας τους κάθε πρωϊ στο Σύνταγμα και εν χορώ να ανακράζουν : Αποτάσσομαι το Μάαστριχτ, αποτάσσομαι την ΓΣΕΕ και τον Παναγόπουλο, αποτάσσομαι την ιμπεριαλιστική Ευρωπαϊκή Ενωση…. και τότε ίσως θα μπορούσε κ ά π ο ι ο ς να τους πάρει στα σοβαρά… Ομως,ατομικά κάποιος ή κάποιοι, το Κ Κ Ε π ο τ έ, γιατί εμείς ξέρουμε πως ό,τι έπραξαν και συνεχίζουν να πράττουν, το έκαναν συνειδητά, είναι συνειδητή πολιτική επιλογή τους, δ ε ν αλλάζει η η γ ε τ ι κ ή τους ομάδα, είναι τα ιδεολογικά δεκανίκια του καπιταλισμού,γι’αυτό και δεν έχουν καμία θέση ούτε εντός ούτε εκτός των γραμμών του σημερινού ΚΚΕ, που δείχνει να είναι αποφασισμένο, όσο ποτέ, να φέρει σε πέρας την ιστορική του αποστολή… Και ό σ ο ι π ι σ τ ο ί ή έστω στην πορεία π ε ι θ ό μ ε ν ο ι, στο ΚΚΕ και στα ιδανικά του ΚΚΕ, προσέλθετε… Πέραν τούτων, η αγωνιστική δράση θα καθαρίσει την ήρα από το στάρι.
    Σπύρος

  34. Ο/Η faros λέει:

    ΣΠΥΡΟΣ: Καλημέρα, Καλή Βδομάδα !

    Δεν νομίζω να υπάρχει κάτι που μπορούν να κάνουν, ώστε να τους πάρει ο οποιοσδήποτε στα σοβαρά ! 😀

    Έτσι όπως το γράφεις ΕΙΝΑΙ και έτσι ακριβώς θα ΓΙΝΕΙ !

    Στα «μαρμαρένια αλώνια» θα καθαρίσει η ήρα από το στάρι !

  35. Ο/Η ΤRASH λέει:

    Τολμάνε να μιλάνε για ενότητα αυτοί που:
    -Καταψήφισαν και σαμποτάρισαν όλες τις απεργίες που έκανε το ΠΑΜΕ ανεξάρτητα από την ΓΣΕΕ,
    -που ανακάλυψαν τώρα μόλις(!), πως είναι πουλημένη η ΓΣΕΕ…
    -Που μέχρι και μόλις πριν από λίγο, συνεργάστηκαν ανοιχτά με τους ΠΑΣΟΚους στις δημοτικές εκλογές, και το πανυγίριζαν και από πάνω…
    -Που δεν δίστασαν ούτε στιγμή στο «αίσχος της Ικαρίας», να συνεργαστούν μέχρι και με τους φασίστες ενάντια στους κομμουνιστές…
    Ε λοιπόν, δεν θα πάρουμε και ευχαριστούμε.
    Η ενότητα της τάξης χτίζεται στους αγώνες από τα κάτω.
    Οσον αφορά την ηγεσία και την πρωτοπορεία του αγώνα, δόξα τω Λένιν, και κεντρική επιτροπή έχουμε, και πολιτικό γραφείο και ιδεολογική επιτροπή!
    Δεν τους χρειαζόμαστε, και τους ξέρουμε κιόλας σε τι αποσκοπούν, και ποιό αντικομμουνιστικό δηλητήριο κρύβεται κάτω από τα χαμογελαστά πρόσωπα τους!
    Μπράβο για το ποστ Φάρε!
    Να τους ξεσκεπάζουμε διαρκώς!

  36. Ο/Η ΤΑΣΟΣ λέει:

    Φάρε καλή σου ημέρα και καλή χρονιά να έχεις!
    Φίλε βλέπω έναν πανικό από τη μεριά σου ( και την μεριά των συντρόφων σου ), σχετικά με τη πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ προς το ΠΑΜΕ.Διακιολογημένη φυσικά, βάσει του ρόλου που έχει τάξει η ηγεσία του ΚΚΕ για το κόμμα. Έναν ρόλο που θέλει το κόμμα, αριστερό ανάχωμα του συστήματος, με αντίτιμο βέβαια για το λαικό κίνημα οδυνηρό. Το ΚΚΕ λοιπόν έχοντας αναλάβει εργολαβικά αυτόν το ρόλο, διασπά το συνδικαλιστικό κίνημα, κρατά τον κόσμο κλεισμένο στο καβούκι του και φυσικά οι επαναστατικοί περίπατοιτου ΠΑΜΕ, κανένα μα κανένα αποτέλεσμα δεν έχουν. Εξάλου οι ίδιοι οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ αλλά και η κυβέρνηση, αυτό που λένε είναι: <>. Αλήθεια για πες μου ρε φίλε… Τι έχει καταφέρει το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ γενικότερα, με αυτή τη τακτική που κρατάει στα πολιτικά πράγματα της χώρας, όλα αυτά τα χρόνια; Ποιος Μαρξ και ποιος Λένιν λέει ότι, μέχρι να γίνει η επανάσταση απλώς παρακολουθούμε τα πράγματα και εκτονώνουμε τα στρατά μας με καμιά βόλτα στο κέντρο;!!! Ξέχασες μήπως τις μεγάλες απεργίες των οικοδόμων την δεκαετία του ’60 και πόσο αποτελεσματικές ήταν αυτές για τον κλάδο; Ποιος Μαρξ και ποιος Λένιν λέει ότι, δεν μας ενδιαφέρουν οι συσχετισμοί και οι αλαγές που γίνοντε μέσα στον ίδιο τον καπιταλισμό, αλλά το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι η δευτέρα παρουσία της επανάστασης;!!! Σε ποια στιγμή επαναστατική, στον κόσμο, δεν υπήρξαν συμμαχίες; Το ΕΑΜ δεν σας λέει τίποτα; Κατηγορείτε τον ΣΥΡΙΖΑ για Μάαστριχτ, για ΓΕΣΕΕ, για την Ικαρία και ξέρω εγώ τι άλλο!!! Φίλε μου στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί!!! Το Κόμμα σου, πούλησε έναν ολόκληρο κίνημα, έναν ολόκληρο λαό υπογράφοντας τις συμφωνίες του Λιβάνου,της Βάρκιζας της Καζέρτας και ουσιαστικά παρέδωσε αυτόν το λαό ( και με την αποχή από τις εκλογές του ’46) στα νύχια των κανιβάλων της Δεξιάς και του Κέντρου!!! το κόμμα σου φίλε μου, θεωρούσε το ανδρίκελο τον Μαρκεζίνη, σαν πέρασμα από την Χούντα στην Δημοκρατία και ονομάτιζε τα παιδιά του Πολυτεχνείου προβοκάτορες!!!
    Το κόμμα σου φίλε μου, με την αλοπρόσαλη και πραχτόρικη; πολιτική του, έστειλε χιλιάδες μαχητές του Δ.Σ., στο κολαστήριο του Μπούλκες και στα κολχόζ της Τασκένδης της Ρουμανίας κλπ!!! Η γραμματέας του κόμματός σου φίλε μου τον Δεκέμβρη του 2008, βγήκε από το μέγαρο Μαξίμου, και σαν κουκουλοφόρος της κατοχής, έδειξε τον ΣΥΡΙΖΑ, σαν υποκινητή των επεισοδίων, λες και δεν ήξερε ότι, το παρακράτος είναι αυτό που σε κάθε ξεσηκωμό, διοργανώνει τέτοιου είδους επεισόδια για να τον προβοκάρει! και δεν έφτανε μ’όνο αυτό!!! Όταν όλος ο λαός της Αθήνας διαδήλωνε στο κέντρο της πόλης, το ΚΚΕ έκανε περιπάτους στο Περιστέρι, στην Καλλιθέα, στις Κουκουβάουνες, για να μην ενοχλήσει τον εργοδότη του τον Καραμανλή.!!! Πήρατε φυσικά τα εύσημα τότε του Καρατζαφέρη του Πολύδωρα, του Πρετεντέρη καθώς και όλης της Πολιτικής και Δημοσιογραφικής μούχλας!!! Αλήθεια ( παρένθεση ), ο Αλέκος ο Χαλβατζής γιατί έφυγε από το ΚΚΕ και τι κατήγγειλε; Με λίγα λόγια φίλε, η ηγεσία του ΚΚΕ, έχει αναλάβει εργολαβικά, την υπεράσπιση του συστήματος από τα αριστερά, δεν ξέρω όμως με ποιο αντίτιμο! Ο Αιβαλιώτης πρόσφατα κατήγγγειλε το ΚΚΕ, ότι τα έπαιρνε από τον Καραμανλή!!! και δυστυχώς δεν είδα καμία διάψευση από το κόμμα!!! Ούτε φυσικά διέψευσε την κατηγορία του Παπανδρέου για 60 απωλύσεις στην Τυποεκδοτική λκαι τον 902! Αλήθεια όταν το κόμμα της… εργατικής τάξης!!! ( τρομάρα του ) απολύει εργαζόμενους από τις Επιχείρισεις του, με ποιο ηθικό ανάστημα θα πάει στον εργοστασιάρχη η στον εφοπλιστή να τους ζητήσει να μην απολύσουν εργαζόμενους;
    Η Γυναίκα του Καίσαρα φίλε, δεν φτάνει να είναι τίμια, αλλά πρέπει να φαίνεται κι’ όλας!!! Και για το ΚΚΕ, δυστυχώς, δεν ισχύει ούτε το ένα ούτε το άλλο!!!
    Αυτά και καλή σου ημέρα!

  37. Ο/Η faros λέει:

    TRASH: Που απλά είναι οπορτουνιστές, ρεφορμιστές, «yes men» !

    Έτσι, η ενότητα χτίζεται … χτίζεται με αίμα και θυσίες, δεν είναι … «αντικείμενο» να την … αγοράσει κανείς στα … περίπτερα !!!

    Δεν θα σταματήσω λεπτό, να είσαι σίγουρος γι΄αυτό !

  38. Ο/Η faros λέει:

    ΤΑΣΟΣ: Πολύ Καλημέρα σου και Καλή Χρονιά, δημιουργική και χαρούμενη.
    Σε σένα και σε όλους τους δικούς σου !

    Ε, όσο να πεις, έναν … ψιλοπανικό, τον αισθάνθηκα !!! 😆
    Που λες, υπάρχει ένα μικρό προβληματάκι, που σε παρακαλώ να το λάβεις υπόψη σου.
    Ποιο είναι αυτό ;
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΜΕ !
    Αν εννοείς αυτά που «διοχετεύονται» στα μέσα «ενημέρωσης», έ, αυτό δεν είναι πρόταση !
    Πιστεύω να γίνεται κατανοητό !

    Δυο τρεις επισημάνσεις με αφορμή το σχόλιό σου:
    1. Το ΕΑΜ το έκανε το ΚΚΕ – αυτό να μην το ξεχνάει κανένας !
    Ειδικά … εσκεμμένα !!!
    2. Το ΚΚΕ είναι το μοναδικό Κόμμα που έχει κάνει εκατό φορές αυτοκριτική και για την Βάρκιζα και για τον Λίβανο και για ό,τι άλλο θέλεις. Με μια διαφορά. Αυτή, φυσικά για την καλυτέρευση της δράσης και γενικά της δουλειά του Κόμματος, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συμφερόντων του λαού μας, για τον Σοσιαλισμό – Κομμουνισμό !
    Η δική σου κριτική, που αποβλέπει ;
    Ποιος ο στόχος ;
    Δεν μας λες !
    3. Μεγαλύτερη προβοκάτσια από το να λέει κανείς ότι το ΚΚΕ είπε τα παιδιά του Πολυτεχνείου … προβοκάτορες ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ !
    4. Το να κατηγορείς το ΚΚΕ σαν … πράχτορα, δεν αντέχει σε καμμία κριτική ή απάντηση ! Μόνο μια φράση: Αιδώς Αργείοι !
    5. Ώστε έτσι έ ; Αυτό είπε η σ. Παπαρήγα ; Είπε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ υποκινούσε τα επεισόδια ;
    Κάποιο πρόβλημα με την αλήθεια, διακρίνω !
    Λάβε, επίσης, υπόψη σου, ότι λίγες μέρες πριν τα «επεισόδια» του Δεκέμβρη του 2008, ο ΣΥΡΙΖΑ δημοσκοπικά έφτασε στο … 21 % !!!
    Μήπως θυμάσαι τι έγινε μετά ;
    Για κάντε λίγη αυτοκριτική, αγαπητοί … μεγαλοδημοκράτες !!!
    Για κάντε λίγη αυτοκριτική, έτσι για … ποικιλία !!!
    6. Όλα μπορεί να τα αποδεχτεί κανείς, ως κριτική, και να απαντήσει, αλλά, αγαπητέ μου, το να λες ότι έφυγε από το ΚΚΕ ο Σύντροφος Σπύρος Χαλβατζής, ενώ φαντάζομαι ξέρεις τι πέρασε ο άνθρωπος, είναι τουλάχιστον ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ !
    Ξανά: Αιδώς Αργείοι !
    7. Οι βλακώδεις αναφορές της ακροδεξιάς και ορισμένων συμβιβασμένων του χώρου σου, δεν μας αγγίζουν !
    Όσες ακαθαρσίες κι αν ρίξεις εσύ κι οι όμοιοί σου στο διαμάντι που λέγεται Κομμουνιστικό Κόμμα, δεν μπορούν να το λερώσουν !
    Δύσκολο να το καταλάβεις, έ ;

    Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου!
    Απόδειξες τον πανικό του χώρου των συμβιβασμένων προδοτών του Λαϊκού Κινήματος, κι αυτό εμένα και όλους εμάς, μας κάνει ακόμη πιο δυνατούς, μας χαλυβδώνει την πίστη μας στα Ιδανικά του Σοσιαλισμού – Κομμουνισμού !
    Μπορείτε εσείς, προσωρινά, να βαυκαλίζεστε και να εισπράττετε το αντίτιμο της υπεράσπισης του καπιταλιστικού συστήματος, αλλά, σας προειδοποιώ, η Αλλαγή έρχεται !
    Και, δεν ξεχνάμε !
    Και τους φίλους μας, κυρίως όμως τους εχθρούς μας !

  39. Ο/Η ΤΑΣΟΣ λέει:

    Ο Αλέκος Χαλβατζής γράφω…. όχι ο Σπύρος!!!
    Εξακολουθείς να είσαι σε πανικό!!!

  40. Ο/Η ΤRASH λέει:

    Αγαπητέ Τάσο.
    Αν και νομίζω πως πραγματικά παραλληρείς, θα προσπαθήσω (αν και μάταια πιστεύω, από το φανατισμό που διαφαίνεται) να απαντήσω στα ζητήματα που βάζεις, αν και πολλά, και άσχετα μεταξύ τους είναι.
    Οσον αφορά τον «πανικό»,
    μάθαμε για την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ (που δεν έγινε!) και μαύρισε ο κώλος μας από τον φόβο!
    Μας απλώσανε χείρα, τα «αριστερά» δεκανίκια της πουλημένης ΓΣΕΕ και πανικόβληθήκαμε στην διαχείρηση της πρότασης που δεν έγινε! Θεωρείς πως είναι κάτι από αυτά σοβαρό;
    Το ΚΚΕ λοιπόν διασπά το συνδικαλιστικό κλινημα, ενώ θα έπρεπε να δίνει κατά την γνώμη σου το αριστερό άλοθι στους ΓΣΕΕδες, όπως κάνει τόσα χρόνια η Α.Π.
    Αλλά αυτό δεν έρχεται σε αντίθεση με αυτά που λες παρακάτω περί «αριστερού αναχώματος»; Οταν στην ίδια πρόταση κατηγορείς το ΚΚΕ ταυτόχρονα για «αριστερισμό» και δεξιό οπορτουνισμό, ο μπερδεμένος μάλλον εσύ είσαι.
    Τα περί επαναστικών περιπάτων, να τα πεις όταν οργανώσεις εσύ ένοπλες διαδηλώσεις, αλλιώς τα ακούω βερεσέ!
    Στις απεργίες των οικοδόμων του ’60, μάλλον σου διαφεύγει (και πήγαινε να το ρωτήσεις) ότι ο ρόλος τιυ ΚΚΕ, μόνο αμελητέος δεν ήταν.
    Ποιός είπε πως δεν μας ενδιαφέρουν οι συχχετισμοί μέσα στον καπιταλισμό, όταν ακριβών το ΠΑΜΕ είναι μέσα σε 2 χρόνια έχει κάνει ΜΟΝΟ ΤΟΥ 8 απεργίες, όταν εσείς (όλοι οι υπόλοιποι) ψάχνατε τις στοργικές φτερούγες της πουλημένης ΓΣΕΕ; Καταλαβαίνεις τι λες;
    Το ΕΑΜ δημιούργημα του ΚΚΕ ήταν, και καλό είναι να μην το θυμάσαι αυτό μόνο επιλεκτικά. Τις συμφωνίες του Λιβάνου κλπ λοιπόν, το ΕΑΜ τις υπέγραψε και όχι το ΚΚΕ. Στο ΚΚΕ, όσο αναλογεί η ευθήνη για αυτές, αναλογεί και το μερίδιο στην ΕΑΜική εποποιϊα. Δεν μπορεί το ΚΚΕ να ευθήνεται για όλα τα στραβά του ΕΑΜ, αλλά σε όλα τα θετικά να μην είχε καμμία ανάμειξη! Είναι καθαρός παραλογισμός!
    Και τώρα φυσικά περνάς και στον άλλο παραλογισμό:
    Από την μία κατηγορείς το ΕΑΜ για τις συμφωνίες που (λανθασμένα) υπέγραψε προκειμένου να αποφύγει τον εμφύλιο, και από την άλλη κατηγορείς το ΚΚΕ για τον 2ο ένοπλο αγώνα (αποχή από τις εκλογές του ’46), αθωώνοντας ουσιαστικά τον μοναρχοφασισμό. Αποφασίστε επιτέλους εάν είστε υπέρ ή κατά του ένοπλου! Γιατί μέχρι στιγμής αυτό που λες είναι πως είσαι υπέρ του ένοπλου αγώνα όταν δεν τον κάνει το ΚΚΕ, και κατά αυτού όταν τον κάνει το ΚΚΕ!Οι αντιφάσεις σου δεν έχουν τέλος!
    Για τον Μαρκεζίνη, δεν κοιτάς και τις ανάλογες αποφάσεις του Ρήγα, ή αυτές δεν στις είπανε οι ινστρούκτορες σου;
    Το έντυπο «πανσπουδαστική Νο8 δεν έχει καμμία σχέση με την ΠΚΣ, που απλά τότε δεν υπήρχε! Μια ομάδα φοιτητών το είχε βγάλει και όχι το κόμμα! Κοίτα το!
    Για τον Δεκέβρη του ’08 ο ΣΥΡΙΖΑ κανονικά θα έπρεπε να μην μιλάει καθόλου!
    Ρίξε μια ματιά στις «Αυγές» της περιόδου: Από την μία κείμενα που ξεπερνούσαν κατά πόδας τον Ριζοσπάστη σε προβοκατορολογία προκειμένου να δείξουμε την νομιμοφροσύνη μας, και από την άλλη ύμνοι στον «αυθόρμητο ξεσηκωμό» μπας και τσιμπήσουμε και καμμία νεολαιίστικη ψήφο. Το πως την διπροσωπία τους την πήρε χαμπάρι ο κόσμος και στις επόμενες εκλογές ψαχνόντουσαν για την είσοδο στην βουλή ήταν το λογικό απότοκο της διγλωσίας τους. Τουλάχιστον το ΚΚΕ είχε μία, και (σωστή ή λάθος) ξεκάθαρη γραμμή.
    Παρακάτω:
    Εάν είσαι ο μοναδικός που δεν είδε τις μαζικότατες διαδηλώσεις του ΠΑΜΕ στο κέντρο της Αθήνας, ακόμη και τις μέρες των επισόδειων το Δεκέβρη του ’08, τότε ζεις σε άλλη χώρα ή το αντικομμουνιστικό μένος σου σε τυφλώνει!
    Σιγά μην κάθεται το κόμμα να διαψεύδει το κάθε φασισταριό! Λες και διέψευσε ο ΣΥΝ τον Κοροβέση (που ήταν και μέσα!) για τα λεφτά που έφαγαν οι υπουργοί του ΣΥΝ επί οικουμενικής! Δεν θα έπρεπε να προβληματιστείς ο ίδιος για την ευκολία με την οποία υιοθετείς τον οχετό του κάθε Αϊβαλιωτη (παρεπιτπόντως της Ικαριώτικης «Εθνικής συμμαχίας» ο κύριος, συντροφάκι σας), αρκεί να είναι αντι-ΚΚΕ;
    Για τον Αλέκο τον Χαλβατζή εχω ξανασχολιάσει σε παλιότερο ποστ. Εάν μπεις στην ιστοσελίδα του, το πρώτο που κάνει είναι να βρίζει κάτι σαν και εσένα που προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν το όνομα του προκειμένου να επιτεθούν στο κόμμα!
    Για το 902 και την τυποεκδοτική, σε παραπέμπω σε ανάρτηση πέρσι στο indymidia, που οι «απολυμένοι» δηλώνουν μέλη του κόμματος και απαιτούν να μην χρησιμοποιούνται οι περιπτώσεις τους ενάντια σε αυτό! Η μήπως σας πήρε ο πόνος για τα επαγγελματικά στελέχη του κόμματος, που γραφειοκράτες τα ανεβάζετε, τραμπούκους τα κατεβάζετε;
    Το Κόμμα και είναι τίμιο, και τέτοιο φαίνεται παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του αστικού κόσμου (από Πάγκαλο και ΛΑΟΣ μέχρι ΑΝΤΑΡΣΥΑ και Α/Α) για το αντίθετο.
    Συγνώμη για τον τόνο. Προσπάθησα να απαντήσω πολιτικά χωρίς να προσβάλω κανέναν, δεν ξέρω εάν τελικά τα κατάφερα….

  41. Ο/Η Δημητρίου Κώστας λέει:

    ποιος πανικοβαλλεται βρε παλληκάρια; Μια ματιά στο blog καταλαβαίνει κανείς τι γίνεται στο ΚΚΕ.
    http://alekosch.wordpress.com/,ή δε το πήρατε χαμπάρι ψευτοκομμούνια;

  42. Ο/Η radiocollectiva λέει:

    Ξεχνάνε εύκολα:
    ΠΑΣΟΚ,ΝΔ,ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΤΟ ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΛΑΟΣ.

  43. Ο/Η ΤΑΣΟΣ λέει:

    Αλέκος Χαλβατζής έγραψα, όχι Σπύρος!!!
    Κακός σύμβουλος ο πανικός φίλε μου!!!
    Και μην το σβήσεις…

  44. Ο/Η ΤΑΣΟΣ λέει:

    Σου στέλνω και αυτό επίσης σε σχέση με το Πολυτεχνείο.
    το πλήρες κείμενο:

    Άλλη μία επέτειος του Πολυτεχνείου, και στον καθιερωμένο εορτασμό-ρεφενέ θα βάλει ο καθένας, κόμμα, παράταξη, φορέας, μεμονωμένο άτομο, το κατιτίς του. Το δικό του Πολυτεχνείο, τη δική του ιστορία, τη μία και μόνη και αυθεντική.

    Οι μεγάλοι μεγάλοι, μάλιστα, θα κατεβάσουν πειστήρια, περγαμηνές, κτητορικά. Η ΠΑΣΠ λόγου χάρη, του ΠΑΣΟΚ, τη ματωμένη σημαία του Πολυτεχνείου. Που θα την παραχωρήσει ευγενώς για την πορεία: «με την ευγενική χορηγία της ΠΑΣΠ», θα γράφουν αποκάτω στην οθόνη τα τηλεοπτικά κανάλια. Και μετά την πορεία θα την ξαναφυγαδεύσει, στην παρανομία. Στην ίδια παρανομία, αλλά σε άλλη, εννοείται, κρυψώνα, όπου κρατάει η άλλη μεγάλη, η Πανσπουδαστική του ΚΚΕ, τις σφραγίδες και τα πρακτικά τής τότε ΕΦΕΕ.

    Ώστε ΠΑΣΠ και Πανσπουδαστική, οι θεματοφύλακες της ιστορίας της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, συνεχιστές κάποτε της ΕΦΕΕ, όταν μεταπολιτευτικά πλειοψηφούσαν, έτσι όμως όπως θα δικαιούνταν σήμερα να αυτοαναγορευτεί συνεχιστής, γιά φαντάσου αλήθεια, η ΔΑΠ της Νέας Δημοκρατίας.

    ΠΑΣΠ και Πανσπουδαστική λοιπόν, θεματοφύλακες-συνεχιστές, όπως είπα, ή μάλλον: όπως είπαν κι όπως λένε, αν όχι και μοναδικοί πρωτεργάτες της εξέγερσης του ’73, και γενικότερα της αντίστασης στη χούντα… Η ΠΑΣΠ, καλά, τόσο πια δεν τα πολυλέει, αφού δεν υπήρχε ακόμα, κατοπινά στελέχη της μονάχα, που άρα μετέφεραν στην οργάνωση και στο Κίνημα κληρονομιά κι αγώνες προσωπικούς. Όμως η Πανσπουδαστική, η ΚΝΕ, το ΚΚΕ, ούτε λόγος, αυτοί παντού και πάντα –και τα πάντα. Πρωταγωνιστές μιας Ιστορίας που κάθε μέρα ξαναγράφεται, την ξαναγράφουν, θρασύτατα, ανερυθρίαστα, ποντάροντας στο χρόνο που περνά, στη μνήμη που εξασθενεί, στην εύλογη άγνοια των νεοτέρων.

    Άλλη μια επέτειος του Πολυτεχνείου, κι ας θυμηθούμε μια ελάχιστα γνωστή ιστορία, σίγουρα παντελώς άγνωστη στους νεότερους, που έκαιγε λάβρα και φωτιά τότε, κι άναβαν τα αίματα, κι έπεφτε και ξύλο καμιά φορά στα πηγαδάκια, από αυτούς που αργότερα ονομάστηκαν ΚΝΑΤ, έτσι και ακουγόταν το μοιραίο: «Πανσπουδαστική, νούμερο 8».

    Ήταν το τεύχος αρ. 8, που κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο του 1974 σαν επισκόπηση της εξέγερσης του Πολυτεχνείου και απάντηση στις συκοφαντίες της χούντας και της ΕΣΑ περί «αναρχικών στοιχείων» που οργάνωσαν την κατάληψη.

    Και τι απάντησε η ΚΝΕ, που κι αυτή άλλου έστω είδους «αναρχικά στοιχεία» έβλεπε τότε μέσα στο Πολυτεχνείο και τα πολεμούσε λυσσαλέα, καθώς είχε ουσιαστικά συρθεί στην κατάληψη, όταν δεν κατόρθωσε να τη σπάσει;

    Απάντησε αυτό που πάγια ξέρει να απαντά σε ό,τι της ξεφεύγει και την ξεπερνάει, και άμεσα ή έμμεσα, εκ των πραγμάτων, την αντιστρατεύεται: πως προβοκάτορες, πράκτορες της ΚΥΠ είχαν εισβάλει στο Πολυτεχνείο, αναφερόμενη στους εκατοντάδες φοιτητές της Νομικής που διέκοψαν τη συνέλευσή τους και κατέβηκαν εν σώματι στο Πολυτεχνείο, σηματοδοτώντας τη διεύρυνση της κατάληψης και την κλιμάκωση του αγώνα.

    Μακάρι να γινόταν να παραθέσω εδώ ολόκληρο το κείμενο· ας δούμε όμως το σχετικό, προβοκατορολογικό τμήμα του, αυτό τουλάχιστον χωρίς την παραμικρή περικοπή:

    «Σαν υπεύθυνη Συντονιστ. Επιτρ. Αγώνα του Πολυτεχνείου καταγγέλλουμε σ’ όλο το σπουδαστικό κόσμο, τη νεολαία και το λαό τις αφηνιασμένες προσπάθειες της χουντικής ΚΥΠ και των πληρωμένων πραχτόρων της να διαστρέψουν, απ’ την αρχή της μεγαλειώδικης εκδήλωσής μας του Πολ/χνείου, τη πορεία και το περιεχόμενό της. Καταγγέλλουμε τη προσχεδιασμένη εισβολή στο χώρο του Πολ/χνείου τη Τετάρτη, 14 του Νοέμβρη, 350 περίπου οργανωμένων πραχτόρων της ΚΥΠ, σύμφωνα με το προβοκατόρικο σχέδιο των Ρουφογάλη-Καραγιαννόπουλου, με βάση τις εντολές του παραμερισμένου τώρα τέως πρωτοδικτάτορα Παπαδόπουλου και της αμερικανικής CIA, με σκοπό να προβάλουν με κάθε μέσο τραμπουκισμού και προβοκάτσιας γελοία και αναρχικά συνθήματα και συνθήματα που δεν εκφράζανε τη στιγμή και τις συγκεκριμένες δυνάμεις. Για να μπορέσουν έτσι ν’ απομονώσουν το κίνημά μας και την εκδήλωσή μας του Πολυτεχνείου απ’ το σύνολο του λαού και της νεολαίας. Για να μπορέσουν παραπέρα, κατασκευάζοντας (και με τη βοήθεια των χουντικών μέσων ενημέρωσης) την εικόνα μιας μεμονωμένης εξτρεμιστικής επαναστατικοαναρχικής εξέγερσης που δεν έχει τη συμπαράσταση του λαού, να ξαναχρησιμοποιήσουν το χιλιοτριμμένο πρόσχημα του “επαπειλούμενου κοινωνικού καθεστώτος” για να δικαιολογήσουν την επαναφορά του στρατιωτικού νόμου και το δυνάμωμα της αιματηρής τρομοκρατίας. Ενέργειες που οι Αμερικάνοι, η CIA και η χούντα είχαν από καιρό πάρει την απόφαση να επιβάλουν, ύστερα απ’ τη παταγώδη αποτυχία της χουντομαρκεζινικής προσπάθειας καθήλωσης και εκτόνωσης της λαϊκής πάλης και τη φοβερά επικίνδυνη για τη τύχη της εξουσίας τους ανάπτυξη των πιο σύνθετων αντιδικτ/κών αγώνων του λαού ενάντια στη πρωτοφανή καθίζηση του βιοτικού του επιπέδου και τη φασιστική σκλαβιά. Απόφαση που ενισχύονταν σημαντικά και από την άσχημη τροπή που πήρε το Μεσανατολικό πρόβλημα για τα συμφέροντα του ιμπεριαλισμού και ειδικώτερα του αμερικάνικου, κάτω από τα πλήγματα του αγώνα των αραβικών λαών, καθώς κι απ’ την όξυνση των αμερικανοευρωπαϊκών αντιθέσεων και ανταγωνισμών στον οικονομικό αλλά και το πολιτικοστρατιωτικό τομέα από αφορμή το Μεσανατολικό και απ’ το βάθεμα της οικονομικής κρίσης.

    »Το σχέδιο όμως των Ρουφογάλη, Καραγιαννόπουλου, Παπαδόπουλου, CIA απέτυχε παταγωδώς. Το οργανωμένο φοιτητικό μας κίνημα δίνοντας τη πιο αποφασιστική μάχη του απομόνωσε και συνέτριψε τους προβοκάτορες. Η επίθεση του συρφετού των χαφιέδων και των ψευτοεπαναστατών που σαν τα κοράκια πολιορκούν χρόνια τώρα να διαβρώσουν τις αντιδικτατορικές, φοιτητικές ιδιαίτερα, δυνάμεις (όχι χωρίς επιτυχία πρέπει να ομολογήσουμε εκεί όπου η απειρία, ο ανυπόμονος υπερενθουσιασμός και ο κάλπικος υπερεπαναστατισμός τούς ανοίγουν διάπλατα τις πόρτες) βρήκε αντιμέτωπο το σπουδαστικό κόσμο που κράτησε σταθερά τη συνεπή χαραγμένη πορεία του. Έτσι τα συνθήματά μας: Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία, 20% για τη Παιδεία, Κάτω η χούντα, Έξω οι αμερικάνοι, Εργάτες Αγρότες και Φοιτητές, Όλοι Ενωμένοι, Λαϊκή Κυριαρχία, Εθνική Ανεξαρτησία έπνιξαν τις ψευτοεπαναστατικές κραυγές της ΚΥΠ και των χαφιέδων της που αιφνιδιαστικά είχαν προβάλει με πανώ και με τη τραμπούκικη κατάληψη δυο μεγαφώνων, συνθήματα όπως: Κάτω το Κράτος, Κάτω η εξουσία, Μάης του ’68 και είχαν πρωτοστατήσει σε κάποιες ανεδαφικές εκκλήσεις για άμεση λαϊκή επανάσταση και άμεση γενική απεργία».

    ΚΚΕ εκθέτει ΚΚΕ

    Το κείμενο-«καταγγελία» έπεσε σαν βόμβα στον αποδεκατισμένο κόσμο του φοιτητικού κινήματος, σ’ όσους βρίσκονταν στη φυλακή, στα περίφημα κελιά της ΕΣΑ ή στην παρανομία, σ’ όσους είχαμε ζήσει με οποιονδήποτε τρόπο τις μέρες εκείνες του Νοέμβρη του ’73. Ακόμα και μέλη της Αντι-ΕΦΕΕ και της ΚΝΕ, που ήταν ανάμεσα στους φοιτητές της Νομικής που κατέβηκαν από τη Σόλωνος στο Πολυτεχνείο, μάθαιναν ξαφνικά πως ήταν προβοκάτορες της ΚΥΠ.

    Το φύλλο της Πανσπουδαστικής σύντομα εξαφανίστηκε, συλλεκτικό κομμάτι αποτελούσε ήδη τα χρόνια εκείνα, το κείμενο χαρακτηρίστηκε πλαστό, χωρίς ωστόσο να αποκηρυχτεί ποτέ επίσημα από το Κόμμα.

    Μεταπολίτευση, τον Ιούλιο του 1976 πια, στην απόφαση της 4ης Ολομέλειας της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, με τίτλο «Έκθεση και συμπεράσματα για τα γεγονότα του Νοέμβρη 1973», ανασκευάζονται, έστω με μισή φωνή, οι καταγγελίες για προβοκάτορες. Και ακόμα πιο χαμηλόφωνα ομολογείται η αντίθεση του ΚΚΕ στην κατάληψη, ο ανύπαρκτος εντέλει καθοδηγητικός του ρόλος σε όσα σφράγισαν την ιστορία του τόπου τις τρεις εκείνες μέρες.

    Αξίζει να συνεχίσουμε.
    http://yannisharis.blogspot.com/2009/11/8.html

    και αυτό


    Φιλικά Τάσος.

  45. Ο/Η ΤRASH λέει:

    Y.Γ.2
    Επειδή και η πολιτική αμορφωσιά πρέπει να έχει και κάποια όρια. Το βιβλίο «μυστικοί δρόμοι του ΔΣΕ» του ΣΙΑΠΕΡΑ το έχω και εγώ. Παρά τις πραγματικά φιλότημες προσπάθειες του συγκραφέα ο χαρακτηρισμός «κολαστήριο» για το Μπούλκες δεν προκύπτει από πουθενά.
    Και για να ξέρεις και σε τι αναφέρεσαι, το Μπούλκες ήταν ένα χωριό που είχε παραχωρηθεί από τους Γιουγκοσλάβους για την προσωρινή ανασύνταξη των τμημάτων του ΕΛΑΣ που ετοιμάζοταν να περάσουν στον ΔΣΕ.
    Στρατόπεδο στην κυριολεξία ήταν δηλαδή, και όχι στρατόπεδο συγκέντρωσης όπως σου είπανε! Να κοιτάς τις πηγές σου!
    Το ότι μάλλον μπερδεύεις τα κολχόζ που ήταν αγροτικοί συνετερισμοί στους οποίους δούλευαν οι έλληνες αγρότες πολιτικοί πρόσφυγες (που θα δούλευαν δηλαδή;) με τα γκουλάγκ που ήταν φυλακές, δεν μου προξενεί καμμία εντύπωση. Εάν είχες τις στοιχειώδης γνώσεις του πάνω σε τι μιλάς, δεν θα έλεγες τέτοια πράγματα.
    -Α, και φυσικά στην πολιτική εξορία δεν τους έστειλε το ΚΚΕ, αλλά το ελληνικό μοναρχοφασιστικό κράτος. Ή μήπως το αγνοείς και αυτό, και νομίζεις πως επειδή οι κομουνιστές βαριόντουσαν στο σπίτι τους είπαν να κάνουν και καμμία βόλτα από τα κολχόζ του Ουζμπεκιστάν, να δούνε άμα φυτρώνει καλά το στάρι;

  46. Ο/Η faros λέει:

    ΤΑΣΟΣ: Και ποιος είναι ρε φίλε ο Αλέκος ;;;;;;;;;;;;;;;

    Πολύ πλάκα έχεις, τελικά ! 😆

  47. Ο/Η faros λέει:

    TRASH: Άστον ρε σύντροφε ! Ο άνθρωπος πήρε το … lesson του (ξέρεις από που) και μας το παίζει … πολύξερος !!!

  48. Ο/Η faros λέει:

    Δημητρίου Κώστας: Η συμπεριφορά σου (το λεξιλόγιό σου) δείχνει ποιος είναι σε πανικό ! 😛

  49. Ο/Η faros λέει:

    TRASH: Δεν ξέρω ποιος είναι αυτός …

  50. Ο/Η faros λέει:

    radiocollectiva: Ξέρουν ότι είναι με την πλάτη στον τοίχο και επιδίδονται σε χυδαιότητες της γνωστής … ΣΙΑ !!!

  51. Ο/Η faros λέει:

    ΤΑΣΟΣ – elena: Κατάλαβες ;;;;;;;;;;;;;;;;;

  52. Ο/Η faros λέει:

    ΤΑΣΟΣ : Μπράβο ! Άξιος ο μισθός σου !

    Αν μου στείλεις και κανένα λινκ της cia θα δέσει το … κερασάκι !!!!!!!!!!

  53. Ο/Η ΤRASH λέει:

    Ο γιός του Σπύρου είναι.

  54. Ο/Η faros λέει:

    TRASH: Εννοείς τις αμερικάνικες πηγές του ;;;;;;;;;;;;;

    Μα αυτές είναι βουτηγμένες μέσα στο ψέμα !
    Τι περιμένεις, δηλαδή ;

    Εμένα μου αρέσει να έρχονται τέτοια σχόλια, αποδεικνύουν που το πάνε !
    Ξέρεις, δεν μπορώ να πω περισσότερα, τέτοια «βιβλία» κυκλοφορούν εδώ και πάνω από 40 χρόνια, τον τελευταίο καιρό, κάποιοι όψιμοι ακοροδεξιοσυριζαίοι θυμήθηκαν να τα … ξαναανασύρουν !
    Πόσο γελασμένοι είναι !

    υ.γ.: Η πλάκα είναι ότι δεν ξέρουν και να τα διαβάζουν και πέφτουν σε γελοίες αντιφάσεις, δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ ιδιαίτερα ! Ας πάνε στον … Καρατζαφέρη ή τον … Πάγκαλο, ή τον … Τσίπρα !!!!!!!!!!! 😛 😛 😛

  55. Ο/Η faros λέει:

    TRASH: Μάλιστα !

  56. Ο/Η ΤRASH λέει:

    Τάσο,
    Παρότι σου το ξανάπα και παραπάνω, επιμένεις.
    Από που ακριβώς προκύπτει πως το κείμενο της «πανσπουδαστικής Νο8» είναι έγγραφο του ΚΚΕ;
    Η λαθροχειρία επιχειρείται με βάση την συνωνυμία με την φοιτητική παράταξη «πανσπουδαστική» του ΚΚΕ, η οποία όμως ιδρύθηκε αργότερα!
    Εχει και η προπαγάνδα τα όρια της!
    Δεν απευθύνεστε σε μικρόνοες!

  57. Ο/Η ΤRASH λέει:

    Ασε μας ρε κουτσάφτη…

  58. Ο/Η faros λέει:

    TRASH: Κοίτα έχουμε ξαναγράψει για το θέμα, τόσο αναλυτικά που μόνο … ανεπίδεκτοι μαθήσεως σαν τον φίλο μας τον ΤΑΣΟ επανέρχονται !

    Ή φανατισμένοι αντικομμουνιστές, χειρότεροι κι από τους … γενίτσαρους !

  59. Ο/Η ΤRASH λέει:

    «…χοντρή λαθροχειρία επιχειρείται και σε ένα πιο πολιτικό επίπεδο

    Ομάδες και χώροι που επί δεκαετίες αντιμάχονται το μαρξισμό-λενινισμό, τις αρχές του ΚΚΕ και το υπάρχον Πρόγραμμα του (με τα οποία εγώ συμφωνώ απόλυτα) ήδη προσπαθούν να αξιοποιήσουν την αποχώρηση μου για να δικαιώσουν αναδρομικά ξοφλημένες από χρόνια θέσεις, πρακτικές και επιλογές τους…»

    «…Δεν έχω καμία σχέση με τα σενάρια περί «ενότητα της αριστεράς» τα οποία θεωρούσα και θεωρώ επιζήμια…»

    «…Εξακολουθώ να πιστεύω ακράδαντα στη θεωρία του Μαρξισμού-Λενινισμού (επιστημονικού σοσιαλισμού), στην νομοτέλεια της κοινωνικής εξέλιξης, στην πρωτοπορία της εργατικής τάξης σε αυτή την εξέλιξη, στην αναγκαιότητα της πολιτικής πρωτοπορίας της εργατικής τάξης να συγκροτείται σε επαναστατικό κόμμα νέου τύπου, στην αναγκαιότητα της επαναστατικής εξουσίας της εργατικής τάξης, στη ρεαλιστικότητα του σοσιαλισμού και της αταξικής κομμουνιστικής κοινωνίας.

    Εξακολουθώ δηλαδή να πιστεύω ακράδαντα στην ιστορική αποστολή του Κομμουνιστικού Κόμματος όπως εκφράζεται και στο υπάρχον Πρόγραμμα και Καταστατικό του ΚΚΕ, με τα οποία άλλωστε οργανώθηκα και πάλεψα όλα τα προηγούμενα χρόνια…»
    Από το http://alekosch.wordpress.com/ , για να δούμε και ποιοί εκτίθονται.

  60. Ο/Η faros λέει:

    TRASH: Λεεεεεεεεεεεεεεεεεεεςςςςςςςςςςςςςς ;;;

  61. Ο/Η faros λέει:

    TRASH: Πράγματι, έτσι γράφει, ο Αλέκος Χαλβατζής !

    Είναι άλλη μία απόδειξη ότι το ΚΚΕ, είναι ένα Κόμμα, καθαρών αγωνιστών που φυσικά μπορούν να διατηρούν τις απόψεις τους και να πράττουν ανάλογα !
    Ο καθένας (μας) κρίνεται καθημερινά !
    Αλλά, υπάρχουν και κάποιοι, που τις αντρίκιες κουβέντες και στάσεις, προσπαθούν να τις παραχαράξουν, νομίζοντας ότι έτσι θα χτυπήσουν το Κομμουνιστικό Κόμμα !
    Οι ξεφτίλες …

  62. Ο/Η ΤRASH λέει:

    Το http://yannisharis.blogspot.com/2009/11/8.html είναι πραγματικά εκπληκτικά αμερόληπτο μπλογκ! Οτι θα υπήρχαν άνθρωποι που το 2011 θα αποκαλούσαν το ΚΚΕ, «ΚΚΕ εξωτερικού»(!) δεν το περίμενα!
    Γειά σου ρε Τάσο με τις θύμησες που μου ξύπνησες…

  63. Ο/Η faros λέει:

    TRASH: Μπήκες στον κόπο και τα διάβασες όλα αυτά ;;;
    Μπράβο στην υπομονή σου !

    Έτσι έλεγε ;;;;;;;;
    Ο … ΤΑΣΟΣ ;;;;;;;;;;;;;;;
    Ω … μον ντιέ !
    Και γω που νόμιζα ότι είχαν τελειώσει οι … Γεωργαλάδες !!!

  64. Ο/Η ΤΑΣΟΣ λέει:

    Και αυτό για την-τον Trash
    Μπούλκες, το στρατόπεδο του Όργουελ

    Αμέσως μετά τη συνθήκη της Βάρκιζας άρχισε ένα όργιο διωγμών εναντίον των αγωνιστών της εθνικής αντίστασης τόσο από το επίσημο κράτος, όσο και απο τις δολοφονικές παραστρατιωτικές οργανώσεις – συμμορίες, όπως του Καλαμπαλίκη ή του Σούρλα, που με την ανοχή και τη βοήθεια της αστυνομίας, τρομοκρατούσαν και δολοφονούσαν όσους είχαν συμμετάσχει στο ΕΑΜ κατά τη διάρκεια της κατοχής. Περίπου 5-6.000 κυνηγημένοι αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την Ελλάδα και να καταφύγουν στη Γιουγκοσλαβία του Τίτο, όπου ο Γιουγκοσλαβικός λαός όχι μόνο τους περιέθαλψε και τους φιλοξένησε, αλλα τους παραχώρησε για καταφύγιο ένα εγκαταλελειμένο χωριό πάνω από το Βελιγράδι, το Μπούλκες.

    Το Μπούλκες διαδραμάτισε πολύ σημαντικό ρόλο κατά τον εμφύλιο πόλεμο αποτελώντας ορμητήριο και αρχηγείο του ΔΣΕ. Εκεί κατέφευγαν τα μέλη της ηγεσίας αλλά και απλοί μαχητές καθώς αποτελούσε χώρο συγκέντρωσης, ανάπαυσης και περίθαλψης του ΔΣΕ. Δεν επρόκειτο ασφαλώς για ένα ειρηνικό χωριό αλλά κάτι ανάμεσα σε χωριό και στρατόπεδο, όπως επέβαλλαν οι πολεμικές συνθήκες. Ωστόσο ήταν μία κοινότητα στην οποία οι Έλληνες κομμουνιστές είχαν την ευκαιρία να υλοποιήσουν κάποιες από τις αρχές και τις αξίες του πολιτικού και κοινωνικού συστήματος που υποστήριζαν. Μέσα στο φιλικό σοσιαλιστικό περιβάλλον του Γιουγκοσλαβικού κράτους και με πλήρη ελευθερία από τις τοπικές αρχές, αφού το Μπούλκες αποτέλεσε ξεχωριστή κρατική οντότητα, εφάρμοσαν σε μικρή κλίμακα το μοντέλο της πολιτικής οργάνωσης που επιθυμούσαν.

    Σύμφωνα με τα σταλινικά πρότυπα, τα οποία ασπάζονταν απολύτως ο Ζαχαριάδης, το καθεστώς που δημιουργήθηκε στο Μπούλκες ήταν αυταρχικό και αστυνομοκρατούμενο με κύριο στόχο την προστασία από τους εχθρούς, εξωτερικούς και εσωτερικούς, και τον εντοπισμό των προδοτών. Η καχυποψία επικράτησε και οι αγωνιστές παρακολουθούσαν ο ένας τον άλλο σε ένα ατέρμονο κυνήγι πρακτόρων, κατά το οποιο σπιλώθηκαν άδικα πολλοί άδολοι αγωνιστές της εθνικής αντίστασης.

    Επικεφαλής ορίστηκε ένας άνθρωπος της ΟΠΛΑ, και ανηψιός του Ιωαννίδη, ο Πεχτασίδης, ο οποίος αργότερα αποτέλεσε και ο ίδιος θύμα των Σταλινικών διώξεων και δολοφονήθηκε από απεσταλμένο του Ζαχαριάδη. Στον Πεχτασίδη ανατέθηκε να δημιουργήσει μία απολύτως ελεγχόμενη και αστυνομοκρατούμενη οργάνωση, καθήκον στο οποίο ανταποκρίθηκε με απόλυτη επιτυχία. Δημιούργησε μία πανίσχυρη αστυνομία και επιδόθηκε στο κυνήγι των αντιφρονούντων με ανακρίσεις και βασανιστήρια.

    Η πιο διεστραμμένη επινόηση άκρατου ολοκληρωτισμού υπήρξε η πεντάδα, η οποία αποτέλεσε τον βασικό πυρήνα της κοινωνικής ζωής, κυρίως στις πιο κρίσιμες ώρες της κομματικής επαγρύπνισης. Πέντε προσεχτικά επιλεγμένα άτομα, δύο ύποπτα και τρία σίγουρα απαρτίζανε την πεντάδα, παρακολουθούσαν ο καθένας τους άλλους και όφειλαν κόντρα σε κάθε νόμο της ανθρώπινης φύσης να ζούνε και να κινούνται συνέχεια ομαδικά. Μαζί και οι πέντε πήγαιναν στη δουλειά, μαζί επέστρεφαν περπατώντας πάντοτε με την ίδια διάταξη στο πεζοδρόμιο, δηλαδή τα «ύποπτα» στοιχεία βάδιζαν ανάμεσα στα «σίγουρα» ώστε να αποφευχθεί η πιθανότητα κάποιος «ύποπτος» να μιλήσει σε κάποιον ανεπιθύμητο. Μαζί και οι πέντε πήγαιναν παντού, μαζί είχαν οποιαδήποτε κοινωνική επαφή, απαγορεύονταν κάποιος να συναντήσει κάποιον ατομικά, μαζί έτρωγαν και μαζί κοιμόντουσαν. Ακόμη και τη νύχτα αν κάποιος ήθελε να πάει στο μπάνιο έπρεπε να ξυπνήσει κάποιον από την πεντάδα για να τον συνοδεύσει. Δεν υπήρχε κανένα περιθώριο ατομικής ζωής. Το άτομο δεν ήταν πλέον ξεχωριστός άνθρωπος, γινόνταν μέλος μιας ομάδας, υπατάσσσονταν απολύτως σε αυτήν και έχανε κάθε στοιχείο ατομικής ιδιαιτερότητας. Με αυτό τον τρόπο ο έλεγχος πάνω στα μέλη της ομάδας ήταν απόλυτως και συνεχής και τα «προβληματικά» μέλη της κοινότητας απομονώνονταν και αποκλείονταν από κάθε επαφή.

    Οι προσπάθειες του Πεχτασίδη απέδωσαν καρπούς και εντοπίστηκαν αρκετοί «προδότες»οι περισσότεροι απο τους οποίους ήταν παλιοί καπετάνιοι του ΕΛΑΣ, το ατίθασο πνεύμα των οποίων είχε έρθει από νωρίς, ήδη από την κατοχή, σε σύγκρουση με τον σταλινισμό και τον ολοκληρωτισμό του ΚΚΕ. Πολλοί παλιοί αγωνιστές κατηγορήθηκαν για προδότες διαπομπεύτηκαν σε τελετές δημόσιου εξευτελισμού, όπου το πλήθος τους προπυλάκιζε τους έφτυνε και τους χτυπούσε και ως ποινή στάλθηκαν πίσω στην Ελλάδα βορρά των παραστρατιωτικών οργανώσεων και του κυβερνητικού στρατου. Κάποιοι από αυτούς επέζησαν και εντάχθηκαν στις δυνάμεις του ΔΣΕ για να πεθάνουν αργότερα στις τάξεις του ως τιμημένοι νεκροί.

    Άλλοι, περισσότερο επικίνδυνοι, με μυστικότητα και συνοπτικές διαδικασίες, χωρίς λαικά δικαστήρια, στάλθηκαν σε γειτονικό νησί του Δούναβη, από όπου κανείς δεν επέστρεψε. Συνολικά στο Μπούλκες δολοφονήθηκαν 95 αγωνιστές, θύματα του Πεχτασίδη, του Ζαχαριάδη και του σταλινικού ΚΚΕ.

    Από το Μπούλκες στέλνονταν συνέχεια στο βουνό για να πολεμήσουν στις τάξεις του ΔΣΕ όλοι οι μάχιμοι κάτοικοι, στους οποίους συμπεριλαμβάνονταν δεκατριάχρονα αγόρια και κορίτσια και μωρομάνες, τις οποίες αποσπούσαν βίαια από τα μωρά τους. Λίγο πριν κλείσει, το Μπούλκες είχε σχεδόν ερημώσει καθώς όλοι είχαν μεταφερθεί στο βουνό.

    Το χωριό – στρατόπεδο του Μπούλκες έκλεισε μετά τη ρήξη του Τίτο με τον Στάλιν, όταν ο Ζαχαριάδης παραμένοντας πιστός στο Στάλιν και στο κόμμα των Μπολσεβίκων του οποίου ήταν μέλος, διέρρηξε τις σχέσεις του με τον Τίτο, κλείνοντας έτσι ένα νοσηρό κεφαλαιο στην ιστορία του ΔΣΕ. Αντίστοιχες βέβαια δομές εφαρμόστηκαν αργότερα στην Τασκένδη και στις υπόλοιπες ελληνικές κοινότητες στις σοσιαλιστικές χώρες, όπου οι αγωνιστές έζησαν ως στρατιώτες κάτω από την απόλυτη εξουσία της σταλινικής ηγεσίας του ΚΚΕ, η οποία είχε εξουσία ζωής και θανάτου πάνω τους.

    Βιβλιογραφία:

    Dominique Eudes , Οι καπετάνιοι, Ο ελληνικός εμφύλιος πόλεμος.

    Γιώργος Γκαγκούλιας, Η αθέατη πλευρά του εμφυλίου.

    Υπόθεση Ζαχαριάδη, απόρρητα ντοκουμέντα, εισαγωγή Πάνος Γιαννικόπουλος, έρευνα Πάνος Γραμμένος. Εκδόσεις φιλιστωρ, Αθ/ηνα 2001

    Μίλαν Ρόστοβιτς, Το πείραμα Μπούλκες.

    Μαργαρίτα Λαζαρίδου, Πόλεμος και αίμα, Αθήνα 2007
    Φιλικά Τάσος.

  65. Ο/Η radiocollectiva λέει:

    Ξέχασαν πως ο συντάκτης του Άρθρου της Πανσπουδατικής νο8,ήταν ο Κ.Τζιατζής του ΝΑΡ και ιδεολογικός εφευρέτης του «ολοκληρωτικού καπιταλισμού»…

  66. Ο/Η faros λέει:

    ΤΑΣΟΣ: Μην συνεχίζεις άλλο τις αναφορές των αμερικάνικων μυστικών υπηρεσιών, φίλε …
    Και το «φιλικά» μην το χρησιμοποιείς, δεν το εννοείς και δεν ξέρεις καν τι σημαίνει !

    Αλήθεια, πληρώνεσαι για να μου στέλνεις αυτά τα σεντόνια, που ειρήστω εν παρόδω ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ;

    Τέλος, να σε πληροφορήσω ότι το ποστ έχει άλλο θέμα !
    Είσαι δηλαδή ΕΧΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ !
    Μπήκες ;;;;;;;;;;;;;;

  67. Ο/Η radiocollectiva λέει:

    Το ΑΝΤΙ-ΚΚΕ μέτωτοπο τους χωράει όλους.
    ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ-ΛΑΟΣ-ΔΗΜΑΡ-ΔΗΜ.ΣΥΜΜΑΧΙΑ-ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ-ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ-ΔΝΤ-ΕΕ-ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ- ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΧΡΩΣΕΩΝ.
    Όταν κάτι βγει από την Ιπποκράτους το αναμασάνε όλοι ομαδικώς….

  68. Ο/Η faros λέει:

    radiocollectiva: Δεν ξέχασαν καθόλου …

    Τη «δουλειά» τους κάνουν …
    Που είναι τόσο μα τόσο βρώμικη …

  69. Ο/Η faros λέει:

    radiocollectiva: Δεν «βγαίνει» από την Ιπποκράτους …
    Εκεί … καταλήγει !!! 😆

  70. Ο/Η μαμουνίτσα λέει:

    Φάρε ο πανικός σου δεν έχει τέλος. Παρα τα τόσα ντοκουμέντα που σου αραδιάζουν το έχεις βουλώσει. Πληρες ξεβράκωμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  71. Ο/Η faros λέει:

    mamounitsa: Παιδί … χτύπησες ή το έπαθες μεγάλος ;;;;;;;;;;;;; 😛 😛 😛

  72. Ο/Η γιαννης μ λέει:

    τι από που προκύπτει!!!το είπε ο παπαχελάς και το μεγκαλίσιους…οι θεοί τους δλδ…και για να ρωτήσω κάτι στα χαρούμενα παιδιά…τι ακριβώς σημαίνει μία αποχώρηση ενός μέλους (που εντελώς τυχαία την ανακαλύψαν 4 μήνες μετά) και τί σημαίνει τα καρναβάλια που γίνονται στα «συνέδρια» από τα οποία άλλοι είναι την πρώτη μέρα,άλλοι την δεύτερη και ανάθεμα αν είναι κανε΄ςι την τρίτη για να ψηφίσει τις αποφάσεις???

    υγ…λίγο προσοχή με το ΕΑΜ…επειδή τον πρώην τον έπιασε το γινάτι του με το θείο βρέφος και παραληρεί ,δεν σημαίνει ότι μπορεί να καπιλέυεται τα πάντα…θα μου πείς παλιά μου τέχνη κόσκινο αλλά έχει και η ξεφτίλα το όριο της…άντε και την ΟΠΛΑ κα ξανακάνει τώρα

  73. Ο/Η γιαννης μ λέει:

    όταν ξεχωρίσεις το ντοκουμέντο από την προπαγάνδα,πάνε πάλι στον πρετεντέρη να στα ξαναπεί ….

  74. Ο/Η ΤRASH λέει:

    Λοιπόν Τάσο:
    Μια και ο Dominique Eudes, έχει αφιερώσει μόλις 2(!) σελίδες 322-323 για το Μπούλκες όπου δεν λέει απολύτως τίποτα, γιατί τον αναφέρεις σαν βιβλιογραφία;(προφανώς γιατί δεν το έχεις διαβάσει καν!)
    Οι υπόλοιπες πηγές σου είναι το λιγότερο αναξιόπιστες, αυτές τουλάχιστον που γνωρίζω, (εγώ τα βιβλία τα διαβάζω και δεν ψάχνω πηγές αναφορών στο ιντερνετ για να παρεθέτω τίτλους)και τα στοιχεία σχεδόν όλων μεταφέρονται από το βιβλίο που ανέφερα παραπάνω.
    Και φυσικά με δικαιώνεις πανυγιρικά με τα αποσπάσματα που παραθέτεις. Μα καλά δεν τα διάβασες πριν;
    Πάμε:
    «…μέσως μετά τη συνθήκη της Βάρκιζας άρχισε ένα όργιο διωγμών εναντίον των αγωνιστών της εθνικής αντίστασης τόσο από το επίσημο κράτος, όσο και απο τις δολοφονικές παραστρατιωτικές οργανώσεις – συμμορίες, όπως του Καλαμπαλίκη ή του Σούρλα, που με την ανοχή και τη βοήθεια της αστυνομίας, τρομοκρατούσαν και δολοφονούσαν όσους είχαν συμμετάσχει στο ΕΑΜ κατά τη διάρκεια της κατοχής. Περίπου 5-6.000 κυνηγημένοι αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την Ελλάδα και να καταφύγουν στη Γιουγκοσλαβία του Τίτο, όπου ο Γιουγκοσλαβικός λαός όχι μόνο τους περιέθαλψε και τους φιλοξένησε, αλλα τους παραχώρησε για καταφύγιο ένα εγκαταλελειμένο χωριό πάνω από το Βελιγράδι, το Μπούλκες.

    Το Μπούλκες διαδραμάτισε πολύ σημαντικό ρόλο κατά τον εμφύλιο πόλεμο αποτελώντας ορμητήριο και αρχηγείο του ΔΣΕ. Εκεί κατέφευγαν τα μέλη της ηγεσίας αλλά και απλοί μαχητές καθώς αποτελούσε χώρο συγκέντρωσης, ανάπαυσης και περίθαλψης του ΔΣΕ. Δεν επρόκειτο ασφαλώς για ένα ειρηνικό χωριό αλλά κάτι ανάμεσα σε χωριό και στρατόπεδο, όπως επέβαλλαν οι πολεμικές συνθήκες. Ωστόσο ήταν μία κοινότητα στην οποία οι Έλληνες κομμουνιστές είχαν την ευκαιρία να υλοποιήσουν κάποιες από τις αρχές και τις αξίες του πολιτικού και κοινωνικού συστήματος που υποστήριζαν. Μέσα στο φιλικό σοσιαλιστικό περιβάλλον του Γιουγκοσλαβικού κράτους και με πλήρη ελευθερία από τις τοπικές αρχές, αφού το Μπούλκες αποτέλεσε ξεχωριστή κρατική οντότητα, εφάρμοσαν σε μικρή κλίμακα το μοντέλο της πολιτικής οργάνωσης που επιθυμούσαν…»
    -Μέχρι εδώ είναι τα αντικειμενικά σημεία που δεν μπορούσαν να παραληφθούν, και με δικαιώνουν απόλυτ, μια και συμφωνούν ακριβώς με ότι σου έγραψα παραπάνω! Ολα τα παρακάτω είναι κρίσεις του συγγραφέα αυτού του μικρού οχετού, που όμως δεν μπαίνει στον κόπο να τις τεκμηριώσει ούτε με ένα (αρ.1) παράδειγμα!
    -Οπως έλεγε και ο Γκαίμπελς,»πες-πες, κάτι θα μείνει»
    Μετά από αυτό δεν νομίζω πως μπορείς να θέλεις να σε πάρει στα σοβαρά κάποιος.
    -Οπως έλεγε και ο Γκαίμπελς,»πες-πες, κάτι θα μείνει»
    Υ.Γ. Οι αγωνιστές αυτοί μόνοι τους διάλλεξαν να στρατευτούν, και εθελοντικά παρέμεναν στρατευμένοι, καλό είναι να μην το ξεχνάμε.
    Εντάξει το κατάλαβα πως είσαι τρολ, αλλά μου δίνεις καλές πάσες και σε ευχαριστώ.

  75. Ο/Η ΤRASH λέει:

    Υ.Γ.2
    Για την αξιπιστία των πρωτογενών γιουγκοσλάβικων πηγών, παραπέμπω χωρίς πολλά πολλά άλλα:

    Ν.Ζαχαριάδη
    ΤΟ ΣΤΙΛΕΤΟ ΤΟΥ ΤΙΤΟ ΧΤΥΠΑ ΠΙΣΩΠΛΑΤΑ ΤΗ ΛΑΪΚΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

    Αρθρο στην εφημερίδα «Για σταθερή ειρήνη, για τη λαϊκή δημοκρατία!», όργανο του Γραφείου Πληροφοριών των κομμουνιστικών και εργατικών κομμάτων, 1-8-1949 Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Δημοκρατικός Στρατός», τεύχος 8, Αύγουστος 1949
    http://zaxariadis.blogspot.com/2007/10/blog-post_02.html

  76. Ο/Η Πέτρος λέει:

    Κύριε Τάσο.

    Μιας και πάλι πιάνεται το θέμα της Πανσπουδαστικής Νο 8 να αναφέρω πάλι τι ακριβώς είχε γίνει εκείνες τις μέρες.

    Η ΕΣΑ αφού έπιασε και βασάνισε εκατοντάδες νεολαίους και φοιτητές, έβγαλε ανακοίνωση προς τον τύπο κάνοντας εκτενή αναφορά με τα γνωστά αντικομουνιστικά παραληρήματα των συνταγματαρχών.
    Σε αυτή την επιστολή απάντησε η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα του Πολυτεχνείου του 1973 μέσα από το έντυπο της Αντι-ΕΦΕΕ “Πανσπουδαστική” δείχνοντας σε όλο το λαό τη μεγαλειώδη αντίσταση που έγινε από το Πολυτεχνείο και σε πολλές σχολές σε όλη τη χώρα.

    Αυτό λοιπόν που δεν καταλαβαίνω εδώ και χρόνια που έχει ανακινηθεί το θέμα και πρέπει να δώσετε μία ξεκάθαρη απάντηση, ποιος ο σκοπός της πολεμικής ενάντια στην Αντι-ΕΦΕΕ, το έντυπο της και τη Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα του Πολυτεχνείου 1973.

    Μήπως θέλετε να υπερασπίσετε τη δημόσια επιστολή της ΕΣΑ, τις κατηγορίες τους ενάντια στους φοιτητές του Πολυτεχνείου και τη δικαίωση των βασανιστών;
    Μήπως θέλετε να καταγγείλετε την Αντι-ΕΦΕΕ, όπως έκαναν οι χουντικοί;
    Μήπως θέλετε να καταγγείλετε την Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα του Πολυτεχνείου 1973;

    Σε κάθε περίπτωση, μέχρι σήμερα αυτό κάνετε. Σε κάθε περίπτωση μέχρι σήμερα δεν έχετε δώσει καμία άλλη ερμηνεία προς τι ανάμεσα στην επιστολή – παραλήρημα των βασανιστών της ΕΣΑ και της απάντησης της Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα Πολυτεχνείου 1973, καταγγέλλεται τη Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα και δικαιώνεται τις «αιτιάσεις» της ΕΣΑ.

    Τοποθετηθείτε λοιπόν ξεκάθαρα για το ποιος ο σκοπός αυτής της ανακίνησης, ποιος ο λόγος που καταγγέλλεται τη Συντονιστική Επιτροπή του Πολυτεχνείου που απαντά στην ΕΣΑ και τους βασανιστές, ποιος ο λόγος που η καταγγελία της “Πανσπουδαστικής Νο8” ακολουθεί την ίδια επιχειρηματολογία των συνταγματαρχών της χούντας;

    Και μόλις δώσετε κάποια ξεκάθαρη απάντηση, σίγουρα θα μπορούμε να κάνουμε συζήτηση σε πιο στέρεα βάση, για το ποιος λέει τι και με ποιο σκοπό. Πάντως με νοσταλγούς των βασανιστών της ΕΣΑ, με νοσταλγούς των τάνκς μέσα σε Πολυτεχνεία και της χουντικής ΕΦΕΕ δεν μπορεί να γίνει διάλογος.

  77. Ο/Η ΤRASH λέει:

    Να και οι θέσεις του ΚΚΕ, για να ξέρετε για τι μιλάτε και να μην εκτίθεστε άσκοπα:

    ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΝΟΕΜΒΡΗ 1973
    (Εγκρίθηκαν στην 4η Ολομέλεια της ΚΕ του ΚΚΕ – Ιούλης 1976)

  78. Ο/Η faros λέει:

    γιαννης μ: Ένα σημείο θέλω να θίξω.

    Φτάσανε στο σημείο να αναφέρονται στο ΕΑΜ (κάνανε και … ημερολόγιο, οι ξεφτιλες), αλλά ότι το ΕΑΜ το ίδρυσε το ΚΚΕ με δική του πρωτοβουλία, τσιμουδιά !
    Κιχ !

  79. Ο/Η faros λέει:

    γιαννης μ: Είδες χθες ποιους είχε καλεσμένους ;;;;;;;

    Τέτοιο πράσινο παπαγαλάκι σαν τον Πρετεντέρη, ούτε ο … Κώνστας !!! 😆 😛

  80. Ο/Η faros λέει:

    TRASH : Είναι απόλυτα σωστές οι διαπιστώσεις για τον … «ΤΑΣΟ» !

    Είναι τρολλάκι, έχει «ξαναέρθει» στο μπλογκ μου …
    Με σχόλια κόπι-πέϊστ από γνωστό αντικομμουνστικό μπλογκ !

  81. Ο/Η faros λέει:

    TRASH: Μπορείς εύκολα να δεις τις .. «πηγές» τους …
    Αλλά, πίστεψέ με, δεν αξίζει τον κόπο …

  82. Ο/Η faros λέει:

    Πέτρος: Συγνώμη που θα σε … απογοητεύσω, αλλά μην περιμένεις ΚΑΜΜΙΑ σοβαρή απάντηση στα ερωτήματά σου.

    Άσε που δεν καταλαβαίνουν καν τι τους ρωτάς, το … σκονάκι που τους δώσανε δεν περιλαμβάνει κανενός είδους σοβαρού διαλόγου !

  83. Ο/Η faros λέει:

    TRASH: Πολύ σημαντική η παραπομπή που βάζεις !

    Ένα σημείο πολύ σοβαρό στις εχτιμήσεις, είναι ότι από τότε, από το 1976, το ΚΚΕ μιλούσε για την κρίση που αρχίζει !
    Και για την διέξοδο που πρότεινε …

  84. Ο/Η radiocollectiva λέει:

    Ξανά μανά η ίδια ερώτηση;
    Αλήθεια ποιός ήταν ο συντάκτης του Άρθρου της Πανσπουδατικής νο8;
    Απάντησης;ο Κ.Τζιατζής του ΝΑΡ και ιδεολογικός εφευρέτης του “ολοκληρωτικού καπιταλισμού”…
    Όλα τα παραπάνω είναι εκτός θέματος….

  85. Ο/Η radiocollectiva λέει:

    Οχι σε αυτά που είπε ο κ.Πέτρος, αλλά σε αυτά που επιμένουν να λένε οι αντι-ΚΚΕ, σε 2 ιστολόγια ακόμα τα ίδια και τα ίδια το ΚΚΕ και η Πανσπουδαστική Νο8, ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΧΟΥΝ, εδώ ο κόσμος χάνεται και αυτοί το χαβά τους…

  86. Ο/Η faros λέει:

    radiocollectiva : Κάνουν πως δεν την … βλέπουν !!!

  87. Ο/Η faros λέει:

    radiocollectiva: Αυτός είναι ο ρόλος τους !
    Νομίζεις ότι έχουν σχέση με την πραγματικότητα ;

    Εχτός αν όπως λες βρίσκονται σε «διατεταγμένη υπηρεσία» τύπου … Παγκαλοκαρατζαφέρειο αποπροσανατολισμό !

  88. Ο/Η γιαννης μ λέει:

    μαλακία έγινε ταγόριμ’…δεν σου κάθεται το σεναριάκι με το Αλέκο Χαλαβατζή (αν δεν είσαι αθεράπευτα μεγκαλίσιους διάβασε την ανακοίνωση που απευθύνεθ σε «χαρούμενους») ,οπότε πίσω στις καλές εποχές των γκούλακ,των πιθηκανθρώπων του Στάλιν,,του παιδιμαζώματος κτλ κτλ κτλ…αν δεν σου κάθεται κια αυτό,ρώτα τον χέρι χέρι…καινούργια κοπριά πέταξε ο συνομιλητής του αντιπροέδρου σας

  89. Ο/Η faros λέει:

    γιαννης μ: Ναιαιαιαι ;;;;;

    Τι κοπριά ;;;

  90. Ο/Η γιαννης μ λέει:

    τα γνωστά φάρε , περι βουλγαρίας κτλ κτλ….

  91. Ο/Η faros λέει:

    γιαννης μ: Για τους … σκελετούς και άλλες τέτοιες αηδίες, έ ;

    Το διάβασα …

  92. Ο/Η γιαννης μ λέει:

    και μια και το έφερε η κουβέντα για «επαναστατικές» «συνδικαλιστικές» ηγεσίες … τα αποτελέσματα της απίστευτης ηγεσίας της ΕΣΗΕΜΘ…

    http://www1.rizospastis.gr/story.do?id=6039728&publDate=14/1/2011

    είναι η ίδια ηγεσία που ενώ την παρασκευή έκλεινε το star στη θεσσαλονίκη αυτοί λέγαν θα δούμε από δευτέρα…είναι οι ίδιοι που σε τηλεοπτική συνέντευξη έλεγαν το συνδικαλίστικό κίνημα πρέπει να κάνει βήματα πίσω…ΞΕΦΤΙΛΕΣ θα μας βρίσκετε πάντα μπροστά σας…

  93. Ο/Η faros λέει:

    γιαννης μ: Πόσο χαμηλά θα πέσουν οι ξεπουλημένοι «πράσινοι» παπαγάλοι !

    Πόσο χαμηλά …

    Και, τώρα, τι νομίζουν δηλαδή ότι έκαναν ;
    Μας έκαναν τα … μούτρα κρέας ;;;;;;;;;;;;;;;;;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: