Λίγα άκομα περί ντόπας

Την Φλόρενς Τζόινερ – Γκρίφιθ οι Αμερικανοί, για να κάνει ρεκόρ, να φέρνει ολυμπιακά μετάλλια και τεράστια κέρδη στις πολυεθνικές που διαπλέκονται με τον επαγγελματικό αθλητισμό, την έστειλαν στο θάνατο με τα αναβολικά.
Ο Αμερικανός Καρλ Λιούις ομολόγησε όταν αποχώρησε από τους στίβους ότι όλοι οι Αμερικανοί αθλητές ντοπάρονται.
Το ίδιο και ο Καναδός Μπεν Τζόνσον.
Η ποδηλατική ομάδα της Γαλλίας πιάστηκε όλη ντοπαρισμένη.
Η Μάριον Τζόουνς ομολόγησε ότι γνώριζε για τα αναβολικά που έπαιρνε.
Ο Τόμας Χικς το 1904 κατανάλωσε στρυχνίνη με κονιάκ.
Ο Δανός ποδηλάτης Κνουτ Γένσεν πέθανε μπροστά στα μάτια των θεατών.
Ας μη μιλήσουμε για τους «δικούς» μας, που όπως είπε και ένας εγχώριος αστέρας «ντοπαρισμένος είναι μόνο όποιος πιάνεται!!!»

Τελικά, φαίνεται ότι, όλοι οι παραπάνω, για τον κ. Αλαβάνο πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ και για τον κ. Δήμαρχο Θεσσαλονίκης, είναι προφανώς είτε … Σοβιετικοί, είτε … Ανατολικογερμανοί!!!
Εύγε τους!!!

49 Responses to Λίγα άκομα περί ντόπας

  1. Ο/Η ΕΛΕΝΗ λέει:

    Το ντοπινγκ ειναι διεθνης πληγη που προσβαλλει τα Ολυμπιακα Ιδεωδη.Κατα την γνωμη ολες αυτες τοποθετησεις εχουν στοχο παραπλανητικο.Βλεπουνε το δεντρο και χανουνε το δασος
    Εκ του πονηρου εκπορευονται. Η μεγαλη μου πικρα εμενα ειναι πως εμεις σαν Ελλαδα δεν περιφρουρησαμε αυτο το θεσμο Ιστορικα ειχαμε το δικαιωμα.Αλλα οχι μονο δεν το καναμε αντιθετα μαλιστα αποδειχτηκαμε φαρισαιοι και βρωμεροι.
    Πηραμε φτωχα παιδια τα πηξαμε στη ντοπα[απο τα χρανια της Ατλαντας] για να αποδειχτουμε ισχυρη δυναμη στο διεθνες στερεωμα ωσπου φτασαμε στο φιασκο του 2004.Ειναι υποκρισια να σαγκαλυπτουμε τα τωρινα εγκληματα μας με παιδαριωδη επιχειρηματα[λαθη Κινεζων…κι αλλα αισχρα]
    Θυσιασαμε τους Ολυμπιονικες στο βωμο του χρηματος και απεμπολησαμε συνολικα τις καταβολες μας
    Ειμαστε υπολογοι απεναντι σε αυτα τα παιδια αλλα και σε ολη την ανθρωποτητα
    Τα εγκηματα μας, θα κριθουν στο μελλον αφου δεν μπορεσαμε να προασπισουμε τον Ολυμπισμο ας απηχαμε τουλαχιστον[ειδικα τα τελευταια 20 χρονια]
    Ισως κατι να ειχε κερδηθει
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ εθνικες ευθυνες Ντροπηηηηηηηηη
    VETO στην ντοπα

  2. Ο/Η faros λέει:

    ΕΛΕΝΗ : Πολύ σωστά τα λες, ντροπή του και πάλι ντροπή!

  3. Ο/Η ΕΛΕΝΗ λέει:

    Καληνυχτα[ ξεχασα να σου πω ]Ιδεολογε Φαρε μας

  4. Ο/Η faros λέει:

    Καληνύχτα Ελένη, καλή ξεκούραση για σένα, γιατί εγώ ως συνταξιούχος κοιμάμαι κατά τις 2 μετάτα μεσάνυχτα!

  5. Ο/Η Кроткая λέει:

    εγώ γιατί έφαγα πόρτα?

  6. Ο/Η faros λέει:

    Δεν τρως … φαγητό στο Βέλγιο, και θέλεις … πόρτα για να χορτάσεις;;;;;;;;;;

  7. Ο/Η Кроткая λέει:

    καλέ!
    είχα αφήσει ένα σχόλιο σε αυτό το ποστ, μα πού πήγε?!? και νόμιζα πως λογοκρίθηκε! τσκ!!

    το σχόλιο που έφαγε μάλλον η wp έλεγε πως ξέχασες και τον ποδοσφαιριστή της Σεβίλλης που πέθανε από καρδιακή προσβολή μες το γήπεδο στα 22 του χρόνια…

  8. Ο/Η faros λέει:

    Κροτ, έψαξα τα σχόλια δεν βρίσκω τίποτα με τα καινούργια κόλπα που κάνει η γουόρτνπρεσ όλα να τα περιμένει κανείς, σόρι!

  9. Ο/Η Кроткая λέει:

    δεν πειράζει, δεν πειράζει, τα χει παίξει το σύστημα, κι εμένα όλο βλακείες μου κάνει!
    ουφ και νόμιζα ότι δε με θέλατε πια εδώ! 🙂

  10. Ο/Η faros λέει:

    Εσένα να μη θέλουμε, κροτ μου, την πιο … σπαστικιά – είπα να γράψω κάτι αλλιώτικο, αλλά έχω και μια α (αλφα) ανατροφή, πανάθεμά με – μετανάστριά μας !!!
    Ρε αν δεν θέλω εγώ εσένα , να πέσει φωτιά και να κάψει το … διπλανό σπίτι !!!
    (και μη μιλάς στον πληθυντικό, ένας είμαι !!! … αλλά … λέων !!!)

  11. Ο/Η Ο Λύκος της Στέππας λέει:

    faros: ο Λεβ Μάρκοφ, σοβιετικός αθλητίατρος και στέλεχος της άλλοτε σοβιετικής ολυμπιακής επιτροπής, είχε αποκαλύψει σε ανύποπτο χρόνο (1999) ορισμένα πράγματα: ότι, πρώτον, τα πρώτα αναβολικά που έφθασαν στην ΕΣΣΔ δόθηκαν από αμερικανό γιατρό ομάδας μπάσκετ σε σοβιετικό ομόλογό του· δεύτερον, ότι χρησιμοποιήθηκαν ευρύτατα και συστηματικά όλα τα αναβολικά που κυκλοφορούσαν στις καπιταλιστικές χώρες, για λόγους ανταγωνισμού, και ότι αναπτύχθηκαν νέα διότι «υπήρξαμε πολύ καλοί μαθητές»· και τρίτον, ότι στην Ανατολική Γερμανία η μελέτη ήταν ακόμη πιο μπροστά από ό,τι στην Σ.Ε. (βλ. συνέντευξή του στο PBS, όπου λέει πολλά ακόμη ενδιαφέροντα πράγματα για την επιστημονική προσέγγιση του αθλητισμού, αφότου η Μόσχα είχε αλλάξει τη θέση ότι οι Ολυμπιακοί αγώνες ήταν «καπιταλιστικοί και αντικομμουνιστικοί» και μέσα σε 10 χρόνια έκανε πρωταθλητισμό σε πολλά αθλήματα χτίζοντας υπεραθλητές κυριολεκτικά εκ του μηδενός). Και ο Μάρκοφ δεν ήταν κανένας οπαδός του Γκορμπατσόφ, για να συνεννοούμαστε κιόλας.

    Θεωρώ την τοποθέτηση του Λ.Κ., από την οποία αντλείς εν προκειμένω, μάχη σε λάθος μέτωπο, και, παρεμπιπτόντως, γραμμένη στο γόνατο και επιφανειακή. Το πρόβλημα δεν είναι ο Αλαβάνος, το πρόβλημα είναι η ανυπαρξία επεξεργασμένης θέσης και ουσιαστικής κριτικής για το φαινόμενο του πρωταθλητισμού, που είχε προσλάβει τέτοιες διαστάσεις ακριβώς εξ αιτίας του λεγόμενου ψυχρού πολέμου και στο σοσιαλιστικό στρατόπεδο. Τέτοιες ώρες τέτοια λόγια όμως, οπότε αντ’αυτού, εφευρίσκουμε ότι συκοφαντούν τα επιτεύγματα του σοσιαλισμού, πετάμε μια παρόλα περί λαϊκού αθλητισμού για όλους και στα δύσκολα πουλάμε τρέλλα και ξανανοίγουμε τον Πρωταθλητή για να ενημερωθούμε τι σύστημα θα παίξει η ομαδάρα την Κυριακή και ποιος προαλείφεται για προπονητής.

    Και να ήταν ο μόνος τομέας όπου λείπει σοβαρή δουλειά-μην αρχίσω, δεν το θέλεις αυτό. Τέλος πάντων.

    Καλημέρες Πέμπτης.

  12. Ο/Η faros λέει:

    Ο Λύκος της Στέππας: Που να δεις τί έγραφε ο … Γεωργαλάς !!! (κι αυτός μέλος του ΚΚΕ ήταν παλιά – ξέρεις «παίζουν» πολύ οι πρώην … και στην Ελλάδα ακόμα …)

    Φυσικά μπορείς να θεωρείς ό,τι θέλεις, αλλοίμονο. (και μιλάω πολύ σοβαρά)

    Και φυσικά δεν είναι ο Αλαβάνος το πρόβλημα, όμως αφού παρακολουθείς τον «Ρ», θα ξέρεις ότι στα θέματα αθλητισμου κλπ. γράφει σχεδόν κάθε Κυριακή στο ένθετο 7 ημέρες και στον καθημερινό αρκετά συχνά – τίποτα δεν είναι στο πόδι.
    Εκτός αν θεωρείς ότι εγώ γράφω στο πόδι, οπότε θα συμφωνήσουμε.

    Μην κρίνεις αφθαίρετα σε παρακαλώ τί θέλω και τί δεν θέλω, κάνεις λάθος.

    Φυσικά την Καλημέρα μου , να είσαι καλά και ευχαριστώ για την παρέμβασή σου.

    Υ.Γ. Αν θέλεις (επειδή εγώ δεν τον ξέρω) μου λες σε παρακαλώ, ο Λεβ Μάρκοφ πού βρίσκεται σήμερα;

  13. Ο/Η aleka λέει:

    Καλό εφεύρημα αυτό με τους πρώην. Κολάμε τη ρετσινιά (πρώην κομμουνιστής άρα νυν πράκτορας του ιμπεριαλισμού) και καθαρίσαμε. Μας διαφεύγει όμως, οτι η λογική αυτή οδηγεί σε «περίεργα» συμπεράσματα. Π.χ : όλα τα «νύν» στελέχη του ΚΚΕ μπορεί στο μέλλον να γίνουν «πρώην». Κανείς δεν ξέρει πως τα φέρνει η ζωή. Αυτό λοιπόν τι σημαίνει; Οτι τα μέλη αυτά είναι εν δυνάμει «γεωργαλάδες». Πρέπει λοιπόν να ξεκαθαρίσουμε. Μόνο «γεωργαλάδες» φεύγουν απ’ το ΚΚΕ;

    Αν όχι, τότε μπορούμε να βρούμε έστω και ένα (αριθμός ένα) άρθρο, σχόλιο κ.τ.λ σε κάποιο κομματικό έντυπο, που να μην χαρακτηρίζει κάποιον αποχωρήσαντα (ή διαγραμμένο) ως προδότη;

    Αν ναί, τότε τα πράγματα περιπλέκονται γιατι κάλιστα το κόμμα μπορεί να καθοδηγείται σήμερα απο αυριανούς «γεωργαλάδες».

  14. Ο/Η faros λέει:

    aleka: Πολύ καλημέρα σου, αγαπητή μου, ξέρεις … πάμε για άλλα, μην κολάς σε κάτι … με τις μέρες!!!

  15. Ο/Η ΕΛΕΝΗ λέει:

    Αχ βρε Αλεκα ειμαστε αποδοπομποιημενοι τραγοι παρτο αποφαση
    Οποιος προς στιγμη τουλαχιστον διαχωριζει τη θεση του ειναι αποβλετεος μη ζητας χαρη
    Εμεις ξοφλησαμε

  16. Ο/Η faros λέει:

    Έλα ρε ΕΛΕΝΗ, που θυμώνεις με την πρώτη, να μην απαντήσω δηλαδή;;;;;;;
    Αφού δεν συμφωνώ με τις οπορτούνες, τί να κάνω, να μην τα πω;;;;;;;;;;;;;

    Και συ και η aleka είστε και πολύ ευπρόσδεκτες εδώ, αν δεν θέλετε να μην σας απαντάω, δεν μου αρέσει να στεναχωρώ κανέναν!!!!!!!!!!!

    Για μένα κανένας δεν «ξοφλάει», όλοι μα όλοι είναι χρήσιμοι σ΄αυτή την κοινωνία, ειδικά όσοι θέλουν να την αλλάξουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο!!!

  17. Ο/Η Ο Λύκος της Στέππας λέει:

    faros: στείλε ένα e-mail, μερικά πράγματα δεν γράφονται σε μπλογκοσχόλιο.

  18. Ο/Η faros λέει:

    Δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάτι τέτοιο … Λύκε …

  19. Ο/Η aleka λέει:

    faros@: «Για μένα κανένας δεν «ξοφλάει», όλοι μα όλοι είναι χρήσιμοι σ’αυτή την κοινωνία, ειδικά οσοι θέλουν να την αλλάξουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο!!!»

    Συμφωνώ και επαυξάνω. Θα συμπλήρωνα μάλιστα «όσοι θέλουν να την αλλάξουν, οχι με τον «ένα ή τον άλλο τρόπο» αλλα προς ένα σοσιαλισμό με ανθρώπινο πρόσωπο».

    Καλησπέρα.

  20. Ο/Η faros λέει:

    aleka: Θα μου επιτρέψεις να εκφράσω την άποψη ότι δεν υπάρχει «σοσιαλισμός με ανθρώπινο πρόσωπο» αυτό είναι απλά ένας ιδεαλισμός, υπάρχει μόνο ο Επιστημονικός Σοσιαλισμός που οδηγεί στην Κομμουνιστική Κοινωνία.
    (αυτό που λες εσύ είναι σοσιαλδημοκρατία … αλά Πασοκ !!!)

    Καλησπέρα και σε σένα.

  21. Ο/Η Ο Λύκος της Στέππας λέει:

    Δεν είπα ότι «χρειάζεται». Άλλο είπα. Δεν κατάλαβες. Άστο.

  22. Ο/Η faros λέει:

    Λύκε … το αφήνω και … καλημέρα σου.

  23. Ο/Η aleka λέει:

    Φάρε μου, μην μπλέκουμε τα πράγματα. «Επιστημονικός σοσιαλισμός» ονομάστηκε η θεωρία της κοινωνίας του Μαρξ, σε αντιδιαστολή με τον «ουτοπικό σοσιαλισμό» των Φουριέ, Σαιν- Σιμόν κ.τ.λ. Αυτόν λοιπόν τον «επιστημονικό σοσιαλισμό» χρησιμοποιούν (σαν θεωρητικό εργαλείο) οι «πάντες» (εννοώ αριστεροί και «αριστεροι»). Κατ’ εξοχήν μάλιστα οι σοσιαλοδημοκράτες που τόσο απεχθάνεσαι. Σημασία λοιπόν δεν έχει το θεωρητικό εργαλείο αλλά ο τρόπος χρήσης του. Έχουμε και λέμε λοιπόν: Ο τρόπος χρήσης της θεωρίας απο τους σοσιαλοδημοκράτες απέτυχε (ειναι ευνόητο νομίζω). Την ίδια ακριβώς αποτυχία εφαρμογης γνώρισαν και αυτοί που προσπάθησαν να οδηγήσουν σε αυτό που ονομάζεις «κομμουνιστική κοινωνία», τους λαούς της ανατολικής ευρώπης. Μάλιστα η αποτυχία εδώ είναι πιό τρανταχτή αφού τα καθεστώτα αυτά κατέρευσαν εν μία νυχτί.
    Απο το 1956 και με αποκορύφωμα το’68, η κομμουνιστική αριστερά είχε χωριστεί σε δύο στρατόπεδα. Σ’αυτό που επικροτούσε άκριτα ότι συνεβαινε στο ανατολικό στρατόπεδο, και σ’αυτό που απο τότε φώναζε ότι «ο σοσιαλισμός ή θα έχει ανθρώπινο πρόσωπο ή δεν θα υπάρξει ποτέ» (ούτε ΠΑΣΟΚ υπήρχε τότε, ούτε ΣΥΝ, ούτε άλλες…οπορτουνιστικές δυνάμεις).
    Ποιό απο τα δύο στρατόπεδα λοιπόν είχε (και έχει) δίκιο το αφήνω στην κρίση του καθενός (αν και η ιστορία το έχει κρίνει πολύ καλά). Ετσι εκείνο που εγω θέλω να πώ είναι οτι 層σοσιαλισμός με ανθρώπινο πρόσωπο» δεν είναι ιδεολόγημα, όπως θέλεις να πιστεύεις. Είναι η απάντηση στον χυδαίο τρόπο με τον οποίο εφαρμόστηκε ο «επιστημονικός σοσιαλισμός» στις χώρες που προανέφερα. Είναι η άποψη ενός σημαντικότατου τμήματος της αριστεράς που έβλεπε τα όνειρα του να προδίδονται απο τους κάθε λογής ανατολικούς κομμισάριους. Είναι τέλος η θεωρητική σύλληψη μιας ολόκληρης γενιάς μαρξιστών φιλοσόφων του 20ου αιώνα (Αλτουσερ, Πουλατζας, Γκράμσι κ.τ.λ) χάρη στην οποία ο «επιστημονικός σοσιαλισμός» φτάνει μέχρι τις μέρες μας «ολόφρεσκος» και επίκαιρος όσο ποτέ.
    Καλημέρα.

  24. Ο/Η faros λέει:

    Αλέκα: Χίλια συγνώμη αλλά θέλεις Μεγάλο Φροντηστήριο, δεν έχεις ιδέα για το τι λες για το τι γράφεις , δεν ξέρω πιος ξύπνιος σου τα έχει πει έτσι , όμως δεν είναι καθόλου έτσι εσείς οι δήθεν ανανεωτικοί αριστεροί μόνο αριστεροί δεν είστε και αυτό είναι το πρόβλημα και η αντιπαράθεσή μας, χρησιμοποιείται όρους που δεν σας ανήκουν απλά και μόνο για να διαστρεβλώνετε την αλήθεια και να ψαρεύεται σε θολά νερά.

    Δεν ήθελα να σου απαντήσω έτσι, και γιατί είσαι κοπελιά – κι ας θυμώνετε μ΄αυτό -όμως η προκλητικότητα έχει και όρια …
    Τέλος αν δεν γουστάρεις μείνε μακρυά μου … δεν έχω ανάγκη επισκέπτες σαν και του λόγου σου, da;;;;;;;;

  25. Ο/Η aleka λέει:

    Αγαπητέ Φάρε, φροντιστήριο έχω κάνει (9 χρόνια κοινωνικών σπουδών και 30 χρόνια στο κίνημα), βέβαια αναγνωρίζω ότι δεν είναι αρκετά, πάντα υπάρχει περιθώριο εμπλουτισμού των γνώσεων (αυτό θυμίσου και τήρησε το). Όσο για το ποιοί «έξυπνοι» μου είπαν αυτά που γράφω, νομίζω οτι το εξήγησα. Μερικοί «ηλίθιοι» και ¨αντικομμουνιστές» φιλόσοφοι. Όπως ο Μαρξ, ο Αλτουσέρ, ο Πουλατζάς και μιά πλειάδα ακόμη διανοητών «πρακτόρων του διεθνούς κεφαλαίου».

    Μπορείς να μου απαντάς όπως θέλεις. Ας είμαι «κοπελιά» (μεγαλοκοπελιά για την ακρίβεια). Αρκεί να έχεις κάτι να μου απαντήσεις. Κάτι που να έχει θεωρητική ή άλλη βάση. Μέχρι στιγμής ότι απαντάς είναι με βάση κάποια απροσδιόριστη «πίστη». Πίστη και γνώση όμως δεν συμβιβάζονται. Η πίστη προσλαμβάνεται στο κατηχητικό, η γνώση στο φροντηστήριο όπως πολύ σωστά το έθεσες. Αν εγω λοιπόν θέλω μεγάλο φροντιστήριο, εσυ θέλεις μεγάλο κατηχητικό (έτσι για να γελάμε κιόλας).

    Φυσικά και…δεν γουστάρω. Φυσικά και θα μείνω μακρυά σου. Φυσικά και δεν θέλεις επισκέπτες σαν και μένα (εγω δεν έχω πάει στο κατηχητικό).

    Αντίο.

  26. Ο/Η faros λέει:

    aleka: Δυστυχώς πάνε … πολλά χρόνια που έκανα κατηχητικό.
    Μπορείς να μην συμφωνείς μαζί μου αλλά μια που μου κάνεις τη χάρη και έρχεσαι στο δικό μου μπλογκ και δεν κάνεις ένα δικός σου για να βγάλεις όλο το αντισοσιαλιστικό μένος σου και όλη την αντικομμουνιστική λύσσα σου, θα έπρεπε να είσαι πιο προσεχτική και πιο ευγενική.
    Αντίο και σε σένα!

  27. Ο/Η aliosa λέει:

    Γιατί τέτοια επίθεση στην aleka Φάρε; Αν δεν θέλεις σχόλια μπορείς να τα κόψεις, να τα διαγράψεις ή ακόμη καλύτερα μπορείς να ζητήσεις σχόλια μόνο απο όποιον συμφωνεί μαζί σου.
    Δεν βλέπω πουθενά να σε προσβάλει η αλέκα, ή τουλάχιστον περισσότερο απο ότι την προσβάλεις εσύ (θέλεις φροντιστήριο, δεν ξέρεις τι λές κ.ά). Το ότι δεν συμφωνεί μαζί σου δεν σημαίνει απαραίτητα οτι είναι αντικομμουνίστρια ή αντισοσιαλίστρια. Εσύ τι είσαι δηλαδή; Το κομμουνιστικό υπόδειγμα και όποιος διαφωνεί μαζί σου είναι αντικομμουνιστής; Δεν νομίζεις οτι είναι πολύ εγωιστικό αυτό;
    Απο ότι διαβάζω στα σχολιά της, σου παραθέτει απόψεις βασισμένες σε συγκεκριμένα γεγονότα, αλλα και συγκεκριμένα ρεύματα σκέψης (θεωρίες). Οι θεωρίες δεν είναι παπούτσια για να σου αρέσουν ή να μήν σου αρέσουν, να σου κάνουν ή να μην σου κάνουν. Αν μπορείς τις ανατρέπεις με άλλες θεωρίες. Δεν βλέπω να κάνεις κάτι τέτοιο. Αντιθέτως την κατηγορείς για…αγένεια. Αλλοίμονο αν οι ριζοσπαστικές θεωρίες των διανοητών που σου αναφέρει (Μαρξ, Αλτουσέρ κ.τ.λ) μπορούσαν να θεωρηθούν…ευγενικές. Ειδικά η αστική τάξη τις θεώρησε αγενείς, επικίνδυνες, ανατρεπτικές και ένα σωρό άλλα επίθετα.
    Πάντως απο ότι κατάλαβα η aleka δεν πρόκειται να ξανασχολιάσει. Άρα μπορείς να κοιμάσαι ήσυχος.

  28. Ο/Η faros λέει:

    aliosa: Γιατί αγαπητέ, δέχομαι (αναίτια) επί μέρες τώρα παρόμοιες να μην πω και χειρότερες επιθέσεις!!!
    Θέλω σχόλια πάνω στα δικά μου και όχι προσωπικές επιθέσεις, μπορούμε να συμφωνούμε να διαφωνούμε να λέμε και κακίες, όμως πάνω στην ουσία του άρθρου και όχι στον γράφοντα, δεν συμφωνείς;
    Εσύ διάβασες τα σημερινά εγώ έχω μέρες όμως που διαβάζω κι άλλα!
    Δεν κάνεις τώρα εσύ προσωπική επίθεση εναντίον μου;;; Με εκθειάζεις και δεν το … κατάλαβα;;;;
    Μα φίλε μου γράφει πράγματα που φυσικά δεν τα είπε ποτε ο Μαρξ – ο άλλος δεν τον ξέρω μπορεί …
    Με τον τρόπο που σχολίαζε, φυσικά και καλύτερα να μην ξανασχολιάσει, τί κάνουμε δηλαδή να τσακωνώμαστε λες και είμαστε παιδάκια;;;
    Εγώ δεν είμα κανά παιδάκι να μου συμπεριφέρονται με τέτοιο τρόπο!!
    Αν θα κοιμάμαι ήσυχος, φαντάζομαι δεν σε έπιασε ο πόνος …
    Έμεινες δηλαδή τώρα εσύ ικανοποιημένος που με ειρωνεύτηκες;;;;;;
    Είπες «μπράβο» στον … ευατό σου;;;;;
    Εντάξει ό,τι πείτε, εγώ εύχομαι να είστε όλοι καλά και να μπορείτε να την «λέτε» σε όποιον γουστάρετε (ξέρεις εγώ πέρασα πολλά χρόνια που δεν μπορούσα να μιλήσω …), φυσικά και δεν ξέρεις με ποιον μιλάς! … ή και αν αξίζει παρόμοιες επιθέσεις …

  29. Ο/Η aliosa λέει:

    Βρε Φάρε, πολύ στο κρανίο τα παίρνεις και μάλιστα τζάμπα. Κανείς δεν σε ειρωνεύτηκε. Τα περι του οτι «μπορείς να κοιμάσαι ήσυχος» είναι χιούμορ. Αν δεν είναι καλό ή κατανοητό ζητώ συγγνώμη.
    Την προσωπική επίθεση που την βλέπεις; Διαφωνία σε κάτι που γράφεις εκφράζω. Φυσικά και δεν σε ξέρω και δεν θα επιχειρούσα ούτε να σε μειώσω ούτε να σου την «πω».
    Βέβαια το τί συμβαίνει κατα τις προηγούμενες μέρες στο μπλόγκ δεν μπορώ να το γνωρίζω. Τα συγκεκριμένα σχόλια «υπεράσπισα» και για τα οποία θα μου επιτρέψεις για μία ακόμη φορά να πώ οτι κάνεις λάθος. Πουθενά δεν είδα να γράφονται παραλογισμοί ή πράγματα που «δεν είπε ο Μάρξ». Αν έχεις να μου αντιτείνεις κάτι ευχαρίστως. Πάντως για μία ακόμη φορά, κάθε άλλο παρά ειρωνική διάθεση έχω απέναντι σου.

  30. Ο/Η faros λέει:

    Εντάξει, aliosa, έγινες απόλυτα κατανοητός και σε ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις σου, αλλά να είσαι σίγουρος κουράστηκα πολύ τις τελευταίες μέρες να «διαπληκτίζομαι» !!!
    Μια ερώτηση μόνο και σε παρακαλώ ας τελειώνει η αντιπαράθεση:
    Από που συνάγεται το συμπέρασμα (διαχρονικά) ότι η Σοσιαλδημοκρατία – ξέρεις η γερμανική η γαλλική η πορτογαλική κλπ. κλπ. ακόμα και η … αμερικάνικη και η ελληνική – έχει στο θεωρητικό της οπλοστάσιο την Μαρξιστική – Λενινιστική θεωρία του Επιστημονικού Σοσιαλισμού;;; (!!!!!!!!!!)

  31. Ο/Η aliosa λέει:

    Φάρε, χαίρομαι που «παρεξήγησις μηδέν». Όσον αφορά τώρα την ερώτηση σου. Πρέπει να διευκρινίσουμε κατ’ αρχάς ότι άλλο πράγμα είναι ο «επιστημονικός σοσιαλισμός» και άλλο ο Μαρξισμός – Λενινισμός . Ο μεν πρώτος είναι η κοινωνική θεωρία του Μαρξ. Ο δε δεύτερος (μαρξισμός – λενινισμός) είναι η πρακτική εφαρμογή (αυτής της θεωρίας) με συγκεκριμένο τρόπο, από συγκεκριμένους ανθρώπους, σε συγκεκριμένο χώρο και με συγκεκριμένα αποτελέσματα. Δεν τα αναφέρω γιατί θα στεναχωρηθούμε πάλι (χιούμορ). Η άλλη απόπειρα πρακτικής εφαρμογής της κοινωνικής θεωρίας του Μαρξ (επιστημονικού σοσιαλισμού) είναι η Σοσιαλδημοκρατία. Η υπόλοιπη Αριστερά λοιπόν αντιτίθεται στην σοσιαλδημοκρατία ένεκα του (ατελέσφορου και αδιέξοδου) τρόπου με τον οποίο αυτή προσπάθησε να υλοποιήσει τα προτάγματα του Μαρξ.
    Αυτό νομίζω ότι προσπάθησε να σου πει και η aleka (και συ «αρπάχτηκες»). Ότι δηλαδή κατά τη γνώμη της (αλλά και την δική μου δεν σου κρύβω), και οι δύο απόπειρες εφαρμογής των θεωριών του Μαρξ απέτυχαν (εκ του αποτελέσματος κρινόμενες). Η μία κατέρρευσε και η άλλη διολίσθησε προς τα δεξιά. Όμως ο «επιστημονικός Σοσιαλισμός» ούτε απέτυχε ούτε κατέρρευσε (το αντίθετο μάλιστα). Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να βρούμε νέους τρόπους εφαρμογής του οι οποίοι να διδάσκονται από το παρελθόν και να «βλέπουν» στο μέλλον. Αυτό πρέπει να είναι το ζητούμενο της σύγχρονης Αριστεράς.

    Υ.Γ Πληροφορίες για τη σχέση σοσιαλδημοκρατίας και Μαρξ, μπορείς να δεις εδω όπου περιγράφεται η ιστορία του Γερμ. Σοσιαλδημ. Κόματος SPD:
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%B1%CE%BB%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C_%CE%9A%CF%8C%CE%BC%CE%BC%CE%B1_%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%93%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B1%CF%82

  32. Ο/Η faros λέει:

    Επί της ουσίας , λοιπόν, είναι η διαφωνία μας , εγώ δεν θεωρώ καν ότι περνάει από … δίπλα από τον Μαρξισμό η Σοσιαλδημοκρατία κατά πρώτον και κατά δευτερον ο Επιστημονικός Σοσιαλισμός είναι εκείνο το πολιτικοοικονομικό σύστημα που οδηγεί στην Κομμουνιστική Κοινωνία.
    Δηλαδή η διαφωνία μας είναι σε βασικά θεωρητικά ζητήματα και γι αυτό άλλωστε φαντάζομαι είμαστε σε διαφορετικούς πολιτικούς χώρους.
    Ενώ εσύ ξέρεις ότι εγώ παλεύω μέσα από το Κομμουνιστικό Κίνημα, αντίθετα δεν ξέρω που κινείσαι εσύ για να γίνεται καλύτερη συννενόηση, έτσι δεν είναι;
    Ο ένας φανερός και ο άλλος κρυμμένος (το ίδιο ίσχυε και με την Αλέκα) βοηθάει νομίζεις στην παραγωγή και προαγωγή του διαλόγου;;;;;

    Δεν χρειάζεται να μου στέλενεις τα ντοκουμέντα του SPD, έχουμε εδώ το ΠΑΣΟΚ που σαν γνήσιος εκφραστής της σοσιαλδημοκρατίας μας κάνει αρκετά σοφούς … ξέρεις παλιά τα εργατικά κέντρα που ήλεγχε η ΠΑΣΚΕ, είχαν στο γραφείο του προέδρου τους τον Μαρξ – τα τελευταία χρόνια αντικαταστάθηκε από τον … Χριστό!!!
    Εσύ τώρα, θεωρείς ότι αποτυγχάνοντας -ας συμφωνήσω μαζί σου για τον διάλογο – η πρώτη εφαρμογή του Μαρξισμού Λενινισμού (μην ξεχνάς τα προβλήματα που δημιούργησε ειδικά ο δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος ) ήρθε το τέλος της … ιστορίας;;;;;

    Εσύ λες αποτυχία εγώ λέω ότι έγινε ανατροπή και κατά τη γνώμη μου ένας σοβαρός λόγος για την ανατροπή αυτή ήταν ο οπορτουνισμός, ο συμβιβασμός των συνδικάτων, η εργατική αριστοκρατία που αναπτύχθηκαν ιδιαίτερα μετά τον θάνατο του Στάλιν και γιγαντώθηκαν στην εποχή του Γκορμπατσόφ. Για τους λόγους αυτούς (που φυσικά δεν είναι ανάγκη να συμφωνείς μαζί μου) αν θέλεις «χτυπάμε» την ηγεσία του Συνασπισμού – σε καμιά περίπτωση τους φίλους και ψηφοφόρους αυτού του κόμματος – και φυσικά και του ΠΑΣΟΚ. Οι ανατροπές στο Σοσιαλιστικό Στρατόπεδο, κατά τη γνώμη μου, έγινε από «μέσα», αν με καταλαβαίνεις τί προσπαθώ να πω …

    Τέλος με βρίσκεις ΑΠΟΛΥΤΑ σύμφωνο στην διαπίστωσή σου ότι «πρέπει να βρούμε νέους τρόπους εφαρμογής του Ε.Σ. οι οποίοι να διδάσκονται απλο το παρελθόν και να «βλέπουν» στο μέλλον. Ξέρεις που διαφωνούμε; Στο ότι εσύ θεωρείς ότι αυτό θα γίνει από μια (αόριστη και άγνωστη) σύγχρονη Αριστερά, ενώ εγώ βλέπω αυτό να γίνεται μέσα από ένα Αντιιμπεριαλιστικό Αντικαπιταλιστικό Δημοκρατικό Μέτωπο, με πρωτοπορία το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας.

  33. Ο/Η cypriotcommunist λέει:

    @ aliosa προτεινόμενη βιβλιογραφία:
    1) ο σύγχρονος δεξιός οπορτουνισμος
    2) συνοπτική κριτική προσέγγιση σύγχρονων αστικών ιδεολογιμάτων και γενικότερων θεωρητικών ζητημάτων
    3) ο αντικομμουνισμός χθες και σήμερα
    όλα εκδόσεις «Σύγχρονη Εποχή»

  34. Ο/Η aliosa λέει:

    Αγαπητέ Φάρε, νομίζω ότι δεν διαβάζεις τι γράφω. Νομίζω επίσης ότι προσπαθείς να μου κάνεις «από άμβωνος» κήρυγμα. Δεκτόν δεν έχω καμία αντίρρηση. Όμως δίνε κάποια βάση σε αυτά που γράφω. Αλλιώς δεν έχει νόημα.
    Λοιπόν, για μία ακόμη φορά: Ο «επιστημονικός σοσιαλισμός» ΔΕΝ είναι πολιτικοοικονομικό σύστημα. Είναι πολιτική θεωρία. Η διαφορά είναι πολύ μεγάλη και πρέπει να την καταλάβεις. Αλλιώς κάνουμε διάλογο χωρίς περιεχόμενο.
    Η ερώτηση που μου έθεσες ήταν σαφής: αν η σοσιαλδημοκρατία έχει στο θεωρητικό της οπλοστάσιο τον Μαρξισμό. Η απάντηση μου ήταν ΝΑΙ. Αυτός είναι και ο λόγος που σε παρέπεμψα στην ιστορία του SPD. Για να διαπιστώσεις και από κάποια άλλη πηγή την απάντηση στην ερώτηση σου (μην μπερδεύεις το ΠΑΣΟΚ με το SPD. Οι διαφορές στην γέννηση και ανάπτυξη είναι τεράστιες). Όσο για το σήμερα, νομίζω ότι και σε αυτό απάντησα. Σου είπα ότι η Σοσιαλδημοκρατία (αυτό ΕΙΝΑΙ πολιτικοοικονομικό σύστημα) απέτυχε γιατί διολίσθησε προς τα δεξιά. Νομίζω ότι περισσότερο σαφής δεν γίνεται να είμαι.
    Πάμε τώρα στην άλλη εφαρμογή- ερμηνεία του «επιστημονικού σοσιαλισμού». Στον μαρξισμό – λενινισμό. Εδώ συμφωνούμε απολύτως , όσον αφορά τα αίτια της πτώσης, κατάρρευσης, ανατροπής ή όπως θέλεις να το πεις (δεν έχει καμία σημασία). Πράγματι, η ανάπτυξη «οπορτουνιστικών» τάσεων, εργατικής ελίτ (την κομματική ελίτ γιατί δεν μου την αναφέρεις;)κ.τ.λ, έφερε την κατάρρευση (ή ανατροπή κατ’εσένα). Ένα σύστημα (και αυτό είναι πολιτικοοικονομικό σύστημα) λοιπόν του οποίου η εφαρμογή επιτρέπει τη δημιουργία φαινομένων σαν τα προαναφερθέντα, πως θα το ονομάσουμε; Άκρως επιτυχημένο; Όχι βέβαια. Αυτό ακριβώς σου έγραψα. Ότι και αυτό το σύστημα ΑΠΕΤΥΧΕ.
    Αγαπητέ Φάρε, στην προσπάθεια να υποστηρίξεις τις θέσεις σου, δεν χρειάζεται ούτε να προβοκάρεις ούτε να συκοφαντείς τον συνομιλητή σου. Ποτέ δεν χρησιμοποίησα εγώ την (καθαρά νεοφιλελεύθερη) θέση περί του «τέλους της Ιστορίας». Νομίζω ότι το ακριβώς αντίθετο φαίνεται στα γραφόμενα μου.
    Θέλω τελειώνοντας να σου απαντήσω κάτι και για τους υπαινιγμούς που κάνεις για την κομματική μου ένταξη. Όπως εσύ έτσι και γώ είμαι στο κομμουνιστικό κίνημα χρόνια. Δεν είμαι όμως στο ΚΚΕ (όπως και σε κανένα άλλο κόμμα. Διευκρινίζω για να μην μπερδεύεσαι). Νομίζω ότι έχω αυτό το δικαίωμα (να είμαι κομμουνιστής χωρίς να ανήκω στο ΚΚΕ). Εκτός αν το ΚΚΕ έχει την «αποκλειστική αντιπροσωπεία» του κομμουνισμού εν Ελλάδι και χρειάζεται κάποιος την ευλογία του για να χρηστεί κομμουνιστής. Όπως το Πατριαρχείο π.χ του οποίου η έγκριση είναι απαραίτητη για να ονομαστείς χριστιανός.

    @ cypriotcommounist.
    Έχω διαβάσει και τα τρία βιβλία και ειλικρινά έμεινα άναυδος! Από τη εποχή του (νομπελίστα!) Σολζενίτσιν έχω να δώ τόση ανιστορικότητα, λασπολογία και προβοκάτσια, συγκεντρωμένη σε κάποιο γραπτό. Ποτέ δεν περίμενα η Ιδεολογική Επιτροπή της ΚΕ του ΚΚΕ (η οποία νομίζω έχει την ευθύνη της συγγραφής) , να πέσει τόσο χαμηλά προκειμένου να περιμαντρώσει το «ποίμνιο» από τυχόν απώλειες (λέγε με ΣΥΝ).
    Και κάτι ακόμα: και τα τρία βιβλιαράκια έχουν εκδοθεί τα τελευταία 2-3 χρόνια. Έτσι μάλλον κάπως αργά έχεις αρχίσει να διαβάζεις φίλε μου. Μην νομίζεις λοιπόν ότι έγινες τόσο σοφός για να προτείνεις και βιβλιογραφίες με τόση αλαζονεία. Ποτέ δεν ξέρεις με ποιόν μιλάς στο Ίντερνετ.

  35. Ο/Η faros λέει:

    aliosa: Επειδή δεν συμφωνούμε με τις δικές σου ανιστόρητες αναλύσεις, φταίμε κι όλας;;;;;;;;
    Φυσικά και δεν είσαι κομμουνιστής αν δεν είσαι στο ΚΚΕ (και δεν εννοώ μέλος, κατ΄ανάγκην, έτσι;) και πολύ περισσότερο αν το χτυπάς με τόση μανία!!!! Τώρα στην Ελλάδα ζούμε, και ισχύει το ότι είσαι ό,τι δηλώσεις!!!
    Φυσικά και δεν σε ξέρουμε, όπως δεν ξέρεις και συ εμάς, da;;;;;;
    Τέλος, ας μην παίζουμε με τις λέξεις, δεν βοηθάει σε τίποτα …

    Ο Μαρξισμός – Λενινισμός, ο Επιστημονικός Σοσιαλισμός, η Διχτατορία του Προλεταριάτου, ο Δημοκρατικός Συγκεντρωτισμός, ο Προλεταριακός Διεθνισμός είναι στην μια όχθη και στην άλλη είναι η Σοσιαλδημοκρατία, ο Οπορτουνισμός κλπ.
    Οι λαθροχεριές που έχουν γίνει κατά καιρούς για να ιδιοποιηθούν κάποιοι τσιτάτα του Μαρξισμού απλά φέραν τη σύγχυση και τίποτα άλλο …

    Ερώτημα: Υιοθετείς τον … Σολζενίτσιν;;;;;;;;;;;;
    Αν μιλάς με τόσο απαξιωτικά λόγια για την Ι.Ε. της Κ.Ε. του ΚΚΕ , φίλε, ξανασκέψου μερικά πράγματα, θα σε βοηθήσει η σκέψη …

  36. Ο/Η aliosa λέει:

    Κάτι έλεγες για προσωπικές επιθέσεις πριν μερικά σχόλια…

    Εγω πάντως δεν έχω αποκαλέσει ΄κανέναν εδω μέσα ούτε ανιστόρητο, ούτε αντικομμουνιστή, ούτε μη σκεπτόμενο, ούτε ότι άλλο μου έχεις προσάψει.

    Άν διαβάσεις καλύτερα αυτά που γράφω θα αντιληφθείς αν υιοθετώ τον Σολτζενιτσιν.

    Μέχρι στιγμής στις δικές μου «ανιστόρητες» αναλύσεις, δεν βλέπω να αντιπαραθέτεις τις δικές σου «ιστορικές». Κάτι τσιτάτα βλέπω και κάτι συρραφές απο ανακοινώσεις του ΚΚΕ.
    Έναν ιδεολογικό αχταρμά απο έννοιες των οποίων τη σημασία αγνοείς. Αν σε μπερδεύει η θεωρία, άστη. Μη μεταφέρεις τη συζήτηση εκεί. Πες μου εξ αρχής οτι είδες ένα βράδυ τον Λένιν στον ύπνο σου και σου είπε να είσαι με το ΚΚΕ. Να το καταλάβω να μήν συνεχίζω το διάλογο.

    Είχα την εντύπωση ότι μίλαγα με ένα άτομο. Πως προέκειψε αυτός ο περίεργος πληθυντικός. «Δεν συμφωνούμε», «δεν σε ξέρουμε», «δεν μας ξέρεις» κ.τ.λ.
    Μιλώ σε κάποια ομάδα; Γιατί απαντάς για λογαριασμό του κυπριοκομμουνιστή; Φοβάσαι μην φύγει απ τη γραμμή;

  37. Ο/Η faros λέει:

    aliosa: Ω, έτσι τα εξέλαβες αυτά που έγραψα; Σου ζητώ συγνώμη, τις θέσεις σου και μόνο αυτές σχολίασα. Να το ξαναπώ «οι θέσεις που εμφανίστηκαν στο μπλογκ μου ως σχόλια είναι ανιστόρητες, αντικομμουνιστικές, δείχνουν μικρή μελέτη των γεγονότων κλπ.». Ο γράφων τις παραπάνω απόψεις το πιο πιθανό είναι να είναι και ανώτερος από μένα και στις γνώσεις και στην κοινωνική προσφορά και στην κοινωνική αναγνώριση.

    Εγώ κατάλαβα ότι «υιοθετείς τον Σολτζενίτσιν» εννοώ ότι προβάλεις τις απόψεις του ως γεγονότα και τίποτα άλλο.

    Φυσικά παράγω και αναπαράγω τα τσιτάτα του ΚΚΕ!!!
    Τί περίμενες; Να προβάλλω τις απόψεις των οπορτουνιστών ;;; Δεν κατάλαβα …

    Όχι, δεν βλέπω … πολιτικά όνειρα!!!
    (Αν έβλεπα να είσαι σίγουρος τον Λένιν , τον Στάλιν, τον Ζαχαριάδη, τον Φλωράκη αυτούς θα έβλεπα όσο κι αν σε πειράζει αυτό (;)).

    Εσύ πως υπερασπίστηκες άλλους σχολιαστές, σε μένα δεν δίνεις το δικαίωμα αυτό – περίεργες απόψεις περί διαλόγου έχεις!!!

    Ιδελογικός αχταρμάς υπάρχει στον ΣΥΝ και στο ΠΑΣΟΚ, αγαπητέ, όχι στο ΚΚΕ.

    Φυσικά και είμαι ένα άτομο, εσύ δεν ξέρω πόσοι είστε που μου επιτίθεστε ομαδόν , μια πρόταση να κάνω;;;;; Κάντε ένα μπλογκ και σεις – εύκολο είναι – και βάλτε τις απόψεις σας και τις θέσεις σας, δεν θα σας ενοχλήσει κανείς (μήπως γι αυτό μπαίνετε και επιτίθεστε σε μένα λες και σας έχω κάνει κανένα κακό ή σας πείραξα πουθενά!!!)

    Αυτό θα ήθελα, αλήθεια, να το μάθω, γιατί αυτές οι επιθέσεις σε κάποιον που δεν τον ξέρετε; Τί έχετε να κερδίσετε;

  38. Ο/Η cypriotcommunist λέει:

    @ aliosa
    1. κατ’ αρχήν όπως εσύ είπες «ποτέ δεν ξέρεις με ποιόν μιλάς στο Ίντερνετ».
    2. Τη συγκεκριμένη βιβλιογραφία στην έδωσα γιατί είναι η νεότερη που υπάρχει στο θέμα που συζητούσες με τον φάρο και όχι γιατί είναι η μοναδική που διάβασα. Αν την είχες διαβάσει θα ήσουν σίγουρος για το ποιος είχε την ευθύνη της συγγραφής και δεν θα έβαζες το «νομίζω»… (βεβαιά αυτό που σου γράφω δεν είναι επιχείρημα, αλλά την επισήμανση την κάνω).
    3. Δεν χρειάζομαι τον φάρο να με υπερασπίσει, μπορώ και μόνος μου.
    4. Το ιδεολόγημα περί «προβάτων» κλπ κλπ τα έχω φάει στη μάπα άπειρες φορές και συνήθως είναι το όπλο που χρησιμοποιούν όσοι στάθηκαν ανίκανοι να αντιμετωπίσουν διαφορετικά τα ιδεολογικά επιχειρήματα. Αν θες να συζητήσεις με επιχειρήματα, με βάση την ιδεολογία πολύ ευχαρίστως θα το έκανα αλλά λυπάμαι… με την πρώτη σου απάντηση προς εμένα έριξες πολύ χαμηλά το επίπεδο της συζήτησης και ειλικρινά τόσο πολύ προς τα κάτω που δεν μπορώ καν να κοιτάξω… ζαλίζομαι…
    υ.γ. 1. μην μου αρχίσεις τα μπαρμπούτσαλα ότι φοβάμαι κλπ κλπ. Εσύ θα ρίξεις ακόμη πιο χαμηλά το επίπεδο σου…
    υ.γ. 2. ο «επιστημονικός σοσιαλισμός» δεν είναι πολιτική θεωρία. Είναι ένας από τους τρεις πυλώνες του μαρξισμού (επιστημονικός σοσιαλισμός, πολιτική οικονομία, φιλοσοφία {διαλεκτικός και ιστορικός υλισμός}). Ονομάστηκε έτσι σε αντίθεση με τον «ουτοπικό σοσιαλισμό», ακριβώς γιατί ο ένας βασίζεται στις, ας το θέσουμε έτσι, «καλές προθέσεις» της πλουτοκρατίας ενώ ο Μαρξ με τον «επιστημονικό σοσιαλισμό» απέδειξε επιστημονικά ότι ο σοσιαλισμός/κομμουνισμός είναι νομοτέλεια.

    @ φάρε σ’ ευχαριστώ για την «υπεράσπιση». αν και όπως είπα στον αλιόσα μπορώ να υπερασπίσω και μόνος μου τον εαυτό μου, αν κάποιος μου τα χώνει και δεν έχω προλάβει να το δω (όπως σε αυτή την περίπτωση) γουστάρω, ναι, να με υπερασπιστείς ξανά έτσι για «να φκάλλουν φουτούνες» κάποιοι…

  39. Ο/Η faros λέει:

    aliosa: Κατάλαβες ;;;;;;;;;;;

    cypriotcommounist: ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ στο μπλογκ μου να υπερασπίζομαι τους συντρόφους μου και θα το κάνω με νύχια και με δόντια αν χρειαστεί, δεν με πτοούν οι απαξιωτικοί χαραχτηρισμοί των πολιτκών μας «εχθρών»!

  40. Ο/Η aliosa λέει:

    @ cyprotcomounist:
    ο “επιστημονικός σοσιαλισμός” δεν είναι πολιτική θεωρία. Είναι ένας από τους τρεις πυλώνες του μαρξισμού (επιστημονικός σοσιαλισμός, πολιτική οικονομία, φιλοσοφία {διαλεκτικός και ιστορικός υλισμός}). Ονομάστηκε έτσι σε αντίθεση με τον “ουτοπικό σοσιαλισμό”, ακριβώς γιατί ο ένας βασίζεται στις, ας το θέσουμε έτσι, “καλές προθέσεις” της πλουτοκρατίας ενώ ο Μαρξ με τον “επιστημονικό σοσιαλισμό” απέδειξε επιστημονικά ότι ο σοσιαλισμός/κομμουνισμός είναι νομοτέλεια.

    Μαθήματα Μαρξισμού (και ελληνικής γλώσσας επίσης), στην ΚΟΒΑ σου, «ζαλισμένε» και»υψηλού επιπέδου» φίλε μου. Κάνε τον κόπο να ΄ριξεις μια ματιά στα προηγούμενα σχόλια και θα δείς οτι συμφωνώ απολύτως με την αναφορά της αλέκας για τον «ουτοπικό» (Φουριέ, Σαιν -Σιμόν, Όουεν) και τον «επιστημονικό σοσιαλισμό». Επίσης ρίξε μιά ματιά σε ένα ελληνικό λεξικό να δείς τι σημαίνει «πολιτική θεωρία» και αν η σημασία αυτή έρχεται σε αντίθεση με τη δυνατότυτα να είναι ένας εκ των τριών πυλώνων μιας άλλης γενικότερης Θεωρητικής προσέγγισης (μην χρησιμοποιείς τέτοιες λέξεις γιατί γίνονται συνειρμοί με το Μααστριχτ και τούς τρείς πυλώνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης!!!).

  41. Ο/Η faros λέει:

    Εντάξει aliosa τον … ξέσκισες και τον cypriotcommounist, θερμά συγχαρητήρια!!!
    Μαθήματα σε σένα θα κάνουμε που το παίζεις … καθηγητής, αλλά μάλλον το σχολείο που πήγαινες είχε για καθηγητές τις διάφορες ρεπούσες!!!
    Τώρα αν έγραψες και το … λεξικό του μπαμπινιώτη, τί να πει κανείς μπράβο!
    Σταμάτα να είσαι τόσο προκλητικός – άντε στον συνασπισμό σου και άσε μας …

  42. Ο/Η andriou λέει:

    Aliosa: Θαυμάζω την υπομονή σου φίλε μου, αλλά ειλικρινά, τι προσπαθείς να πετύχεις; Όταν λες ότι άλλο τα παπούτσια και άλλο τα μπρόκολα και παίρνεις ως απάντηση ότι είσαι ανιστόρητος και να μην παίζεις με τις λέξεις, τι περιμένεις; Παίρνεις τα κουβαδάκια σου και πάς παρακάτω. Κάπου που ο διάλογος να έχει έννοια. Αλλιώς ακολουθείς τους κανόνες. Δεν διαχωρίζεις τα παπούτσια από τα μπρόκολα και την επόμενη φορά βγαίνεις με λαχανικά στα πόδια. Συγγνώμη που σου μιλάω έτσι, αλλά νομίζω ότι δεν μπορείς να διακρίνεις το αυτονόητο. Ότι δηλαδή ο δογματισμός και η πολιτική οπισθοδρόμηση είναι ανίατες αρρώστιες που ταλανίζουν την Αριστερά εδώ και πολλές δεκαετίες. Δεν θα τις γιατρέψεις εσύ! Όχι ότι δεν οφείλεις να προσπαθήσεις αλλά μην περιμένεις και πολλά.

    Θα σου δώσω μόνο ένα παράδειγμα για να το καταλάβεις. Ήδη από τα μέσα της δεκαετίας του ’50 άρχισαν να ακούγονται (μέσα στην Αριστερά) οι φωνές που έλεγαν ότι η κομματική νομενκλατούρα που (κυρίως επί Στάλιν) είχε εγκατασταθεί στο ΚΚΣΕ, ευνοούσε την εκτροφή φαινομένων όπως ο ελιτισμός, η σήψη κ.τ.λ. Ε λοιπόν, αλλοίμονο σε όποιον τολμούσε να εκστομίσει τέτοιου είδους απόψεις μέσα και έξω από το κόμμα (μιλάω για την Ελλάδα αν και το φαινόμενο είχε πανευρωπαϊκή διάσταση) αρχικά «στολίζονταν» ακριβώς όπως και σήμερα (οπορτουνιστής, αντικομουνιστής κ.τ.λ.) και στην συνέχεια οδηγούνταν στην ηθική και πολιτική του εξόντωση . Οι διαγραφές και ο διασυρμός ήταν καθημερινές πρακτικές. Μέχρι και στο εκτελεστικό απόσπασμα έφτασαν κάποιοι σύντροφοι.

    Από τότε πέρασε μισός αιώνας. Πολλά ξεχάστηκαν πολλά μας πονάνε ακόμη. Το κυριότερο όμως (για την αριστερά ) γεγονός αυτή την περίοδο που μεσολάβησε, ήταν η κατάρρευση των σοσιαλιστικών δημοκρατιών. Και να που (εδώ πιο πάνω) και με διαφορά φάσης μισού αιώνα, βλέπω το εξής σχόλιο:
    «κατά τη γνώμη μου ένας σοβαρός λόγος για την ανατροπή αυτή ήταν ο οπορτουνισμός, ο συμβιβασμός των συνδικάτων, η εργατική αριστοκρατία που αναπτύχθηκαν…»

    Ότι δηλαδή υποστήριζαν τότε αυτοί τους οποίους αποκαλούσαν οπορτουνιστές και αντικομουνιστές. Αυτούς που διέσυραν και λοιδορούσαν.

    Κάτι ανάλογο, να είσαι σίγουρος ότι θα συμβεί και τώρα. Μετά από χρόνια, οι αντίστοιχοι μπλόγκερς θα λένε: «για την συρρίκνωση του ΚΚΕ φταίει η άρνηση του, να αγωνιστεί από κοινού με την υπόλοιπη αριστερά και την οποία άρνηση επέβαλαν οι οπορτουνιστές». Οπωσδήποτε υπεύθυνοι θα θεωρηθούν και πάλι οι «οπορτουνιστές», εσύ δηλαδή και εγώ που καλούμε το ΚΚΕ να πάρει μέρος στους κοινούς αγώνες και να μην απομονώνεται. Γιατί οι «οπορτουνιστές» είναι για τους θεοκρατικούς πολιτικούς σχηματισμούς (τύπου ΚΚΕ) κάτι σαν τους «εβραίους». Είναι υπεύθυνοι για όλα.

    Γιαυτό λοιπόν aliosa αν θέλεις άκου την συμβουλή μου. Ο πολιτικός διάλογος έχει ουσία όταν είναι διάλογος. Όταν δηλαδή «διαλέγεσαι». Όταν δίνεις και παίρνεις. Αλλιώς πας παρακάτω.

    Μία παράκληση προς τον Faros:
    Δεν χρειάζεται να ξοδέψεις χρόνο και «ηλεκτρονικό μελάνι» για να μου απαντήσεις. Σαν «πράκτορας της αστικής τάξης» που είμαι έχω επίγνωση ότι είμαι «οπορτουνιστής» και «αντικομουνιστής». Ξέρω πως ότι γράφω είναι «ανιστόρητο» και «αντιμαρξιστικό». Αν θέλεις να κάνεις κάτι για μένα, κάνε μια προσευχή στον «Πατερούλη Ιωσήφ» μήπως και σωθεί η οπορτουνιστική ψυχή μου (που δεν το βλέπω).

  43. Ο/Η faros λέει:

    andriou: Σε ευχαριστώ που μπήκες σε τόσο μεγάλο κόπο. Γράψε αν έχεις μπλογκ να σε επίσκεφτώ διότι όσα γράφεις είναι αρκούντως ενδιαφέροντα (παραβλέπω φυσικά τις ειρωνίες – δεν βοηθάνε παρά μόνο στο να χαμογελάμε, αυτό το κατάφερες).
    Φυσικά και συμφωνώ με την πλειοψηφία των όσων γράφεις, πραγματικά με υποχρέωσες δεν θα μπορούσα να απαντήσω στον aliosa μόνος μου – ποτέ δεν έγραψα ότι είμαι πάνσοφος ή ότι ξέρω αρκέτα, ίσα ίσα οι γνώσεις μου είναι ασήμαντες.
    Την καλησπέρα μου.

  44. Ο/Η aliosa λέει:

    Andriou σε ευχαριστώ και θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου. Έχεις απόλυτο δίκιο. Θα εξακολουθήσω να λέω τα παπούτσια παπούτσια και τα μπρόκολα μπρόκολα. Εκεί που ο διάλογος είναι διάλογος. Αν φυσικά κάποιος μου αποδείξει με επιχειρήματα την «άλλη άποψη», φυσικά και θα την δεχθώ. Όπως και νάχει και πάλι ευχαριστώ για την κατανόηση.

    Υ.Γ Καταπληκτικό το blog σου. Συγχαρητήρια!!!

  45. Ο/Η faros λέει:

    Καλά ρε απίθανοι συνασπισμένοι τόση πλάκα πάθατε από τα αποτελέσματα των φοιτητικών εκλογών και των τελευταίων γκάλοπς, που δίνεται συγχαρητήρια ο ένας στον άλλον στο δικό μου μπλογκ ;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ή φαντάζεστε – ουαί υμίν … – ότι θα με … «φάει» η περιέργεια να πάω στο μπλογκ του andriou;;;;;;;;;;;

    Θα σας το πω καθαρά και ξάστερα : «Έχω μια σκασίλα για τους συνασπισμένους … όση δεν φαντάζεστε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!».

    Πολύ πλάκα έχετε παληκάρια …

  46. Ο/Η aliosa λέει:

    Οχι πρός θεού μην κάνεις το λάθος και πας στο μπλόγκ του άντριου!!! Ειναι σαν να πηγαίνεις σε συγκέντρωση της ΓΣΕΕ. Κομουνιστοπαγίδα!!! Εκτος του ότι είναι τίγκα στον οπορτουνισμό, έχει και ένα τεράστιο αντικομουνιστή δράκο ο οποίος αρπάει τους κομουνιστές και τους τρώει. Επίτηδες για να μειώσει τα ποσοστά του ΚΚΕ ο άθλιος. Μείνε μακρυα και ειδοποίησε και τους άλλους συντρόφους!!!
    Είναι εμφανές ποιός έχει πλάκα φίλε.

  47. Ο/Η faros λέει:

    Την καλημέρα μου.
    Μια απορία μου λύνεις; Δεν σου άρεσε κανένα άλλο άρθρο(;;;;;) και έχεις … κολήσει σ΄αυτό;;;;;;;;;;;

  48. Ο/Η aliosa λέει:

    Δεν είναι μόνο το άρθρο σου που μου αρέσει, κυρίως είναι τα σχόλια. Και μια και τόφερε η κουβέντα. Δεν καταλαβαίνω κάτι που γράφεις πιό πάνω για γκάλοπ. Από ότι θυμάμαι μέχρι προχθές τα γκάλοπ ήταν προϊόντα της «μαύρης αντίδρασης». Τι έγινε τώρα; Ξαφνικά έγιναν έγκυρα;
    Άσε που θυμίζει και λίγο το να «ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα». Καλά δεν βλέπεις οτι στα γκάλοπ πέφτει και το ΚΚΕ; Έτσι όπως πάμε αν πέσει και άλλο ο Συν, το κοντέρ του ΚΚΕ θα μηδενήσει. Αντί λοιπόν να λυπάσαι που χάνει συνολικά η Αριστερά υπέρ του δικοματισμού, πανηγυρίζεις;
    Το άκρον άωτον της μικροψυχίας και της δογματικής τύφλωσης.

    Υ.Γ Πεθαίνω να ακούσω την απάντηση (την είδα σε άλλο μπλογκ) οτι τα γκάλοπ επίτηδες δίνουν πτώση στο ΚΚΕ. Δηλαδή όσον αφορά τον Συνασπισμό είναι πραγματικά, ενω όσον αφορά το ΚΚΕ είναι κατασκευάσματα του κεφαλαίου.

  49. Ο/Η faros λέει:

    Πες μια καλημέρα και … άστην να πέσει … χάμω … !!!!

    Ευγενέστατος ως συνήθως …

    … «πέθανε» , δεν πρόκειται να σου δώσω τη χαρά που θέλεις …

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: