Περαστικά σου Αρλέτα

Ρε παιδιά με τα πολιτικά, ξέχασα τα … ανθρώπινα.
Επειδή η Αρλέτα ήταν η συμπάθεια μου όταν ήμουν μικρός (πριν … αρκετά χρόνια) νιώθω άσχημα που δεν το ανέφερα πιο μπροστά.
Σήμερα (τώρα) άκουσα ότι πάει λίγο καλύτερα.

Περαστικά σου Αρλέτα μέσα από την ψυχή μου και γρήγορα κοντά μας σιδερένια!

5 Responses to Περαστικά σου Αρλέτα

  1. Ο/Η mary λέει:

    Μπράβο σου για το θέμα …

    περαστικά της νά γίνει γρήγορα καλά !

    Είναι απο τις αγαπημένες μου φωνές

  2. Ο/Η faros λέει:

    Άργησα λίγο, αλλά κάποτε πράγματι έλεγα Αρλέτα και ξερό ψωμί …

  3. Ο/Η Karina λέει:

    Good! I’ve been wondering weeks what goes on with Arleta as the Greek news
    available to me here in Scandinavia are not telling anything.
    Perastika to her!

  4. Ο/Η faros λέει:

    Karina: Τα αγγλικά μου είναι χάλια, αν «πιάνεις» τα ελληνικά, αύριο θα προσπαθήσω να μάθω περισσότερα, είμαι μακρυά από το «κέντρο» και δύσκολα κι εγώ μαθαίνω …

    a little bit waitining more …

  5. Ο/Η faros λέει:

    Λοιπόν θα τα γράψω ελληνικά, προσπαθείστε να με καταλάβετε.

    Η Αρλέτα είναι ακόμα στην εντατική του Ερρίκος Ντυνάν, αλλά επειδή είναι εκεί και η Μαριέτα καταλαβαίνετε …

    Σε αναμονή λοιπόν, το σίγουρο είναι ότι η κατάσταση της, ΔΕΝ επιδεινώθηκε.

Σχολιάστε

