Κύριοι, του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ και του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ :
(και όποιος άλλος θέλει και μπορεί)

1. Τώρα που δεν θα αναθεωρηθεί το άρθορ 16 λύθηκαν όλα τα προβλήματα της Παιδείας;
2. Συμφωνείτε για την κατάργηση της κοινοτικής οδηγίας 36/05 για την αναγνώριση των ΚΕΣ;
3. Συμφωνείτε να καταργηθεί συνολικά ο νόμος- πλαίσιο για την Παιδεία;
4. Συμφωνείτε να αποσυρθεί το νομοσχέδιο για τα μεταπτυχιακά;
5. Έχετε την άποψη ότι ο νέος τρόπος εκλογής οργάνων διοίκησης είναι πιο “δημοκρατικός” – πράγμα που σημαίνει αποδοχή του νόμου-πλαίσιου;
6. Ποια είναι η θέση σας για την “χρηματοδότηση” των μεταπτυχιακών προγραμμάτων από ιδιωτικούς φορείς;
7. Τελικά είστε υπέρ ή κατά των κατευθύνσεων της Μπολίνια και της στρατηγικής της Λισαβόνας;
8. Είστε υπέρ ή κατά της εισόδου στα Πανεπιστήμια των επιχειρηματιών;
9. Μιλάτε για κατάργηση των εισαγωγικών εξετάσεων (το θυμηθήκατε τώρα που γίνονται οι Πανελλαδικές), προβλέποντας “4ο” έτος στο Λύκειο ή εξετάσεις “ξεκαρταρίσματος” στις σχολές;
10. Τί γνώμη έχετε για την πρόταση περί Ενιαίου Υποχρεωτικού Δωδεκάχρονου Βασικού Σχολείου;
11. Αποδέχεστε ή όχι την ριζική αλλαγή στα αναλυτικά προγράμματα και βιβλία;
12. Τί λέτε για την θεσμοθέτηση δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής;
13. Να καταργηθούν ή όχι οι ταξικοί εξεταστικοί φραγμοί;
14. Ποια είναι η άποψή σας για την αναδιαμόρφωση μιας αληθινά Ενιαίας Ανώτατης Εκπαίδευσης;
15. Συμφωνείτε ή όχι με την Ιδρυση Δημόσιων και Δωρεάν Επαγγελματικών Σχολών μετά τη δωδεκάχρονη εκπαίδευση.
16. Πιστεύετε ή όχι στην κατοχύρωση ενιαίας και αποκλειστικά δημόσιας και δωρεάν Παιδείας;
Μαΐου 22, 2008 σε 9:18 πμ |
Αφου προσκαλείτε τον καθένα να απαντήσει, θα απαντήσω και γω. Λοιπόν:
1) Όχι! Αυτά τα λένε οι αριστεροί.
Κατά!
2) Ναι! Και να καταργηθεί και ολόκληρη η Κοινότητα.
3) Ναι! Και να καταργηθεί και η παιδεία εν γένει.
4) Ναί!
5) Όχι! Αλλά κάτω οι καταλήψεις. Να καθίσουν να διαβάσουν τα κωλόπαιδα που θέλουν και αγώνες!
6) Ίδια με του ΚΚΕ!
7) Όχι! Όχι! Και απορώ πως μπορείτε να εκστομίζετε τέτοιες κακές λέξεις.
9) Η Μακεδονία είναι Ελληνική!
10) Ναι! Ναι! το είπε και ο Άδωνης.
11) Ναί! Και να καεί δημοσίως το βιβλίο της Ιστορίας.
12) Ναί!
13) Να καταργηθούν!
14) Έχω μιά άποψη…μμμ, να γλύφεις και τα δάχτυλα σου!
15) Όχι!
16) Ναί!
Τι λέτε; Παιρνώ τις εξετάσεις; Θα με πάρετε στο ΚΚΕ ή να κάνουμε καμμιά στρατηγική συνεργασία;
Μαΐου 22, 2008 σε 1:47 μμ |
ΛΑ.Ο.Σ : Καλημέρα και σε ευχαριστώ που συμμετέχεις και απαντάς και μάλιστα επί της ουσίας. Μου επιτρέπεις, ασφαλώς, να … μετααπαντήσω.
1. Όχι όλοι οι … δηλούντες αριστεροί οι του Πασόκ και του Συν/Σύριζα μόνο!
(εγώ φυσικά δεν δηλώνω αριστερός, αλλά κομμουνιστής)
2. Το καλύτερο θα ήταν να παλέψουμε για μια κοινότητα που το κουμάντο θα το κάνει η Εργατική Τάξη (με τους συμμάχους της φυσικά).
3. Να καταργηθεί η Παιδεία (sic) ;;;;;;;;;; Δεν σε πιάνω …
4. Δεκτόν
5. Οι αγώνες αυτών των … “κωλόπαιδων” που λες φέραν την δημοκρατία στη χώρα, μην το ξεχνάς, για να μπορούμε να μιλάμε εσύ και εγώ.
6. Δεκτόν
7. Να μου επιτρέψεις να σου πω ότι Πασόκ και Συν πίνουν … νερό στο όνομα της Μπολόνια και της Λισαβώνας !!!
8. (?????????)
9. Άσχετον … !!!
10. Μπράβο !!!
11. Μη λέτε, αγαπητέ, “καεί” θυμίζει … Ιερά Εξέταση και Ναζί και δεν νομίζω ότι χρειάζονται να γίνονται τέτοιοι συνειρομοί, έτσι δεν είναι;
12. Δεκτόν
13. Δεκτόν
14. Αν θες πες την ή μάλλον γράψε την, ευχαριστώ.
15. Γιατί όχι, μέχρις στιγμής οι απαντήσεις σου επιλέγουν την Δωρεάν Εκπαίδευση, λάθος κατάλαβα;
16. Είδες ;;; Δεν είσαι σε αντίφαση με το 15;;;
Να σε ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά για την συμμετοχή σου, δεν μπαίνει ζήτημα εξετάσεων, ο καθένας μας στο μπόγκινγκ, νομίζω, μπορεί να εκφράζεται ελεύθερα και να λέει τις απόψεις του – αν θέλεις να έρθεις στο ΚΚΕ, υπάρχουν διαδικασίες που δεν θα σου τις πω εγώ, φυσικά.
Και πάλι τους χαιρετισμούς μου.
Μαΐου 22, 2008 σε 2:10 μμ |
Φάρε
οι ερωτήσεις σου μου θυμίζουν Ερυθρό…Σκονάκι αντέγραψες;
Μαΐου 22, 2008 σε 6:16 μμ |
Λάμπρο οι παπαριες σου θυμίζουν τον Αλέξη..εχετε καποια σχέση?…Ιδεολογική εννοώ..
Μαΐου 22, 2008 σε 6:21 μμ |
Α ρε wordpress όλη μέρα δεν μπορώ να γράψω σχόλια …
Ας είναι …
Λάμπρε, δεν είδα το μπλογκ του Ερυθρού, αν είναι όπως τα λες, χαίρομαι που οι κομμουνιστές έχουν την ίδια και αυτή φιλοσοφία και δεν ανήκουν σε καμμιά … δεκαριά τάσεις ο καθένας … (και φυσικά θα τον επισκεφτώ λίγο αργότερα … )
Παύλε Κόκκινε, δεν έχεις ακούσει την … παπαροιδεολογία του οπορτουνισμού;;;;
Ε, αυτό είναι …
Μαΐου 23, 2008 σε 9:31 μμ |
Φάρε πράγματι είναι δύσκολο όχι μόνο να γράψεις αλλά και να δεις τα σχόλια. Δεν πρέπει να φταίει το wordpress όμως γιατί σε άλλα blog δουλεύει καλά.
Όσον αφορά την παιδεία στην Ελλάδα, αυτή έχει τα χάλια της (ιδιαίτερα η τριτοβάθμια).
Παραθέτω κι εγώ τις απόψεις μου (σε όσα έχω άποψη). Οι απαντήσεις μου αφορούν την παρούσα κατάσταση και όχι κάποια “ουτοπία” όπου η παιδεία θα απαρτίζεται από 100% ιδεαλιστές.
1. Όχι
2. Όχι. Νομίζω μάλιστα (απο παραδείγματα φίλων) ότι είναι πιο φτηνό να στείλεις το παιδί σου σε ένα ΚΕΣ, παρά να πληρώνεις Χ χρόνια φροντιστήρια και μετά τα έξοδα διαμονής, διατροφής, κλπ στο ΤΕΙ Άνω Κατοχωρίου.
3. Όχι, χωρίς να συμφωνώ με όλα όσα περιλαμβάνει
4. Οχι
5. Είναι πιο δημοκρατικός, αυτό δε σημαίνει αποδοχή του νόμου στο σύνολό του (νομίζω ότι ο συλλογισμός της ερώτησης είναι λάθος)
6. Συμφωνώ, αρκεί αυτό να γίνεται για προώθηση της έρευνας (χωρίς άμεση ανταπόδοση του πανεπιστημίου προς την εταιρεία υπο μορφή προϊόντων, κλπ).
8. Δεν καταλαβαίνω την ερώτηση, νομίζω ότι επαναλαμβάνει την ερ.6.
9. Οι εξετάσεις πρέπει να καταργηθούν και οι σχολές να επιλέγουν φοιτητές και φυσικά στη συνέχεια να κρίνινται από την απόδοση αυτών των φοιτητών (γιατί αλλοιώς ο καθ’ ένας θα εισάγει τα ανηψάκια, κουμπάρους, κλπ)
11. Ναι, εφ’ όσον αυτό σημαίνει ελεύθερη επιλογή βιβλίων ώστε να καλύπτονται όλες οι απόψεις. (όχι έτοιμα κρατικά συγγράματα που επιβάλουν απόψεις)
13. Όπως και η ερ.9
14. Αν αυτό σημαίνει απόλυτα κρατικής και κεντρικά ελεγχόμενης διαφωνώ πλήρως.
15. Ίσως ναι, αν ήταν πιο συγκεκριμένη η ερώτηση θα βοηθούσε (τι θα κάνουν αυτές οι σχολές δηλαδή, θα παράγουν κι άλλους δημοσίους υπαλλήλους; μετά από 10 χρόνια θα εξομοιωθούν με τα ΑΕΙ; κλπ)
16. Όχι, αν κάποιος θέλει ιδιωτικό σχολείο εγώ δεν μπορώ να του το απαγορεύσω. Πιστεύω όμως στην αναβάθμιση και τη βελτίωση της δημόσιας παιδείας ανεξάρτητα αν υπάρχει ή όχι ιδιωτική. Εγώ για παράδειγμα τα παιδία μου τα στέλνω από πεποίθηση στο δημόσιο σχολείο (κι ας έχω βλαστημήσει εκατομμύρια φορές για το χάλι και τις ελάχιστες γνώσεις που παίρνουν).
Συγνώμη που θα το πώ φάρε, αλλά διακρίνω μεγάλη σύμπτωση απόψεων με το ΛΑΟΣ ή κάνω λάθος;
Μαΐου 23, 2008 σε 11:41 μμ |
george: Κατ΄αρχή σε ευχαριστώ που δίνεις απαντήσεις σε όλα. Η συμμετοχή και η δική σου σε αυτό το άρθρο είναι πολύ σημαντικό πράγμα για μένα. Όσο για την συμφωνία με το ΛΑΟΣ προφανώς εννοείς την απάντηση – σχόλιο ενός φίλου με το nike ΛΑ.Ο.Σ. Να σου πω λοιπόν δύο πράγματα: Πρώτον δεν γνωρίζω τον συγκεκριμένο σχολιαστή, ούτε ζητάω πολιτική ταυτότητα από όποιον μπαίνει εδώ μέσα, φαντάζομαι ότι συμφωνείς με αυτό … και δεύτερον με το με ποιον συμφωνείς ή όχι δεν σε χαραχτηρίζει αυτομάτως … αυτό μου θυμίζει – και με συγχωρείς δεν συνιστά αυτό συνειρμό – κάτι παλιές ασφαλίτικες μέθοδοι για το ήταν ο … παπούς σου είσαι και συ !!!
Επί της ουσίας τώρα :
1. Συμφωνούμε
2. Διαφωνούμε (θα μείνεις χωρίς δουλειά με αυτή την ρύθμιση)
3. Διαφωνούμε (λες τόσες αντιδράσεις να είναι για το τίποτα;)
4. Διαφωνούμε ( εσύ πλήρωσες για το πτυχίο σου;)
5. Δεν είναι λάθος, ειδικά αν δεις τις τελευταίες δηλώσεις κυβερνητικών.
6. Μα, ακριβώς όπως το λες στην παρένθεση θα γίνεται και ακόμη πιο χειρότερα!)
7. Δεν απαντάς, αλλά να σου πω ότι περιλαμβάνονται όλα τα παραπάνω που κάνει η κυβέρνηση νόμους.
8. Η είσοδος αυτή θα αφορά και τα προπτυχιακά, την λειτουργία των σχολών, τα κυλικεία κλπ.
9. Το μπάτε σκύλοι αλέστε και αλεστικά μην δώσετε θα γίνεται αν “ανοίξουν” οι σχολές το ένα είναι αυτό. Το άλλο είναι ότι το λεγόμενο “ξεκαρτάρισμα” μέσα στα πανεπιστήμια θα ανοίξει τους ασκούς του αιόλου στο καθηγητικό κατεστημένο να κάνουν ότι θέλουν μέσα στα τμήματα – τώρα γίνονται τα αίσχη με όσα ακούγονται και μαθαίνονται ακόμα και για εκβιασμούς φοιτητών και χρηματισμούς έχω ακούσει – σκέψου τί θα γίνεται όταν οι καθηγητές θα κόβουν όποιον θέλουν.
Τέλος διαφωνώ με το να διαλέγουν οι σχολές τους φοιτητές διότι οι σχολές δεν γνωρίζουν τις ανάγκες της κοινωνίας συνολικά καθώς και της παραγωγής και της ανάπτυξης της χώρας – αυτό θα πρέπει να γίνεται μέσα από διαδικασίες κεντρικού σχεδιασμού.
Αυτό που περιγράφεις στην παρένθεση γίνεται τώρα και θα γίνεται ακριβώς αν καταργηθούν τελείως οι εξετάσεις εισαγωγής.
10. Δεν θεωρείς σωστό το ενιαίο 12χρονο σχολείο; Δεν απάντησες.
11. Συμφωνούμε με την προυπόθεση της επιλογής από κεντρικό σχεδιασμό.
12. Ούτε γι αυτό έχεις γνώμη;
13. Αυτό έχει σχέση με την κατάργηση π.χ. φροντιστηρίων κλπ. φαντάζομαι συμφωνείς.
14. Διαφωνούμε αυτός ο διαχωρισμός ΑΕΙ και ΤΕΙ π.χ. δεν βοηθάει σε τιποτα.
15. Αυτό αφορά την επαγγλεματική αποκατάσταση σε τομείς που δεν καλύπτονται από την Ανώτατη Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση π.χ. σε οικοδομικές εργασίες.
16. Προφανώς τελείωσες ιδιωτικό δημοτικό γυμνάσιο και λύκειο. Όμως όλα τα παιδιά δεν έχουν την δυνατότητα φοίτησης τόσα πολλά χρόνια σε ιδιωτικά σχολεία. Ξέρεις αυτοί που επιλέγουν τα ιδιωτικά επειδή πληρώνουν γερά έχουν και απαιτήσεις που ικανοποιούνται – ας πούμε πιο καλή μόρφωση πιο πολλές γνώσεις κλπ.
Διακρίνω μια έφεση στον ιδιωτικό τομέα ίσως γι αυτό έχουμε τόσες πολλές διαφωνίες δεν σε αδικώ βλέποντας και εσύ όπως και εγώ τους τομείς του δημόσιου τομέα στην Ελλάδα έ, αυτό το συμπέρασμα βγάζεις, τι τον θες τέτοιο δημόσιο τομέα, όμως εμείς μιλάμε για δημόσιο κοινωνικοποιημένο τομέα με εργατικό έλεγχο από πάνω προς τα κάτω και από κάτω προς τα πάνω.
Και πάλι φχαριστώ για την συμμετοχή σου.
Μαΐου 23, 2008 σε 11:42 μμ |
Τα ανθρωπάκια που βγήκαν είναι κλείσιμο παρένθεσης και τίποτα άλλο …
Μαΐου 24, 2008 σε 8:06 πμ |
Καλημέρα φάρε. Όχι ποτέ δεν πήγα σε ιδιωτικό σχολείο και όπως είπα ούτε τα παιδιά μου πηγαίνουν.
Δεν είμαι υπέρ του ιδιωτικού. Είμαι υπέρ της ελευθερίας των ανθρώπων μέσα στα πλαίσια κάποιων γενικά αποδεκτών κανόνων, κι αυτό γιατί οι κεντρικοί σχεδιασμοί αφαιρούν την προτωβουλία απο τον άνθρωπο και τη δίνουν στο σχεδιαστή. Όσο καλός και να είναι αυτός και όσο αγαθές προθέσεις και να εχει, αποκλείεται να μπορεί να ρυθμίσει τα πάντα. Κάποιος είπε πως “η απόλυτη εξουσία οδηγεί στην απόλυτη ασυδοσία” και συμφωνώ απόλυτα.
Επίσης η ιδεολογία που κάποιος υποτίθεται ότι έχει δεν τον κάνει αυτόματα ηθικό ή όχι. Για παράδειγμα ο καλύτερος καθηγητής που είχα ποτέ ήταν κομμουνιστής. Ο χειρότερος καθηγητής που έχει ο γιός μου είναι επίσης κομμουνιστής. Το ιδιο θα μπορούσε να συμβεί με οποιαδήποτε άλλη ιδεολογία (εξαιρουμένων ίσως των νεο-ναζί που εκ φύσεως είναι απάνθρωποι)
Συμφωνώ με την κατάργηση των φροντιστηρίων, είναι όμως αποτέλεσμα της δημόσιας παιδείας…
Δε λέει κανείς να κόβουν οι καθηγητές όποιον θέλουν. Αντίθετα οι καθηγητές πρέπει να αξιολογούνται από τους φοιτητές, κάτι που συμβαίνει στα πανεπιστήμια της Ευρώπης και των ΗΠΑ. Και η αξιολόγηση αυτή είναι πολύ σημαντική για την εξέλιξή τους. Βέβαια αυτό απαιτεί ανάλογη παιδεία από την πλευρά των φοιτητών, γιατί αλλοιώς θα καταλήξει σε εκβιασμό των καθηγητών.
Δυστυχώς φάρε στην Ελλάδα τείνουμε να εξευτελίζουμε πολλά πράγματα και σ’ αυτό δεν είναι άμοιρη ευθυνών η αριστερά (αυθεντική και γιαλαντζί). Για παράδειγμα η κατάκτηση του δικαιώματος συμμετοχής των φοιτητών στις πρυτανικές εκλογές συχνά μετατράπηκε σε αλισβερίσι.
Ο ΛΑ.Ο.Σ νομίζω ότι λέει αυτά που λέει και το αντίστοιχο κόμμα.
Σε όσα δεν απαντησα είναι γιατί δεν έχω σαφή άποψη και δεν μου αρέσει να λέω “παπαρολογίες” (σύμφωνα με την ορολογία της κυβέρνησης !-) )
Ευχαριστώ κι εγώ για το διάλογο και … την υπομονή σου.
Μαΐου 24, 2008 σε 9:44 πμ |
Καλημέρα george, το ήξερα μην με παρεξηγείς, απλά ξέρεις μου αρέσει να κάνω το σχετικό “πείραγμα” σε αυτούς που είναι υπέρ του ιδιωτικού τομέα και στη ζωή τους “εκμεταλλεύτηκαν” τον δημόσιο … μια παραδοξολογία έκανα …
Συμφωνώ απόλυτα με τις διαπιστώσεις σου περί ηθικής και ιδεολογίας …
Τα φροντηστήρια είναι αποτέλεσμα της δήθεν “δημόσιας παιδείας” που φτιάξανε τριάντα τόσα χρόνια τα κόμματα της ελεύθερης αγοράς και του καπιταλισμού.
Δεν ξέρω τι συμβαίνει στις σχολές στις ΕΠΑ και την Ευρώπη, αλλά στην Ελλάδα οι καθηγητές είναι κράτος εν κράτει και με το νέο νόμο θα γίνουν σκέτη εξουσία, αλλοίμονο στους φοιτητές που θα διαφωνούν μαζί τους … να με θυμάσαι γι αυτό, θα το νιώσεις και συ επειδή έχεις μικρά παιδιά, αν δεν αλλάξει κάτι ριζικά …
Και για το αλισβερίσι συμφωνώ μαζί σου, όμως έτσι όπως το λες, μου λες να μην κάνουμε σοσιαλισμό γιατί ίσως ο εργάτης που θα μπει επικεφαλής σε κάποια μονάδα, αποδειχθεί κλέφτης (το χοντραίνω για να πω με έμφαση την άποψή μου για τις συμμετοχικές διαδικασίες)
Δεν αφορά μόνο το ΛΑΟΣ αλλά και σένα και όλους τους άλλους που πιθανόν σε κάποια σημεία συμφωνούν μαζί μας.
“Εμείς αδερφέ μου δεν τραγουδάμε για να ξεχωρίσουμε απ΄τον κόσμο, εμείς αδερφέ μου τραγουδάμε για να ΣΜΙΞΟΥΜΕ τον κόσμο”
Καπνισμένο Τσουκάλι, Ρίτσος.
Και γω σ΄ευχαριστώ για τον διάλογο – πάντα βοηθάει …
Μαΐου 24, 2008 σε 10:02 πμ |
Παιδιά μην μαλώνετε για μένα. Είμαι μέλος του ΛΑ.Ο.Σ και απάντησα ανταποκρινόμενος στην πρόσκληση του Φάρου (φυσικά δεν τον γνωρίζω). Χαίρομαι πολύ που συμφωνούμε με το ΚΚΕ. Το έχουμε διακηρύξει επανειλημμένως οτι οι μόνες υγιείς εθνικές δυνάμεις στη χώρα είμαστε εμείς και το ΚΚΕ. Άσχετα με τις διαφωνίες μας. Τουλάχιστον στα εθνικά θέματα συμφωνούμε σε αντίθεση με τις προδοτικές αντεθνικές δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ. Νομίζω μάλιστα ότι σε κάποια σημεία θα μπορούσαμε να κάνουμε στρατηγικές συμμαχίες.
Μαΐου 24, 2008 σε 10:36 πμ |
Φάρε, το ποίημα του Ρίτσου που αναφέρεις είναι από τα αγαπημένα μου.
Το θέμα είναι πως σμίγεις τον κόσμο. Φοβάμαι ότι δεν είναι αποκλειστικά θέμα του ποιό σύστημα θα εφαρμόσεις, αν η νοοτροπία του λαού είναι στρεβλή (και όπως είπα στο προηγούμενο σχόλιο μου στην Ελλάδα εξευτελίζουμε κάθε μέτρο – και δεν εξαιρώ κανέναν απο την ευθύνη γι αυτό, αν και φυσικά τα κόμματα της εξουσίας ευθύνονται περισσότερο).
Τα πανεπιστήμια στις ΗΠΑ κατ’ αρχήν δεν είναι όλα ιδιωτικά (νομίζω μόνο λίγα είναι ιδιωτικά). Έκανα το μεταπτυχιακό μου σε δημόσιο πανεπιστήμιο στις ΗΠΑ (ωχ, ωχ, είπα την κακή λέξη) και γνώρισα από πρώτο χέρι την απόλυτη ελευθερία σκέψης και τη δυνατότητα να εκφράσεις την άποψη σου ακόμη κι αν είναι διαφορετική από του καθηγητή.
Εδώ αν πείς κάτι διαφορετικό μπορεί να σε “χτίσουν στο δωμάτιο σου” και μάλιστα οι αριστεροί, αυτοί που υποτίθεται ότι μάχονται για την ελευθερία.
Η άποψη μου λοιπόν είναι ότι όποιος έχει δίκιο, όταν το ζητά με ακραίες συμπεριφορές (καταστροφές πανεπιστημίων, χτίσιμο καθηγητών, αρπαγή κάλπης, καταλλήψεις, κλπ) αμέσως το χάνει στα μάτια της κοινωνίας. Όποιο κόμμα ανέχεται ή και υποθάλπτει τέτοιες συμπεριφορές είναι για μένα κατακριτέο. Όποιος καταφέρει με νηφαλιότητα να εκφράσει αυτό το δίκιο και να πείσει (επανέρχομαι στο Χρισόφια και πάλι) αυτός θα πετύχει να σμίξει τον κόσμο.
Όλοι οι άλλοι απλώς διχάζουν αντί να σμίγουν και απλά αποτελούν τροφή για τα σαχλοκάναλα.
Μαΐου 24, 2008 σε 7:19 μμ |
ΛΑ.Ο.Σ : Δεν μαλώνουμε για … σένα φίλε μου, απλά ανταλλάσουμε απόψεις, όπως έγινε και γίνεται και με σένα … άλλωστε αυτό το νόημα έχει τούτο το μπλογκ.
Μόνο θα μου επιτρέψεις μια παρατήρηση: Οι δικές σου απόψεις μπορεί να συμφωνούν με τις δικές μου ή του ΚΚΕ, το κόμμα όμως ΛΑΟΣ και το ΚΚΕ είναι δύο κόμματα εκ διαμέτρου αντίθετα … π.χ. εσείς είστε με το καπιταλιστικό σύστημα (δεν πιστεύω να πιστεύετε στον … σοσιαλισμό-κομμουνισμό, έ;;;) με το ΝΑΤΟ, με την ΕΕ, με τον ιδιωτικό τομέα, με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια κλπ. κλπ. … λάθος κάνω ;;;;;;;
Άρα ;;;;;;;
Μαΐου 24, 2008 σε 7:43 μμ |
george: Πως σμίγεις τον κόσμο … εγώ λέω, λέγοντάς του την αλήθεια, ποιος είσαι, τι θες, που το πας – ακόμα κι αν προσωρινά τον απωθείς …
Κακή λέξη;;; Το δημόσιο πανεπιστήμιο ή το … ΗΠΑ;;; Καμιά δεν είναι κακή λέξη, φίλε μου.
Κακή (έως εγκληματική θα έλεγα) είναι η πολιτική που εφαρμόζεται, ειδικά με τις στρατιωτικές και τις άλλες – ξέρεις – επεμβάσεις τους σε όλο τον κόσμο. Με αυτή τα έχουμε όχι με τον λαό ή το κράτος !
Τώρα αυτά περί “χτισίματος”, αρπαγή κάλπης, καταστροφές κλπ. – άλλο πράγμα οι καταλήψεις που γίνονται έπειτα από μαζικές συνελεύσεις π.χ. πολυτεχνείο, νομική το ΄72, ΄73 – ξέρεις, εμείς, όχι απλά δεν τα αποδεχόμαστε, αλλά τα έχουμε καταγγείλει και ως προβοκατόρικες ενέργειες για να δυσφημιστεί π.χ. το άσυλο.
Τέλος, είναι νομίζω δύσκολο στα πλαίσια σχολίων να αναπτύξει κανείς όλη τη σκέψη του.
Μαΐου 24, 2008 σε 9:30 μμ |
Φάρε, δεν έχω ακούσει ποτέ να καταγγέλονται αυτές οι ενέργεις, και με χαροποιεί πολύ που το λές. Θα πρέπει ίσως να καταγγελθούν και έμπρακτα γιατί δεν μπορείς να καταλάβεις πόσο απωθούν τον απλό κόσμο (αυτόν που δεν έχει φωνή και πρόσβαση στους καναλάρχες).
Δέχομαι ότι κάποιοι προσπαθούν να με “σώσουν” αλλά θα προτιμούσα αυτό να γίνεται χωρίς καταστροφές τις οποίες τελικά πληρώμουμε όλοι. Όσοι συμμετέχουν σ’ αυτές τις ενέργειες πρέπει να μπαίνουν στην άκρη γιατί στην πραγματικότητα δίνουν το άλλοθι για περιορισμούς της ελευθερίας (ακριβώς όπως και οι τρομοκράτες δήθεν δρούν υπέρ του λαού τους αλλά στην πράξη δίνουν το άλλοθι για την καταστροφή του).
@ΛΑ.Ο.Σ
Ούτε εγώ γνωρίζω το Φάρο, έτυχε και βρέθηκα στο blog του ψάχνοντας για κάτι άσχετο, και από τότε χαίρομαι να συζητάω (χωρίς να μαλώνω) μαζί του, γιατί μου έδωσε την εντύπωση ιδεολόγου ανθρώπου – άσχετα με το αν οι απόψεις μας είναι διαφορετικές σε πολλά σημεία. Αυτά είναι τα καλά της ελευθερίας και της δημοκρατίας.
Μαΐου 24, 2008 σε 10:58 μμ |
george: Στον Ριζοσπάστη γίνεται καθημερινή αναφορά σε αυτά τα γεγονότα με καυστικό τρόπο. Συγνώμη, να σε πειράξω : Που να ακούσεις να καταγγέλονται, στις ξεπουλημένες αστικές τηλεοράσεις ;;;;;;;;; όχι δα !!!!!!!!
Πάντως εμείς δεν προσπαθούμε να σε “σώσουμε”, εμείς λέμε ότι, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, πρέπει να παλέψουμε, για το δικό μας μέλλον και των παιδιών μας.
Για τους “τρομοκράτες” είναι μεγάλο θέμα, δεν γίνεται να συζητηθεί στα πλάισια αυτού του διαλόγου, συγνώμη.
Μαΐου 25, 2008 σε 12:04 μμ |
Φάρε τότε γιατί διαφωνεί το ΚΚΕ στο να τροποποιηθεί το άσυλο και οι όποιοι αλήτες καίνε τα πανεπιστήμια να συλλαμβάνονται; Αυτό το πράγμα δε γίνεται σε καμμία πολιτισμένη χώρα του κόσμου. Και το αστείο είναι ότι το άσυλο δήθεν προστατεύει την ελευθερία του λόγου, ενώ στην πράξη αν πεις κάτι διαφορετικό φιμώνεσαι απο τους “προστάτες” του σοσιαλισμού, του εθνικισμού, του χριστιανισμού, και πάει λέγοντας. Κι αυτή την κατάκτηση καταφέραμε να την εξευτελίσουμε πάλι.
Θα μου πεις ότι σε κάθε ενέργεια που δεν αρέσει στο σύστημα, θα μπορούσαν δυο προβοκάτορες να δυναμιτίσουν το κλίμα και να επεμβαίνει η αστυνομία. Σίγουρα θα υπάρχουν τρόποι και γι αυτό, δεδομένου ότι πάρα πολλά πανεπιστήμια στον κόσμο διατηρούν πλήρη την ελευθερία έκφρασης, χωρίς να υπάρχει ασυδοσία και καταστροφή. Εδω όμως “είναι βαλκάνια, δεν είναι παίξε γέλασε …”, απελπισία
.
Μαΐου 25, 2008 σε 1:12 μμ |
Και κάτι ακόμα (απάντηση σε σχόλιο στο post της Καλομοίρας, αλλα νομίζω ότι ταιριάζει καλύτερα εδώ).
Σωστά λές ότι χρειάζεται να δουλέψουμε όλοι μαζί. Όμως δυδτυχώς κάθε ομαδική προσπάθεια του νεοέλληνα καταντάει σε φιάσκο. Η ομαδική προσπάθεια είναι θέμα παιδείας και εμείς τα παιδία μας τα μαθαίνουμε να προσπαθούν να είναι πρώτοι στο σχολέιο (ανεξάρτητα του τι κάνουν οι άλλοι).
Τα παιδιά μου πήγαν δυο χρόνια σε αμερικάνικο δημοτικό σχολείο (δεν υπήρχε εκεί Ελληνικό) και οι περισσότερες εργασίες που τους δίνονταν ήταν ομαδικές. Η αξιολόγηση δε γινόταν με βάση την απόδοση της ομάδας και όχι του ενός “αστέρα” που πιθανόν να είχε.
Η ομαδική δουλειά λοιπόν μαθαίνεται και δε μπορεί να επιβληθεί βίαια.
Πίσω στην Ελλάδα έτυχε ο ένας μου γυιός να έχει μια δασκάλα που εφάρμοζε ένα τέτοιο υπέροχο σύστημα, και χαιρόμουν να βλέπω τα απογεύματα μια παρέα παιδιών να αναλύει κάποιο ποίημα, να κατασκευάζει χειροτεχνίες, να εξασκείται στο χορό, κλπ. αντί να αποστηθίζει ιστορία και γεωγραφία (όπως ο άλλος μου γυιός).
Δυδτυχώς η δασκάλα αυτή είχε κατασυκοφαντηθεί από τους λοιπούς “κηφήνες” του σχολείου. Χάλαγε βλέπεις την πιάτσα.
Αν θέλουμε να βελτιωθεί η παιδεία αυτό πρέπει να γίνει μέσα απ τις ίδιες τις τάξεις των δασκάλων που πρέπει να απαιτήσουν την αποβολή του κάθε κηφήνα. Δεν αρκούν οι διαδηλώσεις και η απαίτηση απ το κράτος να κάνει κάτι (γιατί συνήθως δε θα κάνει). Νομίζω αυτό συνέβη στη Φινλανδία, όπου οι ίδιοι οι δάσκαλοι πρότειναν και έχτισαν μια υποδειγματική παιδεία όταν κατάλαβαν πως δεν παέι άλλο.
Μαΐου 25, 2008 σε 1:37 μμ |
george: Αγαπητέ, να πω εξαρχής ότι κάνεις εύστοχες παρατηρήσεις και ερωτήσεις, μόνο που θα τις περίμενα από κάποιον που δεν έχει διαβάσει ποτέ τις θέσεις του ΚΚΕ, π.χ. στο Ριζοσπάστη.
Το Άσυλο είναι μια μεγάλη ιστορία. Εδώ στο μπλογκ, θα μου επιτρέψεις να πω δυο μόνο λόγια.
Το ένα: Ο σημερινός νόμος όχι μόνο επιτρέπει αλλά και υποχρεώνει τις κατασταλτικές δυνάμεις να εισέλθουν σε πανεπιστημιακούς χώρους και να συλλάβουν ή να εκδιώξουν φοιτητές ή “εξωσχολικούς” που προβαίνουν σε βανδαλισμούς. Το γιατί δεν το κάνουν … έ, αν το σκεφτείς λίγο, θα το καταλάβεις, είναι ακριβώς το ίδιο γιατί τόσα χρόνια δεν πιάνουν τους … γνωστούς άγνωστους, που τους αποθανατίζουν τα κανάλια, αλλά οι αστυνόμοι βρίσκονται … μακρυά!!!
Το δεύτερο: Η συζήτηση περι ασύλου είναι υποκριτική από μεριάς των κυβερνήσεων του πασοκ και της νδ … ο απώτερος στόχος τους είναι να ξεδοντιάσουν και να καθυποτάξουν το φοιτητικό κίνημα , που όπως και συ γνωρίζεις πολύ καλά, είναι πάντα ριζοσπαστικό και αγωνιστικό.
Αυτά τα λίγα για το θέμα του ασύλου και με συγχωρείς αν δεν σε καλύπτω.
Μαΐου 25, 2008 σε 1:48 μμ |
george: Για τα σχόλιά σου, σχετικά με την Ομαδική Δουλειά και τις εμπειρίες σου έτσι όπως εξ αυτών τοποθετείσαι.
ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΑ, ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΜΩΣ, ΣΥΜΦΩΝΟ !
Ξέρεις τί ιδέα έχω, όμως για πολλούς λόγους δεν μπορώ να την προβάλλω;;;;
“Ιδρυση Συλλόγων για Ομαδική Ερασιτεχνική Δουλειά σε Διάφορους Τομείς”, ξέρεις θέλει λεφτά, άνθρωποι που να συμφωνούν, χώροι κλπ. που δεν διαθέτω – άλλωστε γι αυτό με βλέπεις να … μπλογκέρνω !
Υ.Γ. στη λέξη τομείς βάλε ό, τι θέλεις και σου αρέσει!
Μαΐου 25, 2008 σε 5:25 μμ |
Φάρε ευχαριστώ για τις απαντήσεις, φοβάμαι όμως ότι στην κοινωνία (σε όσους δε διαβάζουν το Ριζοσπάστη τελος πάντων) άλλα πράγματα περνάνε. Επίσης φοβάμαι πως αν τολμήσει η αστυνομία να επέμβει θα παρακολουθήσουμε ένα νέο δράμα απο τα κανάλια της υποκρισίας.
Ξέρεις για να δουλέψει καλά και σωστά κάποιος πρέπει να έχει και το κίνητρο και την αποδοχή της κοινωνίας, κι εδώ η αστυνομία συσφημείται συστηματικά. Και σε άλλες χώρες υπάρχουν αστυνομικοί που κάνουν εγκληματικά λάθη, αλλά δεν βάζει κανείς όλη την αστυνομία στο τσουβάλι. Έτσι καταντήσαμε με μια αστυνομία νωθρή, δημοσιουπαλληλική. που το όνειρο κάθε νέου αστυνόμου είναι να συμπληρώνει καμμιά αίτηση, αντι να ονειρεύεται την ασφάλεια του πολίτη.
Αν και η δυσφήμιση αυτή προέρχεται κατά κύριο λόγο απο τα παπαγαλάκια των καναλιών, και πάλι στην κοινωνία (στον πολύ κόσμο δηλάδή) περνάει πως αυτά τα υποστηρίζει το ΚΚΕ.
Κάτι παραπάνω πρέπει να γίνει λοιπόν γι αυτό φίλε μου, πέρα απ’ το να τ’ αναφέρει ο ρισοσπάστης.
Για το θέμα της ομαδικής δουλειάς έχεις απόλυτο δίκιο και χρειάζονται και πρωτοβουλίες απ’ όλους μας που πολλές φορές κοστίζουν (εννοώ σε ψυχική και σωματική κόπωση, σε απογοητεύσεις, σε εκμετάλλευση από τους παναταχού παρόντες επιτήσειους νεοέλληνες, κλπ). Ωστόσο πάντα εμπνέομαι απο το στίχο “αν δεν καώ εγώ, αν δεν καούμε εμείς, πως θα γενούνε τα σκοτάδια λάμψη”.
Ένα φωτεινό παράδειγμα είναι η κοινότητες του ανοιχτού λογισμικού που εθελοντικά και με μεγάλο κόπο έχουν φτιάξει αξιόλογο λογισμικό και μπορούμε εμείς να επικοινωνούμε τώρα. Αν αντί γι αυτό (την κοινή προσπάθεια δηλαδή) περιορίζονταν σε “καταλήψεις” των γραφείων της microsoft και σε απαίτηση το κράτος να φτιάξει δωρεάν λογισμικό, θα πληρώναμε τώρα για κάθε λέξη που γράφουμε (αν ήμασταν σε θέση μα γράψουμε).
Μαΐου 25, 2008 σε 7:29 μμ |
Φαντάζομαι george, πως καταλαβαίνεις ότι συμφωνώ σχεδόν στο 100% απ΄αυτά που γράφεις.
Το ΚΚΕ, ξέρεις, δεν έχει μόνο πρόβλημα από τους original αντιπάλους του, το μεγάλο κεφάλαιο και τους εκφραστές του.
Έχει και τους λεγόμενους “αριστερούς” είτε είναι στο πασοκ είτε στον συν είτε είναι ανένταχτοι που το πολεμάνε με νύχια και με δόντια – δες τα κανάλια με τους συνασπισμένους δημοσιογράφους (alter, ant1 κλπ.).
Έχουμε κάνει του κόσμου τις καταγγελίες μέχρι διαδηλώσεις έξω από τα κανάλια κάναμε, όμως βλέπεις … το είπες και συ … μόνο την Κανέλη φωνάζουν και αυτήν όχι συχνά …
Βέβαια χρησιμοποιούμε και άλλες μεθόδους π.χ. τις ανακοινώσεις που τις μοιράζουμε στους χώρους εργασίας ή στα καφενεία και τις καφετέριες – αν δεν δουλεύεις και δεν κινείσαι σε κάποιο μαζικό χώρο δεν θα δεις καμία από αυτές …
Μου άρεσε πάρα πολύ ο στίχος που ανάφερες … , ξέρεις είμαι και κάπως μεγάλος πλέον για πρωτοβουλίες … θα πάρω κάποια … θα την δεις σε ποστ.
Μαΐου 25, 2008 σε 7:38 μμ |
Εγώ πάντως το λίγο ελεύθερο χρόνο μου συμμετέχω στις κοινότητες του ελεύθερου λογισμικού και προσπαθώ να βάλω και όσους γνωστούς έχω και είναι σε θέση να βοηθήσουν.
Ξέρεις ο όρος “τσάμπα μάγκες” που είχε πει ο Σημίτης για τους Έλληνες είναι σωστός. Στα λόγια όλοι είναι κατά του κεφαλαίου, της παγκοσμιοποίησης, κλπ, αλλά στην πράξη (τουλάχιστον αυτοί του “συναφιού” μου) microsoft και πάλι microsoft, που να ταλαιπωρούμαστε με το linux και άλλες αηδίες τώρα … Σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες το ανοικτό λογισμικο κερδίζει παντού έδαφος στο δημόσιο, ενώ η “ακατανόμαστη” χώρα (FYROM) απο τις αρχες του 2009 θα έχει έναν υπολογιστή διαθέσιμο για κάθε μαθητή (με linux φυσικά).
Μαΐου 25, 2008 σε 8:33 μμ |
Αγαπητέ Φάρε, προσπαθώ μέρες να σου γράψω αλλά δεν μπορώ. Χαίρομαι που συμφωνούν οι απόψεις μας. Αλλά και τα κόμματα ΛΑΟΣ και ΚΚΕ έχουν πολλά κοινά σημεία (π.χ σε θέσεις για την Ε.Ε). Κυρίως εκείνο που μας ενώνει είναι η αγάπη για την πατρίδα και το μίσος για το προδοτικό και αντεθνικό ΣΥΡΙΖΑ. Μου αρέσει πάρα πολύ η Λιάνα Κανέλη. Σε πολλά σημεία οι απόψεις μας ταυτίζονται.
Την καλησπέρα μου.
Μαΐου 25, 2008 σε 9:04 μμ |
Καλησπέρα ΛΑ.Ο.Σ, έχεις και την δική μου καλησπέρα. Να σου κάνω δυο παρατηρήσεις.
Δεν συμφωνούμε για την ΕΕ, εμείς θέλουμε να διαλυθεί, εσείς όχι, κάνω λάθος;
Εμείς παλεύουμε για τον Σοσιαλισμό – Κομμουνισμό, εσείς είστε θιασώτες του Καπιταλισμού – κάνω λάθος ;
Με την ευκαιρία να πω ότι είναι πολύ φυσικό να ταυτίζονται οι απόψεις του ΚΚΕ με τις απόψεις πολλών, ιδίως των απλών ανθρώπων, διότι οι θέσεις του ΚΚΕ είναι εδώ και 90 χρόνια βαθειά πατριωτικές, εντλώς φιλολαϊκές, απόλυτα διεθνιστικές.
Υ.Γ. και για μένα είναι πλέον μαρτύριο τα σχόλια – δεν μπαίνω καθόλου εύκολα.
Μαΐου 25, 2008 σε 9:33 μμ |
Πολλές συμφωνίες με τον φασίστα βλέπω Φάρε. “Απλός άνθρωπος” ο θιασώτης του φασισμού!!!
Αλήθεια σας ενώνει “η αγάπη για την πατρίδα και το μίσος για το προδοτικό και αντεθνικό ΣΥΡΙΖΑ.”;
Μου φαίνεται οτι το βαρέλι δεν έχει πάτο πιά!
Ποιός άλλος άραγε μένει να συμμαχίσετε κατά του ΣΥΡΙΖΑ;
Α! ναι! Σας βλέπω σε κοινές διαδηλώσεις με τούς Χρυσαυγίτες. Ο εχθρός βλέπεις κοινός: “το προδοτικό και αντεθνικό ΣΥΡΙΖΑ”
Μαΐου 25, 2008 σε 10:03 μμ |
karioso, και σύ στο ίδιο … σημείο με τον Λάμπρο, χτύπησες ;;;;;;;;;
Είπα ποτέ εγώ ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι κόμμα προδοτικό και αντεθνικό;;;;;;;;
Για οπορτουνισμό δεν το κατηγορώ;;;;;;;
Νομίζω, ό,τι θυμάσαι … χαίρεσαι !!!
Υ.Γ. Απολογούμαι εγώ για ότι “παπαριά” λέτε εσείς σε άλλους “επισκέφτες” μου ;;;
Μαΐου 26, 2008 σε 8:21 μμ |
Φάρε δύο παρατηρήσεις:
1. Το ΛΑΟΣ υποστηρίζει το φασισμό. Κάθε άλλη του “τρίπλα” είναι για να πείσει τους αδαείς. Είναι κατά της Ε.Ε. όπως άλλωστε ήταν και οι Απριλιανοί, και μάλιστα βοήθησαν έμπρακτα να μην μπούμε τότε.
2. Πατριωτικές και ταυτόχρονα διεθνιστικές απόψεις πως γίνεται; Δε συμβαδίζουν αυτά τα πράγματα.
(Για το πρόβλημα με την είσοδο στα σχόλια το ψάχνω κι ελπίζω να σου βρώ λύση)
Μαΐου 27, 2008 σε 12:24 πμ |
george, ως άνω, εδώ ο καθένας λέει την άποψή του και από την στιγμή που δεν βρίζει ούτε εμένα ούτε κανέναν άλλον, μπορεί να λέει ό,τι θέλει – οι απαντήσεις είναι αυτονόητες , απλά αποφεύγω να κάνω χαραχτηρισμούς (εκτός από … παλιούς πελάτες που τα “ρίχνουμε ο ένας στον άλλον” πολύ καιρό τώρα, φαντάζομαι, έτσι και λίγο για την πλάκα μας).
Μαΐου 27, 2008 σε 10:21 πμ |
Να συμπληρώσω κάτι σε αυτά που λέει ο george. Βεβαίως και οι φασίστες είναι κατά της Ε.Ε.
Θυμίσου τις θέσεις του Λε Πεν και των υπόλοιπων ευρωπαίων φασιστών.
Ο φασισμός εξ άλλου, σαν βαθύτατα ανορθολογική “ιδεολογία”, είναι και αντικαπιταλιστικός.
Ελπίζω να μην τρομάξεις (απο τις ομοιότητες) και αρχίσεις να ψάχνεσαι Φάρε!
Μαΐου 27, 2008 σε 6:30 μμ |
karioso και george (freedomlog): Επειδή νομίζετε ή πιστεύετε και οι δυο σας ότι ο ΛΑΟΣ είναι κατά της ΕΕ – δεν ξέρω από το συμπέράνατε αυτό – διαβάστε το παρακάτω:
Τις προάλλες έγινε ψηφοφορία στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και ψήφισαν θετικά η ΝΔ το ΠΑΣΟΚ και ο ΛΑΟΣ το εξής: “Ολοκληρωμένες Κατευθυντήριες Γραμμές για την Ανάπτυξη και την Απασχόληση 2008 – 2010″.
Στην ουσία λένε ότι είτε είναι στην κυβέρνηση είτε στην αντιπολίτευση θα κάνουν το παν για το μεγάλο κεφάλαιο και τα κέρδη του.
Μαΐου 27, 2008 σε 8:07 μμ |
Φάρε, εγω λέω οτι όλοι οι Ευρωπαίοι φασίστες είναι κατά της Ε.Ε.
Τώρα αν ο ΛΑΟΣ διαχωρίζει τη θέση του, αυτό ειλικρινά δεν το γνωρίζω.
Πάντως το ότι ψηφίζει στο ευρωκοινοβούλιο (αρνητικά ή θετικά), δεν αποτελεί απόδειξη. Και το ΚΚΕ ψηφίζει. Αυτό τι σημαίνει; Οτι είναι υπέρ της ΕΕ;