Η ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ

H  ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ

Είμαι μία πασχαλίτσα
που όλο θέλω αγκαλίτσα
ψάχνω ένα λουλουδάκι
να κουρνιάσω σα μωράκι

Όλη μέρα τριγυρίζω
μοναχή μου ζουζουνίζω
κι αποφεύγω να πετάω
αν δε βρω φαί να φάω

Πως μ’ αρέσει όταν βρέχει
την οσμή το χώμα π’ έχει
πλατσουρίζω στις λιμνούλες
που στα φύλλα είναι ούλες

Να ο ήλιος βγήκε πάλι
θα μου έρθει όμως ζάλη
μες τα χόρτα διαμέσως
τρέχω να κρυφτώ αμέσως

Ψάχνω ένα πασχαλίτσο
κι ας τονέ λένε Μήτσο
μια κατάσταση να κάνω
τη καρδούλα μου να γειάνω

Όμως φευ πέρασαν τα χρόνια
τα μαλλιά μου γίναν χιόνια
μαγκούφα έμεινα και μόνη
να παίζω με μία ζώνη!

2 απαντήσεις στο Η ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ

  1. Ο/Η SOLOMANTZAROS λέει:

    Πάνω στο χειροκρότημα , μπερδεύτηκα με τη ζώνη.Τι ζώνη είναι αυτή; αγνότητας [πυ λέμε ή παρθενίας ;

  2. Ο/Η SOLOMANTZAROS λέει:

    Πάνω στο χειροκρότημα , μπερδεύτηκα με τη ζώνη.Τι ζώνη είναι αυτή; αγνότητας που λέμε ή παρθενίας ;

Σχολιάστε

