Ήρθε ο καιρός για την διάλυση του ΣΥΡΙΖΑ!

Το Μάη τους 2001, μπήκαν οι βάσεις, για την δημιουργία του ΣΥΡΙΖΑ, από διάφορες ομοιογενείς δυνάμεις.
Θεμελειακό σύνθημά του υπήρξε το:
» Οι άνθρωποι πάνω από τα κέρδη «, που υποδήλωνε τον καθαρό προσανατολισμό του ΣΥΡΙΖΑ προς το  καπιταλιστικό σύστημα, προσδοκώντας απλά  σε περισσότερες παροχές προς τους εργαζόμενους,  από ό,τι  ήδη «πρόσφεραν» τα άλλα κόμματα της πλουτοκρατίας.

Από τότε, τέθηκαν δύο βασικοί στόχοι – κορωνίδες της πολιτικής του ύπαρξης.
Η ενότητα της λεγόμενης σύγχρονης ή ανανεωτικής αριστεράς ο πρώτος και, η συρρίκνωση του ΚΚΕ ο δεύτερος.

Στην διαδρομή του σχήματος από το 2001 μέχρι και τις μέρες μας, πολλά έγιναν και πολλά άλλαξαν:
– Υπήρξαν αποχωρήσεις, όσο και προσχωρήσεις από και προς το ΣΥΡΙΖΑ.
– Είχαμε αλλαγές ηγεσιών, διαφορετικές προσεγγίσεις σε μια σειρά πολιτικών θεμάτων, ταλαντεύσεις, εκδήλωση ανοιχτών διαφωνιών, όσο και συγκλίσεων.
– Καθιέρωση των τάσεων με διαφωνίες, μέχρι και δημόσια κριτική αυτών.
Τι  δεν άλλαξε ;
Τι παρέμεινε κρυφός καϋμός, πόθος και σταθερή επιδίωξη;
Μα, οι βασικοί στόχοι της δημιουργίας του ΣΥΡΙΖΑ!
Η ενότητα της «αριστερής πτέρυγας του καπιταλισμού» και ο «αγώνας για το χτύπημα, τη διάλυση του ΚΚΕ» !

Μάλιστα, ο δεύτερος στόχος, ενάντια στο ΚΚΕ, αποδεικνύεται και από τις διαχρονικές τοποθετήσεις στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ  (Πιτσιόρλας, Χατζησωκράτης, Αλαβάνος κλπ.) και των εντύπων του («Αυγή», κλπ.).
Ειδικά, λίγες μέρες πριν τις ευρωεκλογές του 2009, ο στόχος αυτός, πήρε τα χαραχτηριστικά πολιτικού … παραλληρήματος !!!
Κάθε μέρα, τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, έβγαιναν στα κανάλια και διαλαλούσαν ότι ο στόχος τους ήταν η … τρίτη θέση, δηλαδή η επιδίωξή τους (και ο … καϋμός τους) να ξεπεράσουν το ΚΚΕ !

Σήμερα, αρκετές μέρες μετά τις εκλογές, ψύχραιμα και νηφάλια αποτιμώντας τα πράγματα, διαπιστώνεται μια άκρως σκληρή για τον ΣΥΡΙΖΑ πραγματικότητα, που συνοψίζεται στα παρακάτω.

– Για το θεμελειακό τους σύνθημα, το μόνο που κατάφεραν, είναι να εμφανίζονται ως υποστηριχτές των … κερδών, δηλαδή του καπιταλισμού!
Οι παλινωδίες τους, η εσωστρέφειά τους, ο τυχοδιωκτισμός τους, οι φαγωμάρες τους, τους έχουν αφήσει … μίλια μακρυά από την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των εργαζόμενων. Μίλια μακρυά από τους αγώνες τους.

– Για τον πρώτο βασικό τους στόχο, για την «ενότητα της αριστεράς», καλύτερα να σιωπήσουν !
Οι ίντριγκες, οι διαφωνίες κορυφής, η μάχη της καρέκλας κλπ. κλπ., έχουν γίνει πλέον τα αγαπημένο θέμα των καναλιών και των εφημερίδων, με εντελώς σκωπτικό τρόπο.
Δείχνουν στον κόσμο τους, πως μοναδικός λόγος της ύπαρξης του ΣΥΡΙΖΑ, είναι η πολιτική επιβίωση κάποιων πρωτοκλασάτων στελεχών.
Είναι σίγουρο ότι, οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ, περισσότερο και από το πρόσφατο δυσμενές εκλογικό αποτέλεσμα, νιώθουν βαθειά απογοήτευση από τα εμφανή σημάδια ασυνεννοησίας των ηγετών τους.

– Ο δεύτερος (και πιο βασικός) στόχος, η συρρίκνωση του ΚΚΕ, η κατάχτηση δηλαδή της τρίτης εκλογικής θέσης, όχι μόνο δεν επιτεύχθηκε, αλλά και κατρακύλησαν στην  πέμπτη !
Και, από ό,τι φάινεται, στις επόμενες εκλογές, θα βρεθούν στην … έκτη !
Η λεγόμενη «ανατροπή του συσχετισμού εντός της αριστεράς», προφανώς «υπογεγραμμένο συμβόλαιο», στο οποίο ο ΣΥΡΙΖΑ έβαλε τη μία υπογραφή – ο άλλος … αντισυμβαλλόμενος, μένει να αποκαλυφθεί επίσημα – όχι μόνο δεν επιτεύχθηκε όπως ήδη αναφέρθηκε, αλλά και ως προοπτική, απομακρύνθηκε τουλάχιστον μέχρι τη … δευτέρα παρουσία !

Για τους παραπάνω λόγους, και άλλους τόσους που θα μπορούσε να παραθέσει κανείς, η μοναδική συνεισφορά –  η οποία θα εκτιμηθεί δεόντως από το λαό μας – πλέον του ΣΥΡΙΖΑ στην πολιτική και κοινωνική ζωή του τόπου μας είναι:

Η  ΑΥΤΟΔΙΑΛΥΣΗ  ΤΟΥ  !

Αγαπητοί φίλοι και ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ,
φροντίστε να διαλυθεί το σχήμα, φροντίστε να διαλυθεί ο ΣΥΡΙΖΑ !

Πριν τον διαλύσει η ίδια η ζωή !
Πριν τον στείλει στο … πυρ το εξώτερο, ο … αντισυμβαλλόμενος !
Δεν υπάρχει ούτε ένας –  ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ –  λόγος ύπαρξής του!

Το λαϊκό κίνημα έχει ανάγκη από ενότητα !
Ενότητα και αγώνα !
Σε ταξική κατεύθυνση !
Και, ο ΣΥΡΙΖΑ, αποτελεί εμπόδιο – ΤΟ εμπόδιο – σ΄αυτό !

Καταλάβετέ το !

Advertisements

57 Responses to Ήρθε ο καιρός για την διάλυση του ΣΥΡΙΖΑ!

  1. Ο/Η red red λέει:

    Μετά; Ξύπνησες; ή ακόμη ονειρεύεσαι τη… μεγαλειώδη αύξηση του ποσοστού του ΚΚΕ;
    Φίλε μου τα ξαναείπαμε. Η πρώτη σφαλιάρα των ευρωεκλογών ήταν …απαλή. Στίς βουλευτικές όμως που δεν θα μπορεί να σας σώσει η ΝΔ (αφού ούτε εσείς θα μπορείτε να την ξανασώσετε), τότε η σφαλιάρα θα είναι σβουριχτή. Κοίτα λοιπόν τα χάλια σας και άσε τούς υπόλοιπους. Στο κάτω κάτω η πραγματική αριστερά ποτέ δεν χάθηκε. Σε αντίθεση με τα συστήματα που προτείνει η δική σου «αριστερά». Αυτά κατέρρευσαν σε μία νύχτα και δεν πρόκειται να επανακάμψουν ποτέ. Όσο και να ελπίζεις.

  2. Ο/Η faros λέει:

    red red : Φίλε, άλλαξε το όνομά σου σε … black black!!!
    Θα είσαι πιο .. in !!!

    Ωραίος …. μου έφτιαξες τη μέρα … ακατάσχετα τα γέλια!!! 😆 😆 😆 😆 😆

  3. Ο/Η make love not work λέει:

    Πολύ ωραία ανάλυση ρε Red Red (μάλλον Pink Pink θα έπρεπε να λέγεσαι). Πλήρως στοχωπροσηλωμένη στον ιστορικό υλισμό. Εύγε.

  4. Ο/Η γιάννης μ λέει:

    για πιά από όλες τις σφαλιάρες μιλάνε μερικοί μερικοί???για τις δύο φοιτητικές???για τα σωματεία και εργατικά κέντρα??/ή μήπως για το μεγαλειώδες ποσοστό και την τρίτη (των δομοσκοπήσεων) θέση των ευρωεκλογών???η μεγαλη διαφορά με τους δημοσκοπησμένους είναι το ΚΚΕ την επόμενη των εκλογών έβαλε τα αποτελέσματα για συζήτηση στα μέλη του ,σε αντίθεση με κάτι άλλους που πλακώνονται για το αν φταίει ο κακός ο καιρός ή το ριζικό τους….

  5. Ο/Η αστυάνακτας λέει:

    Αγαπητέ Φάρε…
    Ξεφεύγοντας από τη γραμμή του κόμματός σου ασχολείσαι με τα εσωτερικά του ΣΥΡΙΖΑ…προτείνοντας και τη διάλυσή του….(! ! !)Ας είναι…Το σύνθημα «Οι άνθρωποι πάνω από τα κέρσδη» είναι βαθύτατα αριστερό και Μαρξιστικό και επίκαιρο…το πως το αναλύεις και το παραποιείς εσύ είναι άλλο πράγμα….Βασικός στόχος του ΣΥΡΙΖΑ ήταν και είναι η ενότητα της αριστεράς…ποτέ δεν σας βγάλαμε έξω από αυτή την ενότητα (για μένα κακώς γιατί πληρώσαμε την ανοχή που σας δείξαμε- ιδίως μετά το Δεκέμβρη που φανήκατε-η ηγεσίας εννοώ- ώς γρανάζι του συστήματος…)Ποτέ δε μπήκε στόχος η διάλυση του ΚΚΕ…. (είναι χαζό ως στόχος δε μπορεί ένα κόμμα να θέλει να διαλυθεί κάποιο άλλο..εκτός από το ΚΚΕ που από το 1991 φωνάζετε ότι θα διαλυθούμεκαι επιθυμείτε να μας διαλύσετε…Ε όχι αυτή η χάρη δε θα σας γίνει…)Αν καταλαβαίνω εσύ χαίρεσαι από τα αποτελέσματα που απλώς Φάρε επιβεβαιώνουν την πτώση και των δύο μας…..Κακώς χαίρεσαι ή μάλλον κάνεις ότι χαίρεσαι….
    Είναι αλήθεια ότι εμείς δε χειριστήκαμε με τρόπο νηφάλιο το αποτέλεσμα…απλά σε μας φαίνονται και οι διαφωνίες και η όξυνση των πνευμάτων…εσείς επαναλαμβάνω είστε ευτυχισμένοι από το αποτέλεσμα;Είσαι σίγουρος ότι την επόμενη φορά θα κρατήσεις τη τρίτη θέση;
    Ευχαριστούμε για την προτροπή, αλλά τέτοια χάρη δε σας τη κάνουμε….Τα μέλη και οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ δηλαδή ο ίδιος ο ΣΥΡΙΖΑ, που θυμήθηκες ξαφνικά Φάρε έχουν να παλαίψουν ακόμη για τους στόχους τους….
    Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι ένα σχήμα ευκαιριακό. Είναι δύσκολη η κατάσταση το αναγνωρίζω…αλλά εσείς ακόμη δεν το χετε καταλάβει….επαναπαυθείτε στις δάφνες σας του μεγααααάλου 8% και μετά από αυτό τα λέμε.

    ΥΓ:1. Θεωρώ ότι η ηγεσία μας ήταν εντελώς απολογητική απέναντί σας για να κερδίσει η ΕΝΟΤΗΤΑ. Θεωρώ ότι ήταν μεγάλο σφάλμα…και όσο περνάει από το χέρι μου δε θα ξανασυμβεί!
    2. Ξαφνικά δε θα συνεργαστούμε με το ΠΑΣΟΚ;δε μας έχει ανάγκη το σύστημα;Πείστηκες τουλάχιστον ότι είμαστε εκτός του συστήματος;
    3. Αγαπητέ Φάρε και αγαπητοί ψηφοφόροι του ΚΚΕ κοιτάξτε προς το εσωτερικό σας και δείτε γιατί χάσατε τόσους ψήφους. Μη πιστεύετε τα «μεγάλα» λόγια του Ριζοσπάστη και τις αναλύσεις τύπου «ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν καλά πήγαμε» που σας κατεβάζουν οι καθοδηγητές σας….Να στε βέβαιοι ότι εμείς θα τα βρούμε μεταξύ μας…

    την καλημέρα μου

  6. Ο/Η Αναρχικός φούρναρης λέει:

    Καλά μεγάλε εσυ μάλλον βλέπεις το Συριζα στον ύπνο σου δεν εξηγείται αλλιώς. Μέρα παρα μέρα με τον Σύριζα ασχολείσαι. Κράτα και καμμιά πισινή σταλινάκο της κακιάς ώρας γιατί προβλέπω το ΚΚΕ τέταρτο κόμμα στις βουλευτικές και θα πέσουν χοντρά γέλια!

  7. Ο/Η κωστής λέει:

    Ξέρω ένα ποσοστό μιας ‘παράταξης’ που θα ανέβει σίγουρα: ‘Αποχή’. Δεν είναι τυχαίο που 9 νέοι στους 10 είναι άσχετοι από πολιτική. Στην Ελλάδα το 50% δε ξέρει τι ψηφίζει και από το υπόλοιπο 50% οι περισσότεροι ψηφίζουν αυτόν που νομίζει ότι θα κάνει τις λιγότερες μλκιες ή τον ‘αντίπαλο’ της παράταξης που δε θέλουν να ανέβει…

    «I hate the world we’ve bred, political pigs we’ve fed…»
    [Nevermore, Politics of Ecstasy – 1996]

  8. Ο/Η κωστής λέει:

    Καλημέρες Φάρε! =D

  9. Ο/Η faros λέει:

    make love not work: Καλημέρα !

    «στοχωπροσηλωμένη» ;;; Κοπελιά είναι ;;;

    Για αυτό λες pink pink ;;;;;;;
    Εγώ επιμέων … black black !!!!!!!!!!!!

  10. Ο/Η faros λέει:

    γιάννης μ: Καλημέρα !

    Επειδή τη φάγανε αυτοί (την σφαλιάρα, την φάπα, την κατραπακιά κλπ.) την … ονειρεύονται και για τους άλλους !!!!!!!!!!!!!!!!

  11. Ο/Η faros λέει:

    αστυάνακτας: Αγαπητέ φίλε (όσο κι αν σου φανεί παράξενο, εγώ σε θεωρώ φίλο μου), αν σου πω ότι για σένα το έγραψα αυτό το άρθρο ;
    Χάθηκες και πραγματικά ανησύχησα.
    Αφού εμφανίστηκες όμως, πιστεύω ότι είσαι και συ και οι δικοί σου όλοι καλά, έτσι ;

    Μια θερμή Καλημέρα !

    Επί της ουσίας τώρα … να τα πούμε λίγο (λίγο, γιατί είμαι στη Σαμοθράκη για δικοπές και γράφω από ιντερνετ καφε) … γιατί μάλλον έτσι θέλεις … χε χε χε (ξέρεις τα παλιά ανθρωπάκια δεν τα βάζω πλέον γιατί γίναν χάλια)!
    – Πως το είπες αυτό ;;;
    Οι κομμουνιστές «γρανάζι του συστήματος» ;;;;;;;;;;;;
    Δεν θα το σχολιάσω … μάλλον χρήζεις γιατρού !!!

    – Δεν ξέρεις (ή δεν θέλεις να το αποδεχτείς – άλλο είναι αυτό) ότι ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ λόγος δημιουργία και του ΚΚΕ εσωτερικού και άλλων σχημάτων σαν την ΚΟΕ, το ΕΚΚΕ κλπ. ήταν και είναι και σήμερα το σχήμα του ΣΥΡΙΖΑ είναι η διάλυση του ΚΚΕ κατ΄εντολήν … ξέρεις ποιων …
    Ξέρω, δύσκολο πράμα να δεις την αλήθεια, εδώ σκοτώσανε τον Μπελογιάννη και τόσους άλλους για να εξαφανίσουν την αλήθεια …

    – Χαίρομαι ;;; Όχι, φίλε μου … απλά στεναχωριέμαι π.χ. που το σχήμα σας ανήκει στο ΚΕΑ, πίστεψέ με στεναχωριέμαι πολύ …
    Και ξέρεις γιατί ;;;
    Γιατί η όλη πολιτική πραχτική του ΣΥΡΙΖΑ φρενάρει επικύνδυνα ανθρώπους σαν και εσένα από την ριζοσπαστικοποίηση, από την προσχώρηση στον Σοσιαλισμό !
    Τι με νοιάζουν εμένα τα αποτελέσματα, αστικών εκλογικών διαδικασιών !!!
    Εγώ θα ήθελα να είσασταν και εσείς στο ΠΑΜΕ (μια που μας τα «πρήζετε» και για την ενότητα) στην προχθεσινή απεργία !

    – Εμείς, φίλε μου, παλεύουμε για την ΠΡΩΤΗ θέση, αν δεν το έχεις καταλάβει, δεν μπορώ να κάνω τίποτα !

    – Ποιους στόχους ρε αστυάνακτα ;;;
    Τις καρέκλες ;;;
    Την διαιώνιση του καπιταλιστικού συστήματος ;;;
    Τι να σου πω !
    Μεγάλους στόχους έχετε !!!!!!!!!

    Για τα ΥΓ σου :
    – Κρίμα … κρίμα που σκέφτεσαι έτσι … δείχνεις μιαν εκδικητηκότητα που δεν την αντιλαμβάνομαι !
    – Είστε τόσο βαθειά χωμένοι μέσα στο καπιταλιστικό σύστημα που ούτε καν το αντιλαμβάνεστε αυτό … το θεωρείται ως φυσικό πράμα … έχει σημασία αν θα συνεργαστείτε με το ΠΑΣΟΚ ή θα … αφομιωθείτε ;;; Εγώ νομίζω όχι !
    – Το τρίτο σου δεν … συνάδει με το πρώτο σου, για ξαναδές τα !

    Εύχομαι και πάλι να είσαι καλά, να τα λέμε !
    Εγώ ελπίζω … ελπίζω και σε σένα και σε πολλούς σαν και σένα …

  12. Ο/Η faros λέει:

    Αναρχικός φούρναρης: Γεια και χαρά σου ! Χαίρομαι που σχολιάζει στο μπλογκ μου ένας … φούρναρης !!!!!!!!!

    Έχεις ψήσει, εσύ !!!!!!!!
    Δεν μου λες, εσύ στον ύπνο σου … καρβέλια ονειρεύεσαι ;;;;

    (το αναρχικός γιατί το έβαλες … για να με … μπερδέψεις ;;; ) χε χε χε

    Κάνεις λάθος φίλε μου !
    Δεν ασχολούμαι μέρα παρά μέρα, ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ασχολούμαι και θα ασχολούμαι μέχρι να … εξαφανιστεί από προσώπου … Ελλάδας !!!
    Έτσι για να … μάθεις !!!

    Ναι … ναι …
    Πραγματικά στον ύπνο σου … καρβέλια ονειρεύεσαι !!!!!!!!!! χα χα χα

    υ.γ. αν δεις το «για μένα» θα καταλάβεις ότι είμαι μεγάλος σε ηλικία … άρα … «σταλινάκο» δεν με λες … ΣΤΑΛΙΝΑΡΑ ΝΑΙ ! και αν έχεις πρόβλημα … άμε στο καλό και να μας … γράφεις !!!

  13. Ο/Η κωστής λέει:

    ΥΓ: Για να μην παρεξηγηθώ τα σχόλια μου τα έκανα πριν δω τα ανωτέρω σχόλια. Δεν την μπαίνω σε κανέναν, απλά εκφράζω προσωπική απογοήτευση και αδιέξοδο όσον αφορά την επιλογή μου στο θέμα ψήφου.

    Την καλησπέρα μου σε όλους!

  14. Ο/Η faros λέει:

    κωστής: Καλημέρα, Κώστα, από την όμορφη Σαμοθράκη !

    Θα μου επιτρέψεις please, να διαφωνήσω ;;;
    Θα το δεις … Αποχή … τέλος !
    Και βέβαια να σου πω ότι με την αποχή δεν παθαίνει απολύτως τίποτα το σύστημα.
    Με την ψήφο παθαίνει !
    Και ιδίως με την ΚΟΚΚΙΝΗ ΨΗΦΟ !

    Αυτό που λες για τους νέους … για την άγνοια της πολιτικής, ισχύει και για τους μεγάλους !
    Και πιο πολύ ξέρεις για ποιους μεγάλους μιλάω ;;;
    Για αυτούς που … ψηφίζουν!
    Και ξέρεις για ποιους που … ψηφίζουν, μιλάω ;;;
    Γι αυτούς που ψηφίζουν διάφορα λεγόμενα «αριστερά» σχήματα και δεν αντιλαμβάνονται (δυστυχώς, πιο πολύ δυστυχώς για τύπους σαν και μένα που δεν μπορούμε να πείσουμε – ξέρεις άν δεν πείθεις δεν σου φταίει ο άλλος) ενώ είναι απλά παρακλάδια του συστήματος (του καπιταλιστικού εννοώ, για να μην μπερδέψω)

    Η αλήθεια είναι τόσο απλή όσο και το αυγό του Κολόμπου:
    Υπάρχουν δύο συστήματα το καπιταλιστικό (που κουμάντο κάνει η πλουτοκρατία – δλδ. μια χούφτα άνθρωποι) και το σοσιαλιστικό (που κουμάντο κάνουν οι εργάτες – δηλαδή η συντριπτική πλειοψηφία).
    Διαλέγεις, λοιπόν, ποιος είναι με ποιον.
    Τόσο απλά !

    Με την ευκαιρία, καιρό ήθελα να το πω, βρίσκω το … πάτημα !
    Λένε πολλοί … μα είχαν οι εργάτες την εξουσία και όχι μόνο τη χάσαν … αλλά και κάναν του κόσμου τα λάθη … (και όχι μόνο).
    Μια απάντηση από μένα:
    Είναι δυο βασίλεια …
    Το ένα το κυβερνάει ο βασιλιάς …
    Το άλλο ο λαός του βασιλείου …
    Αν και στα δυο βασίλεια επικρατούν άδικοι νόμοι, θα υπάρχει διαφορά ;;;
    Όχι !
    Οι αποφάσεις που παίρνονται … του βασιλιά για ποιον θα είναι … μα για τον ίδιο, ενώ οι αποφάσεις του λαού θα αφορούν τον λαό. Και οι μεν πρώτες σίγουρα θα είναι ενάντια στον λαό και υπέρ του ενός, οι άλλες θα είναι κατά κανόνα (το τονίζω ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ) υπέρ του λαού!
    Ποιος ελέγχει τον βασιλιά ;;;
    Κανένας !
    Ποιος ελέγχει τον λαό ;;;
    Μα, οι θεσμοί που οφείλουν να φτιάξουν οι ίδιο … αν σε κάποια φάση δεν τους φτιάξουν καλά, έχουν το δικαίωμα να τους φτιάξουν καλύτερους στην πορεία διδασκόμενοι από την πείρα.

    Με βάση τα παραπάνω, μπορεί κανείς να δει τι πρέπει να γίνει !
    Μια πρώτη απόπειρα έγινε (το 1917)
    Η επόμενη θα είναι ΚΑΙ καλύτερη ΚΑΙ πιο δίκαιη ΚΑΙ οριστική !

  15. Ο/Η faros λέει:

    κωστής: Και πολύ καλά κάνεις !

    Σε … παρεξήγησε κανένας ;;;
    Σε … μάλωσε κανένας ;;;
    Πες μου να τον … δείρω !!!

    υ.γ. εγώ … έ … επιτρέπεται !!!!!!!!!!!
    (ή … όχι ;;;)

  16. Ο/Η κωστής λέει:

    Χεχε, κανείς δε με πείραξε. Απλά είναι εύκολο να παρεξηγηθείς όταν μιλάς για πολιτικά, και δε θέλω.

  17. Ο/Η Αναυδος λέει:

    Ο ΣΥΝ πρέπει να διαλυθεί και να διαχυθεί στον ΣΥΡΙΖΑ ακριβώς όπως κάποτε ήθελαν το ΚΚΕ να διαχυθεί στην ΕΔΑ (1967) ή το ΚΚΕ να διαχυθεί στον ΣΥΝ (1991).
    Αν θέλουν να είναι συνεπείς οι συνασπισμένοι αυτό θα έπρεπε να κάνουν.
    Για την ώρα όμως ζούνε μεγάλες στιγμες ανακαλύπτωντας από τη ναφθαλίνη γραμματεις (και φαρισαίους) με την εμπνευσμένη καθοδήγηση του Αρχηγού Τσίπρα
    Ο επόμενος γραμματέας του ΣΥΝ εικάζω ότι θα είναι η Βανδή ή ή Βισση

  18. Ο/Η δημήτρης λέει:

    Πες τα ρε Φάρε! Μας τα έχουν πρήξει οι σκατο-οπορτούνες του Τσύριζα για την «συνεισφορά» τους στην εργατική τάξη της χώρας! Έχεις γνωρίσει ποτέ κανέναν απο δαύτους? Τρέντυ χαζοχαρούμενοι που νομίζουν οτι με πολύχρωμμα χαπενινγκ θα πέσει ο καπιταλισμός. Άσε που ο τσίπρας είναι και γιος μεγαλοεργολάβου (!!), τι σχέσει έχει αυτός ρε με την εργατική τάξη που σκοτώνεται στις οικοδομες, θα μας τρελάνουν? Ούστ καρκίνωματα να διαλυθείτε και να πάτε στον αγύριστο!

    (συγνώμη για το ύφος αλλα δεν αντέχω άλλο!)

  19. Ο/Η faros λέει:

    κωστής: Την Καλημέρα μου !

    Είναι, που τελικά, δεν μάθαμε ακόμα, να κουβεντιάζουμε ήσυχα, ήσυχα κι απλά !

    Που θα πάει … όμως … το μπλογκινγκ βοηθάει …

  20. Ο/Η faros λέει:

    Αναυδος: Την Καλημέρα μου !

    Σιγά μην το κάνουν !!! Μόνο όταν πρόκειται για άλλους … π.χ. θα ήθελαν να διαλυθεί η ΚΟΕ κλπ. και να … διαχυθεί στον ΣΥΝ !!!

    Μιλάμε για πολύ «Γραμματέα» … ως και … manager θα τον φωνάζουν πλέον … χε χε χε !

    Μην τους δίνεις … ιδέες, please… δεν θέλει και πολύ ο Mr. Alexis !!!

  21. Ο/Η faros λέει:

    δημήτρης: Την Καλημέρα μου !

    Τα λέω … τα λέω !!!

    Φυσικά και έχω γνωρίσει … πολλούς από δαύτους … τους περισσότερους !
    Γι αυτό και μιλάω όπως μιλάω …

    Εντάξει, δεχτή η συγνώμη, να μην το … ξανακάνεις !!!! χε χε χε
    (άσε που ό,τι κι αν τους πεις αυτούς είναι σαν να τους φτύνεις και αυτοί νομίζουν ότι … ψιχαλίζει)!!! χε χε χε

  22. Ο/Η αστυάνακτας λέει:

    Φάρε…εδώ είμαι σε παρακολουθώ και είπα να σπάσω την σιωπή μου από τι στιγμή που ανακατεύεσαι με τα εσωκομματικά άλλων κομμάτων…και μάλιστα κάνεις ρεξικέλευθες προτάσεις….
    -Δεν είπα οι Κομμουνιστές είπα η ηγεσία του ΚΚΕ καμμία σχέση το ένα με το άλλο.
    -Όλες οι διασπάσεις προήλθαν από πραγματικές κοινωνικές ανάγκες. Είναι αντιμαρξιστικό να πιστεύεις ότι η ανανεωτική Ριζοσπαστική αριστερά υπάρχει γαι να διαλύσει το ΚΚΕ. Υπάρχουν σαφέστατες ιδεολογικές διαφορές γι αυτό και υπάρχουμε.
    -Είναι λάθος να αποδίδεις την ύπαρή της και από την περίοδο του ΚΚΕ εσωτερικού στο στόχο της διάλυσης του ΚΚΕ.
    -Μπορώ να σου υποδείξω πολλούς ψηφοφόρους σας που είναι εντελώς εγκλωβισμένοι όχι σε ιδεολογίες, αλλά ιδεοληψίες που παράγονται από το κόμμα σας.
    Σε διασπαστικές ενέργειες τύπου ΠΑΜΕ δε συμμετέχω, είναι αντιμαρξιστικέ και αντιλενινιστικές ενέργειες που χαρακτηρίζουν κόμματα που ρέπουν ή ταυτίζονται με τον αριστερισμό.
    Αφού είναι αστικές εκλογικές διαδικασίες γιατί μα τη λες με τα ποσοστά;Συμφωνώ με τον Κωστή ότι θα έπρεπε να συζητάμε για την αποχή που άγγιξε όλα τα κόμματα περισσότερο εμάς αλλά και σας. Να μην επαναπαύεσαι στις δάφνες του 8%
    -Δυστυχώς δίνουμε την εντύπωση της μάχης της καρέκλας. Αυτό είναι ένα θέμα που έχει να κάνει με την οργανωτική φυσιογνωμία του Συνασπισμού με την οποία έχω διαφορές.

    @Αναρικός φουρναρης
    Τι τον λες σταλινικό το Φάρο;;…χαίρεται….γιατί κανένας από μας δεν αποδεικνύει τη φυσιογνωμία του ανύπαρκτου σοσιαλισμού, των εγκλημάτων του από φόβο μη μας πουν αντικομμουνιστες…Τους κρατάμε μακριά από τη κριτική…..αυτοί που δεν έχουν σχέση με τη θεωρία του σοσιαλισμού, αλλά με τη γραφειοκρατική ολοκληρωτική πλευρά κάποιων καθεστώτων…που ελεινολόγησαν στο όνομα του σοσιαλισμού και κομμουνισμού.

    @Αναυδε
    τις προτάσεις να τις κάνεις στο κόμμα σου. ¨Εχουμε τη δυνατότητα να προχωρήσουμε μόνοι μας….αλλά ας είναι… Μία σημείωση. Κατά τη γνώμη μου θα είναι λάθος να διαχυθεί ο ΣΥΝ στον ΣΥΡΙΖΑ. Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ένα σχήμα που αποτελείται από δυνάμεις ή προσωπικότητες που ε΄χουν η καθεμια τους την ιδεολογία τους….. βάζει τις προυποθέσεις να εισέλθουν και άλλες δυνάμεις ή προσωπικότητες με σημαία ένα μίνιμουμ κοινό πρόγραμμα. Αύριο μπορεί να έλθετε εσείς…

    Τώρα για το νεο γραμματέα της ΚΠΕ
    Θεωρώ ότι είναι ο καταλληλότερος ,ο κομματικότατος και ο εργατικότατος…θα το διαπιστώσετε σύντομα
    Κάποιοι από σας τον ξέρετε καλά. Πρόκειται για έναν ακέραιο άνθρωπο…ρωτήστε και θα μάθετε…

    @Δημήτρη
    Μάθε να μιλάς πολιτικά, παρά να βρίζεις…δε βοηθάει κανένα…εκτροχιάζεται κι ο Φάρος όταν βλέπει τέτοιες συμπαγείς θέσεις)….ποινικοποιείτε και η ιδιότητα του πατέρα του Τσίπρρα;…Ωραία…κιτρινισμός και αυριανισμός μαζί;…Πως σου φαίνεται να σου πω να κοιτάς τις επιχειρήσεις του κόμματός σας….με τα επιχειρήματά σου μπορώ αν θέλω να πω περισσότερα….

  23. Ο/Η red red λέει:

    Για τη σφαλιάρα της απώλειας μερικών δεκαδων χιλιάδων (110.000) ψήφων! Που με μιά απλή αναγωγή στην αποχή, διπλασιάζεται στίς βουλευτικές. Ψάξτε τα παλιά σχόλια και θα ξαναδιαβάσετε τα ίδια που σας έγραφα και πρίν τις εκλογές. Όταν μετά απο 90 χρόνια ιστορίας (έστω και αν την καπιλεύεστε) φτάνεται εν μέσω κρίσης να έχετε ΠΤΩΣΗ, τότε τα μαντάτα δεν είναι καθόλου καλά. Κρατήστε το και θα σας το ξαναθυμίσω πάλι μετά τις βουλευτικές! Όπως και τώρα!

  24. Ο/Η faros λέει:

    αστυάνακτας: Γεια χαρά σου !

    Ώπα !!! Εγώ … ρεξικέλευθος ;;; Σε ό,τι αφορά … εσάς ;;;
    Με … προσβάλλεις !!!

    Φίλε μου (σου είπα ότι σε θεωρώ φίλο ή όχι ;;; ), εμείς δεν είμαστε ούτε ΣΥΝ ούτε ΣΥΡΙΖΑ να είναι άλλο πράγμα η Ηγεσία και άλλο τα Απλά Μέλη του !
    Στο ΚΚΕ είμαστε το ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ … ηγεσία και μέλη έχουν τα ίδια δικαιώματα, τις ίδιες υποχρεώσεις !
    Σε βρίσκω (μετά λύπης μου) … αδιάβαστο !!! Ή όχι … και με δουλεύεις … αν είναι έτσι … κακώς … δεν κάνεις καλά !

    Φίλε μου στο ξαναείπα και κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις … γιατί ;;;
    Οι διασπάσεις γίνονται στο ΚΚ (παντού και στην Ελλάδα) από ΠΡΟΔΟΤΕΣ !!!
    ΑΠΟ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ !
    ΑΠΟ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΡΠΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟ – αν θέλεις και ονόματα να σου τα πω κατ΄ιδίαν !

    Να με συγχωρείς αλλά θα σε … μαλώσω και μάλιστα έντονα !

    ΤΟ ΠΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΔΕΙΓΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑΣ !
    Η ΓΣΣΕ ΚΑΙ Η ΑΔΕΔΥ ΠΟΥ ΜΕΤΕΧΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΑΓΑΖΑ ΔΙΑΣΠΑΣΤΙΚΑ !

    Επιτέλους το κατάλαβες !
    Έτσι είναι, αγαπητέ μου !
    Όλα μα όλα τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ ό,τι κάνουν το κάνουν για την καρέκλα και τη μάσα !
    Τέλος !

    Ξεχνάς (ή τελικά το ευχόσουν μέσα σου ;;; ) ότι αν δεν έχουμε σήμερα φασισμό και ναζισμό το οφείλουμε στον Στάλιν το Μπολσεβίκικο Κόμμα, τους Κομμουνιστές πρωτίστως της Σοβιετικής Ένωσης !
    Καταφέρεσαι εναντίον ανθρώπων και καταστάσεων που εκεί οφείλεται σήμερα το γεγονός ότι μιλάμε λεύθερα !
    Μπας και … ονειρεύεσαι αυτό που γίνεται στις Βαλτικές Χώρες, στην Πολωνία και αλλού ;;;
    Θα ήθελες άνθρωποι σαν και μένα (ΝΑΙ ΡΕ – το τονίζω το ρε) είμαι ΣΤΑΛΙΝΙΚΟΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ και το καυχιέμαι !
    Μήπως θέλεις να με … φιμώσεις ;;;
    Σε ενοχλούν τα γραφτά μου ;;;
    Πες το μας να τελειώνουμε …
    Κρίμα όμως …
    Και ξέρεις γιατί ;;;
    ΓΙΑΤΙ, ΕΓΩ, ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ ΚΑΙ (ΤΟΝΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΚΑΙ) ΓΙΑ ΣΕΝΑ !

    Μπα !
    (για το σχόλιό σου στον Αναυδο)
    Όταν οι δικοί σου χιλιοσκυλιάσανε να διαχυθεί το ΚΚΕ (το ΄91) στον ΣΥΝ καλά ήταν ;;;
    Ή ούτε κι αυτό το … ξέρεις ;;;

    Φίλε μου, όλοι οι … τεχνοκράτες, ακέραιοι είναι !
    Αλλά, το κόμμα σου, επχείρηση είναι ;;;

    Για πες μας για τις επιχειρήσεις του ΚΚΕ … ο πρώτος θα είσαι ή ο τελευταίος ;;;
    Αν και, τελευταία, τη … δουλειά, σας την … «έφαγε» ο … Πάγκαλος κι ο … Καρατζαφέρης !!!
    Έχουμε και μεγαλύτερους ψεύτες και καταδότες από μερικούς μερικούς από το κόμμα σου !!!
    Θέλεις να γίνεις και συ ;;;
    Δεν το νομίζω …

    Γεια και χαρά σου !

  25. Ο/Η faros λέει:

    red red: Διακρίνω έναν … μικροπανικό ;;;

    Μια … ελαφρά ζήλεια ;;;

    Μια – εντελώς όμως – μανία (σχεδόν λύσσα) ενάντια στο ΚΚΕ ;;;

    Για το … πρόβλημά σου, δεν μπορώ να κάνω τίποτα !

  26. Ο/Η satanxmachina λέει:

    Έχω καιρό να γράψω εδώ αλλά παρακολουθώ συνέχεια…
    Μερικές παρατηρήσεις-ερωτήσεις προς τον Αστυάνακτα, επειδή συνέχεια αναφέρεται στον Μαρξ και τον Λένιν στα γραπτά του…
    1ο Λες » Το σύνθημα “Οι άνθρωποι πάνω από τα κέρσδη” είναι βαθύτατα αριστερό και Μαρξιστικό και επίκαιρο…το πως το αναλύεις και το παραποιείς εσύ είναι άλλο πράγμα….
    Θα ήθελα πραγματικά να δω μια ανάλυση εκ μέρους σου αυτού του συνθήματος που να δείχνει πόσο μαρξιστικό είναι (και να για να μην ενοχλούμε εδω μέσα μπορώ να σου δώσω και το mail μου),γιατί από τον Μαρξ που έχω διαβάσει εγώ βγάζω το συμπέρασμα ότι δεν γίνεται να είναι οι άνθρωποι πάνω από τα κέρδη όσο υπάρχουν κέρδη και στο προαναφερόμενο σύνθημα μόνο για κατάργηση των κερδών δεν γίνεται λόγος. Το σύνθημα είναι λάθος από μαρξιστική άποψη. Εκτός αν μου αποδείξεις το αντίθετο με μια ανάλυση.
    2ο Λες «Σε διασπαστικές ενέργειες τύπου ΠΑΜΕ δε συμμετέχω, είναι αντιμαρξιστικέ και αντιλενινιστικές ενέργειες που χαρακτηρίζουν κόμματα που ρέπουν ή ταυτίζονται με τον αριστερισμό.»
    Όταν ο Μαρξ κατατρόπωνε στην 1η Διεθνή τον Μπακούνιν και στην ουσία τον έθετε εκτός αυτής με τις κλωτσιές, ήταν διασπαστής της ενότητας της εργατικής τάξης και αντιμαρξιστής; Όταν αργότερα ο Λένιν ξέκοβε από το ΣΔΕΚΡ και το διασπούσε στην μέση με τους μπολσεβίκους, όταν αποχωρούσε από την 2η Διεθνή και έφτιαχνε την 3η ήταν διασπαστής της εργατικής τάξης που έρεπε προς τον αριστερισμό και αντιλενινιστής; Μην μου πεις πως αναφέρομαι σε κόμμα και όχι σε ανάλογη ΓΣΕΕ γιατί κάτι αντίστοιχο δεν υπήρχε και άλλωστε η Διεθνής δεν ήταν κόμμα.

    (για να στηρίξεις τα λεγόμενα σου δέχομαι και βιβλιογραφικές αναφορές αν έχεις χρόνο και μπορείς να το κάνεις)

  27. Ο/Η faros λέει:

    satanxmachina: Έναν θερμό χαιρετισμό από μέρους μου !

    Επειδή προβλέπω (και δεν πέφτω εύκολα έξω) ότι δεν θα πάρεις ποτέ απάντηση από το στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ – και γιατί αυτά που λέει είναι και αντιεπιστημονικά και φυσικά αντιμαρξιστικά, αλλά και γιατί προφανώς δεν θα … ξέρει τι να πει, θα πω εγώ δυο λόγια.

    – Πραγματικά είναι πρόκληση να επικαλούνται οι κατ΄επάγγελμα αντικομμουνιστές τον … Μαρξ και τον Λένιν !

    – Όταν δεν έχουν καν το ηθικό ανάστημα κάποιοι να λοιδωρούν τους αγώνες των κομμουνιστών, πάει πολύ να εγκαλούν το ΠΑΜΕ !

  28. Ο/Η αστυάνακτας λέει:

    @satanmachina
    σύντομα θα πάρεις απάντηση.Υπολόγισε όμως τις διακοπές… Καλύτερα με mail …για να μη πρήξουμε το Φάρο……Περιμένω μήνυμα στη δική μου διεύθυνση για να αρχίσει η συζήτηση.
    @Φάρε
    Τα έχουμε χιλιοπεί….Νομίζω ότι από κεκτημένη ταχύτητα βάζεις στο στόμα μου πράγματα που δεν έχω πει….Βαλτικές χώρες κλπ….Η προσφορά του ρώσικου λαού είναι δεδομένη….αυτό δε διαγράφει τα όποια εγκλήματα κατά τη γνώμη μου έκανε ο Στάλιν…όπως δε μπορούμε να διαγράψουμε και το ότι ο Μεταξάς ήταν διδάκτορας και φασίστας…κι ας αναγκάστηκε να πει ΟΧΙ στους Ιταλούς
    Σου είπα τα υπόλοιπα σου τα έχω χιλιοπεί. Σε καμία περίπτωση δε θέλω να σε φιμώσω…
    Τις κακίες και τα ψευδή πράγματα που γράφει ο Ριζοσπάστης για το νέο γραμματέα μας μη τα αναπαράγεις….
    Λες ένα ΠΡΟΔΟΤΕΣ και ξεμπλέκεις…είναι το εύκολο σενάριο για την ηγεσία του ΚΚΕ χρόνια τώρα…Α και μια και είπαμε ηγεσία ποτέ δεν μπλέκω τα απλά μέλη του ΚΚΕ με την ηγεσία του…μ΄αυτά θα ξαναβρεθούμε μαζί…όχι με την ηγεσία.
    Για το 91 αν και τα έχουμε πει δεν ήμουν υπέρ της δυάχυσης του ΚΚΕ στο τότε ενιαίο Συνασπισμό…επομένως κατα μία έννοια έχω την ίδια θέση
    Αυτό το σταλινικός κομμουνιστής είναι καινούργιο φρούτο;Εγώ νόμιζα ότι κομμουνιστής είναι άλλο από αυτό που λες….ότι έχει σχέση με το Μαρξισμό-Λενινισμό και όχι με καρικατούρες……
    καλές διακοπές Φάρε, τη καλημέρα μου

  29. Ο/Η faros λέει:

    αστυάνακτας: Καλημέρα και σε σένα. Εγώ έχω συνέχεια διακοπές …
    Και δεν με πρήζετε … τι είναι αυτά που λες … αλλοίμονο … !

    Επιμένεις για τα δήθεν εγκλήματα του … Στάλιν … τι να σου πω … τύφλα να έχουν οι μυστικές υπηρεσίες των ΕΠΑ !!!
    Ποια εγκλήματα ρε φίλε μου ;;;
    Πρέπει να ντρέπεσαι που χρησιμοποιείς τέτοια χυδαία ψέματα !
    Για πες μου ένα έγκλημα που το ξέρεις εσύ ο ίδιος και δεν το διάβασες σε φυλλάδες τύπου … «Αυγής» ;;;
    Τελικά σου αρέσει να αυτοπροσδιορίζεσαι ως προβοκάτορας ολκής ή αντικομμουνιστής του κερατά ;;;
    Κάναμε άπειρες συζητήσεις εδώ και ενάμισο χρόνο και με διάφορους άλλους από τον χώρο σου και κανένας δεν έφερε ένα (αριθμός 1) επιχείρημα για να στηρίξουν τις χυδαίες αντιΣταλινικές τους αιτιάσεις … πέραν των αηδιών που έχει γράψει ο Γκαίμπελς ή ο Σολζενίτσιν !
    … ίσως και μερικές βλακείες ανθρώπων που έφυγαν από το ΚΚΕ τώρα τελευταία γιατί εμείς οι υπόλοιποι δεν τους κάναμε το … χατήρι να … διαλυθούμε κατ΄εντολή των αμερικάνικών και άλλων ιμπεριαλιστικών μυστικών υπηρεσιών !
    (με την ευκαιρία διάβασε τη προχθεσινή συνέντευξη της σ. Αλέκας Παπαρήγα, θα καταλάβεις πολλά – αν το θέλεις βέβαια)

    Για πες μας ένα (αριθμ. 1) ψέμα που έγραψε ο Ριζοσπάστης για τον νέο σας Γραμματέα !
    Πες μας αλλιώς θα σε χαραχτηρίσω όπως σου αξίζει …
    Κι αν δεν το κάνεις εδώ (σου δίνω διορία δυο μέρες) θα μπω στο μπλογκ σου και θα σου τα ψάλλω !

    Έχεις πρόβλημα με την … ανάγνωση ;;;
    Δεν σου απάντησα ότι στο ΚΚΕ (σε αντίθεση με τον ΣΥΝ) δεν υπάρχουν διαφορές … δεν υπάρχει «άλλο ηγεσία» … «άλλο μέλη» … ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΟΙ, ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ !
    Για να βρεθούμε μαζί πρέπει να βγάλεις τα μαύρα γυαλιά της αντίδρασης που σου έχου φορέσει άλλοι …

    Εσύ όχι ! Οι άλλοι ;;; Για ρώτα τον Στρατούλη π.χ. … ρώτα τον Θεωνά … ρώτα τον Πιτσιόρλα κλπ. κλπ. κλπ.

    Έτσι για να σου την … σπάω !!!
    Αφού κάτι σαν και σένα δεν ξέρετε να κουβεντιάζετε πολιτικά !
    Τί να κάνω ;;;
    Έχουμε πει χιλιάδες φορές ότι στο ΚΚΕ, δεν υπάρχουν Σταλινικοί, ή Λενινικοί, ή Μπρεζνιφικοί ή ότι άλλο …
    Επίσης δεν υπάρχουν Φλωρακικοί, Παπαρηγικοί κλπ. κλπ. …
    Δεν έχουμε τάσεις και άλλες τέτοιες … παρλαπίπες σαν και σας, στο Κόμμα μας !
    Μπορείς να το καταλάβεις αυτό ;;; Μάλλον όχι !

    Φχαριστώ πολύ για το προσωνύμιο «καρικατούρα» που μου κολλάς …
    Να είσαι καλά !

  30. Ο/Η αστυάνακτας λέει:

    Τα εγκλήματα είναι πολλά..πάρα πολλά…αρκεί να δει πόσοι από την ΚΕ το καιρό της επανάστασης επέζησαν επί Στάλιν…ή από το συνέδριο επί Λένιν πόσοι επέζησαν….Εσύ πιστεύεις το Ριζοσπάστη (Σημ. οι βλακείες και τα ψέμματα που έλεγε είναι ότι θεωρεί ότι βάλαμε για γραμματέα κριτήριο την επαγγελματική του ιδιότητα- αυτά και άσε τις διορίες γιατί με πιάνουν ταγέλια-Μπες στην ιστοσελίδα μου και γράψε ότι θες…) και όχι έναν άνθρωπο που έκανε στα Γκούλακ….γιατί ο Σολτζενίτσιν έκανε στα Γκούλακ,…είναι σαν να πιστεύεις το αστυνόμο και όχι το Μακρονησιώτη…που βασανίστηκε…Ελπίζω ότι έχεις διαβάσει το βιβλίο του έτσι δεν είναι; Για την ακρίβεια επανακυκλοφορεί από τις εκδ. Πάπυρος.
    Είσαι ισοπεδωτικός….. ή είμαι αντικουμουνιστής ή προβοκάτορας…και γώ σου λέω ότι πέραν αυτών των δύο υπάρχουν και οι άνθρωποι που πονάνε την Αριστερά την ιστορία της και θεωρούν ότι η κριτική είναι απαραίτητη…..επομένως μη χαρακτηρίζεις τους ανθρώπους με ευκολία….εσύ χάνεις
    Για το τέλος συστήνω για ανάγνωση το βιβλίο του αγωνιστή Θωμά Δρίτσου «Γιατί με σκοτώνεις σύντροφε», εκδόσεις Γλάρος, Αθήνα 1983 όπου περιγράφονται βασανισμοί μαχητών του ΔΣΕ από τους ίδιους του τους συντρόφους που κρίθηκαν κατ΄εντολήν της ηγεσίας τάχα προδότες…Εκεί αναφέρονται και ονόματα…και πλήθος περιστατικών…
    τη καλησπέρα μου….Μπορεί να πάω Σαμοθράκη φέτος…..

  31. Ο/Η faros λέει:

    αστυάνακτας: Ωραία … αν έρθεις με το καλό … στείλε μήνυμα στο farosalex@gmail.com, να βρεθούμε … θα έχουμε πολλά να πούμε.

    Μάλιστα, για πες μου έστω και έναν από αυτούς που λες ότι δεν επέζησαν (μήπως φαντάζεσαι ότι ο Στάλιν … επέζησε ;;; Δεν πέθανε ;;; Ζει … ανάμεσά μας;;;) και υπάρχει έστω και μία απόδειξη ότι ευθύνεται γι αυτό ο Στάλιν. Απόδειξη όμως. Όχι λόγια λόγια λόγια!!!
    Δεν μου χρειάζεται εμένα μόνο ο Ριζοσπάστης, έχουμε στην περιοχή μας χιλιάδες που ήρθα από κει …
    Έχω και συγγενείς …
    Και μου τα λένε …

    Σε πιάνουν τα γέλια, με μένα ;;;
    Μπράβο !!!
    Και λες μπούρδες ότι ο Ριζοσπάστης έγραψε αυτά … Η Αυγή τα έγραψε και τα μεταδημοσιεύουμε !
    Χαίρομαι όμως που διαβάζεις Ριζοσπάστη και όχι … Αυγή.
    Καλό είναι αυτό !

    Για τα γκούλακ. Βέβαια έχω κάνει ποστ πολλά γι αυτό, αλλά μάλλον είσαι … ανεπίδεκτος μαθήσεως !
    Πρώτον … γιατί λές γκούλακ και όχι «Επανορθωτικές ή Κρατικές Φυλακές» όπως είναι η μετάφραση του ρωσικού αρτικόληκτου;;;
    Ξέρεις κανένα κράτος που δεν έχει φυλακές ;;;
    Φυσικά και ανάμεσα στους ποινικούς πήγαν (ανάμεσα στα 250 εκατομμύρια Ρώσους) και μερικές χιλιάδες πολιτικοί στις φυλακές …
    Αυτό δεν σημαίνει ότι ΚΑΙ εξοντώθηκαν !
    Νισάφι πια !
    Όχι, φυσικά !
    Σιγά μην διαβάσω … Σολζενίτσιν !!!
    Δεν διαβάζω, τότε, και Γεωργαλά ή … Παττακό ;;;
    Με αυτούς είσαι ;;;
    Μόνο αυτοί χρησιμοποιούν τέτοια επιχειρήματα … γι αυτό και οι χαραχτηρισμοί …
    Μεταξύ μας … έτσι τους λέω … δεν πιστεύω ότι είσαι τίποτα από αυτά …
    Αλλά, … τα νεύρα μου … που λένε !!!
    Είναι δυνατό να σε θεωρώ φίλο – όπως το ΄χω ξαναπεί – και να πιστεύω αυτά ;;;
    Έ, όχι δεν έχω φίλους ούτε προβοκάτορες … ούτε αντικομμουνιστές …
    Το ΄πιασες ;;;

    Ποιος είναι πάλι αυτός ο Θωμάς Δρίτσος ;;;
    Τον ξέρεις προσωπικά ;;;
    Γιατί – δεν λέω ότι έτσι είναι, αλλά … – και γω μπορώ να γράψω κάτι για να «πουλήσει» και να τα «πιάσω» και να λέω του κόσμου τις κουταμάρες και τις αναλήθειες …
    Πόσα και πόσα βιβλία έχουν κυκλοφορήσει με τερατώδη ψέμματα – δεν το ξέρεις αυτό ;;;
    Δώσε μου αν θες περισσότερα στοιχεία γι αυτόν.
    Δηλαδή που ήταν μαχητής, ζει ή πέθανε, σε ποιο κόμμα είναι κλπ. Ό, τι θέλεις.

    Με την ευκαιρία, για να κάνω ξεκάθαρη τη θέση μου.

    Πιστεύω ακράδαντα ότι ΝΑΙ αδικίες στο παρελθόν, αλλά και σήμερα και αύριο γίνονταν γίνονται και θα γίνονται – άνθρωποι είμαστε και μεις οι Κομμουνιστές δεν είμαστε … θεοί – , όμως, σύντροφε μου, επίτρεψέ με, ΟΧΙ με σκοπό να βλάψουν κάποιον, ΟΧΙ βασανισμοί ή εκτελέσεις – αυτά είναι χυδαίες συκοφαντίες και σε παρακαλώ μην τις υιοθετείς … δηλητηριάζεις έτσι την ψυχή σου και την καρδιά σου !
    Εσύ ο ίδιος δεν είσουνα στο Κόμμα ;;;
    Αν όχι, είχες δικούς σου, δεν είναι έτσι ;;;
    Σε (τους) αδίκησαν ;;;
    Προφανώς ναι !
    Όμως πες μου, αν σας έβλαψαν κιόλας !

    Την καλημέρα μου !

  32. Ο/Η αστυάνακτας λέει:

    Θωμάς Δρίτσιος λοιπόν:
    γεννήθηκε στις Σέρρες το 1912. πέρασε από τις φυλακές της Ακροναυπλίας,στρατιωτικές και πολιτικές φυλακές και από τα γερμανικά στρατόπεδα, από τα οποία και δραπέτευσε το 1943 για να βρεθεί στη γερμανοκρατούμενη Ήπειρο. Εκεί έδρασε σαν γραμματέας του ΕΑΜ και οργανωτικός της Πανηπειρωτικής Επιτροπής….» Αυτά τα ολίγα…για τα άλλα δε προλαβαίνω να σου απαντήσω…θα τα πούμε από Δευτέρα…Ευχαριστώ για το mail …θα το χρησιμοποιήσω…

  33. Ο/Η faros λέει:

    αστυάνακτας: Θα περιμένω και τα άλλα … Φχαριστώ πάντως ..

    Καλημέρα !

  34. Ο/Η Sifis Stalinakis λέει:

    @ astyanaktas
    «-Όλες οι διασπάσεις προήλθαν από πραγματικές κοινωνικές ανάγκες. Είναι αντιμαρξιστικό να πιστεύεις ότι η ανανεωτική Ριζοσπαστική αριστερά υπάρχει γαι να διαλύσει το ΚΚΕ. Υπάρχουν σαφέστατες ιδεολογικές διαφορές γι αυτό και υπάρχουμε.»

    Εγώ ετεροχρονισμένα θέλω να κάνω μια παρατήρηση στα λεγόμενα του αστυάνακτα. Οι διασπάσεις τελειώς επιφανειακά μόνο χαρακτηρίζονται βάση ιδεολογικών διαφορών. Η διαπάλη σε κάθε περίπτωση είχε κοινωνικές βάσεις. Οι συνεπείς κομμουνιστικές δυνάμεις ενάντια στα μικροαστικά στοιχεία που παρείσφρυαν κατα καιρούς στο κόμμα. Αυτό επιβεβαιώνεται συνεχώς ιστορικά, βλέποντας το που κατέληξαν οι αποχωρήσαντες. Απώλεσαν κάθε κομμουνιστικό χαρακτηριστικό (μεταδικτατορική ΕΔΑ, ΚΚΕεσ-ΕΑΡ, ΣΥΝ, ΣΥΡΙΖΑ) και αντλούν δυνάμεις από μικροαστικά στρώματα(π.χ. βλέπε ποσοστα ΣΥΡΙΖΑ σε Εκάλη, Μαρούσι κλπ και αντίστοιχα εκεί του ΚΚΕ, για φτωχογειτονιές-συνδικάτα-νεολαία μη μιλήσουμε καθόλου θα γίνει ακατάλληλο για ανηλίκους!) και μετά από λίγα χρονάκια κάνουν δεκαπέντε διασπάσεις, 27 αλλάγές ονόματος και 49 μετωπικά σχήματα μέσα από αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες, από τα κάτω και τα αριστερά διαδικασίες με πολλή «ανανέωση», τον ίδιο βρώμικο ρόλο και συνεχίζουν τον ίδιο παραδοσιακό και καθόλου ανανεωτικό ρόλο αφού μια ζωή τα ίδια κάνουν. Φλερτάρουν με τη σοσιαλδημοκρατία επίσης παραδοσιακά(βλέπε φλερτ ΕΔΑ-κολόγερου της Δημοκρατίας, ενιαίου ΣΥΝ-παπανδρεϊκού ΠΑΣΟΚ, ΣΥΝ-Σημιτικού ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ-ποδηλατικού ΠΑΣΟΚ κλπ κλπ. και το ΚΚΕ μετά από όλα αυτά να αναγνωρίζεται από όλους για τα κομμουνιστικά του χαρακτηριστικά και για το έρεισμα του στην εργατιά.

  35. Ο/Η faros λέει:

    Sifis Stalinakis: Γεια χαρά σου !

    Φίλε μου, προσπαθείς να κάνεις μια πολιτική, ιδεολογική, ιστορική και καλοπροαίρετη εν πολλοίς ανάλυση και κριτική της υπόθεσης «διασπάσεις».

    Για μένα τα πράγματα είναι πιο απλά :

    Κάποια στελέχη του κομμουνιστικού κινήματος (συνήθως) «πείθονται» να ξεπουλήσουν ακόμα και τους δικούς τους αγώνες !

    Αυτό το ξεπούλημα μπορεί να γίνεται με χρήματα, με εκβιασμούς, με αλλαγή … μυαλού, λόγω κούρασης, λόγω προσωπικών θεμάτων κλπ.
    Για μένα το αποτέλεσμα μετράει !
    Και από τη στιγμή που το αποτέλεσμα είναι η προδοσία …

  36. Ο/Η αστυάνακτας λέει:

    @Sifis Stalinakis
    Αλήθεια οι διασπάσεις δε γίνονται εξ αιτίας ιδεολογικών διαφορών;; Επιφανειακές τις χαρακτηρίζει κάποιος όταν θέλει να τις υποβαθμίσει ή να υποτιμίσει τους ιδεολογικούς αντιπάλους του.Η αναφορά σου σε ψηφοφόρους από εργατικά στρώματα καθιστά τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ κομμουνιστικά κόμματα γιατί τα υποβαθμσμένα στρώματα αυτούς ψηφίζουν..και πολύ χειρότερα το ΛΑΟΣ…κοίταξε στον Άγιο Παντελεήμονα τι έγινε…και στο κάτω κάτω σε μία κοινωνία υπάρχουν και τα μικροαστικά στρώματα….και μαζί μ΄αυτούς θα προχωρήσεις….
    Δεν αντιλαμβάνομαι τα μέτωπα που φτιάξαμε και διαλύσαμε και τα ονόματα που αλλάξαμε…Έχεις σκεφτεί πόσες διασπάσεις έγιναν ΄στο ΚΚΕ από το 1989 καιμετά; ….Το κόλπο με το ΠΑΣΟΚ μας τελείωσε …πάρτε το χαμπάρι….

  37. Ο/Η faros λέει:

    αστυάνακτας: Όχι φίλε μου δεν γίνονται λόγω ιδεολογικών διαφορών ! Και ξέρεις γιατί ;;; Γιατί η δική σου ιδεολογία (αυτή που στηρίζεις εννοώ) είναι η ιδεολογία της … μάσας, της αρπαχτής, της θεσούλας, της καρέκλας, του βολέματος στο καπιταλιστικό σύστημα, ενώ η δική μας είναι πρωταρχικά η κατάργηση του καπιταλιστικού συστήματος.
    Στο έχω ρωτήσει χιλιάδες φορές.
    Είσαι υπέρ η κατά του καπιταλισμού.
    Γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ είναι αναφανδόν υπέρ του !!!

    Όλα τα άλλα είναι «άλλα λόγια ν΄αγαπιώμαστε» !!!

  38. Ο/Η SifisStalinakis λέει:

    @αστυάνακτας

    Οι ιδεολογίες δεν είναι παστίτσιο ή μουσακάς τι μου αρέσει περισσότερο από τα δύο. Απορρέουν από την κοινωνία και εκφράζονται στα κόμματα. Αν δεν υπήρχε φτώχεια, εξαθλίωση, εκμετάλευση ανθρώπου από άνθρωπο δε θα υπήρχαν κομμουνιστές. Δε θα είχαν κανένα ρόλο να παίξουν. Αν δεν υπήρχαν μικροαστικά στρώματα δε θα υπήρχαν οπορτουνιστές(ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε). Δε συγκρίνουμε σαφώς έτσι απλά δυο μεγάλα αστικά κόμματα εξουσίας με βάση την προέλευση των ψηφοφόρων γιατί απλούστατα πιάνουν όλη την κοινωνία και τα συμπεράσματα είναι δύσκολα. Αλλά μέσα στην αριστερά (χαχαχα) όπου εντάσσεται εσείς οι ίδιοι και το ΚΚΕ και εσάς και με παρόμοιο μέγεθος κομμάτων σαφώς και βγαίνουν αβίαστα τα συμπεράσματα. Άσχετα αν κάποιοι δε τα βλέπουν ή κάνουν πως δεν τα βλέπουν.

    «Έχεις σκεφτεί πόσες διασπάσεις έγιναν στο ΚΚΕ από το 1989 και μετά;»
    το ότι διαγράφηκε ο θανάσης από το φυσικό και η μαρία από τους ιδιωτικούς υπαλλήλους επειδή τα φτιάξανε και δεν προλαβαίνουν να τρέχουν με το κόμμα θεωρείται διάσπαση? Ή μήπως θεωρείς διάσπαση τπτ παππόυδες σύντροφοι που πεθάνανε μαζεμένοι? Γιατι από κει και μετά διάσπαση δεν έγινε, παρά γραφικές αποχωρήσεις.

    Α και οι φασίστες πάνω σε λαικά προβλήματα πατάνε και ο λαός καταφεύγει σ αυτούς όταν οι κομουνιστές δεν έχουν ισχυρή παρέμβαση. Βλέπε Γερμανία του Χίτλερ π.χ. και Ιταλία του Μουσολίνι.

    Το κόλπο με το ΠΑΣΟΚ γιατί τελείωσε? Οι αναωνετικοί σύντροφοι σου έχουν άλλοι άποψη! Και οι πανεπιστημιακοί και οι συνδικαλιστές γενικότερα και στα δημοτικά συμβούλια κλπ κλπ. Να αλλάζανε αυτά να μην ξαναπούμε κουβέντα!να σας συγχωρήσουμε άμα λάχει. Αλλά π.χ. αμά έχεις το συνασπισμένο δήμαρχο με στήριξη του ΠΑΣΟΚ στον άγιο νικόλαο κρήτης(Κουνενάκης) να βάζει εργάτες να δουλεύουνε πρωτομαγιά, να απολύει κατά συρροήν, παράνομα να μην αοριστοποιούνται συμβάσεις επειδή είπε μια μαλακία ο Τσίπρας θέλετε να μας πείσετε ότι ξεκόψατε από το ΠΑΣΟΚ. Αν είναι δυνατον!

    ΥΓ φαντάζομαι εννοείς το 91 και όχι το 89. Το 91 έγινε η διάσπαση που μιλάμε.Το 89 ήτανε το ΝΑΡ.

  39. Ο/Η faros λέει:

    SifisStalinakis: Λες τελικά ο αστυάνακτας να είναι … ΝΑΡ ;;;

    Λες να βγάλαμε επιτέλους … είδηση ;;;

  40. Ο/Η SifisStalinakis λέει:

    Φάρε παίρνω τηλ το STAR τώρα!

  41. Ο/Η faros λέει:

    Σήφη, για την … είδηση ;;;;;;;;

    Πάρε, πάρε !!! 😀

  42. Ο/Η astyanaktas λέει:

    Δύο διασπάσεις και το 89 και το 91…και όχι γραφικές αποχωρήσεις όπως λές Σηφάκη…Η πρώτη γιατί υπήρξε διαφωνία για τις επιλογές της τότε ηγεσίας του ΚΚΕ για την κυβέρνηση Τζανεττάκη και οι σύντροφοι που έφυγαν μόνο τη μάσα και τη θεσούλα δε σκέφτηκαν….και μία το 91 μεγαλύτερη γιατί η ηγεσία πέρασε με εύκολο τρόπο στο σεχταρισμό και στον πεεριχαράκωμά της….Αναμείνατε σύντροφοι και άλλα…εσείς φαντάζομαι σταθεροί στην ιδεολογική σας άποψη…Παντα με την ηγεσία ε;;
    Φάρος μη μου κάνεις προβοκατόρικα ερώτηση αν είμαι υπέρ του καπιταλιστικού συστήματος….δεν είμαι πάντως με εκείνο το σύστημα που ονομάστηκε λανθασμένα «υπαρκτός»σοσιαλισμός και ήταν στην πραγματικότητα ένα μάτσο γραφειοκράτες και σταλίνες του κερατά που φίμωναν οποιαδήποτε άποψη….και κυνηγούσαν ως προδότη οποιοδήποτε πολίτη είχε διαφορετική άποψη…ένα σύστημα που δεν το υπερασπίστηκε κανείς όταν έπεφτε….κανείς δε χαλάλησε ούτε μια σταγόνα αίμα έτσι για το γαμώτο….

    ΥΓ ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΝΑΡ ούτε Κολιγιαννικός, ούτε ζαχαριαδικός, ουτε καν σταλινικός(Φτου)….με την καθαρή σκέψη της Παπαρήγα είμαι….(ΧΙ-ΧΙ)

  43. Ο/Η astyanaktas λέει:

    πάρτε τον 902…το διαφημιστικό τμήμα παπλωμάτων

  44. Ο/Η sotos λέει:

    Egw ena exw na pw. Epeidh fare parolo pou den exw blog alla diabazw diafora blogs ka8hmerina, meta apo aytes tis e3eli3eis me tous oportounistes 8elw na fwnaksw dynata
    «POU EISAI RE ERY8RE NA TRIPSOUME STIN MOURI TOU LAMBROU AYTA POU LEGAME PRIN 1-1,5 XRONO???POYYY??? AAAAAXXX».

    Ayto to comment poly dyskolo na to katalaboun oloi para mono oi poly palioi.

    Alla h8ela na to postarw gia to gamoto.

    Giati fare riksame polla post gia tin antimetwpish aytwn PRIN tous stiriksoun ta MME giati to kserame apo PRIN oti 8a tous stirizan, me dhmoskophseis ktl. To kerato mou hmoun o prwtos pou rwthsa sto politikoblog tin erwthsh tin prwth stin synenteyksh me ton Tsipra pou tin tsekourepse o synaspimsenos pou tou eperne tin synenteyksh giati ton kollaga ston tyxo gia to Maastrixt.

    Nomizw dikaioume na to pw 🙂 lol!

    P.S. Afierwmeno ston Ery8ro!

  45. Ο/Η faros λέει:

    astyanaktas: Θα σχολιάσω ΜΟΝΟ το φτύσιμο στα … μούτρα σου !

    Πράγματι σου αξίζει !

  46. Ο/Η faros λέει:

    astyanaktas: Με κακίες και … μακακίες, διάλογος δεν γίνεται !

  47. Ο/Η faros λέει:

    sotos: Η αφιέρωσή σου μου έκανε … ένα κλικ … θα έλεγα … άστο …

    Εγώ φυσικά το κατάλαβα, ξέρω τι λες, έγινε μεγάλη μάχη τότε … είναι εξαφανισμένος ο Λάμπρος !

    Όπως έχουν «εξαφανιστεί» κι άλλοι στην πορεία …

    Ένα να ξέρουν … ότι ΕΓΩ όσο βαστάνε τα κότσια μου ΕΔΩ θα είμαι !
    (είμαι και μεγάλος)

  48. Ο/Η αστυάνακτας λέει:

    Τις μακακίες άλλοι τις άρχισαν Φάρε….όχι έγώ….κι αν μου πει ότι έκανες αστεία ….και γω αστεία κάνω……Όσο επιμένετε στο σταλινικό πρόσωπο του κομμουνισμού τόσο περιχαρακωμένοι θα είστε….άνθρωποι που θα μπορούσατε να πλησιάσετε ή να σας πλησιάσουν….τους απομονώνετε…σκεφτείτε το
    τη καλημέρα μου…

    ΥΓ: να απαντάς και επί της ουσίας…χρειάζεται κατά καιρούς να στο υπενθυμίζω για να αφήνεις τις κακίες….
    Κι εγώ εδώ θα βρίσκομαι Φάρε….μη φοβάσαι….

  49. Ο/Η αστυάνακτας λέει:

    όσο για το…φτύσιμο τι να πω…τροοοομερή επιχειρηματολογία

  50. Ο/Η Sifis Stalinakis λέει:

    Ρε αστυάνακτα επειδή άλλα λέω εγώ και άλλα εσύ ξαναδιάβασε μια το σχόλια μου διάβασε και τα δικά σου γιατί δε συνεννοούμαστε…!

  51. Ο/Η faros λέει:

    αστυάνακτας: Έχεις χοντρό πρόβλημα με τον Μεγάλο Ηγέτη Στάλιν, αλλά για την … περίπτωσή σου κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτα …

    Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά !!!

    Σιγά μην φοβάμαι … το 2,9 % … 😆 😆 😆 😆 😆

  52. Ο/Η faros λέει:

    αστυάνακτας: Είδεεεεεεεεεεες ;;;;;;;;;;;;;;;;; 😛 😛 😛

  53. Ο/Η faros λέει:

    Sifis Stalinakis: Να με συγχωρείς, αλλά το να κάνεις προσπάθεια να συννενοηθείς με συριζαίο είναι σαν να θέλεις να ανέβεις στον Όλυμπο με … πατίνια !!! 😛

  54. Ο/Η cypriotcommunist λέει:

    μην περιμένεις να συνεννοηθείς μαζί του. Αυτοί ούτε μεταξύ τους δεν συνεννοούνται..

  55. Ο/Η faros λέει:

    cypriotcommunist: Με μένα είναι αλλιώς …

    Όχι μόνο θα συννενοηθούμε αλλά και θα έχουμε και προσχωρήσεις στο Κόμμα !

  56. Ο/Η cypriotcommunist λέει:

    συγγνώμη, ήθελα να γράψω «μαζί τους». Τους τΣΥΡΙΖαίους εννοούσα…

  57. Ο/Η faros λέει:

    cypriotcommunist: Μην ανησυχείς … Έγινες πλήρως κατανοητός !

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: