Διαδώστε το !

Οι παρακάτω, είναι αυτοί που ψήφισαν στο σύνολό του το «ασφαλιστικό», αυτό το τερατούργημα που πήγε τη χώρα πίσω στον μεσαίωνα !

Κάντε κλικ στο παρακάτω λινκ:

http://www1.rizospastis.gr/getImage.do?size=large&id=292941&format=.jpg

Και ξανά κλικ για μεγένθυση !

Δεν πρέπει ΠΟΤΕ να ξεχαστούν αυτά τα ονόματα !
Κυρίως τα κόμματά τους !

Βέβαια κοντά σ΄αυτούς δεν πρέπει να ξεχάσουμε τον Σαμαρά και τους βουλευτές της ΝΔ που ψήφισαν το άρθρο 17 που ξεθεμελιώνει τα Βαρέα και Ανθυγιεινά, ούτε τον Καρατζαφέρη και την «ομάδα» του που εκτός από το 17, ψήφιαν το Μνημόνιο και το ΔΝΤ !

Είναι αυτοί που «τελείωσαν» το έργο που ξεκίνησαν (με άλλους μαζί … κάτι … αριστερούληδες) το 1992 με την ψήφιση της Συνθήκης του Μάαστριχτ !

Πιστεύω να νιώθουν … ιδιαίτερη υπερηφάνεια, όσοι και όσες ψήφισαν αυτά τα κόμματα, αυτούς τους βουλευτές !
Αν … δεν νιώθουν, είναι καιρός να διορθώσουν την ψήφο τους !
Συστρατευόμενοι με το ΚΚΕ, με το ΠΑΜΕ, διότι οι αγώνες έχουν μέλλον, διότι πρέπει να ξανακερδίσουμε τη Ζωή που μας πήραν οι παραπάνω !
Το οφείλουμε στον εαυτό μας, αλλά, κυρίως, στα παιδία μας, στη νεολαία μας !

21 Responses to Διαδώστε το !

  1. Ο/Η aliatas λέει:

    Πολιτικές δυνάμεις και δημοσιογραφικά συγκροτήματα που γάνωσαν το μυαλό των ανθρώπων για το πόσο αναγκαία είναι τα αντεργατικά μέτρα που έγιναν ήδη νόμος του κράτους τους, παριστάνουν τώρα τις μοιρολογίστρες.

    O κόσμος θα καταλάβει σύντομα τι έπαθε και θα πάρει με τις πέτρες εκτός από αυτούς που υπέγραψαν την επιστροφή στον μεσαίωνα και τις μοιρολογίστρες.

  2. Ο/Η faros λέει:

    aliatas: Ειδικά το παραμύθι περί της … «πτώχευσης» της χώρας που μας τσαμπουνάνε τα κωλοκάναλά μας κατ΄»εντολή» της κυβέρνησης, πάει σύννεφο !

    Αυτό κι αν είναι … χαλασμένο γραμόφωνο που … κόλλησε η βελόνα – όπως είπε κι ο … Mr. Antonis !!!

  3. […] Κυρίως τα κόμματά τους ! Βέβαια κοντά σ΄αυτούς δεν πρέπει να ξεχάσουμε τον Σαμαρά και τους βουλευτές της ΝΔ που ψήφισαν το άρθρο 17 που… [Διαβάστε το υπόλοιπο του άρθρου στο blog του (184 λέξεις)] […]

  4. Ο/Η Μπουμπη λέει:

    Φαρε,

    Δεν πειραζει θα τους σαρωσουμε εμεις με τα δικα μας!!

    http://www.kke.gr/anakoinoseis_grafeioy_typoy/ypopshfios_dhmarxos_athhnas_kai_ypopshfioi_antiperifereiarxes_poy_sthrizei_to_kke_?morf=1

  5. Ο/Η faros λέει:

    Μπουμπη: Χάρηκα πολύ που τον Μεγάλο Σπύρο Χαλβατζή (στην υποψηφιότητα για Δήμαρχος Αθήνας) τον διαδέχεται ο πολύ πολύ καλός μας σύντροφος ο Νίκος ο Σοφιανός !

  6. Ο/Η giorgos λέει:

    Καλησπέρα σύντροφοι.Αναμένεται δύσκολος ο χειμώνας πρέπει να δωθούν σκληροί αγώνες ίσως και αιματηροί τίποτα δεν είναι απίθανο.Αυτοί μας τα πήραν όλα και είναι αποφασισμένοι να μην μας ξαναδώσουν πίσω τα δικαιωματά μας όμως εμείς απο την πλευρά μας είμαστε υποχρεωμένοι να τους τα πάρουμε πίσω.Εκεί θα παιχτεί το μεγάλο παιχνίδι…

  7. Ο/Η aliatas λέει:

    Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια.

    Επειδή εμείς είμαστε η τάξη που παράγει τα πάντα και δεν κατέχει τίποτα, έχουμε δικαίωμα και ΚΑΘΗΚΟΝ να κάνουμε την αλήθεια μας φάρο, που θα φωτίζει την έφοδο στον ουρανό…

  8. Ο/Η faros λέει:

    giorgos: Οι αστοί (και οι υπηρέτες τους – κυριολεκτικά) ξέρουν ένα πράγμα και το ξέρουν και πολύ καλά.

    Οι Κομμουνιστές, το ΚΚΕ, το ΠΑΜΕ, δεν πρόκειται να σταματήσουν δευτερόλεπτο τις αγωνιστικές και άλλες κινητοποιήσεις τους !

    Γι αυτό και η βρώμικη, αισχρή, χυδαία, ανιστόρητη αντικομμουνιστική προπαγάνδα. Ας είμαστε έτοιμοι να περιμένουμε να αντιμετωπίσουμε την πιο χυδαία, ψεύτικη, γκεμπελίστικη αντικομμουνστική προπαγάνδα !

    Όμως, κάνουν ένα βασικό λάθος.
    Νομίζουν ότι ο λαός μας θα … «τσιμπήσει» !
    Αμ δε …
    Ο λαός σιγά σιγά ξυπνάει …

  9. Ο/Η faros λέει:

    aliatas: Έτσι ακριβώς είναι !

    Είδατε την ηλίθια (να μην πω τίποτα άλλο) επίθεση του παπαγαλακίου με το όνομα Χατζηνικολάου εναντίον της Λιάνας Κανέλλη προχθες ;;;
    Όποιος την είδε κατάλαβε πολλά …

  10. Ο/Η giorgos λέει:

    Την θερμή μου καλησπέρα σύντροφε εγώ πιστέυω η προπαγάνδα θα φτάσει σε πολύ τρομακτικά επίπεδα πρέπει να είμαστε έτοιμοι…

  11. Ο/Η faros λέει:

    giorgos: Πράγματι … έτσι είναι !

    Προχθές στη Βουλή, η αποστροφή της σ. Αλέκας Παπαρήγα, για το ότι «γνωρίζουμε και για τις συναντήσεις που γίνονται και γι αυτά που λέγονται και ποιοι παίρνουν μέρος» ήταν ενδεικτική !
    Και φυσικά την κάναν … γαργάρα τα κωλοκάναλά μας !

  12. Ο/Η Γιώργος Μαθιουδάκης λέει:

    ΜΟΥ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΜΕ EMAIL.
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΞΕΝΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΟΠΙΑ ΕΝΟΣ ΣΚΕΠΤΙΚΙΣΤΗ.

    «Βέβαιος είμαι μόνο για το είναι καθεαυτό. Ως εμπειρία, ως συνείδηση κειμενικότητας. Αβέβαιος, εάν είμαι (σολιψιστικά) μόνον εγώ και το σημαίνον. Αβέβαιος, εάν είμαι ένας άνθρωπος που ονειρεύτηκα ότι ήμουν πεταλούδα ή εάν είμαι μία πεταλούδα που ονειρεύομαι ότι είμαι άνθρωπος. Αβέβαιος, εάν είμαι ένας καλωδιωμένος εγκέφαλος σε δοκιμαστικό σωλήνα Matrix. Αβέβαιος, εάν μπορώ ρητά να αληθεύω, καθώς κάθε λογικό σύστημα εμπεριέχει τουλάχιστον μία πρόταση που δεν είναι ούτε αληθής ούτε ψευδής, όπως το ρήμα ψεύδομαι. Αβέβαιος, εάν υπάρχει παρελθόν ή μέλλον, καθώς εδώ και τώρα ιστορώ και εδώ και τώρα μέλλω. Αβέβαιος, εάν το είναι στερείται (μηδενιστικά) νοήματος. Αβέβαιος, εάν η γνώση της αλήθειας είναι (αγνωστικιστικά) αδύνατη. Αβέβαιος, ακόμα κι εάν γεννήθηκα, καθώς δε θυμάμαι την γέννησή μου και ούτε γνωρίζω κανέναν που να θυμάται τη δική του. Αβέβαιος, ακόμα και για το εάν θα πεθάνω.

    Είμαι και δεν μπορώ να μην είμαι, κι ας βιώνω την αμετάκλητη απώλεια της εμπειρίας του άλλου, δηλαδή τη θνητότητα και ουχί το θάνατο που παραμένει η μόνη λέξη, η οποία δεν αντιστοιχεί σε καμία εμπειρία, επειδή όσο ζούμε δεν πεθαίνουμε για τον βιώσουμε και όταν πεθάνουμε δεν θα ζούμε για να τον περιγράψουμε. Γνωρίζοντας όμως ότι κάθε προσπάθεια για αληθή γνώση προσκρούει σε ανυπέρβλητα κριτήρια ελέγχου, όπως π.χ. ο διάλληλος κύκλος ότι ο Ιησούς ο Ναζωραίος αναστήθηκε, επειδή αναγράφεται στη Βίβλο και αναγράφεται στη Βίβλο, επειδή αναστήθηκε. Τουτέστιν μόνο σκοπώ. Αβέβαια. Αυθαίρετα. Ελεύθερα. Δίοτι ο σκοπός είναι και πράξη.

    Πράξη είναι κάθε ρηματική έκφραση του ανθρώπου και ακόμα περισσότερες. Και εάν εσύ μπορείς να νοηματοδοτήσεις με συνέπεια τα παλαβά της θύμησής σου, είναι επειδή εσύ το επιλέγεις. Και οι περισσότεροι άνθρωποι διαχρονικά πρωτίστως επιλέγουν να ζουν και είναι διατεθειμένοι να κάνουν τα πάντα, το οποίο σημαίνει ότι τα περί ηθικής περνάνε σε δεύτερη μοίρα. Οι περισσότεροι άνθρωποι επιδιώκουν «την αποδοχή της φυλής». Οι περισσότεροι άνθρωποι ανταγωνίζονται. Οι περισσότεροι άνθρωποι προσπαθούν να διαιωνίζονται, το οποίο σημαίνει ότι τα τέκνα τους γίνονται αυτοσκοπός. Οι περισσότεροι άνθρωποι αλληλοσκοτώνονται μαζικά. Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι λειτουργικά αναλφάβητοι και δεν γνωρίζουν την φαυλότητα των σκέψεών τους, αλλά ακόμα και όταν το ψυχανεμίζονται, αρνούνται να το παραδεχτούν και οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να νιώθουν χαρά. Αντιθέτως, ελάχιστοι άνθρωποι αυτοκτονούν. Ελάχιστοι άνθρωποι αδιαφορούν για τη γνώμη των άλλων. Ελάχιστοι άνθρωποι δεν ανταγωνίζονται. Ελάχιστοι άνθρωποι είναι άτεκνοι. Ελάχιστοι άνθρωποι ζούνε φιλήσυχα. Ελάχιστοι άνθρωποι γνωρίζουν πολλά και ελάχιστοι είναι αυτοί που δεν επιζητούν την ευτυχία. Και αυτή είναι η αλήθεια.

    Η αλήθεια όμως είναι ότι η αλήθεια αφ’εαυτής δεν αρκεί, γι’αυτό και επιστρατεύουμε τη φαντασία μας, ώστε να καλύψουμε τα κενά. Δυστυχώς όμως η φαντασία δεν έχει θερμίδες, όπερ εστίν μεθερμηνευόμενον, είτε επέχω (ναι, με έψιλον) και είμαι ατάραχος είτε όχι, το χαμαλίκι δεν το γλυτώνω. Χρειαζόμαστε λύσεις, πρακτικές λύσεις, και τις χρειαζόμαστε άμεσα. Διότι όταν πονάω στο δόντι, δεν περιμένω κάποιον να μου πει ότι ο πόνος είναι μόνο στη σκέψη μου. Το γνωρίζω ήδη αυτό και δε θέλω να κάνω άσκηση πειθαρχίας. Αυτό που θέλω είναι να μην πονάω και το τελευταίο που με απασχολεί είναι από τι προκλήθηκε. Και από ευφάνταστες λύσεις και παραμύθια εμείς οι άνθρωποι… άλλο τίποτα. Βλέπεις η υποκρισία είναι η βαζελίνη της κοινωνικής μας επαφής, αλλά οι περισσότεροι προτιμούν να ζουν έτσι.

    Πάντως έχετε όντως δίκιο, στην καθημερινότητα με τη λέξη σκεπτικισμός συνήθως εννοούμε μόνο την αβεβαιότητα και την αμφισβήτηση. Αυτές οι σκέψεις όμως δεν βοηθούν την συνεκτικότητα των οργανωτικών δομών οποιουδήποτε κοινωνικού μορφώματος. Διαχρονικά. Το αποδεικνύει άλλωστε και η πληθώρα των ιστορικών κειμένων. «Ησυχία, τάξις και ασφάλεια καθ’ άπασαν την επικράτειαν» είναι η νόρμα. Παντού. Έτσι λειτουργεί η κοινωνία. Εάν ζεις μόνος σου σαν τον Ροβινσώνα, απολαμβάνεις πλήρη ελευθερία, αλλά ελάχιστη ασφάλεια. Ακόμα κι ένας πονόδοντος αρκεί για να πεθάνεις. Εάν πάλι ζεις μέσα στο μπουλούκι, η ελευθερία σου περιορίζεται, αλλά είσαι πιο ασφαλής. Και στην κοινωνία υπάρχει κάθε καρυδιάς καρύδι: μαύροι, άσπροι, κοντοί, ψηλοί, χοντροί, ισχνοί, όμορφοι, άσχημοι, άρρωστοι, υγιείς, χαζοί, έξυπνοι, οργανωμένοι, ανοργάνωτοι, αυταρχικοί, δουλοπρεπείς, σοβαροί, αστείοι, θυμωμένοι, χαρούμενοι κ.α… και εναλλάσονται διαρκώς στην εξουσία, σχηματίζοντας από συλλογικότητες στην αρχή της ομοφωνίας, έως τις ενός ανδρός αρχή αυτοκρατορίες. Αυτό δε που γίνεται διαχρονικά, συνήθως έχει ως εξής: κάτι συμβαίνει σε κάποιον, τον προβληματίζει, βρίσκεται σε κρίση, ρωτά, αναζητά στοιχειοθετημένη γνώση και εντέλει αποδέχεται\πείθεται με κάποιες αναπόδειχτες υποθέσεις, ώστε να λύσει πρακτικά το πρόβλημά του, επηρεάζοντας κατά το μάλλον ή ήττον ολόκληρη την κοινωνία. Η μόνη επανάσταση που δεν ευαγγελίστηκε ποτέ κανείς είναι αυτή που θα γίνει στον εγκέφαλό του και θα τον αφήσει κουρέλι να παραληρεί για την απώλεια της σιγουριάς του, και αυτό διότι κανείς δεν προσδοκά αβεβαιότητα όταν ρωτά, αλλά τελεσίδικες απαντήσεις. Και παρόλο που ακόμα και οι αβέβαιοι θα μπορούσαν να ευαγγελίζονται την αβεβαιότητά τους, δεν το κάνουν. Όχι όμως ότι και η αβεβαιότητα δεν έχει τα μειονεκτήματά της· ο Αριστοφάνης τα περιέγραψε καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον στις Νεφέλες του.

    Επί του παρόντος, ζούμε τις παρενέργειες της μαζικής κοινωνίας 7 δις στοιβαγμένων ανθρώπων που η ελευθερία διαχέεται τόσο, ώστε κανείς τελικά δεν είναι υπεύθυνος για το αποτέλεσμα, σε πείσμα των WASP και των εωσφορικών που κρατούν με επιμονή το πηδάλιο. Όχι δεν είμαστε το κέντρο του κόσμου. Εάν σκεφτείς όλον τον πλανήτη έως μία χώρα και κάθε χώρα ως ένα χωριουδάκι, τότε θα καταλάβεις ότι ζούμε σε ένα παραθαλάσσιο, ευήλιο οικοπεδάκι, επάνω στην εύθραυστη κρούστα ενός διάπυρου χαλυβουργείου, στον πυθμένα ενός διάφανου ωκεανού με παγετώνες τα σύννεφα, και με εμάς στον ρόλο των «φιλόξενα» αδηφάγων, δίποδων παράσιτων του εδάφους, με εμμονή στη μνήμη και τα εργαλεία. Πρόκειται για έναν πλανήτη μουσείο, ο οποίος όπως πάει θα αξιοποιείται και ως πλανήτης φυλακή. Ο παράδεισος της παλαιολιθικής μας ελευθερίας είναι αμετάκλητα χαμένος. Τα χειρότερα δε έπονται. Δηλαδή ποια χειρότερα που όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν, από την νεολιθική εποχή έως σήμερα. Αλλά έτσι κι αλλιώς δεν έχει σημασία, τον εαυτό μας προεκτείνουμε πάντα. Ανθρωπομορφολογικά σκεπτόμαστε διαρκώς, χρησιμοποιώντας κάθε τι γνώριμο σε μας ως μέτρο σύγκρισης και επαιρόμαστε, με αυτό το σώμα ως όχημα βιώνουμε τον κόσμο και αυτό το σώμα μας αφήνει ανεξίτηλα το σημάδι του.

    Σε 10.000 χρόνια από τώρα οι απόγονοί μας ενδέχεται να κοιτάνε την εποχή μας με τον ίδιο τρόπο που κοιτάμε εμείς τη νεολιθική εποχή σήμερα, και σε 1.000.000 χρόνια ενδεχομένως κάποιο άλλο είδος να κοιτάει τα οστά μας -τα οποία παρεμπιπτόντως θα είναι τα μόνα που θα έχουν απομείνει (ούτε ξύλα, ούτε πέτρες, ούτε μέταλλα, ούτε χαρτιά, ούτε γυαλιά, ούτε πλαστικά)- με τον ίδιο τρόπο που κοιτάμε εμείς τα οστά των δεινοσαύρων σήμερα. Εξάλλου στο καλύτερο ‘self-service’ εστιατόριο του γαλαξία, η ζωή δε μπορεί παρά να είναι εξ’ορισμού υπερτιμημένη. Μη το γελάς καθόλου, αλλά ενδέχεται να εξυπηρετούμε έναν και μόνο σκοπό: την παραγωγή πλαστικού για λογαριασμό της φύσης και μόλις εκπληρώσουμε το σκοπό μας, να αφανιστούμε. Αν το καλοσκεφτείς είμαστε το μοναδικό είδος με εξειδίκευση στην επεξεργασία πετροχημικών! Αν και τώρα που το ξανασκέφτομαι τα ραδιοκύματα που εκπέμπουμε ως πολιτισμένο είδος εδώδιμης ύλης, ενδεχομένως να υπάρχουν ακόμα και μετά από 1.000.000 χρόνια, αποδεικνύοντας ότι τελικά ήμασταν μακράν το καλύτερο ‘Hell’s Kitchen’ δορυφορικό κανάλι in the universe! Τα υπόλοιπα είναι απλοί λεκέδες στο πιγούνι μας [ήχος ρεψίματος].

    Κατά τα λοιπά, “If you are not an agent [of action], you are a furniture and as long as that ethos is there, you will continue to have this problem.”. Να θυμάστε ότι το μονοπάτι του σκεπτικισμού είναι μοναχικό και δύσβατο.

    Μετά συγχωρήσεως κιόλας για την μακρηγορία, αλλά βλέπεις, αφενός φταίει κι αυτή η ρημάδα η πρωτογενής σχέση φωνήματος και νοήματος της ελληνικής γλώσσας που βοηθάει στην ετυμολογία της σκέψης. Τελος πάντων, ευχαριστώ για την φιλοξενία.

    «Κανίβαλος»»

  13. Ο/Η faros λέει:

    Γιώργος Μαθιουδάκης: Προφανώς είναι μια κάκιστη μετάφραση «αμερικάνικου» κειμένου – ξέρεις, αυτοί αφού … σώσαν τον κόσμο, ψάχνονται !!!

    Για μένα, δεν αξίζει καν να το σχολιάσει κανείς …
    Μια μπαρουφα και …. μισή !!!

  14. Ο/Η Γιώργος Μαθιουδάκης λέει:

    @Φάρος
    Σε διαβεβαιώ ότι δεν πρόκειται για άλλη μια κάκιστη μετάφραση αμερικανικού κειμένου. Προσωπικά το θεωρώ ένα μικρό διαμαντάκι οξύνοιας και στοιχειοθετημένης αμφισβήτησης στο συρφετό της καθημερινής υποκρισίας και του παραλογισμού που ζούμε. Και βέβαια τροφή για σκέψη. Ομολογώ ότι με εντυπωσιάζει η απαξίωση που εκφράζεις.

  15. Ο/Η faros λέει:

    Γιώργος Μαθιουδάκης: Είδες το σχόλιό μου στης Κροτ ;;;;

    Σε κάθε περίπτωση, ευχαριστώ πολύ για τον διάλογο !

    Δηλαδή ;
    Έλληνας το έγραψε αυτό ; Γιατί προφανώς δεν είναι δικό σου, έτσι δεν είναι ;

    Επί της ουσίας. Ο προβληματισμός έχει την αξία του, αν στοχεύει κάπου. Κι αυτό το «κάπου» εγώ το προσδιορίζω στο να δημιουργηθεί με Νέα Κοινωνία όπου οι άνθρωποι θα ζουν καλύτερα.
    Δεν συμφωνώ ότι ζούμε σε παραλογισμό.
    Ίσα ίσα, ζούμε ακριβώς σε μια εποχή πλήρους εφαρμογής των καπιταλιστικών σχέσεων παραγωγής !
    Δεν ήταν έτσι μέχρι σήμερα ; Όχι, δεν ήταν !

    Έπειτα, καλό είναι να μιλάμε για την «υποκρισία», όμως δεν πρέπει να την πιστώσουμε αυτήν σε ανθρώπους, πολιτικές, κοινωνικές ομάδες κλπ.;
    Εγώ, στο τεράστιο κείμενο που μου έστειλες, δεν διαπίστωσα κάτι τέτοιο !

    Το θέμα, φίλε μου, δεν έιναι να εκφράζει κανείς «στοιχειοθετημένη αμφισβήτηση» και μετά τίποτα ! Το θέμα είναι αυτή η αμφισβήτηση να μετατρέπεται σε αγώνα, σε δράση, σε αποτέλεσμα !

    Τέλος, το να λέει κανείς πολλά και εν πολλοίς ακατανόητα, έξω από γραμματικούς ή συντακτικούς κανονισμούς, δεν σημαίνει αυτό ότι αποδείχνει «οξύνοια»!

  16. Ο/Η Γιώργος Μαθιουδάκης λέει:

    Το κείμενο ως προς τη μορφή του είναι γραμματικά και συντακτικά άρτιο (ούτε ένα ορθογραφικό), ως προς τη δομή του επίσης άρτιο με νοηματική συνάφεια ενοτήτων και υποενοτήτων (με αρχή μέση και τέλος και με την ίδια λέξη που τελειώνει κάθε παράγραφος να αρχίζει η επόμενη) και τέλος ως προς το περιεχόμενό του για άλλη μια φορά αρτιότατο με πλήρη ανάπτυξη κλιμακωτής επιχειρηματολογίας (από το μερικό στο γενικό, με συμπεράσματα, με πρόταση για δράση). Πόσο συχνά ακούμε τέτοιες απόψεις; Αυτός που το έγραψε, σίγουρα έχει πολλές γνώσεις και μεγάλη ευχέρεια στην έκφραση του λόγου. Λυπάμαι που δεν το κατανοήσες.

    Τώρα επί της ουσίας, νομίζω ότι συμφωνούμε, ο κεφαλαιοκρατούμενα (νοε)φιλελεύθερος τρόπος κοινωνικής οργάνωσης που ζούμε είναι παράλογος και ας μας τον παρουσιάζουν ως τη μόνη λογικά βιώσιμη λύση. Το ζητούμενο και από τη δική μου σκοπιά είναι μια κοινωνία από τους ανθρώπους, με τους ανθρώπους, για τους ανθρώπους. Αυτό που θα ήθελα εγώ να δω στην Ελλάδα είναι ανθρώπους να οργανώνουν κοινότητες στα πρότυπα της Marinalenda, ενός μικρού χωριού στην Ανδαλουσία της Ισπανίας, όπου επικρατεί ένα είδος ελευθεριακού κομμουνισμού και με το παράδειγμά τους να αποτελέσουν έμπρακτα φάρο στη μουτζούρα της καθημερινότητας μου.

  17. Ο/Η faros λέει:

    Γιώργος Μαθιουδάκης: Την Καλημέρα μου !

    Δεν συμφωνούμε φίλε μου, αλλά σέβομαι απόλυτα την δική σου άποψη !
    Αν θέλεις π.χ. γράψε μου μια περίληψη με δυο φράσεις ή έστω την κεντρική ιδέα, για να συννενοηθούμε !

    Πριν κάμποσο καιρό, ανάρτησα το παρακάτω ποστ – ίσως σε καλύψει περισσότερο (όσον αφορά τα ζητούμενά σου, τις επιθυμίες σου ή τις βλέψεις σου)

    https://faros.wordpress.com/2009/12/14/%cf%8c%cf%84%ce%b1%ce%bd-%ce%bf%ce%b9-%ce%b1%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%b9%ce%ba%ce%b1%ce%bd%ce%bf%ce%af-%ce%b3%ce%bd%cf%89%cf%81%ce%af%ce%b6%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%b1%ce%b9-%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%bf%ce%bd/#comments

  18. Ο/Η Μπουμπη λέει:

    Γιωργος Μαθιουδακης,

    Οι σοσιαλιστικες νησιδες ανηκουν στον ουτοπικο σοσιαλισμο και σημερα υιοθετουνται μονο απο τους αναρχικους και μαοικους.Αυτες οι θεωριες που υποστηριζεις,συμφερουν αφανταστα το καπιταλιστικο συστημα.Γιατι οι αστοι θα σκεφτουν»ας μαζευτουν ολοι αυτοι που μας ενοχλουν(πολιτικα,ιδεολογικα)και ας μας αφησουν να εκμεταλευτουμε με την ησυχιας την εργατικη ταξη».Οι κοινωνιες θα αλλαξουν μονο αν παλεψουμε για την αλλαγη εξουσιας και για την ανατροπη των σημερινων σχεσεων παραγωγης.Δεν θα αλλαξουν με το να δημιουργησουμε 1,2,3,5,100 νησιδες.

  19. Ο/Η Γιώργος Μαθιουδάκης λέει:

    Αν και δεν είμαι ο καταλληλότερος, θα προσπαθήσω. Περιληπτικά, το κείμενο αποτελεί συνοπτική έκφραση του τρόπου σκέψης, δηλαδή της διαμορφωμένης φιλοσοφικής θεωρία για το είναι, την ύπαρξη, και τη θέση του απέναντι στους άλλους, ενός σύγχρονου σκεπτικιστή, και υπόψιν ότι υπάρχουν ελάχιστοι σκεπτικιστές στον κόσμο. Αναφέρει λοιπόν με τετράγωνη λογική ότι οποιαδήποτε προσπάθεια βεβαιότητας προσκρούει σε ανυπέρβλητα κριτήρια ελέγχου της γνώσης. Περιγράφει διαχρονικά τα κοινωνικά γνωρίσματα του ανθρώπινου βίου. Μιλάει για τις αναπόδεικτες υποθέσεις που αναπόφευκτα αποδεχόμαστε όλοι, ώστε να λύσουμε πρακτικά προβλήματα. Παραδέχεται τα μειονεκτήματα του δικού του τρόπου σκέψης στη συνοχή της κοινωνίας. Εικονογραφεί, σαν αποστασιοποιημένος παρατηρητής, με τον πιο παράξενο τρόπο τη σύγχρονη πραγματικότητα. Σκιαγραφεί τα ανθρωπομορφολογικά μας όρια, τα οποία μας υπαγορεύουν τον τρόπο που σκεφτόμαστε. Τολμά να φανταστεί το μακρινό μέλλον. Και τέλος προτρέπει σε δράση, χωρίς να υποδεικνύει σε κανέναν τι να κάνει, αναδεικνύοντας τις δυσκολίες και αφήνοντάς μας την ελευθερία του σκοπείν. Με μία φράση το κεντρικό νόημα θα μπορούσαν να είναι και τα λόγια του Ρήγα Φεραίου «όποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά». Αυτά, αν και ομολογώ ότι όντως το κείμενο είναι λιγάκι απαισιόδοξο, ελπίζω να μην τον παρερμηνεύω και να βοήθησα λιγάκι. Αν θες, δες και αυτό (en.wikipedia.org/wiki/Skepticism).

    Τώρα στο άλλο θέμα, η παρόμοια περίπτωση της κοινότητας Twin Oaks είναι όντως πολύ ενδιαφέρουσα, όπως είναι παρόλα αυτά και το επιχείρημα ενός από τους αναγνώστες σου ότι «το ζήτημα ειναι ο Κομμουνιστής να παλεύει να αλλάξει τον κόσμο, όχι να κλειστεί σε ένα νησάκι και να καλλιεργεί τον μπαξέ του…». Καλές οι πορείες διαμαρτυρίας, αλλά εμένα πάντως θα με γοήτευε πολύ να δω ανάλογες κοινότητες στην Ελλάδα και να προσπαθήσω να ζήσω σε μια από αυτές.

  20. Ο/Η faros λέει:

    Μπουμπη: Εγώ θα έλεγα ότι σε κάποιες χώρες, δεν είναι κακό να δημιουργηθούν !
    Αρκεί να έχουν προοπτική …
    Δηλαδή να δουλεύουν προς την κατεύθυνση επέκτασής τους σε όλη τη χώρα !
    Αλλιώς, απλά, θα χαραχτηριστούν ως γραφικοί !

    Για το υπόλοιπο σκεπτικό σου με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο – δεν ξέρω για τον φίλο μας τον Γιώργο !

  21. Ο/Η faros λέει:

    Γιώργος Μαθιουδάκης: Θα μου επιτρέψεις κάποιες σκόρπιες εντελώς προσωπικές απόψεις.

    Πάμε λοιπόν …
    1. Κατά τη γνώμη μου η ενασχόληση με το «είναι» και η φιλοσοφική διάσταση του θέματος απλά αποπροσανατολίζει !
    Αν δεις την μαρξιστική ανάλυση του θέματος δεν θα έχεις απορίες …
    Επίσης, έχω μια κατηγορία «φιλοσοφία» … ψάξτην λίγο …

    2. Μη λες ότι δεν είσαι ο καταλληλότερος … μου θυμίζεις τα στημένα γκάλοπ για τους αστούς πολιτικούς !
    Ο καθένας είναι κατάλληλος για να ανταλλάσει απόψεις – άλλωστε αυτό το σκοπό έχει αυτό το μπλογκ.
    Την ανταλλαγή ΚΑΙ προσωπικών απόψεων – στο κάτω κάτω δεν μπορεί κανείς να μας το απαγορεύσει αυτό, έτσι δεν είναι ;

    3. Δυο λόγια για αυτό το «σκοπείν».
    Φίλε μου, σ΄αυτό ακριβώς το σημείο, έχω τρομερές ενστάσεις σε κάθε είδους «φιλοσοφικού γκαλά», «λέσχης συζητήσεων», κλπ.
    Διότι όταν φτάνουν στο «διά ταύτα», σφυρίζουν αδιάφοροι !!!
    Καλά είναι τα όμορφα λόγια, διανθισμένα με τέλεια καλλολογικά στοιχεία, μη επανάληψη λέξεων, «τράβηγμα» των φράσεων, χρήση της παρομοίωσης, της ανάλυσης των λέξεων κλπ. κλπ., αλλά … υπάρχει το αλλά, όταν δεν υπάρχει στον ορίζοντα το «σκοπείν» και μάλιστα αυτό που θα φέρει τις ριζικές ανατροπές και θα καταστήσει τις Κοινωνίες Ανθρώπινες, στην ουσία είναι κούφια λόγια !
    Και ξέρεις, αυτό θα το έλεγα, ακόμα κι αν μου έλεγες ότι το παραπάνω κείμενο το έγραψε Κομμουνιστής !
    Αυτή τη γνώμη έχω, αυτή λέω !

    4. Μια που αναφέρεσαι στον Ρήγα Φεραίο, δες αυτό :
    https://faros.wordpress.com/2010/06/05/%CF%8C%CF%81%CE%BA%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B1%CE%B3%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CF%87%CF%81%CE%AD%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B6%CF%89%CE%AE/

    5. Δεν διαβάζω wikipedia δεν το θεωρώ αξιόπιστο ιστολόγιο !

    6. Έχοντας αρκετή ταύτιση με όσα λες για την Κομμουνιστική Κοινότητα σις ΕΠΑ, δες και κάποιες άλλες απόψεις – σχόλια !

    7. Έχω τη γνώμη, πες μου αν κάνω λάθος, ότι σε κάποια φάση του διαλόγου μας, μπορούμε να συμφωνήσουμε σε αρκετά – τουλάχιστον να προβληματιστούμε μέχρι να βρεθούμε στην ίδια όχθη. Γιατί εγώ πιστεύω ότι όλοι όσοι «ελεύθερα συλλογιένται», οφείλουν κάποια στιγμή να συναντηθούν στην όχθη που πρέπει !

    Θερμούς Χαιρετισμούς !

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: