Φτου, … δουλειά που μας περιμένει !

Εμ, καλά λέω !
Όσοι απ΄αυτούς που παρακολούθησαν την – ας την πούμε – συνέντευξη του ΓΑΠ, είχαν την υπομονή και το … θάρρος να παρακολουθήσουν τις βραδυνές και τις σημερινές πρωινές εκπομπές ανάλυσης των λεγομένων του φερόμενου ως έλληνα πρωθυπουργού, προφανώς μπερδεύτηκαν περισσότερο !

Αναλύσεις επί αναλύσεων, βαρύγδουπες ατάκες, «επιστράτευση» του αφάν κατέ της δημοσιογραφίας (μπρρρρ), προφανώς στη συνέχεια της ημέρας θα έχουμε και συνέχεια, μπας και μπορέσουν να … αποκωδικοποιήσουν τα λεγόμενα ενός ανθρώπου που άλλα λέει, άλλα εννοεί και στο τέλος … άλλα κάνει !!!

Άντε να βρεις τώρα, τι ήθελε να πει ο GAP, όταν έλεγε:

1. «Δεν υπάρχουν αδιέξοδα στη δημοκρατία, θα μιλήσει ο κυρίαρχος λαός».
Άραγε το «αδιέξοδα στη δημοκρατία» να εννοούσε π.χ. ένα δημοψήφισμα για το μνημόνιο, εκλογές στη ΓΣΕΕ και την ΑΔΕΔΥ, να ξαναγυρίσουν οι λεγόμενοι «αντάρτες» πίσω στην πασοκική στρούγγα ;
Μήπως με το «κυρίαρχος λαός», εννοεί τους πράσινους ψηφοφόρους, ή τους συνεργάτες του, ή τους συμβούλους του ;
Σίγουρα πάντως, θα μας το πει … αργότερα, όταν κι ο ίδιος το … καταλάβει, δεν εννοούσε τις πρόωρες εκλογές !!!

2. «Στις εκλογές πρέπει να στείλουμε ξεκάθαρο μήνυμα, ότι η πορεία της χώρας δεν θα ανακοπεί».
Λέτε να εννοούσε τις εκλογές της 7 Νοέμβρη ή τις επόμενες εθνικές εκλογές ;
Ξεκάθαρο μήνυμα, «βλέπει» αυτό που θα φανερώνει ότι ο λαός από μόνς του βάζει θηλειά στο λαιμό του ;
Δεν θέλει ο ΓΑΠ, τη χώρα μας να αλλάξει πορεία ;
Να συνεχίσει δηλαδή να πηγαίνει προς το γκρεμό ;
Μήπως … ζήλεψε ο «πρωθυπουργός» μας, τον ρόλο του … Εφιάλτη ;
Σίγουρα πάντως δεν εννοούσε τα συμφέροντα του ελληνικού λαού !

3. Μίλησε ο κ. Παπανδρέου για «λήξη του μνημονίου το 2013» !
Εδώ κι αν έδωσε … ρέστα !
Το λοιπόν δυο λέξεις μόνο:
Στο άρθρο 25 (ακροτελεύταιο του Τεχνικού Μνημονίου  – Δανειακή Σύμβαση είναι, αλλά τέλος πάντων), αναφέρονται μεταξύ άλλων:
– Συγχώνευση των ταμείων σε τρία μέχρι το 2018.
– Τα επιδόματα όσων συνταξιοδοτούνται μετά το 2015 θα δίνονται σύμφωνα με νέο σύστημα.
– Θεσπίζεται για όλους το 65 έτος συνταξιοδότησης μέχρι το 2015.
– Μετά το 2020 η ηλικία συνταξιοδότησης θα αυξάνεται σύμφωνα με το προσδόκιμο ζωής.
– Θα προσαρμόζονται αυτόματα τα επιδόματα σύμφωνα με τις μεταβολές του δείκτη τιμών καταναλωτή από το 2014 και μετά.
Να αναφέρουμε και την κατάληξη της Έκθεσης του Γ.Λ.Κ., που λέει:
«Όσον αφορά στα οικονομικά αποτελέσματα που απορρέουν από τις πολιτικές, που η χώρα δευσμεύται να εφαρμόσει βάσει του Μνημονίου Συνεννόησης, έχουν ήδη προσδιοριστεί και θα προσδιορίζονται στις επιμέρους νομοθετικές ρυθμίσεις που έχουν ψηφιστεί και θα ψηφισθούν στο μέλλον» !!!
Προφανώς, λοιπόν, ο πρωθυπουργός (δήθεν, τάχα μου) δεν εννοούσε ότι το 2013 θα λήξουν τα βάσανα του λαού, αλλά όπως προβλέπεται και από το Μνημόνιο, το 2013 λήγει η Δανειακή Σύμβαση για τα 110 δις, και επομένως στα τέλη του 2013 ή αρχές του 2014 θα χρειαστεί ένα Νέο Μνημόνιο (νέα δάνεια δηλαδή), που πιθανά θα έχει άλλο όνομα π.χ. ίσως ονομαστεί Συμβόλαιο !!!

υ.γ. αυτά προς το παρόν, έχουμε πολύ … δουλειά για να καταλάβουμε τα λόγια του … ποιητή !!!

38 Responses to Φτου, … δουλειά που μας περιμένει !

  1. […] Όσοι απ΄αυτούς που παρακολούθησαν την – ας την πούμε – συνέντευξη του ΓΑΠ, είχαν την υπομονή και το … θάρρος να παρακολουθήσουν τις βραδυνές και τις σημερινές πρωινές εκπομπές ανάλυσης των λεγομένων του φερόμενου ως έλληνα πρωθυπουργού, προφανώς μπερδεύτηκαν περισσότερο ! Αναλύσεις επί αναλύσεων, βαρύγδουπες ατάκες, “επιστράτευση” του αφάν κατέ της δημοσιογραφίας (μπρρρρ), προφανώς στη συνέχεια της ημέρας θα έχουμε και συνέχεια, μπας και μπορέσουν να … αποκωδικοποιήσουν… [Διαβάστε το υπόλοιπο του άρθρου στο blog του (481 λέξεις)] […]

  2. Ο/Η erodotos λέει:

    Μας εκβίασε ρε! Ωμά και καθαρά! Στη μούρα μας! Μετά το «καραμανλής ή τανκς» ήρθε ο γιωργάκης να μας πει «ή εγώ ή το χάος»…

    http://www.erodotos.wordpress.com

  3. Ο/Η ΤRASH λέει:

    Γειά σου φάρε!
    και μετά όλα τα ακαταλαβίστικα «new speak» των κυβερνόντων μας, μόλις σήμερα, στο πλυμμηρισμένο από ασυντήρητους σωλήνες ΠΙΚΠΑ του Πειραιά, ενημέρωσαν φίλο μου πως δεν ήταν δυνατόν να εμβολιάσουν το παιδί του, γιατί τα εμβόλια τους τελείωσαν, και το κονδύλι για τα καινούρια…
    -καταλάβαμε!
    να δεις τι σού’χω για μετά (τις εκλογές) που λέει και το τραγούδι…
    Οχι για μαύρο στην κάλπη, αλλά για τους παίρνεις με τα κοντόξυλα είναι…
    Και μια και έχω και έχω και κάπως περίεγη διάθεση σήμερα(μπορεί να φταίει η συννεφιά), λέω να παραθέσω και αυτό:
    -Μπέρτολτ Μπρέχτ
    -Εγκώμιο στον κομμουνισμό:
    Είναι λογικός, καθένας τον καταλαβαίνει. Ειν’ εύκολος.
    Μια και δεν είσαι εκμεταλλευτής, μπορείς να τον συλλάβεις.
    Είναι καλός για σένα, μάθαινε γι’ αυτόν.
    Οι ηλίθιοι ηλίθιο τον αποκαλούνε, και οι βρωμεροί τον λένε βρωμερό.
    Αυτός είναι ενάντια στη βρωμιά και την ηλιθιότητα.
    Οι εκμεταλλευτές έγκλημα τον ονοματίζουν.
    Αλλά εμείς ξέρουμε:
    Είναι το τέλος κάθε εγκλήματος.
    Δεν είναι παραφροσύνη, μα
    Το τέλος της παραφροσύνης.
    Δεν είναι χάος
    Μα η τάξη.
    Είναι το απλό
    Που είναι δύσκολο να γίνει.

  4. Ο/Η faros λέει:

    erodotos: Καλά … Κοίτα … Τους δικούς τους εκβίασε !

    Τους πασόκους εκβιάζει, μην τυχόν και ψηφίσουν τους συνδυασμούς του ΚΚΕ !

    Ξεκάθαρα πράγματα !
    Το πρόβλημα όλων είναι το ΚΚΕ !

  5. Ο/Η faros λέει:

    ΤRASH: Καλό ! Το Εγκώμιο !

    Αποφάσισα, σε λίγες μέρες, να το κάνω ποστ !

  6. […] Όσοι απ΄αυτούς που παρακολούθησαν την – ας την πούμε – συνέντευξη του ΓΑΠ, είχαν την υπομονή και το … θάρρος να παρακολουθήσουν τις βραδυνές και τις σημερινές πρωινές εκπομπές ανάλυσης των λεγομένων του φερόμενου ως έλληνα πρωθυπουργού, προφανώς μπερδεύτηκαν περισσότερο ! Αναλύσεις επί αναλύσεων, βαρύγδουπες ατάκες, “επιστράτευση” του αφάν κατέ της δημοσιογραφίας (μπρρρρ), προφανώς στη συνέχεια της ημέρας θα έχουμε και συνέχεια, μπας και μπορέσουν να … αποκωδικοποιήσουν… [Διαβάστε το υπόλοιπο του άρθρου στο blog του (481 λέξεις)] […]

  7. Ο/Η none λέει:

    χαχα, εγώ δεν κρατήθηκα και ήδη το έκλεψα και το έβαλα στο blog μου!!

  8. Ο/Η faros λέει:

    none: Καλά έκανες ! 😀 😀 😀

  9. Ο/Η ΤRASH λέει:

    @none:
    ποιό είναι το μπλογκ σου;
    (από ότι θα έχετε μάλλον καταλάβει από τις συχνές παρεμβάσεις μου, αυτό τον καιρό είμαι άνεργος, και άφραγκος έχω φρικάρει στο σπίτι, όταν δεν έχω πολιτική δουλειά)
    Δεν σε ξεχνάω φάρε, και ευχαριστώ για την τιμή που μου έταξες….

  10. Ο/Η faros λέει:

    ΤRASH: Συμβουλή, διάβασε, υπάρχουν πολλά αξιόλογα βιβλία.

    Απλά, σκέφτομαι πότε να το κάνω … μάλλον στις 29 !

  11. Ο/Η none λέει:

    @trash: google: hikikosite και δες το 1ο αποτέλεσμα 😛 πάντως, θα απογοητευτείς, κυρίως τεχνικά πράγματα λέει και βαριέμαι και να το ανανεώνω 😛 δε γράφω τίποτα για πολιτική εκεί πέρα γιατί όσες φορές δοκίμασα να γράψω τέτοια με έπιαναν τόσες αμφιβολίες μετά τη δημοσίευση που διέγραφα το post εντός 10λέπτου!:P

    @faros: συγγνώμη που μόλις διαφήμισα το blog μου μέσω της σελίδας σου…

  12. Μετάφραση του γιώργου(εμένα δηλ.)
    “Δεν υπάρχουν αδιέξοδα στη δημοκρατία, θα μιλήσει ο κυρίαρχος λαός”. = “Αν δεν σας αρέσω κύριου δελφίνοι να με αλλάξετε.”
    “Στις εκλογές πρέπει να στείλουμε ξεκάθαρο μήνυμα, ότι η πορεία της χώρας δεν θα ανακοπεί”.= “Στις εκλογές άμα με μαυρίσετε θα δηλώσω παραίτηση και θα πάω στην Αμερική που έχω και φίλους εκεί.”
    “λήξη του μνημονίου το 2013″ !=”Το πρώτο λήγει το 2013 αλλά υπάρχει και 2ο και τρίτο και τέταρτο…(μάλλον)”
    “Όσον αφορά στα οικονομικά αποτελέσματα που απορρέουν από τις πολιτικές, που η χώρα δευσμεύται να εφαρμόσει βάσει του Μνημονίου Συνεννόησης, έχουν ήδη προσδιοριστεί και θα προσδιορίζονται στις επιμέρους νομοθετικές ρυθμίσεις που έχουν ψηφιστεί και θα ψηφισθούν στο μέλλον” = “Ά… και θέλω και λευκή επιταγή να ούμ”

    Το θ εμα φίλε Φάρε είναι άλλο. Με αυτά και τα άλλα το μόνο σοβαρό δίλημμα που μετά την διακαναλική υπάρχει, στην πρωθυπουργοκεντρική δημοκρατία μας, είναι “θέλω τον Γεώργιο Ανδρέα Παπανδρέου ως πρωθυπουργό ναι ή όχι”. Ας δώσει λοιπόν ο κάθε ένας μας την απάντηση του. Στις κάλπες…

  13. Ο/Η faros λέει:

    none: Καλημέρα !
    Μα, δεν το διαφήμισες !
    Κανονικά πρέπει να γράψεις το γνωστό http://www……. Δεν το κάνω εγώ, γιατί δεν ξέρω αν θέλεις !

    υ.γ.1: Η διαφήμιση είναι … τζάμπα ! 😀
    υ.γ.2: Εμένα μου άρεσε – κι ας είναι έτσι όπως το περιγράφεις – άκου το «τέλος του ιντερνετ» ! 😆

  14. Ο/Η faros λέει:

    giorgosvagionis.wordpress.com: Γιώργο, Καλημέρα !

    Μου φαίνεται, ότι έχεις δίκιο …
    Στα … ίσον σου … = … 😀
    Και … πολύ μάλιστα !

    Στο … υστερόγραφό σου: Το θέμα (για μένα) δεν είναι απλά και μόνο να φύγει ο … Γιωργάκης !
    Το θέμα είναι να νικηθεί κατά κράτος η πολιτική που εφαρμόζε μεν ο Γιωργάκης, αλλά και συμφωνούν (στην ουσία) μαζί του και τα άλλα κόμματα του ευρωμονόδρομου – πλην ΚΚΕ !

  15. Ο/Η ΤRASH λέει:

    Γεια σου Φάρε!
    και φυσικά διαβάζω!
    Μόλις τελείωσα τον 16ο τόμο των απάντων του σύντροφου με το μουστάκι.
    Αλλά κοστίζουνε τα γ%@#/?να τα βιβλία, και τα περισσότερα τα κατεβάζω από το ιντερνετ πια.
    (που και αυτό με το γρυλο-ρούτερ το έχω)
    @none:Μπήκα, και αν μη τι άλλο, έχεις χιούμορ!
    @giorgosvagionis.wordpress.com:
    Δεν θέλω προθυπουργό!
    -πρόεδρο του ανώτατου σοβιέτ θέλω!
    Μη βαράτε παιδιά, είπα να το ελαφρύνω με λίγη πλάκα.
    Με την λαϊκή συσπείρωση, εναντίον όλων!(των αστών πολιτικών)
    -Συμφωνώ με τον φάρο απόλυτα σε αυτό το κομμάτι.

  16. Ο/Η faros λέει:

    ΤRASH: Γεια σου και σένα !

    Σωστό, σε βρίσκω !

  17. Ο/Η none λέει:

    κι εγώ διάβασα ένα ωραίο βιβλίο «το νησί των πιγκουίνων» του Α.Φρανς έχει πάρα πολλή πλάκα! 😛 όταν το τέλειωσα και διάβασα την εισαγωγή (ανάποδα τα διαβάζω όλα) είδα ότι ο συγγραφέας ήταν σοσιαλιστής άρα μπορεί όλοι εσείς να τον ξέρετε από το δημοτικό σαν must κι εγώ να σας τον προτείνω και να γελάτε 😛

    @trash τελικά έκανε εγκλήματα ή όχι;

    α και κάτι πολύ άκυρο…
    ξέρει κανείς σας τι πολίτευμα έχει η κίνα; δηλ. όχι το λαϊκή δημοκρατία μπλα μπλα τι κάνουν στην πράξη γιατί όλοι λένε διάφορα και όσες φορές googlαρα δεν κατάλαβα… :s πώς αγοράζουν οι κινέζοι τα λιμάνια μας αν έχουν κομμουνισμό; :s

    (ΥΓ συγγνώμη για την τρομερή μου άγνοια! :s)

  18. Ο/Η faros λέει:

    none: Δυο λέξεις (στην κυριολεξία): Καραμπινάτο καπιταλισμό !

  19. Ο/Η philemon λέει:

    Όπως κι εμείς, έχουν Βάρβαρο Καπιταλιστικό Μεσαίωνα, που ίσως είναι χειρότερος και από τον θρησκευτικό!

    Την καλημέρα μου Φάρε!

  20. Ο/Η faros λέει:

    philemon: Καλημέρα κι από μένα !

    Έτσι είναι …

  21. Ο/Η ΤRASH λέει:

    @none:
    -Αν έκανε λέει…πολλά και ασυγχώρητα!
    1)Ηγήθηκε της εργατικής τάξης, όντας εργατικής καταγωγής ο ίδιος, αποδεικνύοντας πως η τάξη αυτή μπορεί κάλιστα να αναδείξει τους δικούς της ηγέτες, χωρίς να έχει ανάγκη να τους εισάγει από την αστική.
    2)Απέδειξε στην πράξη, πως υπό καθεστώς δικτατορίας του προλεταριάτου, αρκούν 2 μόλις 5ετή πλάνα, για να αποκτήσει μία καθυστερημένη, κατεστραμένη από τον πόλεμο, και διεθνώς αποκλεισμένη χώρα, το υψηλότερο βιοτικό και τεχνολογικό (σε πολλά σημεία) επίπεδο στον κόσμο, πράγμα αδύνατο σε καπιταλιστικές συνθήκες.
    3)Ματαίωσε τα σχέδια για την καταστροφή του πρώτου εργατικού κράτους με τον Β’παγκόσμιο πόλεμο.
    4)Επί των ημερών του, το 1/3 του παγκόσμιου πλυθησμού προχώρησε σε σοσιαλιστικές ή λαϊκοδημοκρατικές συνθήκες οργάνωσης.
    Υπάρχουν μεγαλύτερα εγκλήματα από αυτά στον αστικό κόσμο;
    -Για την κινα με κάλυψε ο φάρος. Οσο «σοσιαλισμό» έχουμε εδώ, άλλο τόσο «λαϊκή δημοκρατία» έχουν εκείνοι.
    -ο Ανατόλ Φρανς είναι καταπληκτικός.
    Θα σου σύστηνα και το «οι θεοί διψούν» που αναφέρεται στην γαλλική επανάσταση.
    -Φάρε απορώ πως το άφησες αυτό με τα εγκλήματα, να πέσει κάτω.
    Ελπίζω να μην έχουν αμβλυνθεί τα αντανακλαστικά σου από το τρέξιμο του προεκλογικό αγώνα, σύντροφε.
    Πλακίτσα σου κάνω,
    την καλημέρα μου

  22. Ο/Η ΤRASH λέει:

    για αναφερθώ και λίγο στην αρχική ανάρτηση, να σημειώσω πως το Κόμμα κατάφερε τελικά να τους σύρει όλους στην λογική πως οι εκλογές αυτές έχουν να κάνουν τελικά με την κεντρική πολιτική σκηνή, και αυτήν κρίνουν.
    Και με την διακαναλική της Αλέκας, έδειξε και ποιος είναι ουσιαστικά, αξιωματική αντιπολίτευση.
    -Για κόμμα του 7%(που μας πρήξανε κάποιοι), πάει καλά, ε;;;;;;;;

  23. Ο/Η faros λέει:

    ΤRASH: Πω πω … σχολιάζω το σχόλιό σου … και ετοιμάζομαι να δω τα … εγκλήματα !!!!!!!!!!!!

  24. Ο/Η faros λέει:

    ΤRASH: Ναι το είδα … Ξέρεις ετοιμάζομαι και για ένα ταξίδι …

    Να συμπληρώσω, εδώ:
    Υπάρχουν κι άλλα … εγκλήματα:
    1. Ο ανελέητος πόλεμος ενάντια στους κουλάκους και τους λευκοφρουρούς!
    2. Προχώρησε στην κολλεκτιβοποίηση της αγροτικής οικονομίας !
    3. Η εκβιομηχάνιση της χώρας πήγε στα υψη !
    4. Πήρε σάρκα και οστά ο πόλεμος ενάντια στον οπορτουνισμό (δεξιό κι αριστερό) !
    5. Επί εποχής του εμφανίστηκε το Σταχανοφικό Κίνημα … όνειρο άπιαστο στον καπιταλισμό !
    6. Τα τεράστια επιτεύγματα στις νέες τεχνολογίες της εποχής, γενικά τις τέχνες και τα γράμματα !

    Πόσα άραγε θα μπορούσε να απαριθμήσει κανείς ακόμα …
    —————
    Που λες, τώρα που θα ξεπεράσει το 10%, να δεις τι θα γίνει …

  25. Ο/Η none λέει:

    τι είναι αυτό το σταχανοφικό κίνημα και οι κουλάκοι και οι λευκοφρουροί; αυτά που λένε δηλ. δικτάτορας που εξόριζε κλπ είναι βλακείες ή παίζει να έκανε και μερικά από αυτά;

    στην κίνα τα εργοστάσια και τα μέσα παραγωγής είναι ιδιωτικά; όταν λένε πως οι κινέζοι θα αγοράσουν το λιμάνι εννοούν ότι κάποια εταιρεία με έδρα την κίνα θα το αγοράσει ή το κράτος της κίνας; οι μισθοί που είναι πολύ χαμηλοί στην κίνα είναι επειδή τους εκμεταλλεύονται και όχι επειδή τους δίνει το κράτος παροχές όπως σπίτια κλπ και δε χρειάζονται παραπάνω; τι σημαίνει «ανοίγει η αγορά της κίνας»; όλα δηλ. στην κίνα είναι όπως στην ελλάδα με πιο πολλή εκμετάλλευση; τίποτα δεν είναι κρατικό;

    επίσης, (μη με βρίσετε) τι πολίτευμα έχει η κούβα στην πράξη;

    βασικά, για το στάλιν δεν ξέρω τίποτα εκτός ότι όλοι τον συκοφαντούν αλλά δε φοβήθηκε να μορφώσει το λαό που κυβερνούσε και αυτό το θεωρώ υπέρ του… αλλά τον τρότσκυ δεν τον εξόρισε; δεν εξόριζε γενικά κόσμο; :s

    γενικά ηγέτες, κόμματα κλπ που δε φοβούνται να μορφώσουν το λαό τα εκτιμάω κι ας μη συμφωνώ καν με τις θέσεις τους… αλλά δεν ξέρω και πολύ καλή ιστορία άλλων χωρών εδώ τη δική μας έκανα αμάν για να τη μάθω μετά την τραυματική εμπειρία της «ιστορίας» που μάθαμε στο σχολείο…

  26. Ο/Η faros λέει:

    none: Θερμή Καλημέρα !

    1. Σταχάνοφ (εξ ου και ο όρος σταχανοφικό κίνημα): Αθρακωρύχος που σε συνθήκες Σοσιαλισμού πέτυχε να αυξήσει την παραγωγικότητα της εργασίας σε ρυθμούς απλησίαστους ακόμα και σήμερα. Όσοι τον ακολούθησαν (και ήταν πολλοί … πάρα πολλοί αυτοί) αποτέλεσαν το ομόνυμο κίνημα.
    Περισσότερα εδώ:
    http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=1919140

    2. Κουλάκοι: Καπιταλιστές της γης, μεγαλογαιοκτήμονες, που αντέδρασαν λυσσαλέα ειδικά την δεκαετία του 1920 στην προσπάθεια τον Μπολσεβίκων για την ανάπτυξη του Σοσιαλισμού στα χωριά.
    Ο κουλάκος είναι αυτός που κατέχει τα μέσα παραγωγής στην αγροτική οικονομία και εκμεταλλεύεται αγρίως τον φτωχό αγρότη. Η πάλη, η ταξική πάλη των κολχόζνικων, των συνεταιρισμένων αγροτών πήρε τεράστιες διαστάσεις και μόνο με την ασίγαστη πάλη με την καθοδήγηση του σ. Στάλον έγινε κατορθωτή η εξολόθρευσή τους – μέχρι την αντεπανάσταση.

    3. Λευκοφρουροί: Αστοί εθνικιστές, που «εθελοντικά» πήραν τα όπλα από την πρώτη μέρα της νίκης της Οχτωβριανής Επανάστασης, πολέμησαν δίπλα και σε ξένα στρατεύματα που επιτέθηκαν ενάντια στη Σ.Ε. και αλλού, υπολείμματα των οποίων βρέθηκαν μετά την αντεπανάσταση των προδοτών Γκορμπατσόφ, Γιάκοβλεφ, Σεβαρτνάντζε και λοιπών στην ηγεσία των χωρών που προέκυψαν από τη διάλυση της Σ.Ε..

    Στην Κίνα πολλά από τα μέσα παραγωγής έχουν δοθεί σε ιδιώτες, έχουν γίνει συμπράξεις με ξένες εταιρίες κλπ. Πολλά λέγονται για τα κεφάλαιο που «κρύβονται» πίσω από την ΚΟΣΚΟ … άστα …
    Μην ξεχνάς ότι και στην Ελλάδα υπάρχουν κρατικά μέσα – όπως π.χ. η Αγροτική Τράπεζα ή παλαιότερα ο ΟΤΕ κλπ.
    Το «κρατικό» έχει να κάνει με τι Κράτος έχουμε να κάνουμε.
    Αν το Κράτος είναι αστικό ή λειτουργεί όπως θα λέγαμε με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια – με άλλα λόγια στεγνά καπιταλιστικά – και οι επιχειρήσεις του δεν λειτουργούν παρά για τα συμφέροντα των λίγων καπιταλιστών.

    Στην Κούβα έχουμε σοσιαλισμό (καραμπινάτο).
    Όλα τα μέσα παραγωγής είναι κοινωνικοποιημένα, υπάρχει κεντρικός σχεδιασμός, υπάρχει εργατικός έλεγχος, τα όργανα εξουσίας βγαίνουν μέσα από λαϊκές οργανωμένες συνελεύσεις κλπ.
    Πρόσεξέ με: Σοσιαλισμό μιλάμε … όχι κομμουνισμό ! Εντάξει ;
    Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι η Κούβα έχει δυο σοβαρά σημεία που είναι άκρως αρνητικά:
    1. Έχει το εμπάργκο των δυτικών χωρών, ιδίως των ΕΠΑ που είναι και δίπλα της !
    2. Έχασε πλήρως την στήριξη των χωρών της πάλαι ποτέ ΚΟΜΕΚΟΝ !

    Λοιπόν, προς στιγμής ας μου επιτραπεί να συμφωνήσω μαζί σου.
    Ο Τρότσκι και άλλοι κατηγορήθηκαν ακόμα και για ένοπλες «αποστολές» – δεν ήταν μια απλή ιδεολογική αντιπαράθεση.
    Τι έπρεπε να κάνει ο Στάλιν ;
    Να τους … παρασημοφορήσει ;;;;;;;;;

    Τώρα, έχεις ένα μεγάλο δίκιο, στην τελευταία παράγραφό σου.
    Δεν ασχολούμαστε με την Ελληνική Ιστορία, παρά μας έπιασε η … έγνοια για των άλλων !
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου … κάποια στιγμή πρέπει επιτέλους να ασχολούμαστε με την … Ελλάδα !

  27. Ο/Η ΤRASH λέει:

    @none :
    Πρώτα την καλημέρα μου.
    Αν και γενικά ο Φάρος με κάλυψε, να πω και εγώ λίγα λόγια, μια και στο θέμα Στάλιν, έχω μία ευαισθησία.
    -Εχεις δει εσύ ποτέ κανέναν δικτάτορα να καταθέτει ΔΫΟ(!) φορές την παραίτηση του, και επανακλέγεται παμψηφεί την πρώτη φορά, ενώ την δεύτερη απλά δεν έγινε δεκτή από την Κεντρική Επιτροπή, που είχε κάθε δικαίωμα να τον ξυλώσει ανά πάσα στιγμή; Να σημειώσω εδώ πως σε αυτήν την κεντρική επιτροπή συμμετείχε σύσωμη η αντιπολίτευση του Τρότσκι συμπεριλαμβανόμενου.
    -Ο Τρότσκι δεν εξορίστηκε. Διεφυγε στο Μεξικό με την βοήθεια της ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ πρεσβείας (όλοι νομίζω γνωρίζουμε το πολίτευμα της Γερμανίας την δεκαετία του ’30). Στην συνέχεια δικάστηκε και καταδικάστηκε μαζί με άλλους από σοβιετικό δικαστήριο, για σοβαρότατες κατηγορίες όπως:
    τρομοκρατική δολοφονική δράση (δολοφονία του Νο2 τότε του κόμματος, Κίρωφ), συνεργασία με εχθρική δύναμη (ναζιστική Γερμανία), βιομηχανικό σαμποτάζ, προετοιμασία πραξικοπήματος σε συνεργασία με τον αρχηγό του Στρατού Τουχασέφσκι και άλλα.
    -Η αντισταλινική (αντικομμουνιστική θα έλεγα εγώ) ιστοριογραφία πέφτει πάνω σε μία τεράστια λογική αντίφαση.
    Μας λένε πως η Κεντρική Επιτροπή του κόμματος τον υπάκουε από φόβο, αλλά ταυτόχρονα τον κατηγορούν για την εκτέλεση του αρχηγού του Στρατού Τουχασέφσκι, του Ανώτατου δικαστή της ΕΣΣΔ Γιεζώφ (αν θυμάμαι καλά), και του προσάπτουν πως τοποθέτησε τον Μπέρια ως αρχηγό των μυστικών υπηρεσιών για να μπορεί να τις ελέγχει.
    Εάν τους πάρουμε στα σοβαρά θα σχηματίσουμε την εικόνα ενός δικτάτορα που για 10 τουλάχιστον χρόνια ΔΕΝ ελέγχει:
    -Τα κυβερνητικά στελέχη
    -Τον Στρατό
    -Την αστυνομία και τις μυστικές υπηρεσίες.
    -Την δικαιωσύνη
    Εάν όλα αυτά αληθεύουν, από που αντλεί αυτός ο άνθρωπος την δύναμη να τρομοκρατεί όπως υσχιρίζονται, τους πάντες;
    Η μόνη ικανή για κάτι τέτοιο δύναμη που μένει, είναι ο λαός. Αλλά τότε…τι σόι δικτάτορας ήταν αυτός;
    Στην πραγματικότητα βέβαια πάντα είχε με το μέρος της πολιτικής του τόσο την πλειοψηφελια των μελών του κόμματος, όσο και του λαού.
    Και για το τέλος, απλά να επισημάνω πως ο Στάλιν καμμία εξουσία δεν είχε να ούτε να εξορίσει, ούτε να σκοτώσει κανέναν. Αυτές ήταν αποφάσεις των Σοβιετικών δικαστηρίων. Οσο καταδίκασε ο …Σημίτης(!) την 17Ν, άλλο τόσο καταδίκασε και ο Στάλιν τον Τρότσκι!
    -Και όχι, δεν εξόριζε ΓΕΝΙΚΑ ΚΟΣΜΟ, εκτοπίστηκαν άνθρωποι που δικάστηκαν και καταδικάστηκαν από τα σοβιετικά δικαστήρια, για πολύ συκεκριμένες και σοβαρές κατηγορίες.
    -Για την Κούβα την άποψη μου την έχω πει σε σχετικό ποστ, και θεωρώ υπερβολή να την επαναλάβω.
    Αλλωστε δεν νομίζω πως το δίκιο ή άδικο μου πάνω στο θέμα, αποτελεί σημαντικό ζήτημα.
    -Για την Κίνα ο Φάρος το λέει ξεκάθαρα, και έχει δίκιο: Καπιταλισμό καραμπινάτο έχουνε- και ναι, η cosco που αγοράζει τον πειραιά είναι ΙΔΙΩΤΙΚΗ εταιρεία!

  28. Ο/Η none λέει:

    πολύ έζησε το post μου το έκανα κι όλας private 😛 πήγα σήμερα σε μια συνέντευξη για δουλειά και επειδή δεν είχα «portfolio» τους έδειξα κανα δυο προγράμματα από το blog μου… μετά βέβαια πήγα άρον άρον στο σπίτι κι έβγαλα όσα post δεν ήταν τραλαλί τραλαλό μη με πάρουν για περίεργη – δεν έχει και δουλειές! :p πρέπει να κάνω κανένα site της προκοπής για να βάλω τα προγράμματά μου και μετά να γράφω ό,τι μου κατεβαίνει αλλά βαριέμαι… 😛

  29. Ο/Η none λέει:

    ευχαριστώ για τις πληροφορίες, δηλαδή η κίνα σαν κράτος αγοράζει λιμάνια αλλά το «κράτος» αποτελείται από τους κύριους μετόχους του ή πάλι λάθος κατάλαβα;

    άσχετο αλλά αυτό είναι ένα άρθρο (από τα στρουμφάκια και κάτω) που παλιά υπήρχε στο wikipedia και κάποιος/α το μετέφρασε: http://frikipaideia.wikia.com/wiki/%CE%9A%CE%BF%CE%BC%CE%BC%CE%BF%CF%85%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82

  30. Ο/Η faros λέει:

    ΤRASH: Τι να πω εγώ …

    Τα είπες ΟΛΑ !

    Και, μεταξύ μας, καλά έκανες ! 😀

  31. Ο/Η faros λέει:

    none: Όχι. Να μην βαριέσαι ..

  32. Ο/Η faros λέει:

    none: Απλά το κράτος, όπως συμβαίνει και στην Ελλάδα, προωθεί τα συμφέροντα ιδιωτικών εταιρειών !

    Για το … άλλο, δεν έχω χρόνο … λείπω και ταξίδι … και …

  33. Ο/Η none λέει:

    τι να πω… λογική ακούγεται αυτή η εκδοχή… βασικά, δεν ξέρω και πολλά γι’ αυτό ρωτάω, μην παρεξηγηθείτε! πχ το μόνο που θα μου έφερνε στο μυαλό το κίρωφ είναι μπαλέτο, όχι κόμμα… 😛

  34. Ο/Η faros λέει:

    none: Ξέρεις, το θέμα δεν είναι να υπάρχει λογική απλώς, αλλά να είναι η αλήθεια.

    Ξέχασα, Καλημέρα και Καλό Σαββατοκύριακο !

  35. Ο/Η γιαννης μ λέει:

    όπα και νέο σενάριο (πολύ πιθανό για μένα) που αποκαλύπτει η αρμάδα του μαξίμου (βλέπε νεα)…σύμφωνα με αυτό και βάση συντάγματος ο δέυτερος γύρος των εκλογών μπορεί να καθυστερήσει ώς και ένα μήνα,και να έχουμε ταυτόχρονα και βουλευτικές…ετοιμαστήτε σύντροφοι για τρέξιμο

  36. Ο/Η faros λέει:

    γιαννης μ: Γεια χαρά !
    Λεεεεεεεεεεεεεεεεες ;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Πολύ πλάκα θα έχει !

    υ.γ.: Έτοιμοι είμαστε εμείς …

  37. Ο/Η Πέτρος λέει:

    Για να αποδίδουμε την πραγματική διάσταση, ο Στάλιν και η Ρωσία εκείνης της εποχής, ήταν ιδιαίτερα ανεκτική απέναντι στην αστική τάξη, όταν στις καπιταλιστικές επικρατούσε το φασιστικό ιδεώδες του αφανισμού των υπανθρώπων.

    Η μεγάλη διάσταση που έχουν πάρει οι διώξεις που έγιναν εκείνη την εποχή -αν δεν λάβουμε υπ όψιν μας την αστική προπαγάνδα- είναι πως εκτέλεσε περίπου 1100 εκλεγμένους σύνεδρους μπολσεβίκους και το 70% της Κεντρικής Επιτροπής των Μπολσεβίκων.
    Στη Ρωσία της δεκαετίας του 1930 αν μπορούμε να πούμε πως υπήρξε ένα κύμα διώξεων, αυτό ήταν εναντίον των άμεσα εκλεγμένων επαναστατών ηγετών των Μποσλεβίκων από τα Σοβιέτ. Οι Μπολσεβίκοι ήταν οι μόνοι που πραγματικά κινδύνευαν και αυτοί ήταν που πραγματικά εκτελέστηκαν.

    Μέσα σε αυτή την τραγική κατάσταση της αδελφοκτονίας, μπόρεσε να βρει τόσο έδαφος η ψευδής αστική προπαγάνδα για μαζικές εκκαθαρίσεις και φυλακίσεις εναντίον του λαού οι οποίες βεβαίως στερούνται κάθε σοβαρότητας.

  38. Ο/Η faros λέει:

    Πέτρος: Αν έχεις το κουράγιο (και φυσικά και την θέληση) να μάθεις τα πραγματικά ιστορικά γεγονότα της εποχής εκείνης, διάβασε από το παρακάτω λινκ !

    http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=5921400

    Τα υπόλοιπα που αναφέρεις (για δήθεν διώξεις κλπ.) έχω γράψει τόσες πολλές φορές …

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: