Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ, για την κινητοποίηση των εργαζομένων του Ομίλου Λαναρά.
“Το ΚΚΕ χαιρετίζει την κινητοποίηση των εργαζομένων του ομίλου Λαναρά και απαιτεί να πληρωθούν οι εργαζόμενοι όλα τα δεδουλευμένα τους και να τους διασφαλιστεί το δικαίωμά τους στην εργασία.
Καλεί την εργατική τάξη, τα συνδικάτα της, να εκφράσουν αποφασιστικά τη συμπαράσταση και την αλληλεγγύη τους στους εργάτες και τις εργάτριες του ομίλου Λαναρά.
Τα προβλήματα των εργαζομένων στο συγκεκριμένο όμιλο, όπως και αυτά που βιώνει συνολικά η εργατική τάξη στη χώρα μας, έχουν την ίδια μήτρα που τα γεννά και τα οξύνει: Τη φιλομονοπωλιακή φιλεργοδοτική πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των κυβερνήσεων του δικομματισμού.
Γι΄αυτό και οι εργαζόμενοι πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι όσο η συγκεντρωμένη παραγωγή στους κλάδους της οικονομίας βρίσκεται στα χέρια των επιχειρηματιών, των πολυεθνικών ή στην ευθύνη ενός φιλομονοπωλιακού κράτους, ούτε οι λαϊκές ανάγκες θα καλύπτονται ούτε τα σύγχρονα δικαιώματα των εργαζομένων σε αυτούς θα διασφαλίζονται.
Το ΚΚΕ καλεί τους εργαζόμενους στον όμιλο Λαναρά να απορρίψουν αποφασιστικά τους εκβιασμούς που κάνει ο εργοδότης για να εξασφαλίσει πρόσθετα προνόμια. Με τη δράση τους και με την ψήφο τους πρέπει να αλλάξουν τους συνδικαλιστικούς και πολιτικούς συσχετισμούς σε βάρος των δυνάμεων που υποστηρίζουν τα συμφέροντα του κάθε “Λαναρά” και της ΕΕ”.
Από την μεριά μου, μία μόνο προσθήκη – παραίνεση :
ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ ΜΗΝ ΣΚΥΒΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ
ΜΕ ΤΟ Κ Κ Ε ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΑΛΗ !
Δημοσιεύθηκε Παρασκευή, Ιουλίου 11th, 2008 στις 12:05 πμ στην κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΑ. Μπορείτε να παρακολουθείτε τις όποιες απαντήσεις σε αυτήν την καταχώρηση μέσω RSS 2.0.
Αφήστε μια απάντηση, ή trackback από την δική σας ιστοσελίδα.
Ιουλίου 11, 2008 σε 10:41 πμ |
Η εργατική τάξη .επειδη ακριβως δεν έχει καμμιά ιδιοκτησία στα μέσα παραγωγής, επειδή είναι αυτή που παράγει την υπεραξία .την οποία καρπώνεται το κεφάλαιο,ειναι αυτή που μπορεί,παίρνοντας την πολιτική εξουσία να μετατρέψει την ατομική ιδιοχτησία των μέσων παραγωγης σε κοινωνική.Απαιτιτεί μαζική κοινωνικοπολιτική ,επαναστατική δράση .Αυτή ειναι η ταξική πάλη που για να διεξάγεται αποτελεσματικά ,η εργατική τάξη οργανώνεται στο ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ…..ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ…Και βέβαια να απομωνοθούν τα στηριγματα του αστικου πολιτικού συστήματος…ΑΣΧΕΤΟ.. εκαμα μεταγωγη σε αλλη τηλΕΦΩΝΙΚΗ, εταιρεια …με του κοσμου τα καλούδια..υποσχέσεις για ξεφτηλιστηκες-λαΐκαί τιμαί- ΠΑΠΑΡΙΑ,,8 Μερες χωρις συνδεση τηλ-νετ..και 189Ε λογαρία.. με μια χρέωση..σημερα θα παιξουμε ΚΑΤΣ,,,
Ιουλίου 11, 2008 σε 11:30 πμ |
Φάρε καλημέρα,
Μια απορία: αφού όπως μου έχεις πει σε προηγούμενες συζητήσεις, οι εργαζόμενοι μπορούν να πάρουν στα χέρια τους μια επιχείρηση, γιατί δεν γίνονται μερικά τέτοια πειράματα με επιχειρήσεις που κλείνουν; Ας τις πάρουν οι εργαζόμενοι να δούμε αν αυτό το μοντέλο είναι εφικτό. Προσωπικά βέβαια πιστεύω ότι δεν είναι.
Ιουλίου 11, 2008 σε 3:04 μμ |
Ρε, freedomlog, – κατ΄αρχή σε χαιρετώ – αφού την ξέρεις την απάντηση, γιατί το βασανίζεις
1. Οι εργάτες σε ένα εργοστάσιο (χοντρά τα λέμε) εκλέγουν τον Διευθυντή και τα άλλα στελέχη λειτουργίας του, τους ελέγχουν, τους αντικαθιστούν, επίσης ελέγχουν το προϊόν και την κατανομή του.
Όλα αυτά στα πλαίσια ενός Κεντρικού Σχεδιασμού που καθορίζει το είδος των παραγωγικών μονάδων και την κατανομή των προϊόντων.
Αυτό λέγεται με άλλα λόγια Κοινωνικοποίηση των Μέσων Παραγωγής (είπαμε χοντρά, οι λεπτομέρειες είναι τόμοι ολόκληροι)
Τα όργανα που θα γίνονται τα παραπάνω μπορεί π.χ. να λέγονται σοβιέτ, συνδικάτα, εργοστασιακές επιτροπές ή ό,τι άλλο κρίνουν οι εργαζόμενοι, τότε !
2. Δυστυχώς φίλε μου στην Ελλάδα σήμερα οι εργαζόμενοι μόνο επίσχεση εργασίας μπορούν να κάνουν – και το κάνουν δες π.χ. την επιχείρηση ΚΑΖΗΣ (θα το κάνω και ποστ). Μακάρι να τους άφηναν τους εργάτες να πάρουν στα χέρια τους το εργοστάσιο. Τί λες μπορούν και δεν το κάνουν ;
Βρε παληκάρι μου αν πάνε να κάνουν κάτι τέτοιο θα συμβούν πράματα και θάματα όπως:α) Θα τους στείλουν τα ΜΑΤ. β) Θα τους κόψουν φως νερό τηλέφωνο. γ) Θα μπουν στην μαύρη λίστα να μην μπορούν να πωλούν το προϊόν τους κλπ. κλπ.
Μου κάνει εντύπωση η απορία σου !
Εκτός αν θέλεις να με δοκιμάσεις … πως θα σου απαντήσω …
Ιουλίου 11, 2008 σε 3:19 μμ |
Παύλε Κόκκινε: Έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα. Φχαριστώ για την συμβολή σου στον διάλογο.
Στα άσχετα … παντού τα ίδια είναι …
Ιουλίου 11, 2008 σε 4:12 μμ |
Φάρε, ναι την απάντηση την περίμενα

Δεν εννοούσα όμως να πάρουν το εργοστάσιο δια της βίας. Υπάρχουν ένα σωρό άνεργοι, γιατί δεν οργανωνονται σε αυτά που λες και να φτιάξουν οι ίδιοι ένα εργοστάσιο, εταιρεία, κλπ. ή να ζητήσουν ένα από τα πολλά που κλείνουν.
Παύλε Κόκκινε: Εμένα η δική μου σύνδεση προς το παρόν “φυσάει”, καμμία σχέση με τον “αξιόπιστο” και την Κοκκαλοεταιρεία που είχαα πρώτα. Για κάποια μικροπροβληματάκια που είχα την πρώτη μέρα, απάντησαν αμέσως και τα αντιμετώπισαν γρήγορα.
Ιουλίου 11, 2008 σε 4:13 μμ |
Φυσικά και δε θέλω να σε δοκιμάσω. Δεν έχω πλήρη άποψη για το τι πιστεύει το ΚΚΕ, και θέλω ν’ ακούω τη γνώμη απλών ανθρώπων γιατί τα επίσημα κείμενα φίλε μου είναι για μένα πιο δυσμόητα και από αυτά που γράφουν οι συμβολαιογράφοι …
Ιουλίου 11, 2008 σε 7:36 μμ |
freedomlog (1) : Εντάξει, αφού την περίμενες, πραγματικά ανακουφίστηκα – και δεν κάνω πλάκα.
Στο δεύτερο σημείο συμφωνώ μαζί σου μόνο άφησέ με να κάνω δυο παρατηρήσεις :
α) Μακάρι να μπορούσαν οι εργάτες να φτάσουν σε τόσο υψηλό βαθμό συνειδητοποίησης, μακάρι …
β) Παραμένει το πρόβλημα ότι θα αντιμετωπίσουν ένα καλά οργανωμένο κεφάλαιο το οποίο θα έχει και τη συμπαράσταση του Αστικού μας Κράτους (κυβέρνηση, νομοθετική εξουσία, δικαστική, “σωφρονιστική” κλπ.)
freedomlog (2): … τα επίσημα κείμενο … συμβολαιογράφοι … έ, αυτήν την … παρομοίωση πρώτη φορά την βλέπω … γελάω μισή ώρα … δίκιο έχεις …

Στην ουσία, αναγκαστικά είναι δυσνόητα τα κείμενα διότι η Σοσιαλιστική Εξουσία, η Σοσιαλιστική Οικονομία, η Σοσιαλιστική Κοινωνία, διέπεται από νόμους και κανόνες δικούς της που φυσικά είναι κείμενα επιστημονικά.
Πολλές φορές είναι και για μένα δυσνόητα, διότι, φίλε μου, εγώ ένα εξατάξιο γυμνάσιο έχω βγάλει μόνο – για αυτό και κάποιες απαντήσεις μου πιθανόν να μην είναι ικανοποιητικές. Εδώ το Κόμμα έχει στήσει ολόκληρο μηχανισμό το Κέντρο Μαρξιστικών Ερευνών για να μπορέσει να απαντήσει εν μέρει …
Επίσης εκδίδει την ΚΟΜΕΠ (Κομμουνιστική Επιθεώρηση) που για να την διαβάσει κάποιος σαν και μένα θέλει ένα μήνα.
(για σένα όμως θα ήταν ένα χρήσιμο εργαλείο, άσχετα με τα πολιτικά σου πιστέυω, μιλάω για επιστημονικές αναλύσεις, θα έπαιρνες πολλές απαντήσεις όχι κατ΄ανάγκην … σοσιαλιστικές !)
Ιουλίου 11, 2008 σε 9:58 μμ |
Φάρε δυστυχώς μεγάλωσα με μαθηματικά και τα κείμενα τύπου συμβολαιογράφων μου είναι αδύνατον να τα διαβάσω…
Βρήκα την ΚΟΜΕΠ στο Internet και θα διαβάσω όσα κείμενα μου φανούν ενδιαφέροντα (να δώ που θα βρώ χρόνο βέβαια … )
Ιουλίου 12, 2008 σε 9:09 πμ |
freedomlog: Καλημέρα κι από δω. Και γω των μαθηματικών ήμουνα, σε καταλαβαίνω απόλυτα εγώ που σου το λέω ξέρεις πόσο δυσκολεύομαι να διαβάσω κάποια κείμενα ;;;
Έχω και μια ηλικία πλέον …
Εσύ είσαι και μορφωμένος άνθρωπος, πιο εύκολο θα είναι.
Ιουλίου 12, 2008 σε 7:40 μμ |
Μορφωμένος; Δε νομίζω, απλά κάποια τεχνική εκπαίδευση έχω. Για τα λοιπά θέματα απλά προσπαθώ να μελετώ, να ψάχνω και ν’ αμφισβητώ, όπως πολλοί άλλοι άνθρωποι.
Ιουλίου 12, 2008 σε 8:42 μμ |
Για μένα φίλε μου, freedomlog, και μια εφημερίδα που διαβάζω και εδώ που “παίζω” δύσκολο είναι, αλλά το προσπαθώ, η προσπάθεια φυσικά “ελέγχεται”.
Ιουλίου 12, 2008 σε 9:19 μμ |
Πάντως μια που μιλήσαμε για “μόρφωση”, διαφωνώ απόλυτα με τη νεοελλημική αντίληψη ότι μορφωμένος είναι αυτός που έχει πτυχία. Άλλο εκπαίδευση (επγγελματική) και άλλο παιδεία (μόρφωση). Δυστυχώς η πλειοψηφία σήμερα έχει ένα κάρο πτυχία, αλλά είναι κοινωνικά και ουσαιαστικά αμόρφωτη – και τις συνέπειες τις ζούμε κάθε μέρα.
Ιουλίου 12, 2008 σε 9:54 μμ |
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου freedomlog !
Ιουλίου 12, 2008 σε 11:09 μμ |
Υπαρχει και κατι το οποιο παραβλεπετε η κοινωνικη μορφωση τι να τα κανω τα πτυχια και τα μαστερ αν ο αλλος ειναι λακες και τσατσος των αφεντικων…
Ιουλίου 12, 2008 σε 11:54 μμ |
Ξέρεις τί μου θύμησες με το σχόλιό σου Nikos;;;
Την Ακαδημία Αθηνών την περίοδο της χούντας !
Ιουλίου 13, 2008 σε 11:36 πμ |
@Nikos, αν διαβάσεις το σχόλιό μου θα δεις ότι λέω ακριβώς αυτό, ότι δηλαδή είμαστε κοινωνικά αμόρφωτοι.
Ιουλίου 13, 2008 σε 9:41 μμ |
Μόνο κοινωνικά freedomlog ;;;
Νομίζω και πολιτικά και συνδικαλιστικά και … μορφωτικά είμαστε λαός αμόρφωτος !
Ιουλίου 13, 2008 σε 10:47 μμ |
Βέβαια Φάρε συμφωνώ απόλυτα, αμόρφωτοι σε όλα.